Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Bukóra tettetek már kamerát? Én a mobilom (egész jó) kameráját használnám e célra. Kéne valami trükkös megoldás :D

Alapból a vékony szivacs (karcolás ellen) + szigeltelő szallag kombóra gondoltam. Esetleg (kíméletesebb) jobb ötlet?

Láttam már full HD-s sisak kamerát, őőőő 130 ezer forintért nem az én világom :D (abból már motort vennék)

Zoli
biztos dugó volt!
Balázs, az ülés leszedéséhez a világon semmilyen szerszám nem kell, csak a slusszkulcs és az ullaid :)
Előre felé kell húzni a tank irányába és az ujjaddal megsegíteni a műanyag részt a farokidom felett és lejön.

Kezdetben vala én is azt hittem, hogy csavarozni kell (annyira erősen fogta magát) aztán szilikon spray és le is pattant! Igen rá tudja enni magát...
De mitől volt egekben a hőfok
oké!

De próbálom akkor a szombat délutánra összehozni a gurulásom
Szia ! Szombaton egész nap itthon vagyok, este felé anya is, vasárnap viszont melózom egész nap. Próbálni nagyon nem kell elég ha ráülök ( ünk ) ha nincs a lábfeszítő érzés akkor klassz az ülés.
Amúgy ha vasárnap jönnél erre, csörgess meg nyugodtan, laza a munkahelyem,jöhet " vendég " oda is.
Szia!

Remélem a hétvégén hozzájutok a motorhoz!
Akkor valószínű teszek egy Tatabánya kanyart, és kipróbálhatod az ülést. Viszek szerszámot is hogy le tudjuk szedni és rárakd a motorodra.
Bár elöl semmi nem lett belőle kiszedve de hátul támasztása van.
A kezdő motoros:
Rángatott reggel a motor,gondoltam biztos csak hideg azért.Nem is nagyon figyelgettem mert 8 perc alatt beértem vele a melóhelyre.Hazafelé már kerültem és éreztem gáz van:((
Hőfok egekben,fordulatszám alig...nagy nehezen eljutottam a benzinkút előtti lámpáig,gondoltam itt leállok és megnézem,mikor is végképp leállt.Szerencse hogy épp itt és nem kell sokat tolni.Isteni szikra,mi lenne ha takarékra tenném a motort,jééé indul!
Beálltam a kútra kinyitottam a tankot hát nem sok mindent láttam benne....
Na ennyit arról ha hozzászokik az ember a kocsiban a műszerhez.

Felszereltem az ETZ kormányt, klasszissal kényelmesebb a rheumás derekamnak a tartás. Még egy ülés átdolgozás a szezon végén, no meg jövő héten egy hátsó lábtartó átépités és talán mami is megszereti. Amúgy jót dolgoztam a kormánnyal mert szinte mindent a helyére tettem mire kiderült, hogy hiányzik két 5 mm luk a kormányról, ami ahhoz kell, hogy a kapcsolók ne forduljanak el a kormányon. No ezt nem tudtam, ezért 2x dolgoztam. De tényleg klassz lett. megérte. 2200 Ft volt a kormány. Egy Várpalotai srác 3500 ft-ért ad 2-3 cm-es magasitót, itt nálunk a Pink motorsban meg 11 ezer. Nem semmi. A józsi féle honlapon lévő ülést fogom megcsináltatni egy Gödöllői szakival 20-25 rugó lesz az ára.
http://jozsim.fw.hu/ . Na kicsit szómenésem van, ami annak köszönhető, hogy az előbb szikével klasszul szétvágtam a bal hüvelykujjamat és a nagy ijedtségre ittam egy kis sárgabarack házipáleszt, aztán mert izlett még egyet.
Most beinditottam és bemelegitettem, de most nem hallottam egyik fordulatszám tartományban sem. Amúgy csinálta emlékezetem szerint hidegen és néha melegen is. Most meg sehogy. A fene a gusztusát.
Jaj bocsi elirtam a neved (Top Joe)
Top jpe azt a hangot melegen is csinálja vagy inkább hidegen lehet jobban hallani?Nekem is kattogot ott valami aztán beszéltemszerelővel
3 -al is mind a 3 ugyanazt mondta ,hogyha melegen nem lehet hallani akkor nem kell vele foglalkozno egyépként a kuplung csapágya adja ki ezt a hangot sajna honda betegség!
Van egy érdekes hangja a motoromnak.A jobb oldali dekliből valami fémes hang hallatszik alapjárat és kb. 2000-es fordulaton. Utána megszűnik. Olyasmi mint amikor kattogna egy fogaskerék, vagy egy lánc akadna. Ez mi lehet? Láttam a robbantott rajzon, hogy az olajpumpa láncos. lehet ez? Mintha egy elszabadult alkatrész zörögne.
kulcsi pályán
300 ezerig nem kell hozzányúlnod... Az meg,hogy mit látsz az órában azzal nem kell foglalkozni...
Egész jól tippeltem... :)
Szerintem olyan 650-700E Ft körül van a reális ára. Első tulajdonos?
Tippre , a magyar árakhoz hasonlítva szerintem olyan 600 és 750 között, bár nem tudom. Bevallom, eléggé meglepnek a magyar árképzések CB 500 ügyben. Németországban (pl az ebay-es linken is látható módon) már 400ezerből azért egy tipp topp állapotút lehet kapni.
Ezzel szemben magyarországon 600-650től kezdődnek és a Némethez képest sokszor dupla annyi kilóméterrel.

Apropó kilométer! Szerintetek használt motort (pl cb 500) hány kilométerig érdemes venni? Tudom ez egy elég változó (használat karbantartás), de mennyi egy normál kilóméter nagymotornál?
Ha már a motorok eladásánál/vételénél tartunk, szerintetek mennyit kérhetek a hibátlan állapotú motoromért? 2003. évjárat, magyarországi, szalonban vásárolt. Szervízkönyves, 22ezer km-t futott, sérülésmentes. Túraplexi (fejidomos változat) és Givi doboztartó van rajta.
http://dz99.freeweb.hu/honda/k...

mérlegelni kell...ha nagyon jó állapotú, akkor simán megéri! Itthon alig van felhozatal belőlük
Magyarorzágon a regadó miatt olyan 120E körül. +a behozatal.
Szloviban pl 80-90 körül lesz rendszámos, a procedúra kb 1-2 nap. :)
Ez tényleg szép. Néhány apró sérülés van rajta, de az semmi.
Mennyi lehet cakk um pakk behozni egy ilyen CB500 ast külföldről? Rendszám vizsgáztatás regadó összesen? Gondolom úgy van kitalálva ,hogy akkor már nem éri meg
Tényleg nagyon szép az a lengővilla! :)

Napokban újra találtam egy gyöngyszemet:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
gyerekek, ez nem semmi!
Eddig nem is ismertem a Kawa nagymúltú nakedjét!
link

link

teszt
Köszönöm!
Jó éjt