Szevasztok!
Tegnap gurultam kb. 120 km-t a Budai hegységben Dobogókőig. Nagyon jó volt, este értem haza, majd elmentem egy étterembe a barátnőmért a Liszt Ferenc térre és fáradtan, kb. 11:30 volt, sikerült életemben először feldönteni a motoromat kb. 150 néző előtt.
Úgy történt, hogy felálltam a járdára és közép sztenderre tettem. Láttam, hogy az út felé lejt, de gondoltam figyelek majd a legurításnál. De aztán mégsem koncentráltam és ahogy letoltam a sztenderről egyből megdőlt a kipufogó felé és már nem tudtam megtartani. Nem volt iszonyat nagy esés, de nagyon szidtam magam, plusz az égés sem esett jól. A tanulópénzt is meg kell fizetnem, mert elhajlott a fékkarom, odaütődött a kormányvég és a kipuff is egy picit. Ebből csak a kart sajnálom, mert a kipufogó már egyébként is szarul nézett ki (előző tulaj).
Kérdésem, hogy lehet-e a kart visszahajlítani, vagy inkább ne, mert eltörik.
A fogyasztás témában azt tudom mondani, hogy az enyém most kb. 4.5-t fogyasztott vegyesen, 380 km óta nem tankoltam, 340-nél váltottam tartalékra, a 380-ból kb. 190 km országút, a többi város: araszolás és rövid távok. Nekem országúton 80-130 között volt már, hogy 3,8-at evett.
Mindezek mellett a karburátor-szinkron engem is érdekelne Zoli, mert a videók alapján nem hiszem, hogy meg tudom csinálni. Bár úgy rémlik, hogy Te ezt itt már régen leírtad, mindenesetre ha nekem is elküldenéd a leírást a closefight@hotmail.com címre, azt megköszönném.
Még egy kérdés: úgy érzem felhangosodott a gépem (vagy csak nem vagyok hozzászokva a szezon elején), szerintetek hol lehet olyan pont, ahol kilyukadhat a kipufogó? Nem vertem oda sehova.
Szia Zoli!
ha már a fogyasztásokról beszélgettek,én is dicsekszem mostmár h a mocim a 100 km en 4,3L fogyasztást számoltam!ez értve a városi hajtás,meg a hegymászás a hétvégén... http://www.sportmotor.hu/motor...
4.3l, és 4.5l városban? Lassan kiderülnek a turpisságok! Akkor már nem is olyan szörnyű az a városi 5.2l átlag, mert rendszeresen előfordúl, hogy 5-6e ig forgatom a vasat! Nem mint ha kéne, csak olyan jó hallgatni a dobot! Azért csak kérem az infokat!
A razziasorozat Ma kezdődött, és 8 napig fog tartani! Ma már meg is állítottak engem hazafelé! Műszaki érdekli őket legfőképp!
Bocsomaaat! Pont most kerestem vissza az írásod, mert beugrott a tartozásom, de közben írtál.
A nyereg kényelmes lett, nagyon király! Igaz kissé zsibogott a sejhajom a túra végére, de ezt tudjuk be a 250 km-nek és a 4.5 óra motorton töltött időnek És a lényeg, hogy Timi nem csúszik mindig a nyakamba mint korábban!
Vigyázzatok, sok a baleset! Az autósok még nem figyelnek eléggé a motorosok meg...mint az ovisok na
jah és Pesten még pár napig razzia, a motorosokra kihegyezve!
szia zoli már értem mit is irtál csak én irtam el egy kisé nagyon megnéztem a tankolásról a blokomat és márlátom cirka2 lityivel:)13.7 az a11.7 bocsi hogy ha megtévesztetelek volna vele nem volt szándékos (közeleg a telihold ez meg itt a hatása jó nagy baromságot irtam)mégegyszer bocsi.
Én úgy tudom, hogy az egésznek az a lényege, hogy a két henger ne dolgozzon egymással ellentétesen hanem egymást segítve (milyen szép példát mutat nemzetünk nagyjainak… ). Mivel ha a két pillangó szelep nem megfelelő mennyiségű benyát adagol, akkor az egyik erősebben a másik gyengébben fog húzni visszafogják egymást.
A jótékony hatása a stabilabb alapjáratban és a kedvezőbb fogyasztásban jelentkezik szerintem. De aki tud szebb és érthetőbb leírást, ne fogja vissza magát! :)
u.i.: a 3.6 lityós fogyasztás 100-on igen fajintos!
sziasztok kérdeznék töletek valamit eröl a karbisznkronal kapcsolatban és pedig elvitem a gépet karbiszinkronra nem sokk változást tapasztaltam nem harap sokkal jobban mondgyuk nem is volt evell gondom egyedül talán anyi változás van hogy egy icipicit kisebb az alapjárat ugy egy 100-200-al edig 1400körül mozgot most 1200. 1100körül van. mostmárcsak az a nagy keleti kérdés hogy minek is kelet volna változnia. ez az egész lehet hogy hülyén van leirva meg még röhely is de én nem értem tulajdonképen hogy mit is csináltak a gépel.ja a másik dolog hogy a fogyasztásom meg 320km re tankoltam 11.70 szerintem evel nincsen baj a válaszokat elöre is köszi.üdv ati
Terhelés alatt nem eszik sokat! Utassal, 35literes topcase-el, 16literes tanktáskával, pályán 130nál kicsit 5 liter fölött eszik! De egyedül csiga tempónál nem lehet 4.5l alá lenyomni! Valahogy alul eszik sokat!
