Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.nagyvas.hu/motorosb...

Alkatrészek--Elekt
romosság--Gyertya ktlgs, és kikeresed a típust
helló
valaki nem tudja CB 400-hoz milyen típusú gyertya kell
sürgős lenne, előre is kössz
helló
Köszi az ajánlatot, egy kérdést megér a kárpitostól. Amúgy az adataimnál megvan az email címem, telefonom, ill. azt hiszem. Amúgy zoli99 csináltatott vele ilyen ülést? Néztem a képeit azon nem látok moddolt ülést. szobbal járt nálam tegnap, amit nagyon köszönök neki, nos az ő motorján láttam csináltatott ülést.
Szevaztok!

Vót ma egy kis touch-down ma Békésben, avagy megzabolásodott a ló Szerencsére személyi sérülés nem történt, az anyagi kár jelentéktelen.

Le akartam állni az út szélére (térképészeti tájékozatlanság: nem tudtam merre kéne menni Mberénynek) és az aszfaltról leérve a földsávon kicsúszott a p*csába a motor... A kisebbik rosszat választotam, jobbra döntöttem a motort a fűre és katapultáltunk (szerencsére Timinek elmagyaráztam, hogy rúgja el magát a motortól ha baj van még régebben). Csak a kipufogó alja lett saras. Illetve eltört a km óra hajtás műanyag burkolatának vége.

Első dolgom volt, hogy leállítsam az alapjáraton dohogó mocit, nehogy baja legyen olaj nélkül. Kb. 15 km/h-nál csúszott ki az első kerék.

OK: az előző napi esőzézek miatt a beton mellett a földsáv EGY RÉSZE megszívta magát vízzel. A teteje már felkérgesedett, abszolút nem látszott, hogy ennyire vizes lenne. Alatta 25cm agyagos sár várta a kereket...

Hát erre nem számítottam... Okkuljatok a hibámból, nem minden száraz, ami annak látszik Egyszer Simsonnal volt már agyagos sztorim, a lehető legocsmányabb talajfajta :((

Vigyázzatok!
Széles utat,
Zoli
Egyik CB 500-as kolléga régebben hasonló problémával keresett meg csak azzal a különbséggel, hogy ő egy bizonyos fordulaton hallotta kb 2ezer fölött valamivel. Mint kiderült a ventillátor forgórész hosszanti mozgása (kb 2mm) okozta a nem mindíg hallatszó csörgést.
Ha leveszed a műanyag oldalidomot, be tudsz nyúlni a vent.lapáthoz és ha van hosszanti mozgása akkor itt is ez lehet a baj. Ha nem a motorműködéssel ütemes és csak egy bizonyos rezonancia hatására adja a hangot, akkor jó esély van rá, hogy nem a motor belső alkatrésze adja a hangot.
Szervusztok, uj vagyok ezen a forumon es maris egy kis segitsegre lenne szuksegem.
Egy '94-es cb500-am van nagyon jo allapotban 5 stars teljes oltozettel, meg japanban gyartottak, kb egy eve vasaroltam. Nem is volt semmi gond vele, es alapvetoen most sincs, viszont egy ideje eszrevettem, hogy mikor hidegen inditom amig el nem eri a normal uzemhomersekletet egy furcsa vekony kattogo zaj hallatszik valahonnan a hengerfej es a karburator iranyabol. Ez a zaj viszont valoszinuleg nem a szelepekbol vagy a vezermutol jon mivel nem utemes , neha kihagy neha hallatszik, es nincs szinkronban a motor turaciojaval. Egyebkent a motorteljesitmenyben semmi valtozast nem vettem eszre, miutan bemelegedett minden megfeleloen mukodik. Megis idegesit egy kicsit, hogy csak ugy eloallt ez a zaj hideg inditaskor , es ra szeretnek jonni, hogy mi okozhatja. Ha valakinek barmi otlete van nagyon megkoszonnem.
Sziasztok

Rég nem voltam net közelbe, volt mit olvasgatni... Azt tapasztalom hogy ha összejön valahogy egy kis pénz mindig a mocira költök belőle egy keveset, ha szükség van rá ha nincs.

Nem volt nekem elül plexid, hát vettem rá... de nekem az a tapasztalatom hogy sokat nem segít a szél ellen. Vettem rá más fajta visszapillantókat (kanyarjelző is van benne). Ami jo hogy nem rázkódik 120 felet sem, tisztán lehet vissza pillantani.

