Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Ezek szerint az öreg kapitány hajlandó volt hajózni!
kivittem eső után a gépet, frankókat kapar
1 napja van nálam aztán máris bántom
Sziasztok!
Hazaértünk Szarvasról, sikerült is az elején alaposan elázni de szerencsére nem adtuk fel és a végére szépen kialakultak a dolgok.
Alig múlt kilenc és kezdett sütni a nap, izibe nyeregbe is pattantunk Bébivel, de alig hagytuk el Földest már hullott is az áldás a nyakunkba. P.ladánynál megálltam tankolni és egy negyed órát vártunk míg elállt az eső, aztán folytattuk az utat. Alig hagytuk el P.ladányt újabb támadást indítottak az égiek és egészen Gyomaendrődig kaptuk az áldást ami nem volt ugyan szakadó de pont elég ahhoz, hogy ne lássak ki a sisakból és a nyakamnál beázzak. Viszont nem fáztunk, fülledt meleg volt és csak azon szurkoltam a GPS nehogy beázzon .
Aztán gyomaendrőd után elzárta valaki a csapot és kisütött a nap, ez tartott mindaddig míg bejártuk az Arborétumot és elmentünk hajókázni a Katalin 2-vel. A végén azért még megijjesztett minket az idő, mikor már mentünk a motorhoz olyan szinten elkezdett szakadni, hogy azt hittem soha nem jövünk el. Az eresz alól néztem szegény mocit ahogy veri az eső. Aztán elállt és napos időben jöttünk haza .
Jó volt, pedig én már tavaly voltam de az asszonynak új volt és én sem unatkoztam, az öreg nem sokat újított a viccein de szerencsére háttal állt így nem kellett erőltetnem a röhögést.
tyűű...37eKm? A tiéd hátsó dobfékes, elvileg 94(?) vagy előtti. Nagy jóindulat kell hozzá, hogy elhigye az ember, persze lehetséges...

Viszont jóhír, hogy van már 300 ezer környékén járó blokk is, ami jó egészségnek örvend!
hát kellemes hangja van, egyáltalán nem hangos, 4ezerig elég mörges fölötte már kis elektromotoros vinnyogása van, de majd lehet azt is kezelésbe vesszük. már előre érzem h sokszor össze fogok veszni faterral. ma is ...
ugye megvan még a gyári műanyag sárhányó, de az meg az alsó takaró műanyag része, azon van egy fém konzol amin a műanyag rendszámtáblatartó van. nah hát szerintem ez így rohadtúl ótvar.
úgy szeretném, hogy levágok a sárhányóból egy nagyobb darabot, a fém konzol csavar helyéig, kicsit meghajlítanám azt a konzolt és csak rá kéne csavarozni a rendszámot.
fater: dehát az nem, nem lehet, megbüntet a rendőr meg nem engedik át műszakin...
Akkor gondolom hangosabb a gyárinál akár csak az enyém!
Az én dobom az előző tulajnál lett megfurkálva.
Jó hangja van De 1 sport dobnak jobban örültem volna a gyári mellé.
Olasz gép volt. egy 38 éves csávó vette, elvileg 37ezer km van benne.

a dob az szerintem mókult, a belső oldalán pontokba van hegesztve(csúnyán) ez tuti nem japán munka, vagy már nem él, aki elkövette
Berhelt a dobod neked is? vagy csak a fényezés van róla leszedve?
áh értem! Akkor el fogsz vele szöszmötölni :) Idehaza volt forgalomba, vagy kintről hozták?
most vizsgáztatták, ugyh van 2 évem :D
amúgy a krómos cuccokat akarom lefújni vmilyenre szürkére,de inkább feketére mert így undorító, matricákat még nem mertem levenni, mert nem tudom h kéne h ne maradjon meg a nyomuk.
elsősárhányón lévő matrica trükkös, azért van rajta mert 1-2 centi hosszan el van repedve alatta a műanyag :D
meg vannak rozsdafoltok stbstb, de majd szép lassan összeáll.
utolsó simítás az lesz, hogy átfestetem feketére(felniket is villászárakat is) kap fehér felnicsíkokat meg hasonló mintákat mint a magyar népmesék elején volt(persze ezt is fehérrel) de ezek még csak álmok ...
Hali!

Jó kis moci! Ha pár dolgot gatyába rázol rajta, makulátlan lesz! Mennyi km van benne?

A hátsó kapaszkodót érdemes pótolnod ha majd vizsgáztatni akarod valamikor. Ebayról könnyen tudsz szerezni vagy magyarországi bontók.

Üdv,
Zoli
telós képek ,de azért megmutatom
megnéztem amikor hazaértünk olajszint jó,a nívót zsepivel töröltem le és nem volt retkes szinte össze se dzsuvázta a zsepit
Ajánlok figyelmetekbe egy nagyon jó oldalt:
http://sebessegoltara.blog.hu

Én sokat olvasgatom, élvezetes cikkek/szerelések vannak rajta!

Üdv,
Zoli
Hali!

