Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Zoli...na akkor végül is mikor jösztök erdély fele?

jo motorozást mindenkinek...
Köszi a választ!Remélem akkor ez így van tutira,
Köszi a választ.Remélem ez biztos
Ez úgy van ha az első jogsid nagymotor akkor van ,hogy nem szállíthatsz +1főt ,ha már van előzményed akkor már ugye nem az lessz az első jogsid!nem régen tanultam.pl ha van már b jogsid akkor már szállíthatsz +1 főt hiába a motorra ez lessz az első pl nagy A vagy Akorlátoztott!

Üdv Ubi
Szisztok!

Egy érdekes kérdést tennék fel nektek, hátha valaki tudja a választ.Már többféle módon próbáltam utánanézni , de ált. egymásnak ellentmondó dolgokat találtam.

Nos a kérdés.Ugye a kresz azt írja , hogy 2 évig kezdő motoros jogsival utas nem szállítható. De mi van akkor ha már van több mint 6 éve B kategóriás jogsim? Az külön van? Sokak azt mondták ,hogy az első érvényes kategóriára nézik a 2évet , valaki meg csak külön értelmezte motor jogsira.

Balesetmentes közlekedést és jó egészséget!
Zoli sajna nincs szervízkönyvem.Szobbal grat az "új" masinához.Hú amúgy tényleg szép helyen jártatok!Joe ja van egy pár rokonom ,de egyikűket se hívják ugy mint engem!
Pedig annyi olaj kell bele! Szervíz könyv, 125-dik oldal, tessék forgatni néha!
Köszi Atesz! Nem is kellett messzire menni a határtó, max. 70-80km és indulnak a nagy hegyek (2000m +) Rax és környéke.
Ubi77. Bocs nem volt egyértelmű. Tőled.
Hali!
Király helyen jártatok!
Hello!

Jelentem Kész a motor! Mentem is vele nem bírtam ki!
Eddig minden rendben
Sziasztok!

Hazaértünk Sopronból szerencsésen! Ausztriában többet lógtunk mint idehaza Hiába, az Alpokba könnyű beleszeretni...

Mi is várjuk már az erdélyi túrát Laci! Tobzódunk az élvezetekben!

Üdv,
Zoli
Szivesen máskor is!
Nagyon köszönöm, az egész fórum nevében, mert biztos mindenkinek hasznos volt! Már leírtad, hogy hogyan megy, ha komolyan belefogsz!
Azt el is hiszem, hogy várod az utat! Jó lenne nekem is menni, de most nem megy. Tudom, hogy a könyöködön jön ki! Tényleg elég szar ezt nap, mint nap hallgatni és írni!
Ja az meg tényleg legyen a legnagyobb gondod, hogy holnap bográcsoztok! Remélem vmi finom készül! Aztán ne hajolj el nagyon, mert még beleesel vmi román kátyúba!
D.
Ezt most rögtönöztem,csak most, csak itt, csak neked . Azért ez nem így megy ha komolyan csinálom, ez csak bemutató volt és ha jól megnézed nem egyenes a csík .
Azért csiszolom a szalagot, hogy kisebb perem maradjon, így ha eltávolítom nem lesz nagy átmenet a két festék között.
Most meg a pakolással kinlódok mert holnap már nem lesz időm mert bográcsozunk a cimbikkel. Szombaton meg irány a román határ, úgy várom már mint egy gyerek
Most átgondolva hülye kérdést tette fel, értem már!
Hello!
Hát ez nagyon király! Ez is bekerül a nyomtatandók közé!
Most így már tényleg teljesen érthető, csak annyit még, hogy mi az, hogy a szigszalagba is belecsiszolsz? Egyébként ezt te most rögtönözted? WOW! Más örülne, ha napokat készülve ilyet tudna! Neked kellene gyártani vmi könyvet vagy videót az otthoni motorbarkácsolás részleteiről! De most komolyan!
Köszi,
Darkmind
Szia Dani!

Örülök ha hasznát veszed az írásaimnak. Először is a tanksapkát a peremével együtt leszerelem, nem nagy kaland pár darab imbusz fejű csavar rögzíti. A nyílást meg bedugom egy papir gombóccal, hogy a festék köd ne szálljon bele mert a későbbiekben a benzin lepedékekbe oldja le és ez a szűrő halálához vezet. Csiszolást kézzel csinálom vigyázva az élekre mert azok sokkal hamarabb lecsiszolódnak mivel azokra nagyobb nyomóerő jut. Nagyobb sík felületet úgy csiszolok, hogy egy tenyérnyi falapra erősítem a vizes csiszolót és így egyenlően jut a nyomóerő a felületre.
Ha pl. egy oldalidomot vagy faridomot két féle színűre akarok festeni akkor azt úgy csinálom, hogy először lefujom az egészet a domináns szinnel és utána amelyik színből kevesebb kell azt takarással fújom rá a megszáradt alapszínre. A takarás úgy megy, hogy jó minőségű szig.szalaggal ami nem hagy maga után mocskot csinálom meg a takarást, de úgy hogy a szalagból is csiszolok a takarásnál kicsit, hogy a fújt festékréteg vastagsága miatt minél kevesebb legyen az átmenet. A takarás konturját adó szig.szalaghoz további szigszalaggal rögzítem az újságpapírt amivel megvédem a festeni nem kívánt többi felületet.
Hogy érthetőbb legyen a mondandóm imitálom neked egy régi Yamaha faridomon egy gyors rögtönzéssel, persze nem a szabad ég alatt csinálom és precizebben mint most de ebből remélem érthetőbb lesz. Fontos, hogy fújás után azonnal eltávolítom a takaró papírt és akkor úgy szárad meg a festék, hogy nem lesz éles kontúrja.
A festést pormentes és rovarmentes helyen csinálom és a padozatot oldalfalat enyhény leködölöm vizzel. A takaró papír eltávolításánál vigyázok ne huljon szösz a festet felületre, legjobb az új csomagoló papír.
Tankra, oldalidomra, faridomra a Motip szineit javaslom.
Remélem segített ez is, ha nem akkor kérdezz.

