Nem kamu az szerintem, másol is elég kedvező áron van az MGM. Leírtam az előző hozzászólásoknál, hogy végül meggyőztek a kínai MGM akku hanyagolásáról.
Ki lehet fogni belőle jót is, de szívás is lehet. Hullámzó a minősége
nagyon sok minden függ a használat típusától. A tipikusan gyilkos üzemmód a városon belüli ingázás munkába. Tipikusan rövid távok, 5-10 km, sok alacsony fordulatszámú szakasszal (3000 alatt nem igazán jó a generátor töltése). Sokkal hamarabb öregszik az akku, nem töltődik fel teljesen.
Tárolni ólomakkut csak feltöltve szabad, ezért a téli szezon is vágja a fát alatta (ha nem töltögetik).
fékdobok egyformák(elöl/hátul) kivéve pár export kéthengeresé...
ami nagyfékdobos az a T1..
vagy máshogy TLF és az az elötti TLT
1964 vagy 65 töl vannak a kisfékdobosok...
amuyg elég káoszos a variáciok világa...
volt olyan gyári prospektus amiben rossz képek és/vagy képaláírások voltak..
szerintem sok mulika zon hogy mennyire törödtek közben az akksival( idönként utántöltés ha szükséges/télre kivétel meg ilyesmik...)
ugye aladar?
tehát akár öreg akksik is lehetnek...
apám drz jéböl 1,5év után kellett kidobni.. sajna a márkáját nemtudom
T5...
köszi szépen... sok melo van benne , ezek 2002es képek... akkor került rá rendszám.. azóta sajnos használodott már kicsit
de van ami javult is rajta
ha bejön a szépidö/bnapsütés és lesz rá indulatom csinálok róla egy galériára valo képet...
Hello!
Hogy lehet-e egy 14-ik évében járó motornak még eredeti akkuja? Első hallásra kicsit soknak tűnik, de igazából nem akarok neked hülyeséget mondani. Az előző motorom akksija 7 éves volt, amikor a motort eladtam, pontosabban beszámíttattam a mostani motoromba. A motor egy Honda NT400 volt, szintén Yuasa akkumulátorral, ami végig jól teljesített. A történethez hozzátartozik az is, hogy ez a motor valamely okból kifolyólag jóval nehezebben indult, mint mondjuk a CB500, úgyhogy a hosszabb önindítózások miatt nyílván átlagosnál nagyobb igénybevételt kapott az akku. Ennek ellenére végig bírta a strapát, ameddig a motor nálam volt. Hogy később mi történt a motorral, illetve meddig üzemelt még megfelelően az akkuja, azt nem tudom.
Másoktól viszont hallottam 10 évnél öregebb akkumulátorokról is.
A CB-m jelenleg 6 éves. Ha vársz még 7-8 évet (és persze ha meglesz még a motorom, valamint nem dobom fel a talpamat sem) , megígérem hogy pontos választ adok arra, hogy bírhatja-e a gyári akkumulátor 14 évig egy CB500-ban.
ejj cimbora, kár érte! No reméljük, hogy rendes gazdát találtál neki! Anno amikor a GN125-ömöt adtam el (bár már megvolt a CB) nagyon szar érzés volt látni, hogy elrobognak vele...
Ha valaki CB500-at szeretne venni, itt egy remek példány! Szép moci, és hármas doboztartó rendszer van rajtaaaa! Aranyat ér, én már csak tudom, nehéz volt anno beszerezni... Amúgy haver küldte, neten bukkant rá.
És az én következő akkumulátorom is Yuasa lesz! :D Ez az egybehangzó véleményeken alapul. Egy motorszerelő srácot is kérdeztem, nemrég hajította ki a 11 éves 1200-es Banditjából az EREDETI Yuasa akkut! Mi mást vett volna, mint Yuasát!
Ráadásul találtam egy helyet, ahol kicsivel olcsóbb, csak sokat kell érte buszozni...
Atesz, az MGM-re visszatérve, azt mondták róla, hogy az sem rossz! Ha kibírja a 6 hónap garit, akkor már valószínű, hogy megmarad. De hullámzó a minősége (csájníz gyártmány) ennek cserébe olcsó is.
Egyenlőre nem tervezem a kicsike eladását, szóval hosszútávra gondolkozom Mindenkinek köszönöm a tippeket!
Hát nem irigyellek, bár ha ez volt a cél hogy eladd akkor gondolom nem bánod.
Egy jópár mocit én is eladtam fiatalabb koromban, de mindíg vettem jobbat. A legfájdalmasabb az volt mikor építkezés miatt kellett eladni és tudtam, hogy egy darabig nem lesz másik. Úgy éreztem mintha egy részét adtam volna el az életemnek, aztán közel 15-évet kellett várni míg megint saját motorra ülhettem. Úgy örültem neki mint egy gyerek.
