Nekem ment a 7-es hőértékűvel is, de biztos jobb választás a 8-as, a CB-1 ben is 8-as van pedig 13500-nál tílt és nyáron nagy melegben sem érzem, hogy nem volna neki elég.
Albert cimbora most cserélte 9-esre, majd megkérdezem mit tapasztalt.
Az meg azóta is rejtély amit a kétpólusú gyertyával csinált, ugyanaz a hosszúmenetes és mégis...
Mondjuk az égéstérre nem merőlegesen volt a gyertyanyílás, de akkor se szabadna, hogy elérje a dugattyú. Szerencse, hogy nem csinált bajt, 74-es géphez nem lett volna már alkatrész.
no cimborámmal mentünk egy 30-40 km-es fagyizós túrát, a végén elég faszán eláztunk (esőtől, nem bortól sajnos... ) A pedál így hosszabb gurulás után jobb lett határozottan, de még most sincs pont a talpam alatt, viszont nem kell akkorát mozdulni a fékezéshez, ez is valami.
A Lucas első tárcsa szépen dolgozik, és egyenlőre a 10-es keménységű csavar is teszi a dolgát a féknyeregben(azért rendeltem a Hondától eredetit, fékkel nem játszunk).
Sziasztok CB-sek!
Bocsesz, hogy eltüntem, de komoly magán problémáin adódtak.
Ugyan még nem rendeződött, de sebaj, holnap (27 motoros) indulunk Pécsre (Békéscsabáról). Ha esetleg valaki Kisbb-n kívül arra jár összefuthatunk!
Üdv!
Hello Zoli!
Hát te mindig ügyeskedsz! Ez az állítás a szervízleírásban sincs benne! Hál' Istennek az én régi dobfékesemet egyszerűbb volt állítani, bár ha már egyszer megcsináltál vmit, akkor utólag egyszerűnek tűnik...
Üdv,
Darkmind
sziasztok kérdeznék szerintetek egy 2005-ös évjáratu givi doboz 44vagy48 literes megér 20000ft anyi hibája van hogy a zárat kell benne cserélni amit még fogalmamsincs hogy honan a bánatbol lehet szerezni. pár kisebb karcolás van rajta de azt megoldom az lenne aleg kevesebb. válaszokat elöre is köszönöm üdv ati
Leszedtem a lábféket-lábtartót tartó alu hárömszöget. Kiszereltem a komplett fékhengert és így csavartam be teljesen a rajta található menetes szárat.
Így utólag nem kellett volna ennyire megbontani, elég az alu hárömszögbe benyúlni és az ott található felső anyacsavart villáskulcsal áttekerni. Remélem a képek alapján érthető!
Az egyszerűbb megoldás lehet, hogy bonyolultabb lesz, mert a védő gumi már beleépült a csavarba. Nem nagy munka leszerelni a háromszöget. Ha már leszedtem be is zsíroztam szépen a lábfék felfogatási pontját.
Sokkal jobb lett a helyzet, bár tökéletesnek még nem mondanám, de kényelmesebb a pozíció! Majdnem fullra becsavartam a menetes szárat.
Ezt a 2 boltot tudom ajánlani:
Tempero ZRt.
1136 Budapest, Felka u.3.
FABORY Budapest
Váci út 85., 1139 Budapest (bejárat a Frangepán u. felől)
FABORY Budapest 2
Hunyadi János út 3., 1117 Budapest
7es gyertya? Nem kevés az? A léghűtésesek eléggé meleg gépezetek. A régi 1hengeresem 8as, 9es gyertyát kívánt tőlem! Egyébként a kivett gyertya alapján kinézheted, hogy Neked milyen gyertya kell! Az alapján vehetsz 2-3 elektródásat, vagy akár iridiumosat is! Mert egy dolog a méret, másik a hőérték, és harmadik az elektróda formája, minősége. Ezek az értékek nem fügnek egymástól! Mondjuk annyira igen, hogy egy ösöreg menetű gyertyába nem gyártanak 9es hőértékű versenyzésre való iridim belsőt!
A gyertyára már nem emlékszem, de azt tudom hogy próbálkoztam kétpólusú gyertyával de még jó hogy berugókarral óvatosan próbáltam átfordítani a motort mert az elektródot elérte a dugattyú, bajt nem csinált csak nullára zárta a gyertyahézagot.
7-es hőérték ugrik be, de ha 8-ast raksz bele szerintem az sem gond, mintha Bosch lett volna de már nem emlékszem, az a lényeg hagyományos egypólusú legyen.
Még ha teszel egy kis ólompótló adalékot a benzinbe azzal sokat nyújthatsz a motor élettartamán.
Jó bele a Suzuki Maruti szelepszár szimering, nekem azt kellett cserélni mert csipkedte az olajat és kéket füstölt, gyárit meg nem kaptam hozzá. Miután kicseréltem egy deka füstje sem volt és az olajat se ette.
Ha valami segítség kell itt megtalálsz, annyira nem vagyok nagyfej de olyan hibákkal kapcsolatban amikkel már volt dolgom segítek szivesen.
Kösz a segítséget. Tehát az én motorom teljesen ugyan ez. Csak önindító nincs rajt.. De a helye meg van, csak le van zárva egy lemezzel. Egy kipufogóba van kötve a két csonk. Ezeket leszámítva teljesen egyezik. Milyen gyertyát ajánlsz hozzá?Még nem szereltem hasonló motort. Egy 250es levegős RD-m van egyébként.
