Ja ez a mai dolog is úgy indult, hogy dolgoztam és telefonon közölte Laca hogy "Fater lenne egy gép, le van zsírozva a csávóval csak haza kéne hoznod" aztán elhoztuk. Fura mód elkapkodják ezeket a kis kávédarálókat, de már hallottam korábban is, hogy mig a nagymotor piac pang, addig a robogósok aratnak.
A lényeg, ha kinézitek lépni kell mert elviszik.
Mi is nézegettünk nem is egyet Atesz.
Most szombaton az orrunk elől vittek el Nyíregyházáról egy Cagiva Prima 50 R-t, elindulás előtt még jó, hogy oda telefonáltam mert akkor nézték, fél óra türelmet kért a manus de el is vitte az első vevő, pedig előző este egyeztettük le.
Malagutit is néztünk de az drága volt, az volt a lényeg Lacának is, hogy ne robesz legyen hanem sport jellegű és lábváltós.
Az NSR a legjobb választás vagy már itt a fórumon is ajánlották a Yamaha DT-t, csak kérdés hogy inkább a terephez vagy az utcai sport gépekhez ragaszkodik a fiad.
Üdv mindenkinek!
Sajna nyomtam a melót semmi idöm nem volt leülni a gép elé.
Isten hozott Kass a cb 500-asok között sok balesetmentes km -t. Én is még új vagyok itt ,de nagyon rendes banda az biztos! a kategoria legjobb gépét választottad azis biztos!Az olajcserét én is megcsinálnám a helyedbe biztos ami biztos,nekem is van a kuplung felől egy kis kopogás ugyanazzal a tünetekkel.Három szerelőt kérdeztem meg mind a 3 ugyanazt mondta,vagyis nem szabad hozzányulni amig kiemel a kuplung! ŐŐŐŐ 37 ezer km nekem is nagyon gyanús, voltam olaszba dolgozni tavaly és hát láttam amit láttam. Kitűnő minőségű utak 5-6 hónap nyár(nállunk olyan 2-3)végig szinte kitűnő idő és ha belegondolsz igen könnyen beleugrik5-6000 km egy nyár alatt.Számol tehét 60 e km minimum van benne persze csak feltételezés attól még lehet 37 e km de nem is ez számít hanem ,hogy tényleg nagyon sokat bírnak ezek a blokkok(ezt halottam meg olvastam),sokat számít az olaj ne kockázztass.Az én gépem ,amit végre ma sikerült forgalomba helyezni na szóval az én vasam igencsak lepusztult állapotba került hozzám van pár óra amit eltöltöttünk (a moci +én)javítgatással csinosítással ,de minden percét élveztem szóval ha tudok szívesen segítek bármiben.Na meek aludni is kell mert holnap meló,grat mégegyszer byby
Egyébként nem tudom szóba került e de Laci barátuknak volt egy "púpos Wartburgja" amit teljesen renbe tett. Alufelni, gyári csont kormány, eredeti műszerfal meg a kárpitok is hosszú hónapok munkáját dícsérték.
Most is van neki valami Mitsubishi őskövület amit még eddig életembe nem láttam csak Lacinál.
De volt a sorba MB 1000-es Skoda meg sok egyébb más, ha nem volt 30 autója akkor egy se!
A veterán CB 250-est is tőle vettem anno.
Még néznék más márkát is nem csak Hondát, de a "szúnyogokat" nem ismerem túlságosan. Robogó szóba sem jöhet. Ajánlhatnátok pár márkát, típust, utána utána néznénk, a gyerekkel!
Előre is köszi!
Van is ebbe valami, ha éppen nem motoroznék csak ücsörögnék és nézegetném az új motort meg lemosnám néha, nem lenne benne semmi izgalom. Ha viszont játszok a gondolattal, hogy új motorom lenne akkor viszont tuti kellene mondjuk egy veteránt venni amin kiélhetném a mókerolási vágyamat már csak azért is, hogy bejárjon néha a műhelyszag.
