Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, hát nekem is olyan van, a fiamnak kéne a Szimo! De természetesen nem ennyiért, ezt csak érdekesség kép küldtem cblaci-nak!
http://www.kepesmotor.hu/honda...

újabb eladó példány
Szeva!
Na ne már! Ezért az árért rendes "motort" lehet kapni. Vannak cb-500-ak 390+papírozásért...
Ja bocs amúgy Gratula! Balesetmentes km-eket vigyázz magadra!
3 napot kell várni?Nekem2 hetet kelett !
nah sikerült a forgalmi vizsga A-ra. de pár okos kitalálta, hogy nem 1 napotm hanem 3at kell vár még mehetek a papírér. nem tudom hogy fogom kibírni
Szia!
Az SOS jogosítvány által csinált 1 napos képzés 13e forint, melyben van ebéd. Nem olcsó, persze viszonyítás kérdése, pl. ha a benzinárakat nézzük. Nagyon sokat lehet tanulni, az alkatrész meg drága, ha odavered a gépet egy olyan helyzetben, amit esetleg kicsit rutinosabban ki tudna védeni az ember. Én az ilyen képzések után teljesen máshogy ülök a motoron.
Üdv,
Darkmind
Jó estét,
Akárhányszor benézek a CB 500 fórumba, mindig jó a hangulat.
A mostani történeteket olvasva jókat mosolyogtam.
Jó éjt!
Szerintem mindenkivel történtek már kínos dolgok akik motoroznak csak sokan nem mondják. Sokszor mosolygok rajta ma is ha eszembe jut, mennyivel másképp láttam a világot 20évvel ezelőtt.

Holnap viszont meló és kéne kicsit aludni
Jó éjt!
Ez jó!
Én a belváros szívébe vittem a legmenőbb teraszos helyre edzés után az edzőmet, s mint annyiszor be akartam tolni (aksim rossz volt, már egy hónapja és nem lehetett kapni) az MZ-t. De valamiért pont akkor nem indult és tolás közbem kínomban tövig húztam a gázt, majd elkapta. A motor ágaskodott, de én térdelve az új bársonynadrágomban megfogtam. Azt a röhögést. A nadrágnak és a térdbőrömnek annyi lett.
Most, hogy felhozódott az MZ-s korszak eszembe jutott egy újabb történet (akinek herótja van tőle az lapozzon).