Akkor ezek szerint 8mm-es átmérőjű a csavar? Becsapós így kép alapján, nekem meg Nissin féknyergem van az megint más.
Találsz olyan csavart is könnyen szerintem, az a lényeg 8.8 keménységű legyen legalább.
Köszi a gyors segítséget! 12-es a crova fej (japppán) a magyar csavar 13-as fejű már, amit betettem. Holnap felhívom majd a Hondát, hogy mégis milyen típusú csavar van bent alapból... Aztán egy csavarboltot vadászok, ahová elmehetek. Asszem ezzel nem szabad viccölni
Kb 10X50mm-es nek tippelem a kép alapján, legfeljebb nem 14-es kulcs fogja hanem 17-es az újat, de akkor sincs semmi gond
Még lehet nekem is lenne itthon.
Mikor jársz újra erre?
Vettem plexit, de a gyári konzol nem oké, a CB-re.
Albert cimbora most cserélte 9-esre, majd megkérdezem mit tapasztalt.
Az meg azóta is rejtély amit a kétpólusú gyertyával csinált, ugyanaz a hosszúmenetes és mégis...
Mondjuk az égéstérre nem merőlegesen volt a gyertyanyílás, de akkor se szabadna, hogy elérje a dugattyú. Szerencse, hogy nem csinált bajt, 74-es géphez nem lett volna már alkatrész.
A Lucas első tárcsa szépen dolgozik, és egyenlőre a 10-es keménységű csavar is teszi a dolgát a féknyeregben(azért rendeltem a Hondától eredetit, fékkel nem játszunk).
Jó május elsejét mindenkinek! ;)
Zoli
Reméljük megoldódik minden probléma! Jó túrát holnapra nektek!
Zoli
Bocsesz, hogy eltüntem, de komoly magán problémáin adódtak.
Ugyan még nem rendeződött, de sebaj, holnap (27 motoros) indulunk Pécsre (Békéscsabáról). Ha esetleg valaki Kisbb-n kívül arra jár összefuthatunk!
Üdv!
Hát te mindig ügyeskedsz! Ez az állítás a szervízleírásban sincs benne! Hál' Istennek az én régi dobfékesemet egyszerűbb volt állítani, bár ha már egyszer megcsináltál vmit, akkor utólag egyszerűnek tűnik...
Üdv,
Darkmind
Leszedtem a lábféket-lábtartót tartó alu hárömszöget. Kiszereltem a komplett fékhengert és így csavartam be teljesen a rajta található menetes szárat.
Így utólag nem kellett volna ennyire megbontani, elég az alu hárömszögbe benyúlni és az ott található felső anyacsavart villáskulcsal áttekerni. Remélem a képek alapján érthető!
Az egyszerűbb megoldás lehet, hogy bonyolultabb lesz, mert a védő gumi már beleépült a csavarba. Nem nagy munka leszerelni a háromszöget. Ha már leszedtem be is zsíroztam szépen a lábfék felfogatási pontját.
Sokkal jobb lett a helyzet, bár tökéletesnek még nem mondanám, de kényelmesebb a pozíció! Majdnem fullra becsavartam a menetes szárat.
Zoli
Hátha valaki hasznát veszi :)
Robbantott rajz
NGK/B8ES Spark Plug - Honda CJ250 T 77-79 (each)
Tempero ZRt.
1136 Budapest, Felka u.3.
FABORY Budapest
Váci út 85., 1139 Budapest (bejárat a Frangepán u. felől)
FABORY Budapest 2
Hunyadi János út 3., 1117 Budapest
Csavart Én itt vettem a mocimhoz!
http://fabory.com/smartsite.dw...
Azt mondta addig nyugodt szívvel betekerhetek egy 8.8-ast, az ég világon semmi para nincs vele, ők is láttak már ilyet No ez jó hír!
Most már csak a motort kell lemosnom, meg a láncot pucolom meg petroleummal.
Üdv,
Zoli
7-es hőérték ugrik be, de ha 8-ast raksz bele szerintem az sem gond, mintha Bosch lett volna de már nem emlékszem, az a lényeg hagyományos egypólusú legyen.
Még ha teszel egy kis ólompótló adalékot a benzinbe azzal sokat nyújthatsz a motor élettartamán.
Jó bele a Suzuki Maruti szelepszár szimering, nekem azt kellett cserélni mert csipkedte az olajat és kéket füstölt, gyárit meg nem kaptam hozzá. Miután kicseréltem egy deka füstje sem volt és az olajat se ette.
Ha valami segítség kell itt megtalálsz, annyira nem vagyok nagyfej de olyan hibákkal kapcsolatban amikkel már volt dolgom segítek szivesen.
Találsz olyan csavart is könnyen szerintem, az a lényeg 8.8 keménységű legyen legalább.
Köszi a gyors segítséget! 12-es a crova fej (japppán) a magyar csavar 13-as fejű már, amit betettem. Holnap felhívom majd a Hondát, hogy mégis milyen típusú csavar van bent alapból... Aztán egy csavarboltot vadászok, ahová elmehetek. Asszem ezzel nem szabad viccölni
Üdv,
Zoli
Még lehet nekem is lenne itthon.