Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap küldtem mailt, megkaptad?
Köszönöm a gyors választ
Szia!
320 cm3 hidraulika olaj kell bele száranként!
Sziasztok!
Most készülök szimeringet cserélni a teleszkópba, az lenne a kérdésem, hogy olajat mennyit és milyet töltsek bele?
Asszem lakkbenzinben nincs hiány itthon..
De holnap még lehet hozok Metilén-klorid-ot (diklór-metán) a melóhelyről ha még megvan.. az a literes flakonnyi!
Aztán felkutatom a létező összes festékboltot itt a környéken.
Szerintem vegyél egy liter LB hígítót (lakkbenzin 400Ft/liter) és kíméld meg magadat a csiszolástól, az simán leviszi azt a szart és foltmentesen szárad. Ecsettel felhordod és egy edény felett többször leöblíted,utána lehet fújni újra, a Wery Wellt ajánlom nekem bevált és ha nem lakkozod úgy is szép csak nem lesz annyira fényes.
Köszi
Asszem akkor inkább most leszedem a motorról a lámpatartót és lecsiszolom vizes csiszolóval. aztán újrafest!
Mert ez gusztustalan! és lehet a nagy melegtől is taknyolódni fog....
Azért néztem be a "Fórum » Honda CB-1"-re mert itt már alig mozdul valami. Verrasztó barátunknak tetszett az előző hozzászólása.
Szia Balázs!
Mérges vagyok nem kicsit . Volt szó a festékekről és segítek is ha kérdezel, a Maestro a lehető legkakább festékszóró, jobban belső diszítésre dokorációkra való, nem tartós és nem bírja a lakkot sem. Wery Well, Motip ezek a lakkozható és ha megfelelően előkészited tartós festékek. A Wery Well ezüst metáll színe lakkozva olyan mint a gyári, legalábbis közelít. A fényes fekete is csodálatos de a matt fekete pl. javított műanyag szerelvényekre tökéletes.
A Maestro ráadásul nehezen távolítható el, olyan mint ami nem szárad meg és nehezen csiszolható.
Sajnálom, hogy nem hamarabb kérdeztél.
A Hondához én a Glicosan fagyálót vettem ezt bátran merem ajánlani, korózió gátló és két évig garantáltan használható, de két év múlva is szép kék színű marad, szinte sajnáltam kicserélni.
Sziasztok!

Ma megjöttek az idomok és vissza is mentek a Műanyag meló nagyon szép és hibátlan volt! Elvitték festőhöz. Eredmény: a festés háát kár hogy nem fotóztam le!
a Sárvédőn nagyon sok volt a festék és kráterek voltak benne, a szélén meg volt folyva szóval az oldalidom is gyönyörű volt.. a perem ami a tanknál van szinte nem volt lefestve. a tetején összeugrott a festék az oldalán szemét volt alatta és narancsos volt a festés. Nem ragozom. Visszakerült azt mondták holnap viszi vissza a festőhöz még 2 nap ha nem több.

Van még busszú ám! fúú Amit Fater vett festék Maistro asszem hát öcsém.. Ilyet minek árulnak a boltba. Apám má szidja mint a bokrot! Rettenetes a másfél-hetes festés néhol még most is ragad nem fed jól 1szóval szar! Úgyhogy majd télen ha már nincsen szezon leszedem ismét a lámpát leszedem a konzolt lecsiszolom. veszünk valami normális festéket és azzal lesz lefújva.

Szóval már kellőképpen tép az ideg! Remélem azért hétvégére sikerül összeraknom a motort, és tudok menni 1 nagyobb kanyart.

Még 1 valami aki tud jó fagyállót jelezze mert az is elfolyt a motorból és utána kéne tölteni. Mit ajánlotok?

üdv: szobbal

u.i.: Festékügyben is ha van valakinek jó tapasztalata írhat
Az engem is érdekelne.
Valaki nem tud olcsón sportdobot CB-re ?
Hello!
Az ülés átalakítása csodákat tehet, mert ez a Honda gyenge pontja. Nézd meg Zoli és Szobbal képeit, ők átalakíttatták az ülést. Nagyon dícsérik, Andor cblaci barátja csinálta, állítólag kedvező áron. Úgy tudom, hogy a lábtartóval is lehet játszani, bár a CB-n az utas esetében ezt nehezen tudom elképzelni. Mindenesetre olyan alacsonyra nem tudom lehet-e tenni, mint egy nagyrobónál. Én az ülést javaslom.
Üdv,
Darkmind
Ma kipróbálta a feleségem az utas ülést és nagyon elszontyolodott. Hát igen a nagyrobogó az más volt. Szóval azt mondja nagyon feszül a lába, magasan van a lábtartó, az ülése meg alacsonyan és mindig előrecsúszik. Van erre valami bevált recept az asszony cserén kivül? Mondjuk lábtartó átalakitás, ülés magasitás, vagy ilyesmi. Csinált már valaki ilyet? Vagy esetleg komplett, szélesebb, magasabb ülés?
Szia Csabi.
Igen hazaértünk. Gyuri, a szakadt gázbovdennel is aránylag hamar hazaért. Akkor küldöm mailon, a képeket!
Szia Laci

Köszi!
Majd legközelebb!
Szevasz Atesz!Mizu?Hazaértetek rendben?Az e-mail címem poczikcs@citromail.hu
Húú jó volt ,nekem ez volt az első komolyabb gurulásom ,jó lenne minden hétvégén ,dehát sajna a család azt már nem nagyon tolerája:)
meghát azért pénzbe is kerül az meg a legkevesebb!
Nagyon szép képek Atesz! Sajnálom, hogy erről most lemaradtam
Sziasztok!
Pár kép, a hétvégi gurulásról!
Szia Csabi!
Nincs mail címed, az adatlapodon, így nem tudom a képeket küldeni!
Gyönyörű sportmotrokat leszámítva mert azért nekem arra visz a szivem, ez a moci azért megakadt a szemembe...harlyyyyy harlyyy

Na meg a egy gyönyörű KTM
Ahoj!

1 kérdés!
a teleszkópnál nektek van olajleeresztő csavar?
Mert nekem nincsen ha jól láttam

köszi.

üdv szobbal
Köszönöm a válaszokat és a pozitív biztatást. Ma átnézegettem a motort, gyakorlatilag teljesen rendben van. Kuplung kart kell cserélni mert szerintem eldobták a motort és kicsit görbe. ledobtam róla a givi túraplexit ( valószinű nem erre való volt, ritka rondává tette a motort ) úgyhogy most csupasz pár napig, de rendeltem a bembótól egy puig minit rá. Remélem elég lesz,nem vagyok egy száguldozós típus, inkább túrázgatós,nézelődős.
sziasztok

Nem rég érkeztem haza a Zetelaki motoros találkozóról. A vizgyüjtő gátnál volt a buli. Szép motorok, sok sör, jó buli, és nagyon szép táj.
Sajnos én is le maradtam a felvonulásról mert szombat délutánig dolgoztam egy kicsikét messze, aztán csak 9 órára tudtam kimenni szombat este de nem hagytam ki.
Jó motorozást mindeninek... sziasztok
Íme pár kép...
A túraterv keddre azért még nem készül el, bár aznap megyek haza. Nem tudom hol laksz, de annyi biztos: 20-ból max. kijön a ti fogyasztásotokkal mindenestől.