Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"A CB 500-as tárcsaféke isteniek." Hmmm ezzel vitatkoznék Azért érződik a dupla tárcsafék hiánya...Ezt minimum azzal kell orvosolni, hogy fémfékcsöveket illik rádobni előre (Goodridge pl.). Eszméletlenül lerövidül a fék reakció, sokkal jobban adagolhatóbb lesz és erősebb is.

Persze a Simó dobfékéhez képest ez egy álom azt aláírom!
Én mostanság ha simsonra ülök nagyon-nagyon vigyáznom kell, múltkor majdnem elpereceltem a kanyarban az utcánk végén
Szerintem nem pont a lóerő a kezelhetetlen elsőre hanem a merőben más futómű geometria és az ebből adódó kezelhetőség (fordulási rádiusz mérete). De ettől nem kell parázni, 300 km múlva már a Simson lesz furi
Csinalok majd kepet, sajnos nem itt van nalam a motorom, hanem tavolabbi garazsban. Vagy talalkozhatunk is, ha jol tudom Te is Budapesten maszkalsz (vagy csak neha?)
Felszerelni nagyon egyszeru, kb. fel ora ha nem kapkodsz. Le kell szedni tukrot, kapcsolokat (nagyon egyszeru) lehuzni a gazmarkolatot es a masik kormanyveget. Ket imbuszos csavar fogja, kiszeded es mar mehet is bele az uj kormany.
Teljesen jol passzol az ETZ kormany, semmit nem kell alakitani.

Nem ertem amit kerdezel: ha elferdult hajlitsd vissza, vagy vegyel ujat. De mit szeretnel utogetni a kormanycsapagynal? Nem ertem. Gondolom a kormany rud hajlott el, annak meg nincs sok koze a kormanycsapagyhoz, nehogy ez utobbit szetusd, es egyaltalan ne utogesd a kormanycsapagyat!
Hi!
Csinálnál a kormányról képet? Kellett hozzá új (hosszabb) kuplungbovden? Nagy macera átszerelni?
Tudja vki, hogy ha dőltek egy motorral, akkor mit kell csinálni, ha 1-2 mm-t "elferdült" a kormány? Nem hajlott el. Ki kell lazítani a kormánycsapágynál és visszaütögetni?
Üdv,
Darkmind
"
forgalomba helyezésre irányuló eljárás során az okmányirodában az ügyfél által bemutatott okmány és az okmányban szereplő adatok, valamint a Schengeni Információs Rendszerben történő ellenőrzésével kerül sor a jármű jogi helyzetének a tisztázására.

A módosítás eredményeként ügyfélbarát és költségkímélőbb, valamint kevésbé bürokratikus módon, műszaki megvizsgálást és a regisztrációs adó megfizetését követően kerülhet sor az ilyen feltételeknek megfelelő járművek magyarországi forgalomba helyezésére.

Amennyiben az EGT másik tagállamából behozott használt járműhöz tartozó okmány nem felel meg a fenti követelményeknek, a származás-ellenőrzési eljárás során kerül sor a jármű jogi helyzetének a tisztázására, és azt követően kerülhet sor a magyarországi forgalomba helyezésre.
"
Ha én jól értelemezem, akor lehet nem kell csinálnom származás ellenőrzést?

"Megváltozik az EGT valamely más tagállamából behozott használt jármű magyarországi forgalomba helyezése. A forgalomba helyezésre irányuló eljárást megelőzően – 2009. július 1-jét követően – nem kell külön eljárásban elvégezni a származás-ellenőrzést, és az előzetes eredetiségvizsgálatot, feltéve, hogy az ügyfél kérelméhez csatolja a származó tagállam hatósága által kiadott:

*

nem harmonizált adattartalmú forgalmi engedélyt vagy annak a kiállító hatóság által hitelesített másolatát, vagy
*

