sziasztok látom atesz44 csak öszejöt a találkozo zolival . mi is jót beszélgetünk csak nekem sajnos hamarabb elkelet mennem igy csak egy rövidebb beszélgetésre futota. üdv ati
Kellemes húsvétot kívánok mindenkinek, és sok gurulást ebben a szép időben! Én kocsikáztam eddig a rokonokhoz, ma meg biciklizünk a párommal! Majd a következő hétvégén fogom termelni a km-et a vasba!
Szia Laci!
Titkon reméltem, hogy Te is megosztod tapasztalataidat, mert láttam a cb-1 fórumon, hogy fejlesztettétek a műszerfalat. Szóval köszönöm a részletes leírást, így már könnyen fog menni. Zolitól meg profi karburátor szinkronizálási leírást kaptam, így az is menni fog, csak kell egy kis időt szánni ezekre.
Üdv,
Darkmind
Szia!
Az égőcsere egyszerű de körültekintést igényel, az óraházból ki kell csavarni a km spirált és a kormánykifliben van két csavar ami fogja az egész műszer egységet. Ha ezeket kicsavartad az óra ház alsó részét alulról 5 csavarral lehet szétszedni, de középen is van egy csavar ami nehezen vehető észre (engem is megszivatott) azt is ki kell csavarni. Ezután lejön az egész alja és a felsőrész is az üvegekkel együtt. Marad a két óraegység szabadon (vigyázni kell a mutatókra mert sérülékenyek. A felső részt nem is kell leszedned mert alulról lehet az égőket kihúzni, gumi ágyban vannak (mint egy gumidugó) felismerhető mert mindegyik aljába kéterű vezeték fut be. Amik alól vannak egymás mellett azok az üresjelző, index, olajnyomás, távolsági visszajelzők, ami az óra testbe vannak szélen azok a világításért felelős izzók. Cseréjük: gumiágy kihúz, égő kicsit benyom és óramutató járásával ellentétes irányba elcsavar (bajonet záras), majd kihúz.
A szines égővel az a gond, hogy belűl van a szinező lemez az óra lapban amit a sima izzó világít meg és a színt a szines lap adja. A miénknél ez piros, na most ha teszem azt zöldel világítanád meg a szines lapot a fene tudja milyen szin jönne ki végeredményben.
Itt egy kép a CB-1 órájáról még Albert fotózta a mi fórumunkon, így néz ki burkolat nélkül, de égőcseréhez elég az alját levenni.
A tietek is hasonló lehet, egy kaptafára mennek, csak másabbul vannak kalibrálva.
A leírást meg sem néztem a szétszedéshez Elég egyszerű, mondhatni értelemszerűen lebontod a dolgokat. Alulról fogja pár csavar az óra burkolatát. Magát az órát nem kell kiszedni ha jól emkészem, csak a burkolatot lehúzni felfelé. Utána hozzáférhető az izzó ha jól emlékszem...
szia darkmind szerintem nemnehézszétszedni az orát nekem is volt márilyen gondom hogy kiéget az izzó kilométer oraspirált kicsavarod van az oa hátso burkolatán ugytudom három csavar kicsvarod lesznek ott pici fehér foglalatok azokban van az izzó ugy tudom 1.7w os de nemvagyok benne biztos kb rőviden enyi. üd ati
Hello!
Zoli - mondtad, hogy égőt akartál cserélni az órában, de aztán elmaradt. Az enyém továbbra is sötét, asszem elkerülhetetlen lesz a csere. Csak az a baj, hogy nem találom hogyan kell a leírás alapján. Nem gáz szétszedni az egész órát? Ha van vkinek tapasztalata, az kérem ossza meg.
Ma először próbáltam ki édesapám Suzuki DL 650-át, hát nagyon jó volt. Először féltem a méretétől, de semmi gond nem volt. Kezel, kényelmes, rugalmas, szuper túragép...de azért még szeretem a CB-met is.
Darkmind
Mikor gurulunk?
