Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már lehet unjátok, hogy mindíg ráharapok az olaj témára
Most nem is akarok konkrét típust vagy teljesítményszintű olajat kiemelni, csak annyit szeretnék javasolni hogy minél többet olvassatok ezzel kapcsolatban és akkor látni fogjátok, hogy nem egyszerű ez a téma, sokszor megingok én is még olyannal kapcsolatban is amit már korábban kipróbáltam és eddig jónak találtam.
Pályázni csak full szintissel járnék és legalább 10W-50-es racing olajjal, túrázni meg szinte mind jó ami megfelel a gépkönyvi előírt teljesítmény szintnek, aztán még ami nagyon fontos az olajcsere ciklus és ha keveset mentek akkor is évente legalább kicserélni.
Ajánlom figyelmetekbe ezeket az olvasnivalókat: Totalbike Motordoktor (valamennyi kérdés-válasz bejegyzését), Motorolaj.lap.hu (fórumos bejegyzések),Motorland Technikai melléklet.
Azt viszont sosem értettem, hogy aki nem lát bele az olajok világába annak miért nem jó az amit a gyártó előír

Igérem befejeztem az okoskodást, nincs többé olajtéma (részemről)

Még a vasárnappal kapcsolatban annyit szeretnék kérni, hogy aki jönni akar a Tigrishez az küldje már el a számát a cblaci@citromail.hu-ra, hogy tudjak esetleg küldeni egy SMS-t arról mikorra érünk oda. Ne keljen feleslegesen várni.
Hi!
Nem tudsz vmi helyet ajánlani ahol jó használtat tudnánk nézni? Zoli mondja, hogy ti is hasonló körökben mozogtok? Tőletek is szívesen vennék. Ja az ajánlott bringa azért nem jó nekünk, mert női vázas kéne és kicsit olcsóbb, mondjuk max. 40. A Treket vasárnap reggel nézem meg. Meglátjuk.
Ciao.
Darkmind
Hát őő :)

Én nem venném meg. ennyi pénzért főleg nem!
Szia

Én most Motul-t vettem jó hírét hallottam! Állítólag még a Castrol is jó.
ami most kerül bele ha minden igaz 10W50-es lesz.

üdv szobbal
Hello Szobbal!
Bocs az off-topic-ért, de ehhez mit szólsz? Nagyon tré?
női
Ócsó
Köszi!
Darkmind
Nektek is ennyire kilógnak a karbi elvezető-csövei?
Hát sajnos ezt most ki kell hagyjam (kezeledő nyaralás, etc...), de jó látni, hogy lehet még találni kevés km-es példányokat is.
A haditerv egyébként a mobile.de, esetleg egy kis e-bay, aztán ha utóbbi nem jönne be, akkor még van hova mozdulni.
Erről mi a vélemény? (ennyiért a németeknél már válogatni lehet a kínálatban.)
http://www.grandemoto.com/adat...
nincs mit! Én is motoros havertól kaptam. Ahogy CBLaci mondta, azért fentartással kell olvasni ez inkább autókra vonatkozik. De át lehet ültetni motoros gyakorlatba!

Egész napos páláyzás után lehet, hogy érdemes olajat cserélni. Én egyszer voltam a hungaroringen yamaha napon és saját mocival is mentem. 8000 alá soha nem engedtem szegénykét Persze csak 2-3 kör volt. Az egész napos menet már lehet, hogy káros az olajra...
nagyon jól néz ki! De valahogy biztosítsd be magad, hogy ha mégis hulladék a motor ne kelljen a helyszínen kifizetned annak ellenére. Nem szabad beleszeretni a motorba (legalább is vásárlás előtt) Tapaszt-nyalatból mondom (előző motorom). Csak higgadtan...
Köszi Zoli99!

Ezek igazán jó cikkek voltak! Megvilágosodtam! Mivel a 12e olajcsere után úgy gondoltam, hogy 1x 2x felmegyek pályázni, ezért és is azt hittem, hogy sűrűbb olajat fogok választani! De így már.....

Ajánlom mindenki figyelmébe a cikkeket!
Ráadásul ez egy CUP verzió, amiről nem tudom pontosan, hogy mit jelent, de az ezüst fényezés elég ritka madár...
Most 1410 EUR-nál tart a licit, annyiért ajándék.
Ja: 8800 km van benne! :)
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
ezt olvasd el ha érdekel:

