Sziasztok!
Üdv minden új és régi fórumozónak. Még mindig a Balcsin vagyok csak most a vihar bezavart egy internet kávézóba
Eddig nagyon szép időnk volt nem panaszkodom, szépen le is barnultam. Holnap indulunk haza és már azon jár az eszem, hogy mi lesz a hétvégi istenmezei túrával, remélem Atesz rajta van az ügyön.
A nyaralónk kb 100m-re van a 7-es úttól és ott akkora a motoros forgalom, hogy ihaj, a körforgalomtól Pest irányába van egy tök hosszú jó minőségű kigyorsító Balatonöszöd felől, na ott aztán tépkedik a kolégák a gázt de nem csak a speedesek még a chopperesek is. Láttunk nem egy 5 fő feletti konvonjt is, gyönyörű hangú sport rottyantóktól a mély chopperes hanghatásig van mindenféle felhozatal amik számomra meghitté tették az estéket
Na úgy látom szűnik az eső és a motorosok is előbújtak a buszmegállókból, megyek még köszönök Albert cimborának a CB-1 fórumon aztán megkockáztatok egy bográcsos halászlét készíteni, talán megengedi az idő.
Holnap ha hazaérek jelentkezek!
Csőváz!
Én a Kis cbr125-re tettem föll dobozt és azóta ha elengedem a kormányt akkor szitál az eleje. Leszedtem próbaként a dobozt és megszünt a szitálás. No, de ne motorozzunk elengedett kézzzel!
Szia Zoli!
mi ujság feléd?
Szertnék segitséget kérni,mivel te Pestet ismered,hogy tudsz e valahol motros üzletet ahol találnék Heidenau vagy Avon motorgumit a mocira?Laci dicsekedett az Avon gumival,és ahogy értettem elégedett azért az árért!Faterák Pesten vannak,és eddig 1 boltban volt,ahol rendelni kell a gumit,de ők sajna Vasárnap vagy hétfő reggel indulnak visza...
Köszönöm a segitséget!
Üdv,Albert
Szia!
A GS 500 és a CB 500 között túl sok teljesítménybeli különbség nincs, asszem kb. 5 lóerő, amit hogyha óvatosan vezetsz nemigen fogsz megérezni először. Utána persze feltűnik majd a különbség, de eleinte mindegy.
A lényeg a fokozatosság, először óvatosan kezd, de ha vigyázol nem lesz semmi baj. A CB 500 nagyon megbocsátó kis jószág.
Létezik a CB-hez teljesítménycsökkentő szűkítő, pontosan nem tudom hova szerelik, de Németországban elég elterjedt, a korlátozott jogsival és a 2 évnél tapasztalatlanabb motorosoknak kell ilyet használniuk. A teljesítménye gyengébb, de az alacsonyabb fordulatszám tartományban nincs akkor kölünbség. Márpedig te óvatos leszel elvileg. Mindemellett a szűkítőt be lehet rakatni, de a németországi árakból kiindulva olyan 50 ezer forint. Mármint nekem ott annyiért adták volna a motor mellé, mert az enyém is le volt fojtva egy időben. A szerelése kb. 2 órás.
Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt is meg a motoros világban is,de sikerült beszereznem egy patent kis CB-t.
Most izlelgetem és nagyon tetszik.
Lassan végére érek a 160 oldalas irományotoknak,utána majd bekapcsolódnék én is ha nem gond:)
Eddig is elég sok okos dolgot jegyeztem meg és a fórum alapján a társaság is eléggé okés!
Sziasztok!
Nem rég vásároltam én is egy Honda CB 500 as motorkerékpárt, amivel eddig nagyon meg vagyok elégedve.
Nem tökéletes, vannak hibái, de majd szépen lassan elfogynak.
Kérdésem az lenne tőletek, hogy nincs e valakinek fölösleges oldal idom-ja, mert az sajnos hiányzik (lehet e olyat valahonnan beszerezi?)
Ha tud valaki ilyet az írjon már egy e-mailt.
Köszönöm!
Neten való nézelődés útján jutottam el a fórumotokhoz és most regisztráltam, tehát új vagyok, de nem csak a fórumon hanem a motorozás tekintetében is.Ehhez kapcsolódna a kérdésem is.
