Akkor sok örömteli kilómétert kívánok a motorhoz. Szerintem lehet az alaplapot ugyanúgy állítani, de ezt könnyen tudod ellenőrizni ha leveszed a jobb oldali deknit.
Szia Laci!
Igen elhoztuk. Bár a küllőn van (volt) némi vak rozsda, de a gépen nincs gányolás, a hangja is szép. Az alapjáraton úgy hallom, mintha kicsit nagy lenne az előgyújtás. Mivel ennek a gyújtása tirisztoros, ezt nem ismerem. Akartam is tőled kérdezni, ugyan úgy lehet-e állítani az alaplapot, mint a megszakítóson?
Szia!
Így, hogy "Mezőpetri" nem tudja azonosítani, a Google térkép! Melyik város van a közelében?
Keresés Web szatmaronline.ro
Ötezer motorosra számítanak a Viking Moto Party szervezői
szatmaronline.ro - kedd, 23 Jun 2009
A szatmárnémeti Viking Moto Club ötödik alkalommal szervezi meg július 30 és augusztus 1 között a Viking Moto Partyt. Az esemény helyszíne ezúttal is a Szatmár megyei Mezőpetri
Szia Dani!
Bizony jó lenne, csak hát minden olyan nehézkesen jön össze.
Szervezd meg most te , vagy akárki, én ott leszek feltéve ha nem vagyok ügyeletes mint most is .
Úgy döntöttem én már nem fújkálom a parazsat
Bakker, másfél órája olvasok, már sajog a szemem, nagyjából mindent elolvastam, jó régen jártam itt
Pár szóban rólam: elsőgumi lecserélve Conti Avenue 110/80 19.500 szereléssel együtt. Teleszkópszár kiegyengetése olaj és szimmeringcserével 22.000. Még mindíg keresek elfogadható áron bontott első sárvédőt és műszerfal egységet. Ezen a motoron gondolkodom megvenni, lebontani, a "felesleges" alkatrészeket jó áron eladni Kass hamár egy helyen lakunk összefuthatnánk egy-egy jó motorozásra és tapasztalatcserére Ságvári 43
Szevasztok!
Tegnap megtettem a Bp.-Gyöngyös-Parád-Recsk-Sirok-Eger-Kerecsend-Miskolc
utat. Nagyon jó volt, a Parád-Eger részt mindenkinek csak ajánlani tudom. Jó kis kanyargós út és a burkolat is egész jó. Nagy volt a szél, de eső nem kapott el. Most megyek lemosom és polírozom a mocit, már ráfér...
Üdv,
Darkmind
Helló
Meg van a probléma a gázbovdennel kapcsolatosan, és nem kell aggódni, a gázboveden nagyon sokat kibír... Én voltam a hibás mert a kormánygombát túl közel raktam a markolatigumihoz és ahogy csavartam be az még jobban ráhúzódott és szátfeszített. Meg van oldva a probléma, nagyon nagy kő esett le a szivemről, hála istennek csak enny a baj...
szerintem csak a matrkolattal lehet a gond, mert simán megy vissza ha fordítom, a másik változat az hogy vettem a kormányra új gombát és lehet hogy az szorít, túl közel rakhattam a gumihoz. De most már végzek a találgatással megyek és kapom szét, majd meglátjuk.
Jó motorozást, ja és voltunk utána Borszékon vagány helyeken utána meg kellett menni terepgyakorlatra azért nem írtam...
Ime pár kép:
Szia Ateszbáttyó! Tudni fogtok róla ígérem! Egyenlőre még kanyarban sincs... Most a hétvégi öbölátúszásra készülünk (Balaton). Érdekes lesz, janurában tanultam meg úszni (nem röhögnek! ). Kíváncsi leszek mi lesz ott...
Próbálom majd a Kőrösök vidékét is napirendre tűzni, úgy is kell egy kis izgalom néha a 4-es úton!
bocs cimbik ha mostanában eltűnök egy kicsit, sűrű az életem van, hogy már visszaolvasni sincs időm a fórumot...ég a pofám, de hát ez van. Viszont nap mint nap motorozok, most hogy ilyen jó enyhe idő lett
Sajnálom, hogy vacakol a géped Óvatoskodjál a gázbowdennel, veszélyes lehet, ha megadja magát. Nem véletlenül van két szára a bowdennek (egyik húzza másik tolja), hogy még véletlenül se ragadhasson és gyorsan adagolható legyen.
Ha a tankot leszeded már egyből látszik a lényeg a karbinál. A markolat bontásával végighaladhatsz a problémán. Lehet, hogy csak a markolatod akad, az nem gáz.
Persze, vissza áll... szóval rátekerek és úgymarad de ha megmozdítom simán vissza enged. Ezért először probálkozok egy olyannal hogy beolajazom az egész bovdent ha nem veszek észre rajta szőrösödést és vissza teszem. Ha meg nem fog így menni akkor a markolattal lesz valami probléma szerintem. De a legesélyesebb hogy a bovden ki van szőrösödve, majd meglátom....
