Jut eszembe!
A doboz zsanérját is meg tudtam csinálni, a múltkor, amikor nem tudtál velünk tartani a hosszún ki is lett próbálva. Volt cucc rendesen. Vissza talán említettem egyedül jöttem, mert Gyuri komámnak elszakadt a CX500-n a gázbovdenje. Akkor tele volt a doboz, néha 170-180kmt is mutatott az óra. Ki sem nyílt azóta egyszer sem.
Emlékszem nem kicsit voltál pipa, azt nem értem, hogy egy motoros felszerelést hogyan lehet 100km/h-ig szavatolni.
A túra dobozomon amit még a Hondával adtam el, 120 volt a felső határ, komolyan mondom röhej, de ki lett merevítve és úgy már bírta.
Sajnos rá kell dolgozni ezekre a kisipari szemetekre és akkor már okés a dolog, vagy venni kell gyárit 10x annyiért
Emlékszel, amikor mentünk a Mátrába, meg kellett állnunk, mert ki akart jönni a térkép a "szuper" térképtáskából. Itthon néztem, hogy a címkén 100km/h van maximalizálva. Hát kapott három patentot az az alján, most már szupi.
Tankról jut eszembe, kész a tankbőröm amihez csatolható a tanktáska , nem kell már fóliáznom a tankot mint Romániában.
Alul gumírozott tapad is a tankra+elől-hátul kimerevítve, táska könnyen eltávolítható tankoláshoz.
Gondolom nem titok ki készítette, Andor mester , vérprofi csak ajánlani tudom!
Köszi cimbora!
Sziasztok!
Eddig standby üzemmódban olvasgattam a hozzászólásokat és a külföldről hozott motor honosításához nem igazán tudtam hozzászólni. Nekem csak sima átíratásom volt de azt is intézék az eredetvizsgán pár ezer plusz forintért és majd 2nap múlva csak a kész forgalmiért mentem.
Darkmindnak viszon van egy tippem hogyan nézze meg a kormányának állapotát. Régi dolog ez még az MZ-s időket idézi mikor bizony nem egyszer kellett visszahajtogatni a kormányt.
Kell két nyílegyenes rúd (függönytartó, virágkaró, szegőléc stb...) az egyiket a kormány felfogató konzolokhoz kell hozzányomni pontosan, hogy mindkettőt érintse. A másikat a kormányvégekhez szintén pontosan egyformán odatartani, a kettőnek párhuzamosnak kell lennie, pici eltérést is eszre lehet venni.
A helyrehúzást főleg ha csak pár mm egy akkora csővel kell csinálni ami befér a kormány végébe, az ütközőig elfordítani a kormányt és nem hírtelen hanem folyamatosan erőssödő nyomással (ha kell erőkar meghosszabbitásával) visza lehet állítani az eredeti állapotot, az ütköző nem fog törni simán kibírja. A lényeg, hogy a visszahúzó cső pontosan illeszkedjen és akkor nem lesz lubi a kormánycső vége. Sokat csináltam ilyet, még CB 500-on is régebben.
Az ellenörzésről rakok fel képet, Lacával csináltuk, hogy érthetőbb legyen. A két kormányvég magassága is fontos, a földhöz képest (persze sík talajon kell mérni) mert mindkettőnek azonos magasságban kell állnia.
Kicsi deformitást a króm megpattanása nélkül is lehet így orvosolni.
ETZ kormányt 1800 Ft-ért vettem én is, de nekem a csutkák helyett kellett, az egy másik történet, ha érdekel valakit azt is leírhatom.
Üdv,
Laci
Pontyosan! Nagyon fontos, hogy az aul található (rejtett, a szárral párhuzamos) csavart csavard ki először! Amíg össze van szerelve a szár, ellent tart belülről a csavarnak. Ha szétszeded a szárat már esélytelen lesz kicsavarni... Én így jártam, csak egy bika Makita ütvefőúró tudta megindítani, esélytelen volt máshogy..
