Ha a kormánykiflik fellazításával szabad útja van a telószáraknak akkor lehet. A lényeg az, hogy figyelni kell a rugóutat és csak annyit szabad amennyit az enged nehogy az alsó kifli elérje a szimeringet.
Először azt hittem a felső kifliben fix a telószár azaz van perem ami nem engedi, de kipróáltam és először 2,5centit állítottam de a rugóút alsó határa volt ez a pont, aztán inkább 2centire hagytam biztos ami biztos alapon.
Lejjebb került a súlypont ezáltal, bár nem éreztem eddig kormány csapkodást de ha leterhelem a hátulját a csomagokkal+utas szerintem jobb ha előrébb helyezkedik a hosszanti súlypont.
Mellesleg alacsonyabb lett az ülésmagasság is ami még kényelmesebb mivel alacsony vagyok, persze a járdaszegélyekre meg jobban kell vigyázni a leömlők érdekében de valamit valamiért, kanyarba is jobb az ha alacsonyabb.
Remélem a képeken látszik a lényeg:
Hello!
Ez igaz, én is ezt csinálom most. De amikor igazán kellene, hogy a helyén maradjon, ha esel, akkor meg elmozdul... Én vhogy bele fogom ragasztani belülről, ha nincs jobb ötlet.
Laci:
A 120-130 azért jó, mert akkor van olyan fordulaton (5500-6000) ahol a legjobban húz a motor. Egy picit pöccintek rajta és máris ugrik, pl. egy előzéskor. Egyébként azt tapasztalom, hogy az autópálya mellett a 3-as úton az autók is 110-130-140 mennek. Persze ahol kisebb a forgalom. Úgyhogy tartani kell a tempót.
Ha igazán haladnom kell üres úton, akkor bizony a Zoli bejegyzésében szereplő értéket tartom inkább (vagy 10-zel kevesebbet). De nézelődéskor 80-90.
Sziasztok 500-asok!
Keveset szólok hozzá, inkább csak kövezetem az eseményeket, gyűjtöm az infókat, mire meglesz a motor, már ismerni fogom... :D
Nekem most még nem fér bele a költségvetésbe, de ezt meg kell osztanom veletek (a szívem szakad meg): http://www.grandemoto.com/adat...
Sziasztok!
A protektor kérdést Andor úgy oldotta meg, hogy a bőr és a selyem anyag (a selyem azért kell mert kevésbé izzadsz bele és könnyebben felhúzod a nadrágot) közé vart egy zseb szerű tartót a protinak úgy, hogy ülő helyzetben mérte ki, azért mert az a fix pont amikor kényelmesen ülsz a motoron. Gondolom corduránál sincs ez másképp.
Csak figyelem az ilyen bejegyzéseket "dobozzal tartottam a 130km/h, nem kellett rohanni" meg Zolit is, hogy "lehet azzal tartósan a 160-at is". Nagyon puhány lettem ezek szerint mert hiába ültem nagyobbra nekem a 100-110 a kényelmes, sőt még nem is próbáltam ki a végét .
Ti tudtok lejjebb engedni elől a villaszárnál a motoron? Nekem sikerült 2centit és sokkal másabb, pakolhatom agyig a dobozt nem fog csapkodni emelkedőn az eleje még utassal sem.
Hi!
Tegnap megtettem a Miskolc-Bp. utat a 3-as úton. Most minden rendben volt, Miskolc-Gyöngyös 1 óra, ami nem rossz dobozzal, tartottam a 130kmh-t, nem is kellett száguldani. Gyöngyös-Bp. már lassabb, mert nagyobb a forgalom. A 130kmh-nál 6000-es fordulat szépen rezonál, egész lezsibbadttak a végtagjaim. Néha vágyom a 4 henger simább járására. Én 180 cm vagyok és néha bizony kicsit kicsinek találom a helyet, van hogy elgémberedik a térdem. A pénteki mátrai kanyargás viszont nagyon király volt.
Lenne egy kérdésem:
A cordura cuccomból kivéve a bélést (szezon 80%-a) a nadrágban lötyög a protektor. Ha leszállálok lecsúszik, amikor felülök, akkor kell igazgatni. Hogy szokták ezt megoldani?
Üdv,
Darkmind
Leveles megelőzött, a térképen pontosan Nagykárolytól 8 óra irányában kell keresni, románul nem tudom pontosan nevét de valami Petresti kell legyen (bocsánat ha nem jól irtam). De nem a faluban lesz hanem valahol Károly és Mezőpetri között.
