szia atesz44 voltam gyulaváriban meg majdnem romániába is átmentem de aztán mégsem tetem egy kört szana felé is . végeredményben sokat mentem országuton.
8-10 W 650 es tulajjal tartjuk a kapcsolatot,sajnos igen kevés fut ebből a tipusból idehaza.Ebből az utóbbi két évben 6 db kawát hoztunk be egymás után és így jött össze a csapat is.
Mi vagyunk a Kawa-Szakik.
Van egy fórumunk is : W650 kawa-szakik- Index Forum.
Igy télen elég nyugi van,fiatalok a vasak nincs felújítás, fúrás ,faragás,de jön a jó idő.
Szinte mindannyian Pannóniázunk és a Pannónia fórumon is értekezünk.
Minimális a gumi szilent benne.Láthatod a metszeten,hogy egy kiegyensúlyozó tengelyt tettek a blokkba.Ezt igen jól méretezték,nem ölték meg vele a konstrukció lényegét a vibrációt,csak a goromba rezgéseket veszi ki.Hasonló érzéseket kelt a gerincedben,mint mikor egy nagyon kedves nőismerősödre gondolsz (vagy vele vagy)
(nem félre értelmezni)
Hű a szelepvezérlés se gyenge, egy rudazat megy fel és fogaskerekek hajtják a vez. tengelyt, a CX 500 is ilyesmi lehet, vagyis kivülről erre enged következtetni.
Tömjénnel űzzetek ki a fórumról,hogy basával és kawával fertőzöm tiszta Hondás lelketeket,de fölteszek még egy képet a BSA A7 ről.
Elég rendszeresen Pannóniázok(látom azért akadnak itt is tisztelői) de szinte mindig hosszabb túrákban gondolkodunk.
Remélem a nyáron gurulhatunk együtt a CB 500 as szakikkal is.
Igen régóta azzal kezdjük a tavaszi motorosidényt,hogy Budakesziről indulva megkerüljük a Balatont délről és Veszprém Zirc felé vissza.Sok cimbora tud csatlakozni menet közben is, ahogy ideje kedve engedi. Idén ezt április közepére van tervezve,majd írok róla előtte.
Hú ez akkor egy légkalapács, hasonlóan viselkedhet mint a cimborám 650-es egyhengeres túraendúrója, mikor kipróbáltam meglepő volt ahogy 2-3 puffanással akkorát lépett, hogy rendesen kapaszkodni kellett.
Köszönöm a választ, gondoltam hogy ismered a történetét. Ilyen motort nem vesz csak úgy véletlenűl az ember. Még arra lennék kíváncsi, hogy rezgéscsillapítás terén kifinomult a motor?
Nekem egyetlen negatívum az volt a veteránon, hogy a bölcsőbe nem gumiszilenten keresztül volt beépítve a motor és zavart a vibráció. Úgy oldották meg a japánok, hogy minden más gumi csillapítón csatlakozott pl. a tank, kormány de a nyereg is, viszont a lábam elzsibbasztotta A kormány érdekes volt mert érződött, hogy nem "direkt" a kormányzás.
Álló- kéthengeres, soros, együtt mozgó dugattyúk 675ccm 72mm furatx 83mm löket 50LE 196 kg.
56 Nm már 5200 ford-nál és egészen alulról nyomatékos.Számomra félelmetesen szép hangja van már 3500 ford tól.
100-120-as tempónál( kb 4000-4500ford) 4,3-4,5l benzinnel beéri.
Veteránokat restaurálok és nekem megvan a donor a BSA A7 is.
Ezért vadásztam erre a modellre, amit nem kell sajnálni évi 8-10000 km gurulás esetén sem.
Persze nem volt ujsületű a W 650 mert a japcsik biztos ami biztos 1957 ben ,amikor letérdepelt a teljes Angol gépjárműgyártás(azért volt közük hozzá) tokkal vonóval,mérnökkel technikussal, megvették a legnagyobb motorkerékpár gyár a BSA A7 Star Twin 500 as teljes gyártósorát.
1958-ban kis módosítással kijjöttek a W1 modellel és 10 évig a sokhengeres őrületig gyártották is.
2000 évjárat tavaly vettem Ausztriában egy 75 éves öregúrtól,3500km volt benne. 20C fok fölött napsütésben dübörögtek anyukával a Fertő tó körül.
1999 ben jött ki a Kawa a W650 nel a Triumph Bonneville konkurense ként és igen ütős sikert aratott.Megtartott minden paramétert az 50 es évi Angol motorokból.
A Angol szaksajtó azt íra: a Kawaszaki csinált egy őszinte Angol motort, a Triumph csinált egy középszerű Japán motort.
Szia hofferes!