Üdv mindenkinek! Egy picit eltüntem mert nem volt netem,meg közbe eladtam a mocimat is egyébb okok miatt ,de már tervezgetem hogy megyek ki németbe másikért!Ricsi grat a vashoz szép darab.Ami az üzembehelyezést illeti most csináltam én is 2 hónapja elejétöl a végéig.No PARA.Származásellenőrzéssel kell kezdeni mindenképpen kell nem lehet megkerülni,amíg az nincs nem nagyon érdemes mást csinálni vele mert ha baj van akkor buktál mindent(alltalában nem szokott).Ha ez megvan akkor lehet vinni eredetiség vizsgálat és csak ezután kell a műszaki ha nincs előtte megcsinálva az ere.. vizsga akkor +7000ft és utána kell megcsinálni tehát előtte olcsóbb.A müszakira nem kell biztosítás,és be lehet vinni lábon útvonalengedéllyel amiben szerepel,hogy forgalmi és rendszám nélkül is érvényes! Ha megvan a műszaki akkor az összes papirral irány a Vámhivatal,hogy megállpítsák a regadót ennek hívatalosan 30 nap a határideje de kb 2 nap alatt megvan,utána go biztosítás kötni ugye nincs rendszám meg forgalmi így csak az alvázszámra kötnek ha ez megvan mehetsz az okmányirodába forgalmiért meg rendszáméret .Nem olyan ördöngösség az egész.Aztán falni a km-eket jó motorozást!
Csaszi!
Azt írtad egyszer, hogy 6000 körül vettél a nagyvas.hu-n fém fékcsövet. Emlékszel, hogy milyen gyártmány? Az olasz, amit darabokból kell összeválogatni (fogalmam sincs, hogy milyen részek kellenek hozzá), vagy a Lucas? Létezik, hogy a Lucas most már 15000? Ennyi pénzem most nincs rá!
Üdv,
Darkmind
Hello!
Ráér a kép és össze is futhatunk vmikor Pesten vagyok 90%-ban, csak a köv. 2 7ben nincs itt a motor, utána meg megyek nyaralni egy hétre, úgyhogy szeptember végén leghamarabb. Nem tudom, hogy elhajlott-e a kormány, annyira minimális. Lehet, hogy hozzá se kéne nyúlni. Hol vetted 1500-ért a kormányt? Vagy mindenhol ilyen olcsó?
D.
Egyreszt egyetertek Zolival, ez a fek ami a CB500-on van, haaaat. Eppen jo. Azert ne felejtsetek, hogy nem egy konnyu darab a CB, es rendesen meg tud indulni.
Nekem ugyan nincs fem fekcsovem, csak a gyari keszlet, de hat az adagolhatosag sem egy istenkiraly. Azert a mi motorjaink, ne feledjetek, elegge a kategoria (hogyismondjam) legpuritanabb jarmuvei koze tartoznak manapsag.
Masreszrol Zoli, irtam neked maganmailt, de nem jott valasz. Illetve egy jott, aztan nema csend... Csak nem ennyire dolgozol?
A doboz zsanérját is meg tudtam csinálni, a múltkor, amikor nem tudtál velünk tartani a hosszún ki is lett próbálva. Volt cucc rendesen. Vissza talán említettem egyedül jöttem, mert Gyuri komámnak elszakadt a CX500-n a gázbovdenje. Akkor tele volt a doboz, néha 170-180kmt is mutatott az óra. Ki sem nyílt azóta egyszer sem.
A túra dobozomon amit még a Hondával adtam el, 120 volt a felső határ, komolyan mondom röhej, de ki lett merevítve és úgy már bírta.
Sajnos rá kell dolgozni ezekre a kisipari szemetekre és akkor már okés a dolog, vagy venni kell gyárit 10x annyiért
Alul gumírozott tapad is a tankra+elől-hátul kimerevítve, táska könnyen eltávolítható tankoláshoz.