Örülök, hogy szerencsésen haza értél!
A képek!
Szerencsésen hazaétem Békésből. A 4-es úton ment a rally rendesen hazafelé szokás szerint...
A lényeg, hogy ma reggel öszehoztunk megint egy CB500 mikro találkozót a másik Attilával! Jót beszélgettünk, örülök, hogy összefutottunk Atesz! ;)
Üdv,
Zoli
Zoli
És jó locsolkodást
üdv ,Leveles
Szia Ati!
Most értem haza Erdélyből, tiszta hó minden! Most beszéltem Zolival, hétfőn reggel találkozunk!
Kívánok én is mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!
Feltöltöttem 1 uj vidit,a tegnapi kis szinkron beállitásnál,de csak már a végén kapták le a vidivel,mobilos,ugyh rosz picit a minőség...
Zoli
Titkon reméltem, hogy Te is megosztod tapasztalataidat, mert láttam a cb-1 fórumon, hogy fejlesztettétek a műszerfalat. Szóval köszönöm a részletes leírást, így már könnyen fog menni. Zolitól meg profi karburátor szinkronizálási leírást kaptam, így az is menni fog, csak kell egy kis időt szánni ezekre.
Üdv,
Darkmind
Az égőcsere egyszerű de körültekintést igényel, az óraházból ki kell csavarni a km spirált és a kormánykifliben van két csavar ami fogja az egész műszer egységet. Ha ezeket kicsavartad az óra ház alsó részét alulról 5 csavarral lehet szétszedni, de középen is van egy csavar ami nehezen vehető észre (engem is megszivatott) azt is ki kell csavarni. Ezután lejön az egész alja és a felsőrész is az üvegekkel együtt. Marad a két óraegység szabadon (vigyázni kell a mutatókra mert sérülékenyek. A felső részt nem is kell leszedned mert alulról lehet az égőket kihúzni, gumi ágyban vannak (mint egy gumidugó) felismerhető mert mindegyik aljába kéterű vezeték fut be. Amik alól vannak egymás mellett azok az üresjelző, index, olajnyomás, távolsági visszajelzők, ami az óra testbe vannak szélen azok a világításért felelős izzók. Cseréjük: gumiágy kihúz, égő kicsit benyom és óramutató járásával ellentétes irányba elcsavar (bajonet záras), majd kihúz.
A szines égővel az a gond, hogy belűl van a szinező lemez az óra lapban amit a sima izzó világít meg és a színt a szines lap adja. A miénknél ez piros, na most ha teszem azt zöldel világítanád meg a szines lapot a fene tudja milyen szin jönne ki végeredményben.
Itt egy kép a CB-1 órájáról még Albert fotózta a mi fórumunkon, így néz ki burkolat nélkül, de égőcseréhez elég az alját levenni.
A tietek is hasonló lehet, egy kaptafára mennek, csak másabbul vannak kalibrálva.
A leírást meg sem néztem a szétszedéshez Elég egyszerű, mondhatni értelemszerűen lebontod a dolgokat. Alulról fogja pár csavar az óra burkolatát. Magát az órát nem kell kiszedni ha jól emkészem, csak a burkolatot lehúzni felfelé. Utána hozzáférhető az izzó ha jól emlékszem...
Szerintetek lehet más színű izzót is berakni az órába? Lehet ilyet kapni?
Zoli - mondtad, hogy égőt akartál cserélni az órában, de aztán elmaradt. Az enyém továbbra is sötét, asszem elkerülhetetlen lesz a csere. Csak az a baj, hogy nem találom hogyan kell a leírás alapján. Nem gáz szétszedni az egész órát? Ha van vkinek tapasztalata, az kérem ossza meg.
Ma először próbáltam ki édesapám Suzuki DL 650-át, hát nagyon jó volt. Először féltem a méretétől, de semmi gond nem volt. Kezel, kényelmes, rugalmas, szuper túragép...de azért még szeretem a CB-met is.
Darkmind