Mivel 1 a blokkunk, (CB500-CBF500) és minden érdekel a mocimmal kapcsolatban, ezért is vagyok fent itt is! Már kaptam nagyon sok értékes tanácsot, szinkronizálással, motorolajjal, és túraútvonalakkal kapcsolatban is! Ez mindenkinek szól! Köszönöm!
Továbbra is lelkes Sor2 500 tulaj!
Nagyon jó lenne!
Darkmind is ígérte, hogy szervez valamit akár össze is lehetne hangolni.
Aztán itt van nemsokára (aug. 29) a KéK túra, oda én tutkó megyek, félelmetes és egyben megható az az erő ahogy ott a motoros társadalom megmozdul.
A Motorozz.hu-t böngészve találtam ezt a képet a tavalyi túra után,
jó érzés volt részese lenni.
Üdv mindenkinek
Meg tudná mondani nekem valaki ,hogy mennyi forog alapjáraton a cb500-as ?,és hogyan lehet növelni
előre is köszönöm a segítséget
jó motorozást mindenkinek
Szia Laci!
Szeptemberben meg kéne szervezni, a nagyobb csapatot. Eger, Földes, Miskolc, nincs olyan messze, egymástól. A mi "kis" Magyarországunkon semmi nincs messze egy mástól.
Na ma bementem 1 Festékboltba (egy igaziba )
És láásáá csodát volt nekik Wery Well...
Hazahoztam lecsiszoltam elsőnek a kormányvéget! már a második réteg van rajta A régi festéket mint valami ragasztó szalagot tudtam nagyjából lehúzni róla
A lámpatartóval még küzdök nagyon makacs az a szar festék már ott tartok hogy homokfúvás újragittelés és akkor tuti lesz.. De meglátom hogy takarja be az új így ahogy most van. Hagyom 1 kicsikét száradni aztán meglátom hogy lefújom-e vagy Homokfúvás..
Pedig van igaza! És szerintem ne akard a balhét, találkoztam vele ketten is kevesek lennénk
(na ez is csak vicc volt )
Üdv mindenkinek!
Már én is szeretnék egy ösznépi túrázást, olyat ahol mindenki ráér, de az nagyon nehéz dolog mert nagy távolság is van közöttünk és a szabadidővel is bajban van mindenki.
Szerintem is tökéletes a hidraolika olaj, bár már olvastam valamelyik fórumon, hogy nem teljesen ugyanaz mint a teleszkóp olaj, ettől függetlenül simán beleönteném én is.
Szia!
Szerintem az jó bele. Kár, hogy nekem nincs ilyen sógorom. Azért vagyok ilyen képzett teló ügyben, mert az enyém is taknyol, (lehet hogy láttad) és készülök a cserére, a napokban kell, hogy meg jöjjön.
Köszi, megnéztem klassz az ülés. Valami ilyenre gondoltam. Igyekszem itt keriteni valami kárpitost aki meg tudja csinálni.
Olvasom a festékes bejegyzéseket. Az én tapasztalatom az, hogy a Very Well festék kitűnő. Pár éve volt egy kis chopperem és le kellett festeni. A festő olyan árat mondott, hogy egyből kifordultam tőle,mondom majd én. lakkfekete festéket vettem, szórógittet, alapozót,mind very well gyártmány. Alácsiszoltam, glett, szórógitt, csiszolás, alapozó és úgy a fekete. Az eredmény meglepett. Piszok szép lett, sehol folyás vagy hiba, rettenetesen gyorsan szárad. No meg benzin és olaj álló. Szóval szakképzettség nélkül kb. ötödéből megcsináltam mint a festő ára.
Atesz? a teleszkóp olaj az végülis hidraolika olaj? Mert az a sógoromnak van ugy 200 liternyi! mindeggy milyen vagy 10w40 a legjobb van ennek is valami száma?