24 éves vagyok és van egy Simsonom már elég rég óta (a garázsban állt de most elővettem és használom) nagyon megtetszett a motorozás, eddig sem állt tőlem távol abból a szempontból ,hogy nagypapámnak rengeteg motorja volt annak idején: Rudge,Triumph stb. és édesapám is imádta a motorokat neki is volt több.
Ennyit a bevezetésről.
Le szeretném tenni a korlátlan A kategóriás jogosítványt és a legtöbb iskolában GS 500assal oktatnak. Tisztában vagyok a motor adataival és kicsit úgymond tartok is tőle , mert nagymotorral még nem mentem. Úgy gondolom ,hogy ha letenném a motor jogosítványt akkor nem hogy elég hanem bőven elég lenne nekem ha ne adj Isten ezt a modellt választanám.
Tudom hogy furcsa a kérdésem mert olyan messze van a két mdell mint Makó Jeruzsálemtől, de szerintetek a vigyáznék és figyelnék válthatnék erre a modellre egyből?Esetleg létezik valamilyen "teljesítmény csökkentő" megoldás hogy egy darabig szokjam a motort és alkalom adtán megfelelő tapasztalattal kivetetném?
Előre is köszönöm válaszotokat, és balesetmentes utat kívánok!
Volt egy óra szabadidőm és matatgattam a motoromat: csak úgy kiváncsiságból megnéztem a gázkábel állapotát (minden rendben), és a teleszkópszárak feljebb tolása felett elmélkedtem. Azt hiszem kiprobálom cblaci ajánlatát.
Mi néztük a sorban araszoló motort a buszmegállóban állva. Jött a sor kb. 40-el. A Kawás nézelődött, közbe a sor meg állt, ő későn vette észre, full első fék, a motor 90'-ba fel, majd ráesett a srácra. A bokája, meg a csuklója tört el. A motoron nem csak az összes idom tört el, hanem a segéd váz és a kipudob is oda lett. (1000-es Ninja)
Köszönöm, Ivácson, az észrevételt.
Nekem akkor vibrál 70 körül, amikor valaki a hátam mögött is ül és fel van téve a felső csomagtartó doboz. De egy személlyel is, ha a felső dobozzal utazom. Próbáltam úgy is, hogy csak kicsi súlyú dolgokat tettem a dobozba, mégis jelentkezett olykor a vibrálás.
Különben a Fórumon már szó volt arról, hogy a progresszív rugó oldja meg a leginkább a kérdést, természetesen akkor, ha nem a gumikkal van gond.
Most csak annyi a bajom különben, hogy napok óta nem volt időm motorozni, mert egy konferencia végső szervezésésével, majd levezetésével kellett foglalkoznom, és most kezdődik a felvételi vizsga az intézetünkben.
Sok szép motorozást neked és mindenkinek!
Zolibá
A gépkönyv legalább is azt írja: üzemmeleg motort állítsuk vízszintes talajon középsztenderre, várjunk kb. 5 percet, hogy visszafolyon az olaj. Ezután tessék kitekerni a nívópálcát, letörölni, majd visszacsavarás nélkül! csak bedugni a helyére. Utána tudod leolvasni a megfelelő szintet.
Legalább is a Honda gépkönyv szerint
Üdv minden új és régi fórumozónak. Még mindig a Balcsin vagyok csak most a vihar bezavart egy internet kávézóba
Eddig nagyon szép időnk volt nem panaszkodom, szépen le is barnultam. Holnap indulunk haza és már azon jár az eszem, hogy mi lesz a hétvégi istenmezei túrával, remélem Atesz rajta van az ügyön.
A nyaralónk kb 100m-re van a 7-es úttól és ott akkora a motoros forgalom, hogy ihaj, a körforgalomtól Pest irányába van egy tök hosszú jó minőségű kigyorsító Balatonöszöd felől, na ott aztán tépkedik a kolégák a gázt de nem csak a speedesek még a chopperesek is. Láttunk nem egy 5 fő feletti konvonjt is, gyönyörű hangú sport rottyantóktól a mély chopperes hanghatásig van mindenféle felhozatal amik számomra meghitté tették az estéket
Na úgy látom szűnik az eső és a motorosok is előbújtak a buszmegállókból, megyek még köszönök Albert cimborának a CB-1 fórumon aztán megkockáztatok egy bográcsos halászlét készíteni, talán megengedi az idő.
Holnap ha hazaérek jelentkezek!
Csőváz!