Lakott a környékünkön két csaj, testvérek voltak velem egykorú születésű volt a nagyobbik eszméletlen szép volt, a kicsivel ijesztgetni lehetett volna de ez a történet szemponjából lényegtelen. Mindíg előttünk sétáltak el és próbáltam imponálni a nagyobbiknak de sajna nem foglalkozott velem, az anyukájuk is veszélyes volt mert nagyon óvta őket én meg féltem tőle mint a tűztől. Akkoriban ment a mozikban a MAD MAX (bár sose láttam volna ) és ennek hatására tökéletesre fejlesztettem a 250-es ETZ-vel a MAX kört. Pont kitoltam a motort a nagykapun mikor láttam, hogy jönnek a csajok , na gondoltam megmutatom milyen fasza gyerek vagyok és bő gázzal félig sikerült is a kör, aztán történt valami. Akkoriban faluhelyen kihordták a salakot az utcára a lyukakat kiegyenlíteni, arról azt kell tudni ha belekapar a gumi egy idő után akkorát fog, hogy képtelenség akkora fordulatun megtartani a motort. Hát én sem tudtam, így hát érintő irányában egyenesen neki a nagykapunak ami szerencsére befelé nyílott és csak felülről volt beriklizve. A tyúkok között találtam magam amik úgy megijedtek meg rikoltoztak, hogy a portól meg a tolltól nem láttam semmit, ráadásul még a motor is betakart.
Nehéz pillanatok következtek miután leült a por, a csajok szerintem azt hitték nekem végem és nem jöttek oda, csak messziről benéztek és elhúzták a csíkot. Ha nagyobb körmöm lett volna menten elástam volna magam szégyenembe, hírtelen nem tudtam mi a rosszabb a fájdalom, vagy hogy látták a produkciót a csajok. Aztán érthető módon kerültem őket ezek után és egy életre megtanultam, hogy földúton nem igazán lehet MAX kört írni, hiába az aszfalton nagyon vágtam a témát.
Az az azok nagyon finom gépek voltak, legalább is friss korukban. Nyugaton is eladtak sokat. Akkor még a Simson azonos technikai szinten volt a nyugati mocikkal. A minap valahol láttam egy videót 74-ből, egy háromhengeres kétütemű-Kawát reklámoztak. De azután győzött a ko...izmus és elsüllyedtünk.
Az első szimóm púpos tankú s 50 b volt, apámtól kaptam miután levette róla a rendszámot és a KPM-nél leminősítette kismotornak, akumulátoros indexes volt.
Igazad van akkoriban az MZ volt a király. Volt nálam 350-es CZ (az ment is) 350-es JAWA az egy rakás..... Anyámnak volak Babettái a nagy kerekűtől, a kétsebességesig, ismerem. Nagy faternek volt Balkánja, az 50ccm-s volt, de minden akkori Szimót meg viccelt. Ha emlékszel, az első púpos tankos S50-re, ami le váltotta a Sztárt. Pedig azok mindegyike ment 80-at. A CZ 175 sport is elég jó és modern gép volt, de az MZ az Mz. Balcsin cseréltem egy osztrák sráccal egy kör erejéig 82-ben, határozottan tetszett neki a kettő éves, /1-esem.
Nekem 89-ben lett meg az A-s jogsim, akkor ültem fel a 250-es ETZ-re, de a szimók nem tüntek el az életemből volt még utána 3db.
A négy felőmlő meg a postás szimó nekem is kimaradt, de volt babettám is meg tápos MZ is, szinte minden amit a szoci piacon lehetett kapni.
Abból az időből származnak az MZ-s történeteim, nagyon sok minden történt velem és életem egyik legszebb időszaka volt.
Régebben nekem is voltak Szimóim, de 81-ben amikor meg lett az "A"már csak az MZ volt motor. Az enduro korszak már nem érdekelt, de tudom a segédváz, a tank alatt, más a berugó, a kipu, viszont a fordszámmérő és hallottam valami négy felömlőröl is. Ezeket már nem ismerem. 94 körül itt a megyénkben kaptak a postások valami újabb Simókat könnyűfém kerék, meg talán azon láttam fordmérőt, meg aa tank is más volt.
Pont a hagyományos gyújtástól nem félek. Már régebben bizti említettem, hogy építettem jó pár tranyós gyújtást és ezektől meg táltosodtak a környék MZ-i, na meg az enyém is. A havernak betettünk egyet a Wartburgjába és mutatott egy 155km/h-s feljelentést a szerv részéről. (Ez volt az ajánló levele a kocsinak, amikor árulta)
Azt hiszem 90-től az endurók is tirisztorral jöttek ki.
Ez meg nem enduro hiányzik a segédváz a blokk felett, elektronik néven jöttek ezek ki, csak erre tettek egy enduro könyököt meg hővédő lemezt. Viszont ez a fajta tuti, hogy tirisztoros, az endurók eleje még kalapácsos gyújtású volt, ha mindenáron szimót akartok legyen tirisztoros.
A gyerek nem enged. Az lesz a vége kigyötri a Simsont, haza vágja, majd vennem kell végre egy motort. A mostani akciót nem én állom hanem apám. De amit küldtem linket, az már elkelt, viszont most kotort elő a gyerek egy másikat.
http://www.kepesmotor.hu/simso...
Szia Atesz!
Így képről nem rossz és a zöld szín is illik hozzá, persze kellene hallani a hangját is mert az, hogy "erős motorral" sok mindent nem árul el, gondolni lehet esetleg egy +5-re felfúrt hengerre is ami csörög csattog de attól még jól megy.
Viszont borsos az ára, a fiam barátja vett egy Honda MTX-et 90ezerért tegnap, a miénk 120e volt, ezek alapján át kell gondolni mennyit is adsz ki egy szimóért.
A szimó kultusz motornak számít nekem, nem akarom blamálni, de az utángyártott fos alkatrészek miatt van baj velük, kuplung kiemelő kilincset 3-at vettünk a Lacáéra mert átlyukasztotta a kinyomó tengely olyan fasza anyagból van. Legutóbb már feltöltöttük és leedzettük, na az bírta, de ez egy utángyártott gyűrű vagy dugó esetében halott dolog.
Szerintem ne gondolkozzatok szimóba, hacsak nincs egy olyan amit nagyon ritkán használtak és bontattlan, persze egyszer az is elkopik .
Szia Laci!
Hát amikor ilyet látok megerősödik bennem az érés, hogy tudnék embert ölni.
A fiam még mindig köti az ebet (Simsont) a karóhoz. Holnap akartunk menni ehhez a géphez, (nem a szomszédban van) de ma el adták. Mit szólsz hozzá?
http://www.hasznaltauto.hu/3046936_simson_enduro_1990