Sajnálom, de megértem, rosszkor jött most neked szezon kellős közepén a bukfenc. Remélem a szlovák túra is meglesz egyszer, az amit már tavaly emlegettünk Zoliékkal.
Mivel 1 a blokkunk, (CB500-CBF500) és minden érdekel a mocimmal kapcsolatban, ezért is vagyok fent itt is! Már kaptam nagyon sok értékes tanácsot, szinkronizálással, motorolajjal, és túraútvonalakkal kapcsolatban is! Ez mindenkinek szól! Köszönöm!
Továbbra is lelkes Sor2 500 tulaj!
De, de én készülök Csopakra!
És jó éjszakát
Dunántúlra nem terveztek gurulást?
1300+/-100 a gyári alapjárat.
Darkmind is ígérte, hogy szervez valamit akár össze is lehetne hangolni.
Aztán itt van nemsokára (aug. 29) a KéK túra, oda én tutkó megyek, félelmetes és egyben megható az az erő ahogy ott a motoros társadalom megmozdul.
A Motorozz.hu-t böngészve találtam ezt a képet a tavalyi túra után,
jó érzés volt részese lenni.
Meg tudná mondani nekem valaki ,hogy mennyi forog alapjáraton a cb500-as ?,és hogyan lehet növelni
előre is köszönöm a segítséget
jó motorozást mindenkinek
Szeptemberben meg kéne szervezni, a nagyobb csapatot. Eger, Földes, Miskolc, nincs olyan messze, egymástól. A mi "kis" Magyarországunkon semmi nincs messze egy mástól.
Na ma bementem 1 Festékboltba (egy igaziba )
És láásáá csodát volt nekik Wery Well...
Hazahoztam lecsiszoltam elsőnek a kormányvéget! már a második réteg van rajta A régi festéket mint valami ragasztó szalagot tudtam nagyjából lehúzni róla
A lámpatartóval még küzdök nagyon makacs az a szar festék már ott tartok hogy homokfúvás újragittelés és akkor tuti lesz.. De meglátom hogy takarja be az új így ahogy most van. Hagyom 1 kicsikét száradni aztán meglátom hogy lefújom-e vagy Homokfúvás..
üdv: Én
(na ez is csak vicc volt )
Üdv mindenkinek!
Már én is szeretnék egy ösznépi túrázást, olyat ahol mindenki ráér, de az nagyon nehéz dolog mert nagy távolság is van közöttünk és a szabadidővel is bajban van mindenki.
Szerintem is tökéletes a hidraolika olaj, bár már olvastam valamelyik fórumon, hogy nem teljesen ugyanaz mint a teleszkóp olaj, ettől függetlenül simán beleönteném én is.
Szerintem az jó bele. Kár, hogy nekem nincs ilyen sógorom. Azért vagyok ilyen képzett teló ügyben, mert az enyém is taknyol, (lehet hogy láttad) és készülök a cserére, a napokban kell, hogy meg jöjjön.
Olvasom a festékes bejegyzéseket. Az én tapasztalatom az, hogy a Very Well festék kitűnő. Pár éve volt egy kis chopperem és le kellett festeni. A festő olyan árat mondott, hogy egyből kifordultam tőle,mondom majd én. lakkfekete festéket vettem, szórógittet, alapozót,mind very well gyártmány. Alácsiszoltam, glett, szórógitt, csiszolás, alapozó és úgy a fekete. Az eredmény meglepett. Piszok szép lett, sehol folyás vagy hiba, rettenetesen gyorsan szárad. No meg benzin és olaj álló. Szóval szakképzettség nélkül kb. ötödéből megcsináltam mint a festő ára.
enmezeje.
Van, amikor lemegy 100 oldal is egy nap, van amikor 2 napig semmi.
(csak vicc...)
De sajnos most ki kell hagynom.
Remélem jövőre is lesz ilyen túra! Akkor már nem szeretném kihagyni!
Köszi!