Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Gratulálok a Vashoz! Sok-sok Balesetmentes kilométert vele!

1-2 képet tegyél fel ha tudsz

üdv: szobbal
http://translate.google.com/

ezzel le tudjátok fordítani a francia cikket. A link úgylátom nem jó, amit küldtem.
hát ez van sajna... múltkor nyáron egy németországi út hiúsult meg mert lerobbantam. Nem vagyok sűrűn beteg de úgy látszik mindig a legrosszabbkor
köszi!

itt egy nagyon buta internetes www.motorevue.com%2Fsite%2Fblu..." target="_blank">fordítás!
Sajnálom Zoli és gyógyulj meg minél hamarabb!
Úgy látszik nincs szerencsém a túraszervezéssel, lehet nem kellene ezt nekem erőltetni
Mindegy, akik elküldték a számukat azoknak időben üzenni fogok, mivel sajnos Zoli is kiesett így nem lesz kitérő ezért valószínű 11-re ott leszünk.
Nu! Még pár kép! ;)
A francia fordítás még megtaláltam a 150000km szétszedésről...
http://xavier26.free.fr/cb500/...

És megvan az olasz motorevue is a 300000Km-ről!
http://www.motorevue.com/site/...
Laci, végül itthon maradtam nem megyek a Pilisbe, ledöntött a kórság Nagyon sajnálom mert nagyon vártam már ezt a túrát és jó lett volna veletek is összefutni!

Hazamotoroztam magam Pestről hűséges CB lovam segítségével, már csukott szemmel, betegen is haza hoz. A motoros legjobb barátja a jó kis Honda

jó hétvégét!
szevasztok!
Zoli
hali!

gratula a géphez! Ha vigyázol rá több száz évig kitart! Várjuk majd a fotókat! Üdv a klubban!

Üdv,
Zoli
Sziasztok!P Csaba vagyok Bükkzsércen élek 2 napja boldog tulaja egy cb 500 paripának ! Nagyon örülök ,hogy van egy ilyen forum is tetszik a dolog:):)!
Viszonylag olcsón jutottam a géphez (200eft)sajna ebből kifojólag esztétikailag olyan is de rajta vagyok a témán és ápolgatom a kicsikét,kapott ma egy polírt ,fényezés sztem majd csak szezon után ,holnap lessz oil csere(repsol10w40 félszint.) meg egy aksit vettem bele mert mehalt ami benne volt.Nagyon jol megy aki kiprobálta fülig érő mosoly, had mennyek még eggyet ,hú vazzeg nagyon megy. A pairokat hétfőn indítom el ,(remélem nem lessz gond) az kb 3-4 hét de legalább addig a josim is megjön:)!
Most meek de nem tünök el sziasztok!
Sziasztok!P Csaba vagyok, Bükkzsércen élek Borsod megyei kis falu , 2 napja egy cb500 boldog tulaja!:)
Szoktam nézegetni a fórumot,hogy mit irtok erröl a típusról és nagyon megtetszett! Tetszik a típus ,igen jó kis paripa minden tetszik benne!
remélem hű társam lessz a mindenapokba.Holnap fogok oil cserét csinálni (repsol 10w40 fél szint.) kapott egy új aksit pöc-röff a kicsike:):):)! Majd holnap teszek fel képet, metál sötét zöld,sajna külsőleg picit karcos meg rozsdafoltos de már tisztogattam meg kapott polírt is fényezés az sztem majd szezon után lessz lehet de majd meglátom még. Viszonylag occsón jutottam hozzá(első látásra) de esztétikailag hagy némi kívánnivalót maga után de motorikusan mint az óramű kegyeg prímán!Na dióhéjban ennyit örülök neki hogy van ilyen forum is meg sok cb 500 tulaj!
Sziasztok!
Öngyilkos merénylő!
ABS van?
Én vagy 3 éve 1 egéren taknyoltam el majdnem. Ott szaladt át keresztben a 2x2 úton elöttem, én még mondtam is hogy jaj de ari, mire a kis hülye az úttest széléről visszafordúlt! (Pedig már túl volt rajtam, csak max. fél méter hiányzott a túloldali menedékig.) Na erre nem számítottam! Úgy hogy a következő pillanatban már az első kerekem alatt volt, én meg az első féken, és szegényt felradiroztam az aszfaltra! Nem nyikorogott az álló első kerék, hanem szörcsögött. Így utaztunk egy bő métert! Aztán egy kis nyikorgás, és újból gurult az első kerék! Én meg addigra tudtam eldobni az első fékkart! Pár véres szörcsomó az első keréken, és vércseppek a blokk elején. Ennyi maradt a mocin az egérből! Még szerencse, hogy tök egyenes volt az út! Kanyarban tuti az egér után én is felradiroztam volna a flasztert!
Egy kicsit sokallom majd 1 milláért műszaki nélkül...
Én a CBFem 1.3milláért vettem 0km-el! ;)
hali! mindenképp küld el a cikket, nagyon érdekel!