harmonizált adattartalmú forgalmi engedély I. részét, valamint a II. részét feltéve, hogy a jármű származási tagállamában ez utóbbi kiállításra került.
"
Rutinon Suzuki gs500-on vagyok. Azon szembesültem először a kilókkal. Nem olyan egyszerű tolni, de hozzá lehet hamar szokni. A lóerőket már a Hondán érzékeltem. Elég nagy élmény volt számomra, hogy mennyivel jobban gyorsul. Köze nincs a kettőnek egymáshoz. Pár alkalom után ehhez is hozzászoktam. Most már csak az a furcsa, mikor visszaülök a Simora. A Simon a fékek sokkal gyengébbek, lassabban állok meg vele. A CB 500-as tárcsaféke isteniek.
Simson után ültél át?
Akkor egy cipőben járunk vlamijen szinten, mert töröm a fejemet korlátlan vizsgán és Simson után ülnék át Cb-re , de akkor meg is tudod válaszlni a kérdésemet valószínűleg. Nagyon furcsa volt átszokni a Cb-re? az elején az erő mennyire okozott gondot? Gondolom ég és föld , dehát ez természetes , hiszen nem egy kategória
HA még itt vagytok, találtam egy oldalt a neten. Lehet érdemes elolvasni, próbálom én is értelmezni.

http://eredetisegvizsgalat.hon...
Zoli!
Mi a mail címed! Átküldök egy forgalomba helyezési leírást, nekem forintra, sorrendre stimmelt.
nagyon szép moci!
majd töltsd ki az adatlapodat is idővel!
hmmhmmm...engem anno elzavartak a műszakiról (forgalomba helyezés) és az eredet vizsga helyen kellett kötnöm biztit, mert ott volt online alkusz programjuk, ezért él bennem ennyire elevenen a történet

Én csíra voltam hozzá, hogy november végén, 30 km-et tekerjek a számomra ismeretlen mocival (egy 125-ös után) a vizsgahelyig és vissza Inkább kértünk kölcsön egy utánfutót... Mai eszemmel (és motorozási tapasztalatommal) másként lenne
Ügyes
Ráültem és odahajtottam. Ott senki nem kérdezte, hogy jöttem, hogy megyek. Intézkedés, útközben nem történt. (szerencsére)
Te hogy vitted el műszakira a motort? Nekem amiatt kellett megkötni mert a kerekén visszük be.
Köszi!

Annyira nagy tapasztalatom nincsen, én most Simson után váltok erre :D
Ahogy olvastam Olaszországból kedvezőbben lehet behozni motorokat, ahonnan én ezt vettem az csak Olaszországból hozza be a motorokat. Állapotilag teljesen meg vagyok ezzel elégedve. Eddig 80 km-t mentem vele és semmi gond, hosszabb táv szerdán jön majd mikor viszem vizsgáztatni. Hangilag viszont tökéletes.
Az oldaláról a burkolat leszerelhető az elejét még nem vizsgáltam meg ilyen szempontból, de itt egy fénykép elölről.

Ez egy 99-es motor. Papírokkal, olaj és hátsó gumicserével 530k körül fogok kijönni. 2002-est 770k-ért láttam magyar papírokkal. Ami meggyőzött az a hangja és az állapota volt.
Hát ha legközelebb találkozunk, megmutatom a biztosítási szerződésem, meg a forgalmim (műszakim)dátumát, legalább egy hét telt el. Biztosítást legutoljára az önkormányzatra menés (a rendszámért) előtt kellett kötnöm.
Gratulálok a motorhoz!Használd egészséggel. Viszont lenne néhány kérdésem.
Külföldön (Olaszország,Németország) olcsóbbak a motorok ált.? Állapotilag jobbak mint itthon?
A "burkolt" CB 500 ról le lehet venni az idomot és egy kerek lámpát felszerelni , máris kész a burkolat nélküli változat, vagy azért más a motor eleje?

Balesetmentes utat mindenkinek!
bocs, nem rendszám nélkül, hanem biztosítás nélkül
Atesz, külföldi (illetve friss, rendszám nélküli motort) nem vizsgáztatnak le rendszám nélkül...engem is elzavartak. Mondjuk ez 2 éve volt, azóta változhatott a helyzet.
Nekem ETZ kormanyom van. Szerintem franko. Siman ramegy, semmi varia. 1500Ft -ert vettem
Nincs mit!
Nekem is sok fejfájást okozott, hogy merre induljak, míg erre az írásra rá nem akadtam.
Jó a CB-d használd egészséggel! Ha valami műszaki kérdésed van, írj nyugodtan!
Ment az egész cirkusz! Olvasd végig!
Itt egy kép a mocirol :)
Még egy gyors kérdés, az adásvételi saját részét most töltöm ki. Egy rész nincs magyarra lefordítva olaszról: la somme di Euro
Gondolom ez a teljes vételár euróban.
Ez is kell valakinek?