Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ismerős feeling :D 2007 novemberében én is így nyomtam, nem bírtam magammal...
Hali!
Lábtartó ügyben nézd, meg ezt a linket!
http://motor-alkatresz.hu/inde...
Szia Basti!

Sajnálom az esést, én még nem mertem elővenni a mocit, pedig ma 14 fok volt Fehérváron...
Te vagy fent nálunk a CBF honlapon?
Köszönöm MINDENKINEK a kedves fogadtatást! Szép estét!
szia!

lehet,hogy filmreteg, nem tudom, de nyalkas ut is volt, de meg annal sokkal jobban csusztam, voltam jegen regen marhaskodasbol Simsonnal, teljesen olyan volt. Az egyik kanyarban pordult a kerek, keresztben mentem mint a salakmotorosok, probaltam korrigalni, de addigra mar a hatso megelozott, teljesen kontrollalhatatlan volt...

Remelem hamar megjavitom es talalok mindent, de tenyleg nagyon bosszanto igy szezon elejen.
Gratulálok a motorodhoz!
Szép színe lett!
Szia!

Alkatrészben kérdezz utánna a fórumon (alkatrész vagy mi a neve)
A másik! a Csúszásod azért volt mert még a gumidon rjata volt a filmréteg védőréteg..!
Nagyon óvatosan kell bánni ilyenkor a fékkel gázzal kanyarokkal!
Nekem szerencsém volt mert Pilisszentkereszten tették fel a gumit és Csobánka felé jöttem haza és szépen lassan óvatosan ledöntögettem a filmréteget! Szerintem ez lehetett ez elcsúszásod oka ha nem találtál semmit az aszfalton!
Kár hogy ez lett a vége így szezon elején

üdv: szobbal
gáz az esés, jo h nemlett komly bajod...

a nyálkás .vizes ut tud ugy csuszni mint a jég, föleg ha pici olaj is van ott...... és az uj gumi is lehet az oka.(azt mondják az okosok hogy az első 50-100kem en ovatosan kell menni vele mert a formaleválasztobol maradhatott rajta és az miatt csúszik)..
Szép a mocid ,sok szerencsét hozzá!
Számomra is hasznos ötlettel szolgáltál ,le vagyok kötelezve. Ezt én is megoldom. Köszi, hogy megosztottad mindenkivel
szia mindenki,

Tegnap felkerült a Michelin Pilot a hatso kerekre, es elhoztam a szerelotol. Pechemre utkozben elpereceltem sikeresen, most sem ertem miert, de mintha jegre (vagy olajra) futottam volna, csusztam vagy 30 metert, de nem tudtam megtartani allva a gepet, kenytelen voltam elfekudni. En is kicsit megutottem magam, es hat a motor jobb oldala kapott. Kerdesem, honnan potolhatnam a kovetkezoket (karlista)

elso labtarto (parban, mert a masik is mar hegesztett, kaphatna ket ujat)
jobb elso index
jobb elso tukor
ETZ kormany (ebbol ujat szerzek, nem gorbitek vissza, olcso)
es a rohadek idom a hutonel, sajnos eltort

halistennek anyagilag es egeszsegileg sincs nagy kar, de rettento bosszanto az egesz. A legjobban az zavar, hogy nem ertem, hogyan csusztam el, egesz eletemben talan 3-4-szer estem motorral, de mindig tudtam miert (murva, katyu, ilyenek). Most nem tudom, egyszeruen mintha jegre mentem volna, pedig utana megneztem az utat, nem volt jeges. Kanyarra fordultam ra talan 30-as tempoval, es elindult a hatulja ugy, hogy mar magaban csak porgott-porgott mindenfele ellenallas nelkul, tenyleg mintha jeg lenne. Nedves, nyakos de nem felfagyott uttest.
Talan a vadonatuj gumi szivatott meg? Mit tippeltek? (szerintem vagy az uj gumi ami miatt meg most is faj a vallam, labam vagy valami olyan amit nem fedeztem fel, olajfolt vagy ilyesmi).
Hat ez van, orulok, hogy nem nagyobb a baj, meg hogy pont nem volt utasom. Vigyazzatok magatokra, es varom a tippeket honnan potoljam a hianyzokat (labtarto es index csere mindenkeppen kell!)

jo es ovatos motorozast mindenkinek
Üdv!
Szép a verda!
Én most értem vissza (rendszám nélkül). Két járörkocsival is találkoztam, de szembe jöttek, megúsztam.
Örülök neki
Szia Laci!
Köszönöm a fogadtatást! Sok hozzászólásodat olvastam és így ismeretlenül is rengeteget segítettél.
Üdv a klubban Feri! Bár én a fórum mostoha gyereke vagyok a CB-1 el, de sokat tátom itt a számat, mert itt vannak cimboráim. Jó választás volt a CB 500, biztosan nem bánod meg, bármi kérdésed van itt segítenek neked.
Sziasztok!
Nagyon jó az oldal, a sok jó és hozzáértő hozzászólás hatására tavaly vettem a motort, amiben nem csalódtam, meg vagyok vele elégedve.2000 évjáratú, Németországból hozattam, 34000km van benne,a színét már én változtattam meg.Eredetileg kék volt és csúsztak vele, ezért fényeztettem át. Én 40 éves vagyok, most kezdtem a motorozást, Csepel-szigeten lakom. Sokat olvasom a fórumot, és szinte minden kérdésemre megtaláltam már a választ. Jó időt és jó motorozást mindenkinek! Feri
Ha nem bánjátok Kontroll barátomat segíteném egy pár képpel amin azt szeretném neki megmutatni, hogyan oldottam meg a plexi remegést.
Az első képen pirossal van jelölve a plexi eredeti állapota amiből én kivágtam, mert a lámpafej és a plexi között nagyon nagy volt a távolság. A nagy nyíláson betóduló levegő rázta az egész plexit és esztétikailag is hátrányos volt. Még így is remegett egy kicsit ezért egy lemez füllel az órakonzolhoz rögzítettem, de akkor meg látszott a lemez . Erre a lemezre tettem a kis digitális órát így már tetszett a végeredmény.
Sajnos itt szottyadt az idő, nyálkás az aszfalt 5fok van , a motorozás le lett fújva, pedig nagyon rá voltam készűlve.
a p*csába! :(( Itt tejszerű szürke idő, 6 fokkal
14 fok és ezerrel süt a nap... most indulunk egy körre
Találtam egy jó kis blogot! Honda megszállottaknak kötelező az ott látható videó! :D

http://sebessegoltara.blog.hu/...

Zoli
csak örülök, ha újra látom a túrás képeket Laci!

A plexim Givi és a Loisban vettem, illetve hozták be haverok kintről Bécsből.

tegnap beöltözve gurultam 50 km-et, azért elég hideg volt, de jó volt...
húúúú bameg :) csak egy pöttyet kopott tovább mint a kopásjelző
O.k.
Pécsen milyen az idő? Csabán egyaltalán nem olyan, amit igértek az agyasok!
persze majd megirom... még nemtom,majd ha szétszedem kitalálom