Nekem tervembe van és még pár haveromnak is, még sosem motoroztam ekkora csapattal, vagány érzés lehet...
A huszadikával kezdődő hét végén szabad vagyok, és benne vagyok a motorozásba is. Az azt követő hét már megint nem jó nekem sajnos, úgyhogy részemről okés!
Mi is megyünk Csopakra a jövőhéten, de csak pár napot. Viszont júl.23-tól család nélkül maradok. Azon gondolkodtam elnézek Tokajra, onnan Istenmezejére, esetleg benézek pár perc erejéig, ha nem zavarok, vagy esetleg gurulhatnánk egyet.
Balatonöszödre a feleségem unokatesójának a hétvégi házába.
Szerda hajnalba indulunk és vasárnap délután jövünk haza, Laca abba bízik mire hazajövünk a fúrás is kész lesz és rakhatjuk össze a moccost.
Öröm, az ürömben, hogy legalább most már tuti rendben lesz, tudjátok milyen a főtengely, a henger. Csak az a baj a fiadnak egy ideig óvatosabban kell húznia a gázt.
Mi viszont megszívtuk a nagy paszulyt az Apriliával . Többszöri nekifutásra se sikerült normálisan beállítani a motort, melegen erőtlen volt. Kiengedtem belőle a vizet és tegnap levettem a hengert, nem szakadtam meg a röhögéstől. A henger olyan szinten van hordósra kopva, hogy eszméletlen, a dugót kicserélték benne de fúrni kellett volna, felső gyűrű beszorulva a koksztól, alsó gyűrű törött. Még szerencse, hogy a hajtókarnak nincs érintő irányú kottyanása. Holnap viszem Kisújszállásra fúrás, új dugó, gyűrű csapszeg, tűgörgő csere lesz, minimum 20e pengő .
Pedig nem csörgött a motor, szépen járt érdekes módon, a dugattyú közép állásba minimum 1mm kotyogást mutatott mikor szétszedés után belepróbáltam, jól látszik az elszineződés a gyűrűk alatt is. Beszéltem a kölökkel (előző tulaj) állítólag neki azt mondta a szerelő, hogy mindent megcsinált és egy rakás pénzt hagyott ott.
Késő bánat, majd rendbe tesszük
Köszi!
Nézegettem a piros lenkerék nyílásain, de nem láttam csavarokat. Egyenlőre elvoltunk a féklámpa kapcsolóval, a porszáraz bovdenekkel, az olajszintet ellenőriztem, a láncot, a kerékfutást állítottam. Egyenlőre ennyi, na meg a gyerek ismerkedett a váltós motor vezetés rejtelmeivel(én kísértem a Hondával), megtanítottam keveréket mixelni.Holnap veszünk neki egy zárt sisakot, mert most már a simlist ki szeretné cserélni.
Először azt hittem a felső kifliben fix a telószár azaz van perem ami nem engedi, de kipróáltam és először 2,5centit állítottam de a rugóút alsó határa volt ez a pont, aztán inkább 2centire hagytam biztos ami biztos alapon.
Lejjebb került a súlypont ezáltal, bár nem éreztem eddig kormány csapkodást de ha leterhelem a hátulját a csomagokkal+utas szerintem jobb ha előrébb helyezkedik a hosszanti súlypont.
Mellesleg alacsonyabb lett az ülésmagasság is ami még kényelmesebb mivel alacsony vagyok, persze a járdaszegélyekre meg jobban kell vigyázni a leömlők érdekében de valamit valamiért, kanyarba is jobb az ha alacsonyabb.
Remélem a képeken látszik a lényeg:
Szerintem elöl nem lehet állítani, legalábbis nem simán. Mondjuk nem is próbáltam még.
D.
Ez igaz, én is ezt csinálom most. De amikor igazán kellene, hogy a helyén maradjon, ha esel, akkor meg elmozdul... Én vhogy bele fogom ragasztani belülről, ha nincs jobb ötlet.
Laci:
A 120-130 azért jó, mert akkor van olyan fordulaton (5500-6000) ahol a legjobban húz a motor. Egy picit pöccintek rajta és máris ugrik, pl. egy előzéskor. Egyébként azt tapasztalom, hogy az autópálya mellett a 3-as úton az autók is 110-130-140 mennek. Persze ahol kisebb a forgalom. Úgyhogy tartani kell a tempót.
Ha igazán haladnom kell üres úton, akkor bizony a Zoli bejegyzésében szereplő értéket tartom inkább (vagy 10-zel kevesebbet). De nézelődéskor 80-90.
