Egyik este böngésztem csak úgy a használtautó.hu-t.
Megláttam ezt a motort, "innye de jó állású moci"
aztán lapoztam. Majd visszatértem és látom Nádudvari a hírdetés (tőlünk 30km-re van) gondoltam meg kéne nézni.
Lacának mutattam aki rögtön rávágta, hogy mit akarok azzal a középkori kövülettel , pedig 99-es, de hát retro stilus és ő azt nem értékeli.
Aztán azon a héten ügyeletes voltam és nem tudtam megnézni, de minden este figyeltem a hírdetést, hogy megvan e.
Letelt az ügyelet és egy hétfői nap megnéztük anyával aki meg azzal jött, hogy túl nagy .
Szóval nagy volt a családi nyomás is, ráadásúl nem is Honda.
De kipróbáltam és odaba..ott.
Kedden meghírdettem este a CB-1-et, pénteken meg elvitték, de közben jöttek a telefonok meg a mailek, nagyon kapós volt.
Szombaton reggel remegő kézzel ütöttem be az inazuma hívószámát és még megvolt a motor, de aznapra jöttek volna mások is megnézni a mocit. Délelőtt 10-kor megírtuk az adásvételit és már hoztam hazafelé és úgy örűltem neki mint bolond gyerek a savanyú cukornak.
Viszont péntek éjjel nem aludtam mert féltem, hogy már nem lesz meg, este sokáig neteztem és az összes inazuma hírdetés tel. számát kiírtam akkor már szerelmes voltam és mindenképpen kellett nekem egy.
Így lettem áruló, de ma már nem bánom a család is megszerette, Laca szerint a képen nem tünt jónak de életben szépebb , az asszony szereti a lágy rugózását és a széles ülőlapját én meg a nyomatékát és hogy nem kell kapcsolgatni és nem 7ezret forog száznál mint a CB.
Nagyjából így történt, régebben a sportosabb gépek tetszettek, ma már a klasszikus vonalakért vagyok oda.
Megint rámjött a szófosás, bocsánat...
Jó éjt mindenkinek!
Üdv,
Laci
Produkál az élet fura dolgokat, amikor már hoztam hazafelé a Suzut a vásárláskor az járt a fejembe, hogy két héttel korábban még a román túrát terveztük Lacival és Andorral és halvány gondolatomba sem volt, hogy eladjam a CB-t.
Meg, hogy én soha mást csak Hondát...
Hogyne!
.....áááá, amíg ez el nem megy, nincs moci csere. Az az igazság aki kérte,(a szerviz, előtt állt, a CB ahol dolgozom) annak nem fog összejönni, én meg nem is árultam. Az idén még nagyon valószínű, hogy nem lesz csere.
Üdv Laci!
Simán ment minden, a perselyhez kellett jó méretű csövet keresni, hogy vissza kocogtassam. Ma mentem egy macskaköves szakaszon, hagy dolgozzon, ok. száraz maradt és így jól le is mostam a CB-t mert olajos volt, az egész eleje.
Köszi, eredetileg úgy gondoltam csak akkor teszem fel rá, ha a tanktáskát is. De ma a melóhelyen a kollégáim körében osztatlan sikert aratott (pedig nem motoros egyik sem), meg amúgy is retro style-ként is emlegetik ezt a modellt így hát marad rajta.
A tanktáska egyébként önmagában nem karcol, csak az alákerülő por, ezért is kellett a tankbőrt is gumírozottra csinálni így rátapad és nem engedi be a port alá és nem csúszkál.
Szólj légyszives ha mész ki!
Kint olcsóbb minden! Lehet tesómnak kell majd a GSX1400-ra gyári dobok (még a két kipus van neki)!
Meg faternak hátsó belső sárvédő (CBF600)
Én még gondolkodom hogy kell e valami pót alkatrész de a előző kettő se biztos! Szólj mikor mész és ha tudsz légyszíves segíts ebben
Persze nem ingyen .
A Deauville nagyon fasza gép! Gyönyörűséges hangja van! Kár hogy kicsit "szappantartó" a doboozok miatt. De minden bizonnyal együtt lehet élni ennyi bibivel.
Az S-es CB500-at még nem próbáltam, de túl sokkal többet nem védhet a plexije mint egy 45 cm-es Givi (mondjuk az enyém :) Az igazi szélvédelem a GS1200 maxi plexijénél keződik sajnos
Hali!Ja sztem megyek majd ki németbe hozok egy cb500 vagy lehet 2-öt mert ha minden igaz van gazdája is a másiknak sőt akinek eladtam már szólt,hogy a haverjainak is kellene mert nagyon megtettszett nekika kis cb500, friss jogsisok ugyhogy nem igazán kell nagyobb egyenlőre meg nekem se.
Én egy olcsó probiker tanktáskát vettem, de eddig csak egyszer használtam. Van rajta asszem 4 másnes, plusz rögzítő szalagok, de nem igazán voltam vele megelégedve, mert nem tudtam jó helyekre rögzíteni, a mágnes meg nem tartja eléggé. Én nem fóliáztam semmit, mert nem gondoltam, hogy bármit összekarcolhat, de nem rég észrevettem pár karcolást, amit nem tudok másnak ítélni, mint hogy ez csinálta...
