Szia Atesz!
Már több éve rabja vagyok és csakis a körlámpás fejidom nélküli tetszik, mert a szépségért kompromisszumot is vállalnék.
A méltósága és az ereje lenyűgöz, olyan igazi motor formája van mai tecnikával ötvözve: link
Kint maradt a kocsiba a teló , de a lényeget megtudtad
Itt nálunk esett ma is, pedig biztam egy rövid körben. Nekem már 50km is ajándék lenne olyan keveset mociztam mostanság, tavaly április közepén ejtettük meg a CB 500 túrát, ha úgy számolok az már csak egy hónap.
Köszönöm szépen a köszöntést! Vissza is hívtalak, de akkor te voltál elfoglalva. Jól sejted, motoroztam! Ma már tudtam menni egy laza 50km-t. Akkora szél volt, hogy egyenesben is döntve kellett menni.
Nagy volt a csábítás, hogy már motorral menjek fel Pestre, de egyenlőre még kivárom a jövőhetet... Asszem hétközben marad azért a BKV-zás (motorral csak pestig), legalább többet sétálok, kell a mozgás! Amikor motorral jártam dolgozni, valahogy mindig túl hamar értem haza, nem tudtam levezetni a feszültséget... Meg a városban sorozni, gyömöszölődni nem is nagy élmény Hétvégén a cimborák vidáman mentek motorozni, nekem meg semmi kedvem nem volt, motoroztam a héten eleget.
Na de befejezem a nyilvános bloggolást Reméljük az idő ilyen ütemben melegszik. A szelet leszámítva isteni idő volt felénk!
Szia Zoli!
Először is sok boldog névnapot kívánok erőben egészségben, ez ügyben próbáltalak hívni sikertelenül, de gondolom most ünnepeltek vagy lehet motorozol .
Viszont nem ám kiforgatni a szavaimat drága testvérem , ki beszélt itt használhatatlan motorról, hiszen istenítettem a gépet csak azért egy nagykaliberű modern sornégyessel szemben (túra naked, nem szupersport) egy kéthengeres együtmozgó dugattyús nagylöketű motor csak alul marad ergonómia tekintetében, legyen az a legtutibb ellensúly is amely próbálja azt a nem kicsi nyomatékot kordába tartani.
A V2 meg megint csak egy másabb kategória, volt szerencsém hozzá, két henger azért tesz arról hogy kiegyenlítse egymást és egész más az élmény mint mondjuk a Laci 650-es egyhengeres Apriliáján, ott sem véletlen van szivacs ágyban a műszeregység.
A lényeg nem ebben rejlik igazán hanem hogy mitől vadul meg az ember, ismerek olyan srácot aki GSX-R 750 el járja akár a külföldi utakat is még akkor is ha elgémberedve száll le róla, neki a szupersport a világa és ezért kész szenvedni.
Összepisilném a lábam szárát ha lenne egy W 650-es mocim de nem a CB 1300 rovására, mert nekem az az álmom, de mint írtam ha megngedhetném magamnak másodiknak minden további nélkül meg is venném, még ha intenzívebb is az a gerinc masszázs mint ahogy ti gondoljátok.
Régóta figyeltem a használt W 650 árakat,de csak egy éve tudtam a HONDA-ból úgy kiszállni,hogy átüljek a Kawa-ra.
Első meglepő élményem az volt,hogy a tíz év chopperezés alatt gyakorlatilag elfelejtettem motorozni!
Tempósabb kanyarban annyira kellett birkozni a vassal(340Kg),hogy a Kawát majdnem lefektettem az első kanyarban ,mert az tette a dolgát és fordult.(erről mindig a nagybátyám jut eszembe ,aki a '70 években 12 óra szervó nélküli ZIL-ezés után átült a Trabantba és alig birt az országúton hazavezetni,úgy rángatta a kormányt)
Ennyi idő után, reflexből még mindíg az jön be kanyar előtt:na gépháznak riadó, fordulunk!
Remélem kicsit meghajtva a CBF 500 ast gyógyul a bajom!
Tíz évet jártam egy HONDA Shadow VT 1100 C vel.A blokkja rendkívül eltalált, kedvemre való volt. 1100ccm 52 LE és több mint 100 Nm nyomaték ,4 fokozatú váltó.
Olyan kellemes férfias vibrációk voltak benne,amit minden motoros örömmel befogad.