Gondolom nem titok ki készítette, Andor mester , vérprofi csak ajánlani tudom!
Köszi cimbora!
Köszi, de a kérdéses csavar, melyik a gépkönyv szerint, a 6.7 old. a 19, vagy a 21-s?
Ezt így kell csinálni
Eddig standby üzemmódban olvasgattam a hozzászólásokat és a külföldről hozott motor honosításához nem igazán tudtam hozzászólni. Nekem csak sima átíratásom volt de azt is intézék az eredetvizsgán pár ezer plusz forintért és majd 2nap múlva csak a kész forgalmiért mentem.
Darkmindnak viszon van egy tippem hogyan nézze meg a kormányának állapotát. Régi dolog ez még az MZ-s időket idézi mikor bizony nem egyszer kellett visszahajtogatni a kormányt.
Kell két nyílegyenes rúd (függönytartó, virágkaró, szegőléc stb...) az egyiket a kormány felfogató konzolokhoz kell hozzányomni pontosan, hogy mindkettőt érintse. A másikat a kormányvégekhez szintén pontosan egyformán odatartani, a kettőnek párhuzamosnak kell lennie, pici eltérést is eszre lehet venni.
A helyrehúzást főleg ha csak pár mm egy akkora csővel kell csinálni ami befér a kormány végébe, az ütközőig elfordítani a kormányt és nem hírtelen hanem folyamatosan erőssödő nyomással (ha kell erőkar meghosszabbitásával) visza lehet állítani az eredeti állapotot, az ütköző nem fog törni simán kibírja. A lényeg, hogy a visszahúzó cső pontosan illeszkedjen és akkor nem lesz lubi a kormánycső vége. Sokat csináltam ilyet, még CB 500-on is régebben.
Az ellenörzésről rakok fel képet, Lacával csináltuk, hogy érthetőbb legyen. A két kormányvég magassága is fontos, a földhöz képest (persze sík talajon kell mérni) mert mindkettőnek azonos magasságban kell állnia.
Kicsi deformitást a króm megpattanása nélkül is lehet így orvosolni.
ETZ kormányt 1800 Ft-ért vettem én is, de nekem a csutkák helyett kellett, az egy másik történet, ha érdekel valakit azt is leírhatom.
Üdv,
Laci
- a kereket ki
-szárat ki
-alul imbusz ki,
utána szét is jön a szár? Mosás, csere össze?
Maradsz ennél a típusnál vagy másfelé kacsintgatsz?
Mi a pálya? Másik verdát veszel?
Zoli, cseréltél már a telóban szimeringet?
Azt írtad egyszer, hogy 6000 körül vettél a nagyvas.hu-n fém fékcsövet. Emlékszel, hogy milyen gyártmány? Az olasz, amit darabokból kell összeválogatni (fogalmam sincs, hogy milyen részek kellenek hozzá), vagy a Lucas? Létezik, hogy a Lucas most már 15000? Ennyi pénzem most nincs rá!
Üdv,
Darkmind
En a futarboltban vettem a Zichy utcaban, Oktogontol nem messze.
Ráér a kép és össze is futhatunk vmikor Pesten vagyok 90%-ban, csak a köv. 2 7ben nincs itt a motor, utána meg megyek nyaralni egy hétre, úgyhogy szeptember végén leghamarabb. Nem tudom, hogy elhajlott-e a kormány, annyira minimális. Lehet, hogy hozzá se kéne nyúlni. Hol vetted 1500-ért a kormányt? Vagy mindenhol ilyen olcsó?
D.
link
Nekem ugyan nincs fem fekcsovem, csak a gyari keszlet, de hat az adagolhatosag sem egy istenkiraly. Azert a mi motorjaink, ne feledjetek, elegge a kategoria (hogyismondjam) legpuritanabb jarmuvei koze tartoznak manapsag.
Masreszrol Zoli, irtam neked maganmailt, de nem jott valasz. Illetve egy jott, aztan nema csend... Csak nem ennyire dolgozol?