Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mást vettem..............de sosebánom...............az fix hogy velem ritkán jön szembe ugyanez.
Viszont a CB tényleg jó.
oksi! deee.. már nem agyalok! :) CB1000
Ne agyalj..................vedd meg a CB-t.Nem fogsz csalódni.
Mindíg az első megérzés a legjobb.
Hi!

2 éve egy barátom kezdő motoros lévén tanácsot kért tőlem. ( kb. úgy,mint most én tőletek) Hónapokig bújta a teszteket a neten, szinte minden embert megkérdezett, aki szembejött az utcán! Én akkor azt tanácsoltam neki," azt vedd meg,amelyik tetszik!"

Viszont neki nagy előnye volt az,hogy mindenképp új motorban gondolkodott! ( kvázi,pénz-lőszer nem számított).

Én ilyen szempontból be vagyok korlátozva! Tudatosan is! Volt már új motorom,természetesen dúrva bukóval tudtam csak eladni! Elég volt.
Szóval nálam fontos az ár-érték arány! Egy 2-3 éves CB1000r áráért
egy 6-7-8 éves ducatit kapnék "valamennyi" kilóméterrel! ( S2R, S4R)
És azért nem akkora szerelem a Ducati,hogy bármi áron...

Szerintem lehet egyfajta naked - feeling egy Cb1000r-el is! Plusz a Honda közismerten megbízható,minőségi gép!

Úgy érzem megtalálnám benne azt a + -t! :)
Hali,

Én 4,5 évig az első Z1000-t nyúztam, most 4 éve van mega CB1000R.
Az egészből számomra egy dolog jött le: nagyon jó gép a CB, én osem fogok tudni annyit mint amit nyújt, de mivel sosem voltam Honda fun egy dolog erőssen hiányzik belőle: az érzelem.

Mivel a motorozás nem igazán a racionalításról szól, szerintem fontos, hogy ne csak jó legyen a gép, hanem vonzódj is hozzá.
Ez még pluszba megfűszerez minden alkalmat amikor ráülsz.

Sajna ez már 4 éve hiányzik nálam. Minden ésszerűség ellenére ami a CB mellett szól.

Szóval, én azt mondom azt vedd ami igazán tetszik, pár 1000 km után úgy sincs olyan különbség a hasonló kategóriájú motorok között.
Igen, abban igazad van, hogy a Ducati Monster kb. egyformán "nagy". Azonban az 1100 EVO-nak már magasabb (asszem 830 cm) az ülésmagassága és elől full állítható villa van benne, hátul előfeszítés és húzófokozat állítható, radiális felső fékmunkahengere van (Brembo) és gyárilag benne van a Bosch ABS-rensdszer (kikapcsolható) + a kipörgésgátló is (szintén kikapcsolható).

A 796 hasonlít az 696-ra, de erősebb benne a motor, megkapta az 1100-es félkarú lengővilláját és a kormányrúdja is vastagabb (matt fényezésű) csakúgy, mint az 1100 esetében.

Amit még nem szabad elfelejteni a Monstereknél, hogy több mint 30 kilóval könnyebbek a CB-nél, ami szűk szerpentineken bizony igencsak számít. Ráadásul a 2 hengeres motor miatt jóval keskenyebb a Hondánál. Az 1100-es tehát dögös egy gép, ha anyagilag belefért volna, akkor szerintem egy pillanatig nem haboztam volna, hogy melyiket válasszam

Ha van rá módod, próbáld ki mindkettót, mert nagyban ízlés kérdése is az egész. Ha őszinte vagyok, akkor én személy szerint boldogabb lennék, ha a garázsajtót kinyitva egy 1100 EVO látványa fogadna. De ez az én érzésem, egyáltalán nem biztos, hogy más is így látja.
Kb. erre számítottam! :)

Visszaolvastam néhány jóval korábbi hozzászólást( örülök,h nem csak én vagyok bizonytalan motorvásárló),és igazából megkaptam a választ! ( Mr.Valaki!) Sajnos nem csak az érzelmek,de a pénztárca is komoly érv egy motorvásárlásnál! ( sztem nagy átlagban így van). Egy kicsit nekem is a Ducati a szívem csücske,viszont ha összenézzük a cb1000r és a 796 -t,az utóbbi egy kicsit komolytalanabbnak hat. Egyébként a 696 és a 796,sőt még az evo1100 monster is ugyanazon méret! Csak a motor más! Szóval a Honda olyan " komolynagyezresvagyok" motor! ( szerintem )
Köszönöm a szíves közreműködést! Megkaptam a kezdő rúgást! :)
Szia!