Elég meredek villaszöge és jó hosszú kerék utánfutása volt hatalmas tengelytávval párosítva,ezért ezzel nem motorozni,hanem "csörtetni" lehetett.Nem én kanyarodtam,hanem ő egyszer csak befordult.Sokszor nem értettem ,hogy miért.A nevadai sivatagban remek szórakozás ilyen géppel gurulni.
Na ezaz Laci, én szerintem is ergonomiailag is modern az a moci! Csak elsőre megtévesztő, nem hinném, hogy egy használhatatlan motort dobott volna ki a Kawa.
A vibrációktól sem kell tartani szerintem, a balanc súly (vagy hogy hívják..) csak teszi a dolgát. Haverom 1100-es V2-es dragja is a gerinctől rezgeti be az embert, olyan óvatosan... Isteni érezni a erőt néha, amikor cserélünk! Na meg a hang...
Csak a chopprekkel az a bajom, hogy böszmék. Ez a W650 valahogy egyesíti a pozitív tulajodnásgokat ha jól érzem. Még pont kezelhető méret (városban is)? Hofferes, hogy véled?
Nem akarom fényezni,de nagyon eltalálták az ergonómiát a W650en. 175-180 cm ig hibátlan az üléspozició. Egy sport-túrás alacsony ,ill. pöffeszkedős magasított széles kormánnyal gyártották.
Elég jól bírom a gyűrődést a motoron igy 8-10 órás vezetés után is viszonylag fitt vagyok.Hasonfekvő motoros túratársak 2-3 óra után sírva könyörögnek egy kávészünetért.
Zoli:
Tegnap már aludtam mikor felraktad a W 650-ről a vidit, ma néztem meg ezért ma nem alszok . Azt azért tudnod kell az én szívemben bérelt helye van a CB 1300-nak, de ha anyagilag megtollasodnék, második motorom a W 650 lenne. Ha úgy tartaná úri jókedvem elővenném néha puffogtatni, mert igazi élmény motor lehet, bár 500 km után nem hiszem hogy olyan vígan szállnék le róla. Na de túrázni ott lenne a CB 1300. Azt hiszem erre mondják, hogy álmodik a nyomor
Szobbal:
Ügyesen megcsináltad, ilyen vékony csövet nem olyan egyszerű szép ívesen meghajlítani. A hegesztést azért szebben is eldolgozhattad volna, egy kisflex és egy kis neoplaszt L10 csodákra képes. (Amúgy fasza csak kötekszek )
Albert:
Na ugye, hogy nem volt sok baja, mondtam én, de a többit majd otthon (CB-1 fórum).
Mindenkinek:
Aki tud motorozzon, igaz elég változékony az idő de néha azért előbújik a nap. Ma ha nem melóztam volna, délelőtt lehetett volna kicsit mocizgatni. Az időjósok állandóan átvernek, sose az van amit ők mondanak. Bezzeg a Nagypapám míg élt mindíg tudta milyen lesz az idő, pedig nem végzett egyetemet mégis másnapra bejött az előrejelzése. Bárcsak tőle hallanám még mindíg...
a befulladás is már megszünt!amikor haladok vele akár 140 km/h sebességgel,elersztettem a gázt,kublung be,dumm leesik szépen alapjáratra 1500ra!anyira állitottam! eddig mindég mikor áltam me,ahogy dobáltam le,ugy picit rángattam a gázt h ne aludjon el,és mikor megáltam akor p
r másodperc után mindég leállt! de mostmár nem csinál ugy,hálla az égnek!
Köszi Zoli,ez a szinkron nem anyira pontos,de látni a javulást!még 1200 on is szépen dolgozik,de akkor már villognak az égők,bizti nem jü tölt már akkor olyan fordulaton!
Vártam a jó időt h 1 rendes mesterrel beállitsam,de Laci multkor mondta h.miért nem próbálom meg én az olajos megoldással,amit tölled tanultam el! és látszik megérte!még marad az olaj csere,meg érkezik lassan új első gumi,és készen állok az idei túrákra!
Szia Balázs!
Exrta a képek,nagyon jú megcsináltad!Mint a gyári! kis esős időbe hajtottad?látszik h picik piszkos!
Itt 1 vidi amit tegnap csináltam,picit tekerőztem a szikronnal,de megérte mert szépen dolgozik!nem valami minőséges a vidi! http://www.youtube.com/watch?v...
Zoli adatlapján van róla képgaléria.