link

link
a legutóbbi olaj okosítós cikk szerint a szintetikus azért jó, mert csökkenti a hidegindításból adódó kopást (a kopások 90%-t okozza) Ennek megfelelően drágább is. Én valvolinet nyomok, most 10W40 ásványi a következő félszinti lesz. Meglássuk a különbséget.
Csobánka - Pilisvörösvár út tényleg kircsi, csak mire az ember belemelegedne vége is! :( Én Lepence - Szentendrét is számításba venném a helyetekben, bár az nem olyan jó minőségű, helyenként oda kell figyelni mire mész rá, de full tájvédelmi körzetben kanyarodik az út, szóval szép, és a kanyarok is isteniek! ;)
Tudom 1milliószor feltett kérdés, de 12000es szerviz előtt állok, és kérdezném, hogy milyen olajat tegyek a masinába! Eddig (mivel még garis) a szakszerviz honda olaja csurgott be a mociba, de azzal egy kicsit darabos a váltóm! Sőt ha tüzesre hajtom akkor 1x-2x kapcsolok a 4. 5. közé egy üreset is! Állítólag jobb olajjal megszüntethetőek ezek a jelenségek! Nincs kedvem végigpróbálni az összes olajokat ezért kérdem a tapasztaltaktól, hogy CB(F)500ba milyen olaj való? Mit szeret a 2hengeres?
Castrol, Motul, 10w40 vagy 15w50, full, vagy fél szinti?
Kicsit én is izgulok, nem lesz ez kicsi túra, főleg a térdem miatt félek, mostanság nem nagyon bírja a motorozást. Kb 5-éve már majdnem műtét lett belőle de azt mondta a doki adjunk neki egy esélyt, azóta csak kinlódok vele.
Sok sikert és jó szórakozást a túlélő túrához.
Remélem találkozunk.
ma a Komjádi uszoda mellett le volt zúzva egy gyönyörű GSX 600 (?) Buszsávban ment és nem látta a szemből nagyívből kanyarodó autót. Azon a helyen heti 3-4 baleset van mert NEM LEHET átlátni a 2 soron, f*ngja nincs az embernek, hogy jöhet-e valaki onnét. Ki kéne tenni egy tükröt, vagy táblákat de az önkormányzat leszarja...

Vigyázzatok nagyon motorral, buszsávban, sorozásnál,stb.

Üdv,
Zoli
huhh, most már kezdek izgulni, pedig motor sem lesz nálam! Mindenképp telefonálok majd, hogy mi a pálya Te is hívj Laci ha erre jártok, ha már kerültök miattam ilyen nagy út után.
Lehet úgy is lesz az! Előbb megnézzük Zolit, aztán tovább a Tigrishez, minden attól függ milyen időt futunk odáig. Kösz a tippet az útvonalat illetően.
Hát ha a megyeri hídon jöttök és benéztek Zolihoz akkor a Csobánkai út kihagyhatatlan! vannak benne gyorsan megtörő kanyarok (ami baromi baleset veszélyes ki is van rakva a tábla) na nekem ott szokott néha elgurulni a gyógyszer meg a 10-es úton néha eleresztem a masinát.

Szóval ha arra jöttök ne hagyjátok ki a csobánkai utat (Pomázról Csobánka felé le az átvisz Pilisvörösvárra és onnan Piliscsaba felé eltudtok menni a tigrincshez) aztán ott találkozunk.

Aztán onnan ha van kedvetek 1 kicsit kanyarogni akkor dobogókőre fel onnan le Esztergomba Egomból visegrádi kilátás visegrádról le aztán fel Pilisszentlászlóra amin átmenve kikötünk Szentendrén ahonnan hamar megtaláljátok a megyeri hidat esmét.
Sajnálom Ati!
Sajnos mostanság csak az a biztos ami már megtörtént. Ne szomorkodj hosszú még a nyár és majd bepótoljuk
sziasztok szia cblaci márkeztem örülni hogy végre kimozdulok a megyéből motoral hát sajna nekem ez most nem fog összejöni sajnálom nagyon ez van közbeszolt az élet egy kissé nagyon de ez van .üdv ati
Vigyázunk bátyja, kinőttünk már a száguldozásból, ritka már amikor "elgurul a gyógyszer"
Helló!

Ó hát nem baj ha nem vagytok ott 11-re :) mert akkor körbemegyek Budakeszi felé és úgy Páty Zsámbék és Tinnye útvonal.
Szóval inkább kényelmesen gyertek és késsetek mint hogy száguldozzatok :)
Nos én könnyű helyzetben vagyok mert a cimborám akivel motorozok tartálykocsival járja az országot és szinte minden felé járt már.
A megyeri hídon mennénk át a Dunán az M0-ás új szakaszán, de én nem nagyon vagyok ott ismerős ezért ha jól ismered azt a szakaszt és elénk szeretnél jönni akkor neked kellene kitalálni hol futhatnánk össze.

Ati!
Ha szeretnél velünk jönni akkor Szolnok felé megyünk és találkozhatnánk Törökszentmiklós után, a Szajol előtti Mol kútnál,
gondolom Mezőtúr felől jönnél. Mi reggel 7:30-kor indulunk ezért 8:30 és 8:45 között fogunk várhatóan odaérni.
Kicsit eltájoltam magam mivel ez kb 260-270 km, ezért időben kell elindulni, így is szoros lesz 11-re odaérni a Tigrishez.