Teljes bőrszerkó, az asszonynak is, bár ha ezt meglátja (közben megnéztem az OMSZ honlapját is) lehet el sem jön.
Tényleg esőt ígér és pont arra a környékre leginkább, ahova megyünk
Meg is találtam, keresni se kellett. Ezt nem én raktam össze, így volt rajta a CB 1-en, lehet túl húzták vagy esetleg anyaghiba, mindenesetre rosz látvány volt. Amit meg rásajtolnak az tuti
Ha esetleg nem látszana elég jól a pirosra eloxált hollandin van a hosszirányú repedés.
Nahát! Ez engem is érdekelne, mert az én fékcsöveimet speciális roppantó szerszámokkal rakták össze és mind a két végét sajtolták. Otthon szerszámok híjján nem biztos, hogy neki állnék.
Tudom van az amelyik kúposan záródó hollanderes és csak kulcsokkal kell összerakni, na az volt legelőször a CB 1-en, de azon meg hosszirányban elrepedt a hollander én meg bizalmatlanná váltam, ha megtalálom lefotózom mert elraktam.
Én sem tudnék választani a 650es BMW, és a Transalp között! Mindkettő iszonyat kényelmes, jóindulatú motor! Sztm a BMW 1 kicsit aszfaltra valóbb mint a Honda! Én a szíjhajtáson rágódok! Igaz 2x annyi a futásteljesítménye, mint 1 láncnak, de 2x annyiba is kerül a cseréje! Viszont nincs láncápolás! Passz! Van a 650es BMW-vel egy 3 részes Spanyolországi túraleírás a www.motorostura.hu-n! Ott leír 1 "kis" kellemetlenséget pont a szíjhajtással kapcsolatban a hivatalos márkaszerviz miatt!
Basti! Ahogy kopik a gumi, úgy sosem javul, csak romlik a helyzet! Ahogy kagylósodik a gumi, úgy lesz egyre bizonytalanabb az egyenfutása!
Ubi77! Én a nagyvas.hu-n 6000 pár száz forintért vettem a simpla tárcsámhoz a fémfékcsövem! Csak neked kell összerakni! Ha nekem sikerült összerakni, neked is sikerülni fog!
Eleinte még az új gumin van 1 réteg ami csúszik. lehet azt érzed. Azt vagy le tudod mosni (szivaccsal) vagy szép óvatosan ledöntögeted egyenesben és kanyarban.
Nekem is azok a beállítások vannak mint neked!
Tény hogy nagyon nagy melegben nekem is volt olyan érzésem mintha defektes lenne a hátsóm (mintha kóvályogna) az ok lehet a kicsit hűvösebb aszfalt vagy más aszfalt összetétel az előzőkhöz képest. Nem tudom. Én inkább olyankor kicsit visszaveszek a kanyarsebességből.
De mentem új aszfalton ahol istenien tapad a gumi, és semmi gond vele.
Bár mondjuk én nem kímélem a gumit szeretem gyorsabban venni a kanyarokat a kelleténél és a motorféket is előszeretettel használom és ez középen megviseli.
Szitálás nekem sincsen és nem is volt pedig mentem utassal és dobozzal egyaránt. Van mikor elengedett kormánnyal gurulik és egyenesen megy a motor..
Nekem a Power City-nél csináltak fém fékcsövet 15 ezerért a CB-1 hez, 5-6ezer-ből nem úszod meg sajnos. Pedig minőségi a változás és megéri, bár nekem előtte is az volt csak a magasabb kormány miatt kellett hosszabb 4 centivel. A Suzukin gyári van és szinte újak, de ettől függetlenül lehet kicserélem én is, pedig arra mindjárt kettő kell előre .
Nagyon pontos visszajelzést ad, tényleg megéri a pénzt.
Valakit ültess rá a motor utasülésére mikor középsztenderen áll, ekkor levegőben lesz az első kerék. Állj a motor elé és fogd meg a két telóvillát alul, lassan forditsd jobbra majd balra, aztán próbáld tengely irányba is mozgatni. Ha hiba van jobban megérzed így mintha a kormányt fognád, mert kisebb az erőkar.