Az "elvileg cseréltek" messze áll a cseréltektől Azért az olajszintet mindenképp ellenőrizd (üzemmeleg motort állítsd középsztendrre és 5 perc pihentetés után a nívópálcát nézd meg). Illetve az olaj állapotát is ellenőrizd. Ha Barátságos, világosbarna, nincs elkormolódva és nincs égett szaga akkor valószínűleg cseréltek olajat. Ha nincs így akkor csere. Ilyennel nem jó játszani, a 4T-s moci élettartamát drasztikusan befolyásolja!

Nekem is fehérebb fényű, xenonnal töltött halogén izzóm van. Borsos áron vettem madarasteszkóban, (asszem Philips...) de valóban nagyon jól világít! Az ívkisüléses xenont meg sem közelíti, olyanom is volt. Annak ajánlom azt, aki sok ellenséget szeretne gyűjteni az éjszaki országúton, nagyon-nagyon szór a fénye, nem úriembernek való Tény, hogy észrevesznek vele...már aki.
Köszz mindenkinek a segítséget. örülök, hogy ilyen jó bandába "kerültem".
amúgy:
Most már van benne izzó, kicsit erősebb mint amit a könyvben írnak.
Láncon is húztunk, meg lazítottunk egyet a hátsó rugókon.
elvileg olajat cseréltek, olajszűrő újnak tűnik és nem hiszem h ha már az új akkor az olaj nem (bár...)
mentem már vele majdnem 4 km-t, kormánycsapágy teljesen jó, állítólag telószimeringeket is cseréltek, meg új a fékbetét
michelin pilot attack gumik vannak rajta( 110/80 és 130/80)
Még a rendszámtartóval kell kezdeni vmit, elvileg délután szépítünk rajta.
Többi szépítgetni valót majd télen,ha meglesz a jogsi akkor menni akarok és nem ilyenekkel törődni.
Szia!

Üdv a klubban!

Asszem Zoli mindennel ellátott!

Én még annyit tennék hozzá hogy nyugodtan vegyél az madarasteszkóba olyan "xenon izzót" aminek kicsit erősebb a fénye! legalább észrevesznek! én má tapasztaltam . Jól van beállítva a fényszóróm és tompítottnál valamikor rámkapcsolják a refit..

Szóval örülök hogy még 1 CB500 Tulajdonos találhatok itt!
nem tudom milyen állapodba vetted. De én az 1000.-ik kilométer után lecseréltem az olajat+olajszűrőt (igaz akkor még honda 10W40-esre) de inkább ajánlom a Motult.. most nekem az van benne 10W50-es eddig szuperül teljesített!
Első indulásnál éredemes átnézni mindent (bár lehe mentél már vele) de ha régen motorozol biztos megtetted már. Nekem pl laza volt a kormánycsapágy.

A másik Dunlop gumik lehet a gyár által ajánlott típus van rajta Arrowmax hát azzal sincsen sok jó tapasztalatom. Inkább Michelin Pilot Active vagy Pirelli Sport Deamon de én még a Metzeler Lasertech-től se zárkóznék el. De dunlopot túraabroncsba soha többé.

Blokk védő én tettem fel nem nagy összeg 17e forint!
De ha olyan ezermester kezed van mint Lacinak akkor otthon legyártod!

Hirtelen más nincs!

Sok boldog és örömteli, Balesetmentes kilométereket kivánok neked a CB500-asoddal!
Hali!
Üdv köztünk!
Küld el a mail címed, elküldöm a kmpl. CB 500 szerelési könyvet! A kuplung (hang) sajna ilyen, habár az enyém még nem vertyog, de hallottam már pár CB-nél. De ez semmi, hallanál egy Yamahát, vagy Ducatit.
Szia Laci!
Bocsesz, hogy utólag de boldog névnapot kívánok! Itt Bcsabán is lóg az eső lába. De sajnos én biztos nem ázom meg motoron, mostanában állandóan vigyáznom kell, a család gyerekeire. A múlt héten voltunk Szarvason és az öreg hajós nem nagyon akart hajózni. Kérleltük a barátnőmmel, majd meguntuk és eljöttünk. Minden estre érezzétek jól magatok!
Köszönöm Zoli!
Nem volt nagy ünneplés csak úgy a magunk csendességibe...
Viszont az eső esik, pedig mennék már , de hátha felszakadozik mert nem egybefüggő a felhőkép.
Ahogy kisüt a nap indulok egyből
köszönöm
kerestem én, de hiába
Isten hozott a kétköcsögös, félezres Hondások között!

Izzó ügyileg ez a helyzet: link

Amúgy mindent megtalálsz a csodálatos manuálban, ez alapján teljes generált tudsz csinálni, otthon. Ez jó barátod lesz a hosszú kilométerek során!
link

Üdv,
Zoli
Laci báttyó! Naon sok boldog László napot a teringettit, hogy ezeket sose tartom észbe!
Jó ünneplést!
Vegyes bazár
Majd Balázs segít
hát majdnem ugyan olyan jó ... höhö :D
azt még elfelejtettem hogy nincs benne elöl egy izzó se :D se helyzetjelző se semmi.
vki lenne olyan kedves megmondani milyen izzók kellenek bele ?