Gyönyörű ez a paripa, bár nem nagyon ismerem ezt a típust de szemet gyönyörködtető látvány az biztos. Az én öreg veteránom 74-es volt és szintén tárcsafékes elől. Elsőre olyan 65-ösre tippeltem a de a tárcsafék miatt elbizonytalanodtam, aztán kiszúrtam a szegecselt féktárcsát és a négy dugattyús Tociko féknyerget mindjárt rájöttem, hogy ez egy fiatal moci. Elárulod hány éves? Meg minden érdekel, fogyasztás, kényelem, hogy került hozzád, ezt használod e túrázni (bár látom a túratáskát rajta), meg minden infó érdekel a mociról amit úgy érzel megoszhatsz velünk. Az ős W 650 50 ló körűl teljesített gondolom ez valamivel több. Eszméletlenűl tetszik, gondolom megnézik az emberek mikor elrobogsz az úton vele. Nem mindennapos jelenség
A környezet se gyenge, ahol készült a fotó.
sziasztok ma mifelénk jó idö volt egy kis karikát motoroztam ugy 90km sokk motoros volt kint . ja és köszi a hozzászolásokat atesz44 kérdezted hogy rászánom magam erre az egész rugocserére magam szerintem igen ha bár késöbb lesz belöle valami majd amikor cserélem az olajat majd akkor mert szerintem ha már leszedem a deknit tömitést is szoktak rakni ujat nem a régit vissza szerintem.ugy hogy még odébb van de meglesz oldva.mert egy kicsit ba..a fülem bár mutatam hozzá értönek az azt monta még ez igy sokk kilométert elmegy de ha zavar csináljam meg de a menet dinamikát teljesitményt nem befolyásol.
Íme a képek a Gyártmányról!
milyen Pannóniád van?
http://suchen.mobile.de/fahrze...
nem baj az, ha nem tucatmotor! :d
a balaton körüli tekergés érdekel, megszemlélném él?ben ezeket a szépségeket!
jóccakát!
Mi vagyunk a Kawa-Szakik.
Van egy fórumunk is : W650 kawa-szakik- Index Forum.
Igy télen elég nyugi van,fiatalok a vasak nincs felújítás, fúrás ,faragás,de jön a jó idő.
Szinte mindannyian Pannóniázunk és a Pannónia fórumon is értekezünk.
bámulatos ez a motor...nem tudom, hogy fogok lenyugodni ezek után!
http://www.youtube.com/watch?v...
Én beleszerettem ebbe a W650-be! Asszem megvan a következő motor jelölt! Hogy nem láttuk ezt eddig?
(nem félre értelmezni)
Elég rendszeresen Pannóniázok(látom azért akadnak itt is tisztelői) de szinte mindig hosszabb túrákban gondolkodunk.
Remélem a nyáron gurulhatunk együtt a CB 500 as szakikkal is.
Igen régóta azzal kezdjük a tavaszi motorosidényt,hogy Budakesziről indulva megkerüljük a Balatont délről és Veszprém Zirc felé vissza.Sok cimbora tud csatlakozni menet közben is, ahogy ideje kedve engedi. Idén ezt április közepére van tervezve,majd írok róla előtte.
Nekem egyetlen negatívum az volt a veteránon, hogy a bölcsőbe nem gumiszilenten keresztül volt beépítve a motor és zavart a vibráció. Úgy oldották meg a japánok, hogy minden más gumi csillapítón csatlakozott pl. a tank, kormány de a nyereg is, viszont a lábam elzsibbasztotta A kormány érdekes volt mert érződött, hogy nem "direkt" a kormányzás.
56 Nm már 5200 ford-nál és egészen alulról nyomatékos.Számomra félelmetesen szép hangja van már 3500 ford tól.
100-120-as tempónál( kb 4000-4500ford) 4,3-4,5l benzinnel beéri.
Veteránokat restaurálok és nekem megvan a donor a BSA A7 is.
Ezért vadásztam erre a modellre, amit nem kell sajnálni évi 8-10000 km gurulás esetén sem.
1958-ban kis módosítással kijjöttek a W1 modellel és 10 évig a sokhengeres őrületig gyártották is.
1999 ben jött ki a Kawa a W650 nel a Triumph Bonneville konkurense ként és igen ütős sikert aratott.Megtartott minden paramétert az 50 es évi Angol motorokból.
A Angol szaksajtó azt íra: a Kawaszaki csinált egy őszinte Angol motort, a Triumph csinált egy középszerű Japán motort.
Gyönyörű ez a paripa, bár nem nagyon ismerem ezt a típust de szemet gyönyörködtető látvány az biztos. Az én öreg veteránom 74-es volt és szintén tárcsafékes elől. Elsőre olyan 65-ösre tippeltem a de a tárcsafék miatt elbizonytalanodtam, aztán kiszúrtam a szegecselt féktárcsát és a négy dugattyús Tociko féknyerget mindjárt rájöttem, hogy ez egy fiatal moci. Elárulod hány éves? Meg minden érdekel, fogyasztás, kényelem, hogy került hozzád, ezt használod e túrázni (bár látom a túratáskát rajta), meg minden infó érdekel a mociról amit úgy érzel megoszhatsz velünk. Az ős W 650 50 ló körűl teljesített gondolom ez valamivel több. Eszméletlenűl tetszik, gondolom megnézik az emberek mikor elrobogsz az úton vele. Nem mindennapos jelenség
A környezet se gyenge, ahol készült a fotó.