Igen írtad. Nem a berágódásra gondoltam. Akkor az már nem mozdul. Nekem egyszer elváltozott a hangja, és blokkolt egy pillanatra, gyoss kuplung, de mire megálltam volna a lendületből annyit hült, hogy kiengedtem a kuplungot és mint ha semmi sem történt volna, ugyan lyan szépen járt, a motor. Utána már ismertem ezt a hangot és egyszer sem állt meg mert gyorsan kuplungoltam. Viszont egy ilyen eset után mindíg ki kellett bányászni a gyűrűt.(én mindíg lehúztam a hengert, miután haza értem)
sosem álllt be teljesen... csak olyan közeli v éppen megszorulás volt....
nemvagyok oda az állando szétbontogatásért.. tank le kipuffogok le
dehát volt mindig mellette másik motor is.. most muszály lesz erre idöt szakítani és minnél üzembiztosabbá tenni...
blokkfelujítás elött nem volt ilyen gondom.. jol össze/szét volt kopva nem ragadt sosem...
csakhát a hejtókar alsó csapágya széthullott és elintézett mindent... de aszem ezt ,mát irtam
Valóban nem derül ki. De van kettő cím, vannak telszámok mail címek, kérdezd meg! Azt hiszem te pont Pesten is laksz. Én azért kutattam e címeket, mert én is azt hittem rossz az aksim, de mint kiderült (én TV-műszerész vagyok) csak a saruk voltak leoxidálódva és ilyenkor indításnál nem tud élg áram átfolyni!Erre vigyázz, nehogy megvezessen!
A hengert minden képp le kell venni, mert ragadás után a gyűrű, vagy gyűrűk beleragadnak a dugattyú hornyába. Ezután nem helyezkeik el rendesen és féloldalasan fog futni a hengerben.
kb ezzel a logikával nemraktam bele hiper szuper olajat...
lefogom venni a hengert és meglesem milyen a dudom ill a henger lehet h a sok meg meg ragadgatástol szivok már
92 oldal hozzá szólás van eddig min 100 lesz hamarosan egy jó filmet ajánlok!Faterok a motoron nagyon jó! persze nem honda cb500 asok vannak benne de nagyon jó!
Most, hogy hideg van meg kéne próbálni 1:33 keverékkel csak rövid, pár km-es utakat tenni. Ha túl jó a kenés soha sem fog bekopni. Én így járattam nagy nehezen be a MZ-t csak abba 1:50-re kevertem, 1:33-1:40 helyett.
félszintetikusnál jobbat nem.. kb 2000km t mentem a furás ota..
20as keverékkel járok.. 25 az elöirt... ólompotlot is kap és probáltam már ilyen olyan surlodáscsökkentö adalékot is tenni a benzinehez...
szerintem simán szorosra illesztették...
De jó annak, aki motorozott! Haverral összeraktuk végre a CB-t, minden rendben van. Erre indítanám: duracell nyuszi lemerült effektuss... Gyanús volt, hogy mitől merült volna le 2 hét alatt az akku, amikor soha nem merült le amúgy... Tölthettem is azt akármennyit. A refit még bikán megvilágítja, üresjáratban okés a cellafeszültség, viszont az önindító nagy áramát már nem bírja el.
Mehet a roncstelepre Én meg vehetek egy új akkut... Jah és kb. 200m-t mentem az utcában nem többet (bebikáztuk).
Nálunk sütött vasárnap a nap, ennek ellenére elég hideg volt, biztos lefagytam volna.
Apropopó! Zselés akksit vennétek vagy savas gondozásmentest?
Igen a Pancsin vannak (keveset de jártam P-12vel), nincs a bokk gumiba ágyazva mint az MZ-n. Az MZ futóműve is jó, csak a TS-eken nagyon fent van a lábtartó az ETZ-n már sokkal jobb és az megy is már mint a 250-es. A ragadással kapcsolatban: jobb fajta oilt probáltál?
Én mikor a Balcsi vagy a Bükki túrákra mentem mindíg bolyba jártunk, így nem tapostak el. Igaz a MZ-vel 80-90el lehetett egész nap menni, ha nem zsibbadtam volna el. Szerintem a Pancsi üléshelyzete jobb. A fő gond az volt, ha beértem egy 80-90el menö kamiont vagy teherkocsit el kelledt gondolkodni, szétforgatom 4.be,vagy kullogok utána és szagolom. Arról nem is beszélve nyáron ragadós volt (a henger).
dehogynem sajnálom... nem lesz más . csak a Pancsi
ujra át kell állni majd a benzin kevergetésre, a nagggggyon turatempora(sik uton 70-75 utazó)
más világ
dehát Te ismered ezt
nemvagyok oda az állando szétbontogatásért.. tank le kipuffogok le
dehát volt mindig mellette másik motor is.. most muszály lesz erre idöt szakítani és minnél üzembiztosabbá tenni...
blokkfelujítás elött nem volt ilyen gondom.. jol össze/szét volt kopva nem ragadt sosem...
csakhát a hejtókar alsó csapágya széthullott és elintézett mindent... de aszem ezt ,mát irtam
lefogom venni a hengert és meglesem milyen a dudom ill a henger lehet h a sok meg meg ragadgatástol szivok már
De honnét derül ki, hogy zselés akku? fent a képek között mind a 3 típus ott van. Vagy a típusszám már egyértelműen eldönti?
Valahol találtam 7000ft. Utána nézek!
20as keverékkel járok.. 25 az elöirt... ólompotlot is kap és probáltam már ilyen olyan surlodáscsökkentö adalékot is tenni a benzinehez...
szerintem simán szorosra illesztették...
Mehet a roncstelepre Én meg vehetek egy új akkut... Jah és kb. 200m-t mentem az utcában nem többet (bebikáztuk).
Nálunk sütött vasárnap a nap, ennek ellenére elég hideg volt, biztos lefagytam volna.
Apropopó! Zselés akksit vennétek vagy savas gondozásmentest?
ujra át kell állni majd a benzin kevergetésre, a nagggggyon turatempora(sik uton 70-75 utazó)
más világ
dehát Te ismered ezt