Na sziasztok....jó motorozást mindenkinek, vigyázzatok magatokra....
TopJoe!
Ha akarod én megadom Andor számát, nézd meg Zoli99 profi űlését azt is Andor csinálta és 20 ezer alatt. Kell egy mail cím és megy a tel. szám. Vagy kérdezd Zolit milyenek a tapasztalatok.
Akkor hagyjuk, a bagster ülés képeit elküldtem egy kárpitosnak, 20 ezer körül vállalja, de akkor ugyanolyan mint a képen. Ha megmarad a motor. Ha a lábtartó áthelyezés és ülés átalakitás segit akkor megmarad, ha akkor is panaszkodik az asszony akkor menthetetlenül eladás és visszaül valami 400-500 robogóra. Tényleg sokat szoktunk nyeregben tölteni a túrák alatt, legutolsó közösen reggel 7- este 6 ig, pár megállással. Hondán 4 óra volt nekem a legtöbb de este hazafelé már szenvedtem. Az már nem jó igy. Fene a rheumát.
Hogy ne csak a szomorú dolgokról írjak:
Amikor elindult a csapat a Kékesre és még rendeződött a sor, nem hiszitek el milyen motor került pont elém , egy Suzuki Inazuma!
Már tudtam egyből ha felérünk azonnal megszólítom mert alig van belőle itthon és érdekelnek a tapasztalatok.
Úgy is volt és hála az égnek rokonszenves fiatalember volt a tulaj (mint általában az inazumások ), ugyanaz a motor első ránézésre mint az enyém, de mégsem! Az a moci 400-as, mint utóbb kiderűlt. Kicsit fura volt, hogy sokszor váltogatott ahogy ott haladt előttem de nem gondoltam mert ugyanaz a motor, futómű, széles gumik , még a henger mérete is, csak benne a hüvely lehet más de méretre minden egyezik. Kivétel az óra mert 180-ig van skálázva.
Elbeszélgettünk, 47ezret futott, 5-éve használja és még szelephézagot sem kellett állítani pedig mivel 400-as 6ezer felett forog százon a gép. Jut eszembe nem lapkás hanem csavaros a szelepmechanimus, ezt pl. a napokban tudtam meg, majd egy szelephézag ellenörzés következik nekem is, mert állítólag 12ezrenként írja elő a gépkönyv.
Bocs a kitérőért, de mekkora véletlen kell ehhez, hogy több száz motor közül pont elém keveredjen egy ilyen ritka gép, ráadásul ez nem is az európai piacra szánt mint az enyém, hanem belpiacos.
Mutatom:
Sziasztok!
Hazaértem a KéK túráról és most is azt tudom mondani mint a tavalyi után, érdemes volt 400km-t motorozni azért, hogy 30-at egy akkora csapat részeseként tehettem meg.
Megható volt, mondhatnám könnyfakasztó főleg amikor egy pécsi csaj (aki egyébként kismotorral jött el olyan messziről) elszavalta két olyan saját versét amit az ihletett, hogy még 87-ben ő is elvesztette az öccsét motorbalesetben.
A tavalyinál is és most is ott állt az a család az út mellett akik fiukat veszítették el, mindenkinek integettek és mi is nekik, sőt már hazafelé tartottunk és meglepődtem amikor Tiszafüreden az apa odalépett hozzánk és kérdezte hol lesz az emlékest.
Nem akarom tovább ragozni, ott kell lenni ahhoz, hogy átélje az ember az egész megemlékezés hangulatát.
Viszont gyűlnek az emlékezés képei a kőnél, már azóta is mióta Ateszékkal ott jártunk néhány hete.
Vigyázzatok magatokra...


http://totalbike.hu/hirek/2009/08/28/ket_kerek_tiz_h
enger_a_szintiszta_elmebaj/

http://www.youtube.com/wa
tch?v=3LrNRJ9GDf0
Egyebkent itt irtak masok szep ules atalakitasrol (ha az esztetikum is fontos, nem csak a praktikum. Egyebkent Jozsi atalakitasa utan sem lett maga az ules csunya, kb. olyan mint a gyari, illetve lathatod ott a fenykepen a bagster felett), Andor mester alneven csinalja valaki akit a tobbiek ajanlanak, keress vissza.
Nem, a Jozsi altal hazilag atalakitott verzio van


no majd kísérletezgetem...
gyárilag így van kitalálva no para :) csak kell neki egy kis szilikon spary. Ha oldal irányba húzod egy kicsit, akkor egyszerűbb. Alá kell nyúlni és az ujjaiddal érezni fogod, hogy mi a helyzet és akkor erőltetni sem kell...
Annyira nem ,max középen,de nem a megszokott volt azért volt furcsa.De utána tökéletes volt.
Ja igen azt már akartam kérdezni hogy nekem stabilan 1500 az alapjárat,az jó vagy állítani kéne?
Szia ! Neked az az ülés van amelyik a józsi fényképén van? Hát ha el akarod cserélni egy gyárira, mond meg mit kérsz érte, fizetem, plusz etetlek, itatlak ha eljössz. legalább az asszony fel ülne végre. Bár elvagyok egyedül is. Az a szép bagster ülésed van ?
Basszus, tenyleg azt elfelejtettem mondani, hogy ket furat. Elsore en is megszivtam. Mar nem emlekeztem.

