Ha a kormánykiflik fellazításával szabad útja van a telószáraknak akkor lehet. A lényeg az, hogy figyelni kell a rugóutat és csak annyit szabad amennyit az enged nehogy az alsó kifli elérje a szimeringet.
Először azt hittem a felső kifliben fix a telószár azaz van perem ami nem engedi, de kipróáltam és először 2,5centit állítottam de a rugóút alsó határa volt ez a pont, aztán inkább 2centire hagytam biztos ami biztos alapon.
Lejjebb került a súlypont ezáltal, bár nem éreztem eddig kormány csapkodást de ha leterhelem a hátulját a csomagokkal+utas szerintem jobb ha előrébb helyezkedik a hosszanti súlypont.
Mellesleg alacsonyabb lett az ülésmagasság is ami még kényelmesebb mivel alacsony vagyok, persze a járdaszegélyekre meg jobban kell vigyázni a leömlők érdekében de valamit valamiért, kanyarba is jobb az ha alacsonyabb.
Remélem a képeken látszik a lényeg:
Hello!
Ez igaz, én is ezt csinálom most. De amikor igazán kellene, hogy a helyén maradjon, ha esel, akkor meg elmozdul... Én vhogy bele fogom ragasztani belülről, ha nincs jobb ötlet.
Laci:
A 120-130 azért jó, mert akkor van olyan fordulaton (5500-6000) ahol a legjobban húz a motor. Egy picit pöccintek rajta és máris ugrik, pl. egy előzéskor. Egyébként azt tapasztalom, hogy az autópálya mellett a 3-as úton az autók is 110-130-140 mennek. Persze ahol kisebb a forgalom. Úgyhogy tartani kell a tempót.
Ha igazán haladnom kell üres úton, akkor bizony a Zoli bejegyzésében szereplő értéket tartom inkább (vagy 10-zel kevesebbet). De nézelődéskor 80-90.
Sziasztok 500-asok!
Keveset szólok hozzá, inkább csak kövezetem az eseményeket, gyűjtöm az infókat, mire meglesz a motor, már ismerni fogom... :D
Nekem most még nem fér bele a költségvetésbe, de ezt meg kell osztanom veletek (a szívem szakad meg): http://www.grandemoto.com/adat...
Sziasztok!
A protektor kérdést Andor úgy oldotta meg, hogy a bőr és a selyem anyag (a selyem azért kell mert kevésbé izzadsz bele és könnyebben felhúzod a nadrágot) közé vart egy zseb szerű tartót a protinak úgy, hogy ülő helyzetben mérte ki, azért mert az a fix pont amikor kényelmesen ülsz a motoron. Gondolom corduránál sincs ez másképp.
Csak figyelem az ilyen bejegyzéseket "dobozzal tartottam a 130km/h, nem kellett rohanni" meg Zolit is, hogy "lehet azzal tartósan a 160-at is". Nagyon puhány lettem ezek szerint mert hiába ültem nagyobbra nekem a 100-110 a kényelmes, sőt még nem is próbáltam ki a végét .
Ti tudtok lejjebb engedni elől a villaszárnál a motoron? Nekem sikerült 2centit és sokkal másabb, pakolhatom agyig a dobozt nem fog csapkodni emelkedőn az eleje még utassal sem.
Hi!
Tegnap megtettem a Miskolc-Bp. utat a 3-as úton. Most minden rendben volt, Miskolc-Gyöngyös 1 óra, ami nem rossz dobozzal, tartottam a 130kmh-t, nem is kellett száguldani. Gyöngyös-Bp. már lassabb, mert nagyobb a forgalom. A 130kmh-nál 6000-es fordulat szépen rezonál, egész lezsibbadttak a végtagjaim. Néha vágyom a 4 henger simább járására. Én 180 cm vagyok és néha bizony kicsit kicsinek találom a helyet, van hogy elgémberedik a térdem. A pénteki mátrai kanyargás viszont nagyon király volt.
Lenne egy kérdésem:
A cordura cuccomból kivéve a bélést (szezon 80%-a) a nadrágban lötyög a protektor. Ha leszállálok lecsúszik, amikor felülök, akkor kell igazgatni. Hogy szokták ezt megoldani?
Üdv,
Darkmind
Leveles megelőzött, a térképen pontosan Nagykárolytól 8 óra irányában kell keresni, románul nem tudom pontosan nevét de valami Petresti kell legyen (bocsánat ha nem jól irtam). De nem a faluban lesz hanem valahol Károly és Mezőpetri között.
