Bocsesz, ezt el felejtettem. Kb 900-1000km-t!
Minden esetre sokkal nagyobb figyelmet igényel a zipzárba való haladás, mivel a kanyarívek miatt nagyon kel figyelni a társakra, meg a fékutak sem egyformák, de azért mi poroltunk sokszor 100-al is, de semmi gond nem volt, Erdélyben volt tavaly összecsúszás ennél a stábnál, de még sajna én MZ-én lovagoltam, így nem is hívtak, de nem is mentem volna.
Akkor ezt a túrát komoly szervezés előzte meg, ami szerintem feltétele annak, hogy egy hosszú út után ne az elhelyezkedés nehézségeivel kelljen foglalkozni.
Szépen kiviteleztétek, biztos jó lehetett.
Ekkora létszámú csapatban még nem motoroztam, kivétel a Kék emléktúra amelyen több mint 1000 motor és kb 1400 ember vett részt, persze komoly rendőri kísérettel és a forgalmi lámpák is hozzánk voltak igazítva a mellékutakat motoros rendőrök zárták és ahogy haladt a sor úgy zárták le a következő kereszteződéseket.
Mennyi volt az öszes km a 3nap alatt?
Mind a 18-an egyszerre mentünk, a forgalom résztvevői nagy csodálkozására. Elöl egy navi-val felszerelt tapasztalt (felvezető,oktat is Pesten) srác ment, utana lóerő nagyságrend szerint felsorakozva, majd a sort egy szintén tapasztalt erős Kawás zárta. Ők rádión is tartották a kapcsolatot. Az eső kezdetéig, kb 90-100-al mentünk, legalább is én 6-ik voltam nekem annyi volt, gondolom hátrébb egyre több. Az eső Pörbölynél kezdett kedveskedni ekkor volt némi széthúzodás de bevártuk egymást az előre megbeszélt kiálloknál. Pécsen a Misina-tető megnézése után, az eső eleredte miatt ketté szakadt a társaság.(két felé is mentünk) A szállás Pécs belvárosában, egy koleszben volt, a vacsi is előre rendeztt volt, a többi kaja egyedi verzió szerint oldódott meg. Sok mocis hozott utast is. Mindzt a békéscsabai Karolina motoros klub szervezte (haverok). http://kmbt.gportal.hu/ Kérdezz bármit nem gond?
Ha nem gond kérdeznék még
Átlagosan mennyivel mentetek, hányszor álltatok meg és hol volt a szálás? Gondolom csapatokra osztódtatok mert 18 motor egyhuzamban komoly sort alkot még ha cipzárba mentetek akkor is.
Ja és mennyi lett az összes kilóméter?
Beszereztem egy harmadik motort (S50B, CB500): Babetta 207 A hajnali projekt az volt, hogy darabokra szedtem a karbit és nitróba áztattam, aztán kompresszorral + ronggyal kipucoltam.
Hiányzik még róla a gyújtótrafó és a pár apróság, azt majd jövőhéten beszerzem.
Ami aggasztó az a tank! Katasztrófális állapotban van, tele van rozsda+festék maradványokkal. Nem tudom, hogy érdemes-e vele szarakodni, vagy kéne venni egy újat(?), használt jó állapotút.
Nagyapámé volt amúgy és végül kalandos úton visszakerült hozzánk. A Mátrába nem hiszem hogy elmegyek vele, de a környéken szaladgálni jó lesz !
Hát igen! A kintről származó gépek(autó,motor) valóban jobb állapotban lehetne mint idehaz vásárolt gépek!de sajna németországba is a kereskedők igencsak nem németek!nagyrésze török és kitudjamég milyen. sajnos saját szemmel láttam mikor akereskedő behozott a kereskedésbe egy astrát és elkezdte kipfozni!hát nem volt szép látvány!:( Persze inét származó gépek nagyon valószínű ,hogy szervizekben lett elvégezve a kötelezö meg miegymás.Igen én szívesebben vennék inét gépet mint esetleg idehaza,persze most nem azt mondom ,hogy rosszak amiket idehaza lehet kapni hanem kinti sokkal olcsóbb!Sajna az ár szinte az első szempont vásárlásnál(nem fillérekről beszélek).Tervezem kiutazni és szétnézni a nyugati piacon fellehető gépcsodákról! Biztos vagyok benne hogy nagyon sokat lehet velük anyagilag is nyerni!
By
Hát ennek a DT-nek a gazdája akkor bevándorló lehetett, mert a gép ecsettel volt átfestve feketére úgy, hogy kb. 3mm vastag volt a festék a tankon, vázon, mindenen, és csak addig míg az ecset elért! A tankon a festék alatt még a gyári matricát is megtaláltam! A powerszelep zárt állásban berohadva, végsebb meg 75km/h-ban maximálta magát.
Akkor te lehet kifogtál egy olyat ami már régen le lett állítva, náluk nem képvisel akkora értéket, hogy foglalkozzon az eladással.
Sokan meg ebből élnek nálunk, hogy begyüjtik a sufniban évek óta porosodó gépeket aztán dupla áron eladják itthon.
Azt cáfolnám, hogy nem foglalkoznak a karbantartással, hidd el igényesebbek ebből a szempontból is mint a mi. Én szivesebben vennék tőlük motort mint itthonról.
Igaz ez az autókra is, saját szememmel láttam milyen autókat hoztak be régebben svájcból, de tovább megyek a bontásra behozott kocsik között éppen láttam egy bontós ismerősömnél ahogy kezdenek bontani egy svájci F-es Astrát, a szívem facsarodott annyira szép volt. Itthon meg sokan olyanokkal járnak, hogy este a tyúk nem űlne be inkább kint hálna.
Arról nem is beszélve, hogy sok embernél hazánkban nem a lefutott kilóméter határozza meg az olajcsere periódust, hanem hogy mikor van rá pénz.
Svájcban ha zörög valami nem kezdi meg keresni a lazulást hanem viszi szervízbe, legalábbis a többség ilyen.
Kint szerintem senki sem foglalkozik a gépezetek karbantartásával. Én egy Svájci DT125t vettem meg úgy, hogy a gép alig működött. Egy kis odafigyeléssel a régi fényét, menettulajdonságát simán vissza tudtam adni! Szinte pénz nélkül! Ők inkább kiszórják ezeket, mert inkább vesznek 1 új gépet olcsón, mint hogy a munkadíjra költsenek, mert az rohadt drága! Így csak mi látunk bennük még értéket!
Az enyémet olyan áron sikerűlt eladni, hogy majdnem megvettem az árából a CB 1-et, nem sokat kellett pótolni.
Fillérekért nem adtam volna oda, jó üzletet csináltam, ettől függetlenűl sajnálom nagyon, de a CB-1 az igazi élményrakéta és ott is nagyon nagy mákom volt a vásárlásnál.
Laci nem akarlak sokkolni, de ránéztem a németeknél mit adnak ingyen (semmit:). De cb250-ek 3-400 euró alatt vannak már, elég faszás állapotban. Itthon mit kap ennyiért az ember? Simsont?
Kár, hogy messze vannak a vasak, nem lenne rossz másodgépnek, 350 ccm alatt a biztosítás is baráti...
Minden esetre sokkal nagyobb figyelmet igényel a zipzárba való haladás, mivel a kanyarívek miatt nagyon kel figyelni a társakra, meg a fékutak sem egyformák, de azért mi poroltunk sokszor 100-al is, de semmi gond nem volt, Erdélyben volt tavaly összecsúszás ennél a stábnál, de még sajna én MZ-én lovagoltam, így nem is hívtak, de nem is mentem volna.