Amikor a gyár áttette az előállítást Olaszországba, akkor elvégeztek pár módosítást a motoron. Ezért változott meg a matrica és ekkortól hivatalosan arany színűek a kerekek. (2000-től). De külföldi forrásból tudom, hogy az S, azaz idomos változat kizárólag ezüst kerékkel létezik, ezért előfordul, habár nagyon ritka, hogy a nakedre is az került rá. Ennek oka esetleg az, hogy a motort még Japánban gyártották, de később lett fogalomba helyezve, mint az olaszok - mondjuk akkor nem tárcsafékes lenne -, vagy szimplán az a magyarázat, hogy a maradék kerekeket az olaszok felhasználták. Ha nem ismernétek a motorok előéletét, akkor viszont azt mondanám, hogy sérült a gép és cserélve lett. Így viszont nincs min aggódni. Egyébként úgy tudom, hogy az arany kerék téma volt az egyik legvitatottabb a CB-500 életében.
Igen, ugyanez az enyemnek a tortenete is, Magyarorszagon 2002 oktober-novemberre emlekszem, hogy megvette az elozo tulaj, CBJozsi, akit mar akkor ismertem, es nezegettem az akkor vadiuj gepet, ami most meg mar az enyem. Sosem volt arany kereke, de sok helyen olvastam, hogy 2000 utan mar ugy gyartottak. Hat ugy latszik nem teljesen. Pedig tetszik az arany kerekes, de igy is jo
Hello! Az én motorom 2003. januári, tehát 2002-es gyártású, és szintén nem arany színű a kereke. Honda márkakereskedésben vásároltam, 1. gazdája vagyok, szóval egész biztosan nincs manipulálva az évjárata.
15h-óta van rendszámom! Az aranykerekeket én sem értem, van illyen is olyan is. Én nem tudom az összefüggést, de lehet, hogy ez csak az olasz verdákon fordul elő. (az enyém egy milánói hölgyé volt, az eredeti forg. szerint)
Nekem a a szár rövidnek tűnik! Szerintem az első az nem CB 500-ra való, habár fel lehet tenni de csak párban. Nem tudom most megnézni, igaz most tettem be a CB-t a garázsba, de nem ott lakom, ahola garázs!
Itt BP-en pocsek ido volt es van, napot nem lattam mar jo ideje elobukkanni.
Atesz gepet neztem, es lattam, hogy aranyszinu a kerek. Az enyem 2002-es evjarat, es megsem arany szinu. Pedig tutira 2002-es, ott voltam a felavatasan, csak akkor meg nem az enyem volt.
A lábtartó az oké , az index is ugyan az, (nekem is 2000-es, tárcsás), egyforma hosszú is csak a szár nem ugyan olyan. A bordázás kicsit másképp néz ki.
amit belinkeltél weblapot, ott is volt index. Talán az IH005 áll hozzá legközelebb a nagyvas kínálatából...
De ha a felfogatása megegyezik, sok mindent nem tudsz elrontani max egy kicsit máskénét néz ki.
Nekem nagyon buta indexet rakott előre az előző tulaj, iszonyat oldscool, szögletes. A hátsót kiszívta a nap... De az izzók még Japán izzók benne! :) Majd alkalomadtán talán frissítem én is, egyszer...
Koszi, de nekem jobb lenne a nagyvastol, mert a motor alkatreszbol postazni kene, a nagyvashoz bemehetek, akkor meg arban ugyanott vagyok.
Akkor labtarto nagyvasnal P_LH1 es index talan az IH006?
Nekem 2002-es evjarat van, hatul tarcsafekes. Emlekeimbol (nincs most velem a motor) a bura nem lapos, hanem kozepen kidudoro, mint az IH006, de mintha a felfogatasa az IH021-re hasonlitana, kis cso menet, asszimetrikusan, nem a kozeppontban. Vagy indexbol egyik sem jo ezek kozul?
Hali!
Neked a széles kell, a Nagy vasnál a P_LH1 táblán van, (CBR600F,CBR929RR)!
Múltkor küldtem neked egy linket, itt 800ft/db-al olcsobb!
Mégegyszer a link! http://motor-alkatresz.hu/inde...
kis segitseg kene. A nagyvas.hu-tol visszairtak, hogy nem tudjak melyik kell eppen a CB500-ra, probaljam beazonositani fenykep alapjan. Tudtok segiteni, hogy melyik konkretan a mienk, mert nalam nincs most itt a motor
A blokkja szinte ugyan az mint a CB500-é csupán a levegő visszakeverést tették bele, hogy az aktuális EU normát elérje a moci. Ennek köszönhetően valamivel többet is fogyaszt a jószág. Gondolom sok probléma ezzel a típussal sem lesz! :) Sok balesetmentes km-t hozzá! Nagyon jó döntés!
Nem, hogy megtűrünk, hanem nagyon szívesen látunk itt titeket a fórumon, na és persze a tervezett CB 500-as túrán! Nagyon szép a CBF amit vettetek, nagyon jó választás, egy ifjú hölgynek meg pláne!
Sikeres rendszámozást és balesetmentes kilométereket!
Kicsit elvesztem ,nem vagyok egy sz.gép zsonglőr,még logarléccel tanultam osztani szorozni.
Ezért ez első bejelentkezésem kicsit kurtára sikeredett,véletlenül félidőben elküldtem.
Lényeg az ,hogy a lányom több éve motorozik velünk és a 125 ill. a 250 után szeretne egy olyan kategóriába lépni ami hosszútávon megfelel az elképzeléseinek és a tudásának.Természetesen a CB 500-at ajánlottam ,ami tech. adatai és nem utolsó sorban a hangja miatt nagyon megtetszett neki.
A véletlen úgy hozta,hogy tudott venni a szomszédban egy nőcitől 2004 es egygazdás 13 e.km futott gyönyörű CBF 500-ast.Most kezdem a reg. és a rendszámozás procedúráit.
Remélem azért megtürtök a fórumon.
Pár kép a masináról.
Amikor a gyár áttette az előállítást Olaszországba, akkor elvégeztek pár módosítást a motoron. Ezért változott meg a matrica és ekkortól hivatalosan arany színűek a kerekek. (2000-től). De külföldi forrásból tudom, hogy az S, azaz idomos változat kizárólag ezüst kerékkel létezik, ezért előfordul, habár nagyon ritka, hogy a nakedre is az került rá. Ennek oka esetleg az, hogy a motort még Japánban gyártották, de később lett fogalomba helyezve, mint az olaszok - mondjuk akkor nem tárcsafékes lenne -, vagy szimplán az a magyarázat, hogy a maradék kerekeket az olaszok felhasználták. Ha nem ismernétek a motorok előéletét, akkor viszont azt mondanám, hogy sérült a gép és cserélve lett. Így viszont nincs min aggódni. Egyébként úgy tudom, hogy az arany kerék téma volt az egyik legvitatottabb a CB-500 életében.
Üdv,
Darkmind