Ja és hiába gyúrok vazze! A moci 227kg én vagyok 65 ami azt jelenti, hogy 3,5 ször nehezebb mint én. Ami nem baj amíg nem dől el és főleg ha nem rám!
Top Joe kitől kérded van e rokona tatabányán nekem speciel van nem is kevés . Más. Az első telókba elég a 320ml olaj?nekem mintha kevésnek tünne most cseréltem ki de lehet várni kell még vele.
by Ubi
Sziasztok! Honda CB 500 S-hez szeretnék bukókeretet/gombát venni Miskolcon vagy közelében. Ha valaki tudja hol juthatnék hozzá olcsóbban annak megköszönném az infót
Előre is köszi a segítséget!
Laci!
El kell mondjam, hogy ki szoktam nyomtatni azokat a hozzászólásaidat, amikben valamelyik profi barkácsmódszeredet fejted ki részletesen. Remélem nincs ellenedre, így könnyebb megtalálnom. Mivel az íróasztalomon van a festéssel kapcsolatos írásod, így gyakran eljátszom a gondolattal, hogy meg kéne csinálnom a moci festését. Mivel nem akarnám a forgalmit átiratni (70%-nál nagyobb színváltozás miatt) 6+6 ezer forintért, ezért megtartanám a vörös alapszínt. Úgy láttam a very wellnek van két piros színe, biztos jó lenne, bár ez a szín nem a kedvencem, inkább tetszene egy kék, vagy zöld motor. A német fórumon van egy gép, amit lefújtak sötétkékre, de úgy hogy végigfut rajta 3 vékony világoskék csík hosszanti irányban az elemek közepén. Nagyon feldobja! Ha festésre vetemednék, akkor biztos ilyet is tennék bele, mondjuk fehérből. Azon gondolkoztam, hogy mivel lehet maszkolni az ilyen mintát. Van esetleg előre gyártott? Nem is tudom mivel szoktak maszkolni. Te például hogy takarod el a tank bemeneti nyílását, vagy leszedet a fémet teljesen? Ja és te a csiszoló papírt géppel használod, vagy gyártottál vmi kézi alkalmatosságot?
Ez egyelőre elméleti gondolatmenet, mert nincs hiba a gépen, addig meg fölösleges lenne. De azért jó lenne tudni...
Olvastam a múltkori kis kalandodat a nejeddel...Gyúrunk vazze?
Na minden jót!
Üdv,
Darkmind
Üdv, Mindenkinek
Néhány kép a Viking Moto Partyrol ha valakit érdekel

Jó motorozást mindenkinek
Én is teljesen igy vagyok. Most vettem a motort és kerestem, hogy van-e ilyen fórum. És lőn. Előző motoromhoz ( Yamaha Majesty 250 ) van egy baráti társaságunk, ill. már hivatalosan club. ott most én vagyok a kakukktojás de szerencsére ott sem számit. Szombaton éppen túrázunk egy jót kb 20 fővel. Amúgy nincs tatabányán rokonod, az egyik haveromat pont úgy hívják mint téged?
ŐŐŐ én nem rég óta nézegetek be erre a fórumra,de sztem teljesen mindeggy kinek milyen motorja van!De ha nincs motorja akkor se számít sztem:)!Ellátjátok az embereket tanáccsal ha valamit nem tudnak,segítetek ahol tuddtok kell ennél több és még csak nem is ismerünk személyesen mindenkit!Boldog vagyok ,hogy ide találtam.
Üdv Mindenkinek!
Csaszi!
Ha én is beletartozom a mindenkibe akkor szivesen!
Az írásodat olvasva az jutott az eszembe, hogy neked legalább a blokkod ugyanaz. De mit szóljak én? Nincs sorkettesem nem vagyok 500-as és ráadásul még Hondám sincs már. Aki új fórumozó vajon mit gondol rólam mikor olvassa a hozzászólásaimat, ki ez a tekergő manusz aki ide írogat...? Aztán eszembe jut Zoli két évvel ezelőtti mondata "nem vagyunk kirekesztő CB-500-asok, gyere nyugodtan" és akkor elsőnek túráztam a CB 500-as fórum tagjaival Zolival, Balázzsal és Zsoltal. Azután meg itt ragadtam és azóta már nem egy túrán találkoztam és ismertem meg a többieket is. A motor változott azóta, a felfogásom nem sokat, szeretek ide benézni, tanultam is itt egyet s mást és ha nem is a típusal kapcsolatban, de a motorokról általánosságban én is próbáltam a tapasztalataimat megosztani. Nem volt CB 500-am és kicsit mindíg is a fórum mostoha gyerekének éreztem magam, de amíg nem küldenek el addig itt maradok. Ha nem találok ide akkor most nem készülnék lelkesen a hétvégi román túrára és nem ismertem volna meg Kontroll barátomat.
Szóval a mondandóm csak ennyi: köszönöm, hogy itt lehetek!