Azért jó lenne egy új CB 1300, valjuk be az igazat
eldobom az agyam!
olvastam egy cikket, ott láttam a céget. Halál áraik vannak... Pedig egy 2T-s warnyút kipróbálnék újra...gyerekkoromban csak a földúton volt rá mód Durva árak vannak...ebből simán lehet venni autót is :D
Lacának is pont ez volt a baja, nem tudott tartósan 60-70-el menni, mert az már a szimónak a végsebessége volt. A vizhűtéses motorblokk meg csak jobban fogja bírni, bár mondtam neki ha szétforgatja, ezt nem lesz olyan könnyű talpra állítani mint a szimót és mélyebben a zsebbe kell nyúlni.
Király! Azon gondolkoztam Laci, hogy neked (és magamnak sem) nem tudnék elképzelni 0km-es motort! Szerintem belehalnánk ha nem lehetne rajta, legalább egy csavart bütykölni!
Ha szembejön valahol egy ócsó CB250... még mindig erősnek kell lennem, hogy ne vigyem haza! :) Klafa lenne egyet tottál felújjítani, apránként, úgy kedvtelésből...
Szia Laci
Gratulálok a verdához. Most 50-50%, hogy még mindig a Simson a "menő". Ma már együtt nézegettük a neten az NS-ket. Hétvégén motorozgattunk kissé vadul is a CB-vel, azóta talán történt valami a gyerek fejében. Most ez a helyzet. Talán, ha látna élőben egy komolyabb 50cm-est akkor nem habozna. Akkor talán együtt is tudnék vele motorozgatni. 80km-el már úgy ahogy ellennék.
Szia Zoli!
Aprilia AF 50 de eredetileg is, nem 125-ös átpapírozva , vízhűtéses. Lefényezzük az egészet, meg apróbb hibák amitől még elmenne de rendbe tesszük teljesen. Nem ismerem én sem ezeket a kisebb gépeket ráadásul a neten sincs sok minden róla.
Ne bántásátok a Yamahákat, azok is nagyon jó minőségűek! Halottam a régebbi TDM-ről is, hogy egész megszűnt a kerepelő kuplung hangja ha becsiszolták szépen
Szia Atesz!
Lacának haza hoztam a motort, nagy az öröm
Lesz rajta munka bőven, de majd esténként összehozzuk ezt is, a motorja szépen jár a külalak meg nem okoz gondot néhány hét és ragyogni fog mint a hímes tojás
Ti hogy álltok a motor vásárlással? Sikerült valamit nézni a fiadnak?
Szoktam rátok gondolni de épkézláb szimót nehéz már találni
Sziasztok !
A láncos témával kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem hogy nem találkoztatok véletlenül Power Plus nevű (valószínűleg német gyártmányú, fehér) lánckenővel? Kb. 1 éve elfogyott a Castrol lánkenőm és az egyik boltban az eladó rábeszélt erre a Power Plus-ra. Mivel tudtam hogy ő is motorozik , elhittem neki hogy ez jobban tapad, mint a Castrol. Úgy is lett. Meg voltam vele elégedve, csak sajnos elfogyott, a bolt pedig közben bezárt. Sajnos sehol nem találok olyan helyet, ahol árulnák ezt a fajtát. Ha nem találok, lehet hogy megpróbálom én is ezt a CRC-t, amit Laci ajánlott.
A lényeg, ha kinézitek lépni kell mert elviszik.
link
van a németeknél is pár, nem túl sok... link
Most szombaton az orrunk elől vittek el Nyíregyházáról egy Cagiva Prima 50 R-t, elindulás előtt még jó, hogy oda telefonáltam mert akkor nézték, fél óra türelmet kért a manus de el is vitte az első vevő, pedig előző este egyeztettük le.
Malagutit is néztünk de az drága volt, az volt a lényeg Lacának is, hogy ne robesz legyen hanem sport jellegű és lábváltós.
Az NSR a legjobb választás vagy már itt a fórumon is ajánlották a Yamaha DT-t, csak kérdés hogy inkább a terephez vagy az utcai sport gépekhez ragaszkodik a fiad.
Sajna nyomtam a melót semmi idöm nem volt leülni a gép elé.