Igen elhoztuk. Bár a küllőn van (volt) némi vak rozsda, de a gépen nincs gányolás, a hangja is szép. Az alapjáraton úgy hallom, mintha kicsit nagy lenne az előgyújtás. Mivel ennek a gyújtása tirisztoros, ezt nem ismerem. Akartam is tőled kérdezni, ugyan úgy lehet-e állítani az alaplapot, mint a megszakítóson?
Nekem se sikerült megtalálni Mezőpetrit, de a tavalyi buliról találtam képeket, nem semmi lehetett.
Atesz, a szimót elhoztátok?
Így, hogy "Mezőpetri" nem tudja azonosítani, a Google térkép! Melyik város van a közelében?
Keresés Web szatmaronline.ro
Ötezer motorosra számítanak a Viking Moto Party szervezői
szatmaronline.ro - kedd, 23 Jun 2009
A szatmárnémeti Viking Moto Club ötödik alkalommal szervezi meg július 30 és augusztus 1 között a Viking Moto Partyt. Az esemény helyszíne ezúttal is a Szatmár megyei Mezőpetri
Gondolom ez biztosan érdekel valakit, nem rég kaptam én is a híreket http://www.szatmaronline.ro/cp...
Motoros találkozó...Szatmár megyei Mezőpetri...
Bizony jó lenne, csak hát minden olyan nehézkesen jön össze.
Szervezd meg most te , vagy akárki, én ott leszek feltéve ha nem vagyok ügyeletes mint most is .
Úgy döntöttem én már nem fújkálom a parazsat
Miután szép lett a motorom elmentünk kirándulni: Miskolc-Kazincbarcika-Szilvásvárad-Ózd aztán vissza. Összesen 185 km.
Üdv,
Darkmind
(megpróbáltam linkelni, de nem lett vmiért jó)
Egyszer lehetne egy Miskolc környéki gurulást is csinálni, Bükk ilyesmi...
Rock maraton van Székelyudvarhelyen Szelykefürdőn. Úgy néz ki hogy holnap az utolsó napra kinézünk. De inkább a motorozáson lesz a fő hangsúly
helló
Bakker, másfél órája olvasok, már sajog a szemem, nagyjából mindent elolvastam, jó régen jártam itt
Pár szóban rólam: elsőgumi lecserélve Conti Avenue 110/80 19.500 szereléssel együtt. Teleszkópszár kiegyengetése olaj és szimmeringcserével 22.000. Még mindíg keresek elfogadható áron bontott első sárvédőt és műszerfal egységet.
Ezen a motoron gondolkodom megvenni, lebontani, a "felesleges" alkatrészeket jó áron eladni
Kass hamár egy helyen lakunk összefuthatnánk egy-egy jó motorozásra és tapasztalatcserére Ságvári 43
További szép napot, széles utat mindenkinek.
Tegnap megtettem a Bp.-Gyöngyös-Parád-Recsk-Sirok-Eger-Kerecsend-Miskolc
utat. Nagyon jó volt, a Parád-Eger részt mindenkinek csak ajánlani tudom. Jó kis kanyargós út és a burkolat is egész jó. Nagy volt a szél, de eső nem kapott el. Most megyek lemosom és polírozom a mocit, már ráfér...
Üdv,
Darkmind
Meg van a probléma a gázbovdennel kapcsolatosan, és nem kell aggódni, a gázboveden nagyon sokat kibír... Én voltam a hibás mert a kormánygombát túl közel raktam a markolatigumihoz és ahogy csavartam be az még jobban ráhúzódott és szátfeszített. Meg van oldva a probléma, nagyon nagy kő esett le a szivemről, hála istennek csak enny a baj...
Jó motorozást... sziasztok
Ma teszteltem egy CBF600SA-t, mintegy 50 percen át...
Hát mit is mondjak?
http://cbf-egyesulet.hu/e107_p...
szerintem csak a matrkolattal lehet a gond, mert simán megy vissza ha fordítom, a másik változat az hogy vettem a kormányra új gombát és lehet hogy az szorít, túl közel rakhattam a gumihoz. De most már végzek a találgatással megyek és kapom szét, majd meglátjuk.
Jó motorozást, ja és voltunk utána Borszékon vagány helyeken utána meg kellett menni terepgyakorlatra azért nem írtam...
Ime pár kép:
Remélem el tudtok jönni! mindig jó buli van!
Próbálom majd a Kőrösök vidékét is napirendre tűzni, úgy is kell egy kis izgalom néha a 4-es úton!
Halihó!
Mikor jössz a "viharsarokba"?
vigyázzatok magatokra!
üdv,
Zoli
Sajnálom, hogy vacakol a géped Óvatoskodjál a gázbowdennel, veszélyes lehet, ha megadja magát. Nem véletlenül van két szára a bowdennek (egyik húzza másik tolja), hogy még véletlenül se ragadhasson és gyorsan adagolható legyen.
Ha a tankot leszeded már egyből látszik a lényeg a karbinál. A markolat bontásával végighaladhatsz a problémán. Lehet, hogy csak a markolatod akad, az nem gáz.
Azért kösz...