Nekem tervembe van és még pár haveromnak is, még sosem motoroztam ekkora csapattal, vagány érzés lehet...
A huszadikával kezdődő hét végén szabad vagyok, és benne vagyok a motorozásba is. Az azt követő hét már megint nem jó nekem sajnos, úgyhogy részemről okés!
Mi is megyünk Csopakra a jövőhéten, de csak pár napot. Viszont júl.23-tól család nélkül maradok. Azon gondolkodtam elnézek Tokajra, onnan Istenmezejére, esetleg benézek pár perc erejéig, ha nem zavarok, vagy esetleg gurulhatnánk egyet.
Balatonöszödre a feleségem unokatesójának a hétvégi házába.
Szerda hajnalba indulunk és vasárnap délután jövünk haza, Laca abba bízik mire hazajövünk a fúrás is kész lesz és rakhatjuk össze a moccost.
Öröm, az ürömben, hogy legalább most már tuti rendben lesz, tudjátok milyen a főtengely, a henger. Csak az a baj a fiadnak egy ideig óvatosabban kell húznia a gázt.
Mi viszont megszívtuk a nagy paszulyt az Apriliával . Többszöri nekifutásra se sikerült normálisan beállítani a motort, melegen erőtlen volt. Kiengedtem belőle a vizet és tegnap levettem a hengert, nem szakadtam meg a röhögéstől. A henger olyan szinten van hordósra kopva, hogy eszméletlen, a dugót kicserélték benne de fúrni kellett volna, felső gyűrű beszorulva a koksztól, alsó gyűrű törött. Még szerencse, hogy a hajtókarnak nincs érintő irányú kottyanása. Holnap viszem Kisújszállásra fúrás, új dugó, gyűrű csapszeg, tűgörgő csere lesz, minimum 20e pengő .
Pedig nem csörgött a motor, szépen járt érdekes módon, a dugattyú közép állásba minimum 1mm kotyogást mutatott mikor szétszedés után belepróbáltam, jól látszik az elszineződés a gyűrűk alatt is. Beszéltem a kölökkel (előző tulaj) állítólag neki azt mondta a szerelő, hogy mindent megcsinált és egy rakás pénzt hagyott ott.
Késő bánat, majd rendbe tesszük
Köszi!
Nézegettem a piros lenkerék nyílásain, de nem láttam csavarokat. Egyenlőre elvoltunk a féklámpa kapcsolóval, a porszáraz bovdenekkel, az olajszintet ellenőriztem, a láncot, a kerékfutást állítottam. Egyenlőre ennyi, na meg a gyerek ismerkedett a váltós motor vezetés rejtelmeivel(én kísértem a Hondával), megtanítottam keveréket mixelni.Holnap veszünk neki egy zárt sisakot, mert most már a simlist ki szeretné cserélni.
Először azt hittem a felső kifliben fix a telószár azaz van perem ami nem engedi, de kipróáltam és először 2,5centit állítottam de a rugóút alsó határa volt ez a pont, aztán inkább 2centire hagytam biztos ami biztos alapon.
Lejjebb került a súlypont ezáltal, bár nem éreztem eddig kormány csapkodást de ha leterhelem a hátulját a csomagokkal+utas szerintem jobb ha előrébb helyezkedik a hosszanti súlypont.
Mellesleg alacsonyabb lett az ülésmagasság is ami még kényelmesebb mivel alacsony vagyok, persze a járdaszegélyekre meg jobban kell vigyázni a leömlők érdekében de valamit valamiért, kanyarba is jobb az ha alacsonyabb.
Remélem a képeken látszik a lényeg:
Szerintem elöl nem lehet állítani, legalábbis nem simán. Mondjuk nem is próbáltam még.
D.
Ez igaz, én is ezt csinálom most. De amikor igazán kellene, hogy a helyén maradjon, ha esel, akkor meg elmozdul... Én vhogy bele fogom ragasztani belülről, ha nincs jobb ötlet.
Laci:
A 120-130 azért jó, mert akkor van olyan fordulaton (5500-6000) ahol a legjobban húz a motor. Egy picit pöccintek rajta és máris ugrik, pl. egy előzéskor. Egyébként azt tapasztalom, hogy az autópálya mellett a 3-as úton az autók is 110-130-140 mennek. Persze ahol kisebb a forgalom. Úgyhogy tartani kell a tempót.
Ha igazán haladnom kell üres úton, akkor bizony a Zoli bejegyzésében szereplő értéket tartom inkább (vagy 10-zel kevesebbet). De nézelődéskor 80-90.