Zoli
bakker...vannak sziutk Haverom egyszer végignézte, ahogy egy Simsons papa első kerekébe beleugrik egy macska. Az öreg állítólag oltári nagyot esett, alig mertek odamenni, hogy él-e még egyáltalán.

Elém egyszer a Szentendrei sziget egyik kis falujának főutcáján repült ki egy pöttyös labda Szerencsére a megengedett 40-el mentem (nagyon szűk, egyirányú utcák) és amikor láttam a labda repülését már fékeztem. Végül a labda békésen elém huppant és néztük egymást. Aztán kiszaladt egy 14 éves forma lány és megilletődve elvette a labdát

Még a kutyák is tudnak meglepetést okozni. Nem egyszerű ez a motoros élet...
Isteni gondviselés, hogy pár napja nem haraptam bele az aszfaltba. Jövök 50-el Miskolc egyik nagy forgalmú, két sávos útjának a külső felén, s egyszer csak egy szemvillanás alatt a semmiből kigurul egy piros pöttyös labda pont elém. Annyira közel történt, hogy lereagálhatatlan volt az egész, szinte láttam, ahogy a labda útja az első kerekemet fogja keresztezni, így hát behunytam a szemem, s vártam az esést... kinyitom, s nem tudtam mi történt, mert sem az első, sem a hátsó kerék nem ment rajta keresztül... talán elment a két kerék között, de ennek mennyi az esélye?
Óvakodjatok a piros pöttyös labdáktól!
Ez nem legenda!
Anno mikor a Honda bemutatta a CB500at 1992ben, és azt mondta, hogy ez a moci akár 300000km-t is el tud menni, akkor egy olasz lap vásárolt 1 ilyen gépet csak ezért!
Azt hiszem 100000nél, és 150000km-nél is szétszedte csavarra az egész gépet, majd ha jól emlékszem 2004ben került bele a 300000. km-er, és akkor is! Most már 340enél jár kb!
Van róla odahaza jó pár képem! A cikkekről is, és a 300e szétszedésről is! Este felteszem amit 2007ben találtam erről!

Én ezért vettem meg ezt a tipust! (CBF500) Tartós blokk, korszerű futómű, szép kivitelezésben!
2 olaj maradt amire gondolok! Most sima Honda fullszinti 10w40es van benne (Repsol féle elméletileg)
- Castrol félszinti 10w40 (csak azért, hogy milyen egy másik márka)
- Repsol Race fullszint 10w50es
Szia Laci!

Mondasz valamit... én is már 55000 felé járok és most kezd bejáratódni a kicsike

Azért a félszintit kipróbálom, kárt biztos nem okoz. Majd valahogy próbálom kimérni a különbségeket nektek:
önindítózáskor indító áram
olajnyomás indításkor
fogyasztás változása

Ha van különbség, akkor megérte. Ha nincs akkor marad a jó öreg ásványi! ;) Mindig abban hiszek, aminek magam is utánajártam.
Ezzel kapcsolatban emlékeztetnélek azokra a CB-500-as legendákra amik 300ezret is lefutottak és a gépkönyv 12ezres olajcserét ír elő, gondolom a tulajok zöme ahhoz igazodott.
Sok a hókuszpók meg a marketing fogás, nem mindíg a drága a jó
igen.

De nem csak karbi:
-légszűrő aljáról kartelgáz-kondenzációs akármi kivezető
-benzintank túlfolyó
és még pár dolog, amit most hirtelen nem tudok felsorolni
Szia Atesz!
Hogy döntöttél a szombatot illetően?