Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Szóban megállapodtunk a kereskedővel, hogy beszámítja, és hogy mennyiért, de ha komolyan érdekel akkor biztosan tudunk változtatni ezen.
Szóval tényleg még egy látható karcot sem találtak az átvételnél, és garantáltan én vagy az egyetlen tulaj.
Szia, melyik Triumph lett a befutó?
Hali!
A te vasad van fent a használtautón...Engem érdekelne. Bizományos értékesítés vagy már megkaptad a pénzt? Tudom, nem szép dolog, de nem lehetne a kereskedést megkerülni?
Hali,

Van egy házi gyártmányú hátsó kerék emelőm a CB-hez. Nem túl szép, de a kerékbe betolható rész csapágyakon van, vagyis tökéletesen megfelel a célnak. 30-40e Ft-t láttam, így inkább a házit választottam. Mivel a mocit beszámítják, az emelőt eladom, nem túl sok pénzért (8e Ft).
És maradt egy vadi új olajszűrőm (shoxtól véve) is.

Képet tudok küldeni, ha kell valakinek. Gyöngyösön átvehető, de ritkán Pestre is járok.

Üdv
Szia adam002,

Az Ixil dobhoz adják a katalizátor takarót, és minden passzol, 15 perc a csere. A motor most éppen a budapesti Truimph-nál van aladás alatt, szóval megnézhető.
A 100 USD amcsiba értendő, 3 hónap szállítás (kb 60 USD), vám a cuccrra és a szállításra, így egy kicsitt több lesz a végén (én viszont 2-t rendeltem, és így már jobban jártam, eladva a másikat).

A gyári dob "hangosítása" (hát nem szép, de hatásos ): leszeded a dobot a gépról, és a katalizárorral csatlakozó bemenettel szemben átlyukasztod a lemezd (a dobon belül persze). Ezt lehet fúróval, de akkor maradhat ben forgács. Én lapos csavarhúzóval tettem (bocs a szakiktól ). Szinte kézzel átdöfhető. Kb. 1 kisújnyi lyukat ejtettem, és máris morcosodott a drága. Kivülről semmi nyoma sem marad, persze a grafit tömítésre vigyázni kell. Hát ennyi lenne. Én egy holland honlapon találtam e barbárságot.
Üdv mindenkinek! Nagyon szépen köszönöm hogy válaszoltatok! Ez a kipufogó dolog számomra nagyon nem egyszerű ám . Folkmusic veled egyet értek mert szerintem is gyárival néz ki a legjobban, de viszont azt úgy sajnálom hogy azzal nincs egy kicsit morcosabb hangja. SzabiZ1 nekem is megfordúlt már a fejembe hogy kicsit felhangosítom a gyárit de nem igazán mertem belefogni. De megkérdezhetem hogy csináltad, mert elég ilyen bisz basz alakja van a dobnak. Igazság az hogy nem nagyon "tuningolgatom" a gépet mert szerintem gyárilag is nagyon jól néz ki. Egy két motoron van akkora kályhacső gyárilag hogy az már vicc , azokat én is azonnal cserélném. 100USD az nem vólt sok érte, sőt...! Ami a katalizátort eltakarja azt is ott vetted? Mégegyszer köszi a válaszokat! Akkor most már tényleg az Ixilnél maradok.
Köszi!
Hello!
27000 postaval.
Szia,

Még egy dolog. A gyári dobot is fel lehet hangosítani. Milelőtt az Ixilt megvettem, elvégeztem az "operációt". Kicsit hangosabb és fújtatósabb lesz a gép tőle. Igaz roncsolással jár a dob belsejében, de nem bántam meg a műtétet.

Ja, az Ixil, mivel E-jeles Európában bárhól használható. Az összel azzal vizsgáztattam a gépet. Ugyan belekötött a szaki, de mondtam ott az E, szóval kusba volt tovább.
Szia,

Én közel 3 évet Ixil Hyperflow-t használtam. MInden sebességnél hallani a motort, de nem zavaróan hangos. E-jeles, így utcai használatban is törvényes.
Anno USA-ból rendltem, mert ott 100 USD-rt vesztegették. Szerintem szép és jó. A motor karakterisztikájában nem okozott általam érezhető változást (sem fogyasztásban).

Üdv.
Mennyit gondoltál érte?
Szia!

E-betű mindkettőben van szerintem, és ha jól tudom ezekben is van egy hangtompító betét, ami annyira azért lecsökkenti a zajszintet, hogy utcán is tudd legálisan használni. De ezek az infók tutira fent vannak a gyártó honlapján, vagy éppen azon az oldalon, ahonnan rendelni szeretnéd a csövet.
Szerintem - már csak kialakításuknál fogva is - nem lehet igazán különbség közöttük, úgyhogy nyugodt szívvel veheted az, amelyik jobban tetszik.
Nekem volt egy Arrow dobom, amivel nagyon szép hangja volt a mocinak, de nekem a gyárival néz ki a legjobban a gép, így eladtam és megint a gyári dobot használom.

Üdv

Peti
Üdv mindenkinek! Kérdésem lenne felétek kipufogó ügyben. Biztos vólt már róla szó itt a fórumon de ennyit visszaolvasni..... szóval elég sok :) Nézegettem az ebay-en dobokat, még sose rendeltem ezen keresztül de sokkal jobb árak vannak mint itthon szóval lehet itt az ideje. Én az ixil és a mivv gyártmányokkal szemezgettem, mind a kettő ilyen rövid duplacsövü , de talán az ixil egy fokkal jobban tetszik. Közületek használ, vagy használt a motorján ilyet? Ha igen milyen véleménnyel van róla? Mennyire lehetnek ezek hangosak mert elég rövidek? Szeretném hogy jó kis hangja legyen a motoromnak de azt nem hogy az már zavaró legyen. Letet ezekbe e-betü? Használhatom külföldön a sportdobot? Jó sok kérdés így visszaolvasva, de ha egy-kettőre tudnátok válaszolni azt megköszönném!
Van egy eladó üvegszálból készült fényezetlen ( de előkészített) hasidomom Cb1000R-hez a hozzá tartozó felfogató konzolokkal.
Superbike teszt!
Bízok benne, hogy a tesztelt vasak közül mienket hozzak ki gyöztesnek. :)
Sziasztok!
Nem tudom tudna-e valaki segíteni, az a problémám hogy vettem egy idomszettet amibe kellene lámpa és egy plexi csak nem tudom mihez keressek mert az eladó csak annyit tudott, hogy valamilyen Hondára való. Tudom a Google a legjobb barátom, de egyszerűen nem találok ilyet. Az alkatrészeknél azt mondták talán cbr1000f lehet! Ötlet? Segítséget előre is köszönöm!
Valszeg.
Bár én mindenhol narancsot látok már.
Február elején adom le a cuccot a fényezőnek.
Már alig várom.
Tavaszig belefer ez a kis festes...
Szerintem ez a narancs bordo... Valamelyikunk oregszik az biztos
Tényleg jól néz ki Akár gyárilag is kihozhatták volna így.
A narancs neki is jól áll.
Hali, na őt mentettem le anno - már nem tudom melyik oldalon volt, de sok egyedi CB fotója volt összegyűjtve - , és a kerék szélének polírozása is jól néz ki. A CBR-t ha lábon hozzátok, akkor öltözzetek fel..
Oké, előre is köszi

Ja, és vasárnap hozzuk el a Fireblade-et, hacsak nem lesz ítéletidő.