Üdv,
Darkmind
Keveset szólok hozzá, inkább csak kövezetem az eseményeket, gyűjtöm az infókat, mire meglesz a motor, már ismerni fogom... :D
Nekem most még nem fér bele a költségvetésbe, de ezt meg kell osztanom veletek (a szívem szakad meg):
http://www.grandemoto.com/adat...
A protektor kérdést Andor úgy oldotta meg, hogy a bőr és a selyem anyag (a selyem azért kell mert kevésbé izzadsz bele és könnyebben felhúzod a nadrágot) közé vart egy zseb szerű tartót a protinak úgy, hogy ülő helyzetben mérte ki, azért mert az a fix pont amikor kényelmesen ülsz a motoron. Gondolom corduránál sincs ez másképp.
Csak figyelem az ilyen bejegyzéseket "dobozzal tartottam a 130km/h, nem kellett rohanni" meg Zolit is, hogy "lehet azzal tartósan a 160-at is". Nagyon puhány lettem ezek szerint mert hiába ültem nagyobbra nekem a 100-110 a kényelmes, sőt még nem is próbáltam ki a végét
Ti tudtok lejjebb engedni elől a villaszárnál a motoron? Nekem sikerült 2centit és sokkal másabb, pakolhatom agyig a dobozt nem fog csapkodni emelkedőn az eleje még utassal sem.
Én szimplán csak beigazgatom a protektrot a térdemhez, amikor felülök :) Igazán jó megoldás nincs sztem... max bőrgatya! (péééénz)
Nyugi, lehet azzal a CB500-al tartani a 160-at is dobozzal, utassal is
Tegnap megtettem a Miskolc-Bp. utat a 3-as úton. Most minden rendben volt, Miskolc-Gyöngyös 1 óra, ami nem rossz dobozzal, tartottam a 130kmh-t, nem is kellett száguldani. Gyöngyös-Bp. már lassabb, mert nagyobb a forgalom. A 130kmh-nál 6000-es fordulat szépen rezonál, egész lezsibbadttak a végtagjaim. Néha vágyom a 4 henger simább járására. Én 180 cm vagyok és néha bizony kicsit kicsinek találom a helyet, van hogy elgémberedik a térdem. A pénteki mátrai kanyargás viszont nagyon király volt.
Lenne egy kérdésem:
A cordura cuccomból kivéve a bélést (szezon 80%-a) a nadrágban lötyög a protektor. Ha leszállálok lecsúszik, amikor felülök, akkor kell igazgatni. Hogy szokták ezt megoldani?
Üdv,
Darkmind
Viking találkozó
http://www.sportmotor.hu/motor...
Leveles megelőzött, a térképen pontosan Nagykárolytól 8 óra irányában kell keresni, románul nem tudom pontosan nevét de valami Petresti kell legyen
Nekem tervembe van és még pár haveromnak is, még sosem motoroztam ekkora csapattal, vagány érzés lehet...
Jó motorozást.
akit érdekel "Mezőpetri"
Nagykárolytol 8-km Nagyvárad irányába
széles utat mindenkinek
Szerda hajnalba indulunk és vasárnap délután jövünk haza, Laca abba bízik mire hazajövünk a fúrás is kész lesz és rakhatjuk össze a moccost.
Pedig nem csörgött a motor, szépen járt érdekes módon, a dugattyú közép állásba minimum 1mm kotyogást mutatott mikor szétszedés után belepróbáltam, jól látszik az elszineződés a gyűrűk alatt is. Beszéltem a kölökkel (előző tulaj) állítólag neki azt mondta a szerelő, hogy mindent megcsinált és egy rakás pénzt hagyott ott.
Késő bánat, majd rendbe tesszük
A tegnap a garázs előtt melegítettem a CB-t és azon kaptam, hogy rápattant és húzogatta a gázt.
Hát ez már csak így megy! Ha rákap az ízére le se lehat majd robbantani a motorról! Gondosan zárd el a Honda kulcsát
Nézegettem a piros lenkerék nyílásain, de nem láttam csavarokat. Egyenlőre elvoltunk a féklámpa kapcsolóval, a porszáraz bovdenekkel, az olajszintet ellenőriztem, a láncot, a kerékfutást állítottam. Egyenlőre ennyi, na meg a gyerek ismerkedett a váltós motor vezetés rejtelmeivel(én kísértem a Hondával), megtanítottam keveréket mixelni.Holnap veszünk neki egy zárt sisakot, mert most már a simlist ki szeretné cserélni.