Valaki nem jar husvet kornyeken Bakonyban? Kome pl? En otthon leszek, es tervezek egy kis motorozast a kornyeken. Bakony keleti resze, meg Zirc, Veszprem, ilyesmi.
Nem tudom, en nem ultem GN125-on, de mondtak, hogy gyengebb, meg a postas Yamahakat sem az erejerol dicsertek. Enyem "nyomatekos" volt, mar a 125hoz viszonyitva. Nagyon szepen ment. Egy szemellyel 120-130 korul volt a vege (az oranak is )
Mentem egy kethengeressel is, erdekes modon az kiegyensulyozatlanabb volt, es alacsony fordulaton nem volt nyomatek.
akkor az enyém nagyon le lehetett gyengülve... Gyárilag 12Le volt, de velem sem tudta a 100-at csak ha nagyon elkapta a ritmust. Utassal végképp használhatatlan volt. De 2.5 -el az enyém is elszaladgált.
Egy CB250 szerintem az ideális túramotor induláshoz!
Nekem eleg volt a CB125. Nem egy erobajnok, de egyhengeres, gyonyoru hang, szep volt maga a motor is, itt egy kep, tokugyanilyen volt, de sajnos az enyemrol azt hiszem nem maradt fenykep. Fogyasztott 2-2.5 litert/100km, ket szemellyel 100-110-el lehetett kocogni vele, volt az egesz 88 kilogramm, imadtam! Elloptak
CBLaci a karbi állítás nagymestere felénk :) Ha erre jár biztos ír majd a problémádra! Szerintem jó irányba tapogatódzol, azt is tuti utána kell állítani. Nekem jelenleg a fogyasztás 4 liter volt (utassal, 80-90-es tempó). Illetve felment 5.0 -ra (100km autóút + 150km autópálya, 130-150km/h, 3 doboz + utas) Szóval kevesebbel is beéri a kicsike
Szia Atesz!
Nem fog menni a hétvégi túra, mindössze szombat este lesz egy kis időm de akkor célirányosan motorozunk, egy havernak nézünk kipufogót Dorogon.
Majd legközelebb
Tegnap gurultam kb. 120 km-t a Budai hegységben Dobogókőig. Nagyon jó volt, este értem haza, majd elmentem egy étterembe a barátnőmért a Liszt Ferenc térre és fáradtan, kb. 11:30 volt, sikerült életemben először feldönteni a motoromat kb. 150 néző előtt.
Úgy történt, hogy felálltam a járdára és közép sztenderre tettem. Láttam, hogy az út felé lejt, de gondoltam figyelek majd a legurításnál. De aztán mégsem koncentráltam és ahogy letoltam a sztenderről egyből megdőlt a kipufogó felé és már nem tudtam megtartani. Nem volt iszonyat nagy esés, de nagyon szidtam magam, plusz az égés sem esett jól. A tanulópénzt is meg kell fizetnem, mert elhajlott a fékkarom, odaütődött a kormányvég és a kipuff is egy picit. Ebből csak a kart sajnálom, mert a kipufogó már egyébként is szarul nézett ki (előző tulaj).
Kérdésem, hogy lehet-e a kart visszahajlítani, vagy inkább ne, mert eltörik.
A fogyasztás témában azt tudom mondani, hogy az enyém most kb. 4.5-t fogyasztott vegyesen, 380 km óta nem tankoltam, 340-nél váltottam tartalékra, a 380-ból kb. 190 km országút, a többi város: araszolás és rövid távok. Nekem országúton 80-130 között volt már, hogy 3,8-at evett.
Mindezek mellett a karburátor-szinkron engem is érdekelne Zoli, mert a videók alapján nem hiszem, hogy meg tudom csinálni. Bár úgy rémlik, hogy Te ezt itt már régen leírtad, mindenesetre ha nekem is elküldenéd a leírást a closefight@hotmail.com címre, azt megköszönném.
Még egy kérdés: úgy érzem felhangosodott a gépem (vagy csak nem vagyok hozzászokva a szezon elején), szerintetek hol lehet olyan pont, ahol kilyukadhat a kipufogó? Nem vertem oda sehova.
Na megyek, megnézem mennyibe kerül a fékkar...
Üdv,
Darkmind