Isten hozott Kass a cb 500-asok között sok balesetmentes km -t. Én is még új vagyok itt ,de nagyon rendes banda az biztos! a kategoria legjobb gépét választottad azis biztos!Az olajcserét én is megcsinálnám a helyedbe biztos ami biztos,nekem is van a kuplung felől egy kis kopogás ugyanazzal a tünetekkel.Három szerelőt kérdeztem meg mind a 3 ugyanazt mondta,vagyis nem szabad hozzányulni amig kiemel a kuplung! ŐŐŐŐ 37 ezer km nekem is nagyon gyanús, voltam olaszba dolgozni tavaly és hát láttam amit láttam. Kitűnő minőségű utak 5-6 hónap nyár(nállunk olyan 2-3)végig szinte kitűnő idő és ha belegondolsz igen könnyen beleugrik5-6000 km egy nyár alatt.Számol tehét 60 e km minimum van benne persze csak feltételezés attól még lehet 37 e km de nem is ez számít hanem ,hogy tényleg nagyon sokat bírnak ezek a blokkok(ezt halottam meg olvastam),sokat számít az olaj ne kockázztass.Az én gépem ,amit végre ma sikerült forgalomba helyezni na szóval az én vasam igencsak lepusztult állapotba került hozzám van pár óra amit eltöltöttünk (a moci +én)javítgatással csinosítással ,de minden percét élveztem szóval ha tudok szívesen segítek bármiben.Na meek aludni is kell mert holnap meló,grat mégegyszer byby
Ehhez mit szólsz Zoli?
Most is van neki valami Mitsubishi őskövület amit még eddig életembe nem láttam csak Lacinál.
De volt a sorba MB 1000-es Skoda meg sok egyébb más, ha nem volt 30 autója akkor egy se!
A veterán CB 250-est is tőle vettem anno.
Előre is köszi!
Azért jó lenne egy új CB 1300, valjuk be az igazat
olvastam egy cikket, ott láttam a céget. Halál áraik vannak... Pedig egy 2T-s warnyút kipróbálnék újra...gyerekkoromban csak a földúton volt rá mód Durva árak vannak...ebből simán lehet venni autót is :D
http://www.oldrent.hu
Ha szembejön valahol egy ócsó CB250... még mindig erősnek kell lennem, hogy ne vigyem haza! :) Klafa lenne egyet tottál felújjítani, apránként, úgy kedvtelésből...
Gratulálok a verdához. Most 50-50%, hogy még mindig a Simson a "menő". Ma már együtt nézegettük a neten az NS-ket. Hétvégén motorozgattunk kissé vadul is a CB-vel, azóta talán történt valami a gyerek fejében. Most ez a helyzet. Talán, ha látna élőben egy komolyabb 50cm-est akkor nem habozna. Akkor talán együtt is tudnék vele motorozgatni. 80km-el már úgy ahogy ellennék.
Aprilia AF 50 de eredetileg is, nem 125-ös átpapírozva , vízhűtéses. Lefényezzük az egészet, meg apróbb hibák amitől még elmenne de rendbe tesszük teljesen. Nem ismerem én sem ezeket a kisebb gépeket ráadásul a neten sincs sok minden róla.
Mit kell rajta szerelgetni?
Viccen kívül tényleg jók a hangszerészek is!
Lacának haza hoztam a motort, nagy az öröm
Lesz rajta munka bőven, de majd esténként összehozzuk ezt is, a motorja szépen jár a külalak meg nem okoz gondot néhány hét és ragyogni fog mint a hímes tojás
Ti hogy álltok a motor vásárlással? Sikerült valamit nézni a fiadnak?
Szoktam rátok gondolni de épkézláb szimót nehéz már találni
A láncos témával kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem hogy nem találkoztatok véletlenül Power Plus nevű (valószínűleg német gyártmányú, fehér) lánckenővel? Kb. 1 éve elfogyott a Castrol lánkenőm és az egyik boltban az eladó rábeszélt erre a Power Plus-ra. Mivel tudtam hogy ő is motorozik , elhittem neki hogy ez jobban tapad, mint a Castrol. Úgy is lett. Meg voltam vele elégedve, csak sajnos elfogyott, a bolt pedig közben bezárt. Sajnos sehol nem találok olyan helyet, ahol árulnák ezt a fajtát. Ha nem találok, lehet hogy megpróbálom én is ezt a CRC-t, amit Laci ajánlott.