Üdv,
Darkmind
Keveset szólok hozzá, inkább csak kövezetem az eseményeket, gyűjtöm az infókat, mire meglesz a motor, már ismerni fogom... :D
Nekem most még nem fér bele a költségvetésbe, de ezt meg kell osztanom veletek (a szívem szakad meg):
http://www.grandemoto.com/adat...
A protektor kérdést Andor úgy oldotta meg, hogy a bőr és a selyem anyag (a selyem azért kell mert kevésbé izzadsz bele és könnyebben felhúzod a nadrágot) közé vart egy zseb szerű tartót a protinak úgy, hogy ülő helyzetben mérte ki, azért mert az a fix pont amikor kényelmesen ülsz a motoron. Gondolom corduránál sincs ez másképp.
Csak figyelem az ilyen bejegyzéseket "dobozzal tartottam a 130km/h, nem kellett rohanni" meg Zolit is, hogy "lehet azzal tartósan a 160-at is". Nagyon puhány lettem ezek szerint mert hiába ültem nagyobbra nekem a 100-110 a kényelmes, sőt még nem is próbáltam ki a végét .
Ti tudtok lejjebb engedni elől a villaszárnál a motoron? Nekem sikerült 2centit és sokkal másabb, pakolhatom agyig a dobozt nem fog csapkodni emelkedőn az eleje még utassal sem.
Én szimplán csak beigazgatom a protektrot a térdemhez, amikor felülök :) Igazán jó megoldás nincs sztem... max bőrgatya! (péééénz)
Nyugi, lehet azzal a CB500-al tartani a 160-at is dobozzal, utassal is Persze nem ildomos...
Tegnap megtettem a Miskolc-Bp. utat a 3-as úton. Most minden rendben volt, Miskolc-Gyöngyös 1 óra, ami nem rossz dobozzal, tartottam a 130kmh-t, nem is kellett száguldani. Gyöngyös-Bp. már lassabb, mert nagyobb a forgalom. A 130kmh-nál 6000-es fordulat szépen rezonál, egész lezsibbadttak a végtagjaim. Néha vágyom a 4 henger simább járására. Én 180 cm vagyok és néha bizony kicsit kicsinek találom a helyet, van hogy elgémberedik a térdem. A pénteki mátrai kanyargás viszont nagyon király volt.
Lenne egy kérdésem:
A cordura cuccomból kivéve a bélést (szezon 80%-a) a nadrágban lötyög a protektor. Ha leszállálok lecsúszik, amikor felülök, akkor kell igazgatni. Hogy szokták ezt megoldani?
Üdv,
Darkmind
Viking találkozó
http://www.sportmotor.hu/motor...
Leveles megelőzött, a térképen pontosan Nagykárolytól 8 óra irányában kell keresni, románul nem tudom pontosan nevét de valami Petresti kell legyen (bocsánat ha nem jól irtam). De nem a faluban lesz hanem valahol Károly és Mezőpetri között.
Nekem tervembe van és még pár haveromnak is, még sosem motoroztam ekkora csapattal, vagány érzés lehet...
Jó motorozást.
akit érdekel "Mezőpetri"
Nagykárolytol 8-km Nagyvárad irányába
széles utat mindenkinek
Szerda hajnalba indulunk és vasárnap délután jövünk haza, Laca abba bízik mire hazajövünk a fúrás is kész lesz és rakhatjuk össze a moccost.
Pedig nem csörgött a motor, szépen járt érdekes módon, a dugattyú közép állásba minimum 1mm kotyogást mutatott mikor szétszedés után belepróbáltam, jól látszik az elszineződés a gyűrűk alatt is. Beszéltem a kölökkel (előző tulaj) állítólag neki azt mondta a szerelő, hogy mindent megcsinált és egy rakás pénzt hagyott ott.
Késő bánat, majd rendbe tesszük
A tegnap a garázs előtt melegítettem a CB-t és azon kaptam, hogy rápattant és húzogatta a gázt.
Hát ez már csak így megy! Ha rákap az ízére le se lehat majd robbantani a motorról! Gondosan zárd el a Honda kulcsát
Nézegettem a piros lenkerék nyílásain, de nem láttam csavarokat. Egyenlőre elvoltunk a féklámpa kapcsolóval, a porszáraz bovdenekkel, az olajszintet ellenőriztem, a láncot, a kerékfutást állítottam. Egyenlőre ennyi, na meg a gyerek ismerkedett a váltós motor vezetés rejtelmeivel(én kísértem a Hondával), megtanítottam keveréket mixelni.Holnap veszünk neki egy zárt sisakot, mert most már a simlist ki szeretné cserélni.