Hogyan tudom ellenorizni? Csak azt szoktam csinalni, hogy raulok kozepallason a motorra, elso kerek a levegobe, kozepre teszem, megmozgatom, es nezem hogy kozeprol nem akar-e elfordulni valamelyik iranyba, illetve, hogy lotyoges, surlodas egyeb problemak vannak-e a kormany mozditasakor. Nem tapasztaltam semmi iranyban elvaltozast, furcsa dolgot igy allo motornal vegzett "teszten".
Engem is érdekelne a fém fékcső! Van olcsó kategória is ebből ugyértem nem minőségileg esetleg szinben vagy gyártóban?
Tud valaki ilyet?Olyan 5-6000ft körül megálna az szupi lenne!
Nézd meg a kormánycsapágyadat, ha picit is "döcög" már produkálhat ilyet. Ha még a gyári van benne (ami golyós) az szokott pontokat hagyni a csapágy csészében és mikor húzod befelé a kanyarba azon a ponton átdöccenve olyan jelenség mintha bebillenne a motor és azt érzed csúszik. A CB-1 nekem produkált ilyet és miután kúpgörgősre cseréltem operálni lehetett vele a kanyarokban .
BMW F650-el, Xcountry-val es Transalp-al szemezgetek. A F650 (regi) viszonylag kicsinek, aranyosnak tunik, noha nem tul konnyu.
Az Xcountry relative konnyu, de nem tudom tobbet vagy kevesebbet tudna szolid terepen mint a Transalp vagy a F650.
A transalp meg tetszik, de buzinagy es nehez dog.
Mi a velemenyetek? En minel konnyebb motort keresek, kicsit, de kenyelmeset (krosszok kizarva) amivel fokeppen uton el lehet maszkalni, de le is lehet terni egy kis erdei utra, egyebekre.
Teljesitmeny nem kell, a CB500 is mar bosegesen eleg mindenre.
Lehet, hogy en is megprobalom majd a leeresztest, amiota az ETZ kormany felkerult en elegedett vagyok, nem probalkoztam az eresztessel, mert gondoltam marad eloszor "gyari" beallitason. En a csovalast, csapkodast nem tapasztaltam.
Ellenben akarmilyen precizen probalom allitani a kerekek egyenesfutasat, nekem kanyarban bizonytalannak tunik a gep, fokeppen amiota a Michelin Pilot Active van fenn. Sajnos nem sokat mentem vele, talan 200km-t, es donteni sem nagyon mertem emiatt, talan ha tobbet kopik jobb lesz? Erdekes, mert hatso fekkel probalgattam egyenesben, nagyon hamar szepen melegszik a Michelin es nagyon jol tapad (keson kezd el csak csuszni hatso fekkel) nem ertem kanyarokban miert van az az erzesem, hogy sodrodni akar kifele? (guminyomas gyari erteken, hatso teleszkop 2-es fokozatban default, hatso villa atomstabil, egyenesfutas szepen allitva, lanc tokeletes (1000km van benne kb.) megis mintha akarna elmenni a hatulja, szerenyen kell kanyarodnom (lehet, hogy csak fura az erzes gumicsere utan,nem tudom)
Nekem is nagyon tetszik, kicsit szokatlan a tank elrendezése (a nyereg alatt) de minden tekintetben jó állású motor. A minőséget meg nem kell forszírozni mert a BMW már bizonyított.
Köszönöm basti!
A CB 500-asoknak segített ez inkább, mármint aki gondolkodott a teló állításon. Nekem a Suzun ez a 15mm-es leengedés (persze nem csutkával hanam gyári kormánnyal) tűnik jónak, de szerintem itt még a magassága és a súlya is meghatározó a pilótának.
Régebben én is lecseréltem a csutkát a CB 1-ről ETZ kormányra és nekem is jobban bejött az egyenes derék, de a telók is le voltak ott is engedve 10mm-ert, annál a gépnél nekem az volt ideális.
Tényleg esőt ígér és pont arra a környékre leginkább, ahova megyünk
Holnap lehet, hogy mi is "vízhűtésesek" leszünk!
Csaszi ha jól értem külön kell megrendelnem mindent hozzá és úgy összerakni?Úgy jön ki 6000 pár száz ft-ra?