Szevasz Atesz!
Én majd késő ősszel akarom a telót szétszedni, úgyhogy majd a tapasztalataidról várom a beszámolót! :) A leírást még nem néztem meg, úgyhogy ez a kérdéses csavar pontos helyét még nem értem, de csak rájövök arra is...
D.
Valószínű én is így csináltam volna , habár nekem szakadt már ki kuplung bovdenem amit a helyszinen oldottunk meg. Vannak itt akik emlékszenek.
Máról én levonulok
Jó éjt mindenkinek!
Feltekerte, az alapjáratot, fullra, majd jött síkon kb.70-80al. Korábban is indult, majd Poroszló körül beértem. Mondta, hogy menjek nyugodtan előre, hív ha haza ér, vagy ha valami gond adódik. Kb. 70percel később ért Csabára.
Megláttam ezt a motort, "innye de jó állású moci"
aztán lapoztam. Majd visszatértem és látom Nádudvari a hírdetés (tőlünk 30km-re van) gondoltam meg kéne nézni.
Lacának mutattam aki rögtön rávágta, hogy mit akarok azzal a középkori kövülettel , pedig 99-es, de hát retro stilus és ő azt nem értékeli.
Aztán azon a héten ügyeletes voltam és nem tudtam megnézni, de minden este figyeltem a hírdetést, hogy megvan e.
Letelt az ügyelet és egy hétfői nap megnéztük anyával aki meg azzal jött, hogy túl nagy .
Szóval nagy volt a családi nyomás is, ráadásúl nem is Honda.
De kipróbáltam és odaba..ott.
Kedden meghírdettem este a CB-1-et, pénteken meg elvitték, de közben jöttek a telefonok meg a mailek, nagyon kapós volt.
Szombaton reggel remegő kézzel ütöttem be az inazuma hívószámát és még megvolt a motor, de aznapra jöttek volna mások is megnézni a mocit. Délelőtt 10-kor megírtuk az adásvételit és már hoztam hazafelé és úgy örűltem neki mint bolond gyerek a savanyú cukornak.
Viszont péntek éjjel nem aludtam mert féltem, hogy már nem lesz meg, este sokáig neteztem és az összes inazuma hírdetés tel. számát kiírtam akkor már szerelmes voltam és mindenképpen kellett nekem egy.
Így lettem áruló, de ma már nem bánom a család is megszerette, Laca szerint a képen nem tünt jónak de életben szépebb , az asszony szereti a lágy rugózását és a széles ülőlapját én meg a nyomatékát és hogy nem kell kapcsolgatni és nem 7ezret forog száznál mint a CB.
Nagyjából így történt, régebben a sportosabb gépek tetszettek, ma már a klasszikus vonalakért vagyok oda.
Megint rámjött a szófosás, bocsánat...
Jó éjt mindenkinek!
Üdv,
Laci
Meg, hogy én soha mást csak Hondát...
Hogyne!
Nekem ez is tetszik
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Simán ment minden, a perselyhez kellett jó méretű csövet keresni, hogy vissza kocogtassam. Ma mentem egy macskaköves szakaszon, hagy dolgozzon, ok. száraz maradt és így jól le is mostam a CB-t mert olajos volt, az egész eleje.
Az első tünt nekem is bonyolultnak, utána belejöttem mint tehén a fingásba
A tanktáska egyébként önmagában nem karcol, csak az alákerülő por, ezért is kellett a tankbőrt is gumírozottra csinálni így rátapad és nem engedi be a port alá és nem csúszkál.
Kint olcsóbb minden! Lehet tesómnak kell majd a GSX1400-ra gyári dobok (még a két kipus van neki)!
Meg faternak hátsó belső sárvédő (CBF600)
Én még gondolkodom hogy kell e valami pót alkatrész de a előző kettő se biztos! Szólj mikor mész és ha tudsz légyszíves segíts ebben
Persze nem ingyen .
Üdv szobbal!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Délre kész lett a teló! Minden simán ment. Még jó, hogy elmentem a haverhoz, neki komoly satupadja van. Az kell!
Az S-es CB500-at még nem próbáltam, de túl sokkal többet nem védhet a plexije mint egy 45 cm-es Givi (mondjuk az enyém :) Az igazi szélvédelem a GS1200 maxi plexijénél keződik sajnos
Neked is ilyen kell?
Én "S"-t vennék inkább, vagy CBF500-at. De a Deauville az ami igazán tetszik.
Most végeztem, kész. A problémás csavar alul van, 6-os inbusz. Egyébként nem nagy ügy, de én satupad nélkül nem fognék, hozzá.
Én majd késő ősszel akarom a telót szétszedni, úgyhogy majd a tapasztalataidról várom a beszámolót! :) A leírást még nem néztem meg, úgyhogy ez a kérdéses csavar pontos helyét még nem értem, de csak rájövök arra is...
D.
Jó a tankbőröd!
Üdv,
D.
Holnap teló javítás!
Üdv!
Máról én levonulok
Jó éjt mindenkinek!