Ki lehet fogni belőle jót is, de szívás is lehet. Hullámzó a minősége
nagyon sok minden függ a használat típusától. A tipikusan gyilkos üzemmód a városon belüli ingázás munkába. Tipikusan rövid távok, 5-10 km, sok alacsony fordulatszámú szakasszal (3000 alatt nem igazán jó a generátor töltése). Sokkal hamarabb öregszik az akku, nem töltődik fel teljesen.
Tárolni ólomakkut csak feltöltve szabad, ezért a téli szezon is vágja a fát alatta (ha nem töltögetik).
Május 1-én vagy 2-3-án,ha minden jól megy, a két szememmel is megnézném.
ami nagyfékdobos az a T1..
vagy máshogy TLF és az az elötti TLT
1964 vagy 65 töl vannak a kisfékdobosok...
amuyg elég káoszos a variáciok világa...
volt olyan gyári prospektus amiben rossz képek és/vagy képaláírások voltak..
ugye aladar?
tehát akár öreg akksik is lehetnek...
apám drz jéböl 1,5év után kellett kidobni.. sajna a márkáját nemtudom
köszi szépen... sok melo van benne , ezek 2002es képek... akkor került rá rendszám.. azóta sajnos használodott már kicsit
de van ami javult is rajta
ha bejön a szépidö/bnapsütés és lesz rá indulatom csinálok róla egy galériára valo képet...
Hogy lehet-e egy 14-ik évében járó motornak még eredeti akkuja? Első hallásra kicsit soknak tűnik, de igazából nem akarok neked hülyeséget mondani. Az előző motorom akksija 7 éves volt, amikor a motort eladtam, pontosabban beszámíttattam a mostani motoromba. A motor egy Honda NT400 volt, szintén Yuasa akkumulátorral, ami végig jól teljesített. A történethez hozzátartozik az is, hogy ez a motor valamely okból kifolyólag jóval nehezebben indult, mint mondjuk a CB500, úgyhogy a hosszabb önindítózások miatt nyílván átlagosnál nagyobb igénybevételt kapott az akku. Ennek ellenére végig bírta a strapát, ameddig a motor nálam volt. Hogy később mi történt a motorral, illetve meddig üzemelt még megfelelően az akkuja, azt nem tudom.
Másoktól viszont hallottam 10 évnél öregebb akkumulátorokról is.
A CB-m jelenleg 6 éves. Ha vársz még 7-8 évet (és persze ha meglesz még a motorom, valamint nem dobom fel a talpamat sem) , megígérem hogy pontos választ adok arra, hogy bírhatja-e a gyári akkumulátor 14 évig egy CB500-ban.
Nagyon jól néz ki! P-10,vagy T-5?
Ott ahol Írtam megnézted? Vagy az kamu, mert már is törlöm a címlistámból.
hát ez van...
helye még nincs egyenlöre megy félre az ára... vagyis vlami olcso kis robogot akarok venni futkososnak...
http://met.hu/omsz.php?almenu_...
biztos forrásból tudom, hogy a Tél, haldoklik!
http://met.hu/getfilu.php?f=MZ...
Üdv,
Zoli
Persze az ára az jól jött, meg volt a helye már.
http://www.grandemoto.com/adat...
Mert, amíg a Föld kerek, mindig lesznek ... CB riderek!
És az én következő akkumulátorom is Yuasa lesz! :D Ez az egybehangzó véleményeken alapul. Egy motorszerelő srácot is kérdeztem, nemrég hajította ki a 11 éves 1200-es Banditjából az EREDETI Yuasa akkut! Mi mást vett volna, mint Yuasát!
Ráadásul találtam egy helyet, ahol kicsivel olcsóbb, csak sokat kell érte buszozni...
Atesz, az MGM-re visszatérve, azt mondták róla, hogy az sem rossz! Ha kibírja a 6 hónap garit, akkor már valószínű, hogy megmarad. De hullámzó a minősége (csájníz gyártmány) ennek cserébe olcsó is.
Egyenlőre nem tervezem a kicsike eladását, szóval hosszútávra gondolkozom Mindenkinek köszönöm a tippeket!
Egy jópár mocit én is eladtam fiatalabb koromban, de mindíg vettem jobbat. A legfájdalmasabb az volt mikor építkezés miatt kellett eladni és tudtam, hogy egy darabig nem lesz másik. Úgy éreztem mintha egy részét adtam volna el az életemnek, aztán közel 15-évet kellett várni míg megint saját motorra ülhettem. Úgy örültem neki mint egy gyerek.