Ha esetleg nem látszana elég jól a pirosra eloxált hollandin van a hosszirányú repedés.
Tudom van az amelyik kúposan záródó hollanderes és csak kulcsokkal kell összerakni, na az volt legelőször a CB 1-en, de azon meg hosszirányban elrepedt a hollander én meg bizalmatlanná váltam, ha megtalálom lefotózom mert elraktam.
Basti! Ahogy kopik a gumi, úgy sosem javul, csak romlik a helyzet! Ahogy kagylósodik a gumi, úgy lesz egyre bizonytalanabb az egyenfutása!
Ubi77! Én a nagyvas.hu-n 6000 pár száz forintért vettem a simpla tárcsámhoz a fémfékcsövem! Csak neked kell összerakni! Ha nekem sikerült összerakni, neked is sikerülni fog!
az első kiszemelt motorom az volt
Megbízhatóak nagyon :)
Eleinte még az új gumin van 1 réteg ami csúszik. lehet azt érzed. Azt vagy le tudod mosni (szivaccsal) vagy szép óvatosan ledöntögeted egyenesben és kanyarban.
Nekem is azok a beállítások vannak mint neked!
Tény hogy nagyon nagy melegben nekem is volt olyan érzésem mintha defektes lenne a hátsóm (mintha kóvályogna) az ok lehet a kicsit hűvösebb aszfalt vagy más aszfalt összetétel az előzőkhöz képest. Nem tudom. Én inkább olyankor kicsit visszaveszek a kanyarsebességből.
De mentem új aszfalton ahol istenien tapad a gumi, és semmi gond vele.
Bár mondjuk én nem kímélem a gumit szeretem gyorsabban venni a kanyarokat a kelleténél és a motorféket is előszeretettel használom és ez középen megviseli.
Szitálás nekem sincsen és nem is volt pedig mentem utassal és dobozzal egyaránt. Van mikor elengedett kormánnyal gurulik és egyenesen megy a motor..
Nagyon pontos visszajelzést ad, tényleg megéri a pénzt.
Tud valaki ilyet?Olyan 5-6000ft körül megálna az szupi lenne!
Az Xcountry relative konnyu, de nem tudom tobbet vagy kevesebbet tudna szolid terepen mint a Transalp vagy a F650.
A transalp meg tetszik, de buzinagy es nehez dog.
Mi a velemenyetek? En minel konnyebb motort keresek, kicsit, de kenyelmeset (krosszok kizarva) amivel fokeppen uton el lehet maszkalni, de le is lehet terni egy kis erdei utra, egyebekre.
Teljesitmeny nem kell, a CB500 is mar bosegesen eleg mindenre.
Ellenben akarmilyen precizen probalom allitani a kerekek egyenesfutasat, nekem kanyarban bizonytalannak tunik a gep, fokeppen amiota a Michelin Pilot Active van fenn. Sajnos nem sokat mentem vele, talan 200km-t, es donteni sem nagyon mertem emiatt, talan ha tobbet kopik jobb lesz? Erdekes, mert hatso fekkel probalgattam egyenesben, nagyon hamar szepen melegszik a Michelin es nagyon jol tapad (keson kezd el csak csuszni hatso fekkel) nem ertem kanyarokban miert van az az erzesem, hogy sodrodni akar kifele? (guminyomas gyari erteken, hatso teleszkop 2-es fokozatban default, hatso villa atomstabil, egyenesfutas szepen allitva, lanc tokeletes (1000km van benne kb.) megis mintha akarna elmenni a hatulja, szerenyen kell kanyarodnom (lehet, hogy csak fura az erzes gumicsere utan,nem tudom)
A CB 500-asoknak segített ez inkább, mármint aki gondolkodott a teló állításon. Nekem a Suzun ez a 15mm-es leengedés (persze nem csutkával hanam gyári kormánnyal) tűnik jónak, de szerintem itt még a magassága és a súlya is meghatározó a pilótának.
Régebben én is lecseréltem a csutkát a CB 1-ről ETZ kormányra és nekem is jobban bejött az egyenes derék, de a telók is le voltak ott is engedve 10mm-ert, annál a gépnél nekem az volt ideális.
TŐKÉLETES PARAMÉTEREK! :D