A jozsi uleset ha Budapesten jarsz (vagy neha Varpalotan) kiprobalhatod, az a motor most az enyem.

Az ETZ kormany nekem is bevalt, de tudnod kell, hogy pl. Jozsi pont a csutkakormanyt szerette. En nem.
Igy vagyok ezzel az ulessel is. Ha akarod szivesen cserelek veled, en nem szeretem annyira a Jozsi fele atalakitott ulest. Talan kis meretbeli kulonbsegeink miatt (regi haverom Jozsi, ezert is vettem meg a motorjat) Egyebkent a harmadik amit atalakitott az az utas labtarto, az tenyleg nem artana, bar most nekem az eredeti verziom van.
Én azért nem szeretném feszegetni
Jobb a békesség
igazad van Aladár, a kinti használt motorral is zsiványkodnak sokszor! Ahogy Laci mondta a részletekre kell figyelni nem az órára!

Melyik ember vesz úgy használt kocsit, hogy az órát nézi csak meg a szervízkönyvet? Pár fillérért szarrá hamisítják bárkinek.

Én Olaszországból vettem a mocit és nekem is gyanús a 35 km az órában az állapota makulátlan volt a hangja is, ezért mertem megvenni. A fogyasztás is kiválló az olajat sem eszi, és 22ezer km alatt nem volt gondja, szóval remélhetőleg nem nyúltam mellé

Szóval meg kell nézni a mocit van ám sok sok árulkodó jel, amit ti is tudtok (gyári-e a lánckerék, lánc, féktárcsa, gummák, kormányvégek!, átfestés gyanu, stb.)

Jóccakát,
szevasztok!
Zoli
Szia!

Csak nem a tiéd a fejidomos bordómetál gép?
Mikor eladásra kínáltam a motorom megnéztem a hírdetéseket és úgy találtam ki egy reális árat. Bármilyen tuti is a géped ha felrakod és fölé mész az átlagnak föl se fognak hívni. Valahogy láttatni kellene a motort élőben mert ha tényleg makulátlan több az esély, hogy ráharapnak.
Az olaszoktól is lehet jó mocit venni és keveset futottat, csak a részletekre is oda kell figyelni pl. 20ezer km alatti gépnél elvárható, hogy a gyári gumi legyen még rajta, annak meg utána lehet járni milyen gumival szerelték. Számtalan egyéb jel van még ami beszélhet csak figyelni kell, ha pedig annyira jó és szervizelt teljesen mindegy ha 40ezerről visszatekerték 20ezerre.
Markolat, lábtartó, leömlő, kerékcsapágy, kormánycsapágy mind mind árulkodik ha kicsit is konyít hozzá az ember. Ha pedig csak öreg gépre telik (úgy mint nekem) akkor ott a helyszinen kell nagyjából számot vetni, hogy várhatóan mennyit kell rá költeni, amit a tulaj mond az csak rizsa.
Igen, 1.tulajdonos vagyok. Azt kifelejtettem hogy pár hónapja rakattam fel új Michelin gumikat, még 1000km-t sem mentem azóta a motorral. Egyébként ez a gép még soha nem volt a földön. Még álló helyzetben sem dőlt el.

A külföldi gépekkel az a gond hogy egyszerűen nem tudod leellenőrizni pl. a km-futást. Az hogy nyugaton mintaszerűen szervizelik a gépeket, csak mese. Gondoljatok csak bele hogy ott a CB500 milyen olcsó a fizetésükhöz képest, a szervizelés viszont mint szolgáltatás, milyen drága. Majd hülyék lennének feleslegesen költeni, amikor pár év hajszolás után simán le is cserélhetik a gépet. A simlis kereskedőkről nem is beszélve. A másik mese meg az hogy minden behozott motorban kevés a km. Az olaszok pl. wc-re is motorral járnak. Éves szinten minimum 10-15ezer km náluk az alap. Lehet számolni hogy akkor hogyan jön ki 8-10 éves gépeknél 20-25ezer km. Szóval ők sem jobbak mint mi, az biztos. Mindent összevetve némi szerencse is kell a használt motorok vételéhez, ha jó üzletet akarunk kötni. Külföldön úgyanúgy, mint itthon.
Még bukóra nem tettem kamerát
de kamerára már tettem bukót
aztán az egész család kereste...