Most komolyan, a CB 1000R fórumban mire számítasz? Hogy azt mondjuk a motorjainkról, hogy nem jó?

Ami a designt illeti, nálam is a Monster a nyerő. A Brutale is nagyon szép, de mivel az is négyhengeres, így nem hiszem, hogy annyira különbözne a CB-től. Mondjuk az MV-n szebbek a részletek: villa, villahíg, váltó-, fékkar, stb. Az a gép egy kis ékszerdoboz. Csak itthon szerintem hiányzik a megfelelő dealer- és szervizháttér. Amúgy csábító egy gép, nekem pl. a most bemutatott 3 hengeres Brutale 675 és 800 is nagyon tetszenek. Azt sem tudom, hogy van-e rendes forgalmazója az Mv-nek itthon.

Ami a Ducatit illeti: ha két személyes üzemben is gondolkodsz, akkor a 696 szerintem kicsi, szóval legalább a 796-ost vagy az 1100 (EVO) lenne az, ami neked való, főleg a korábban már használt gépek után. 796-os jelenleg 1 db van a hasznaltauto.hu-n, 1100-es Monster 0 darab, tehát használtat nehéz lesz kifogni.

Ár-érték arányban (főleg a hazai árakat nézve) szerintem a Honda a legjobb, ráadásul ez is olasz terv alapján készült, sőt Olaszországban is gyártják Szerintem most is az egyik legszebb komoly naked a piacon.

Nyáron volt szerencsém alaposan kipróbálni a Monster 1100 EVO-t és a 848-as Streetfightert. Mindkettő nagyon tetszett, van bennük egy olyan dögösség, ami a Hondában nincs, de az viszont kifinomultabb és szerintem jobban is megy.
A szívem engem is az olasz gépek felé húz (főleg a Ducati), de a nagyon szeretem a CB-t is, és mindent összevetve valszeg a legjobb csomag, és ezt komolyan gondolom.
A Triumph Speed Triple-t és a Tuono V4-et azonban még nem volt szerencsém próbálni. Mondjuk az aktuális Kawa Z1000-et sem, de az nem is tetszik.

Üdv

Peti
Sziasztok!

A közeljövőben szeretnék vásárolni egy cb1000r-t. Sajnos a tesztek elég szubijektívre sikerülnek,ezért " kézzelfogható" véleményt szeretnék a motorról! 15 éve motorozom,komolyabb motorjaim: FZ1 S, YZF-R1. Valahogy mindig a naked kategóriába akartam illeszkedni,amire most jött el az idő!:)Főleg utcai,2-3 órás motorozásra,esetenként 2 személlyel! Képbe került : MV agusta 910-Ducati 696. Ezek igazi design motorok,viszont nekem fontos a minőség és a megbízhatóság! Szóval 80%-ban Honda,csak kéne egy kis megerősítés,hogy nem nyúlok mellé a választással! Ha valaki tud segíteni,azt megköszönöm...
Mert fenyes,meno,es a matrica rajta nagyon csajos.
Meg aztán neked minek?
Koszonom
A street R egy K8 gixxernél picit jobb fék-futóművel rendelkezik.
Az öhlincces istennyilát ne is említsük de az alaphelyzetben az életben nem fogod kihasználni utcán semmilyen motoron és elvilek egy baleset oszt kuka nem lehet javítani.
Én néztem öhlins cuccot ami becsusszanna a villahídba de sérülten 1200 dollár volt darabja a telónak 1400 alatt brembo monoblokkot sem találtam.
Ergo mocskosdrága.
Én is a naked koncepció híve vagyok, mivel egyrészt nem szeretek nagy sebességgel menni (120-130 felett), másrészt valamiért ezek a motorok tetszenek a legjobban.
Párszor mentem már 10-15 perces etapokat az R6-tal, de nem igazán érzetem magam otthon rajta, de az is lehet, hogy csak meg kell szokni míg otthonosan érzi magát rajta az ember. Ugyanakkor azt rögtön érezni, hogy a futómű és a fék nagyon magas szintet képvisel.
Hiába kemény a futómű, de ugyanakkor extrém stabil és pont hogy a rosszabb minőségű útszakaszokon érezni, hogy mennyire kidolgozza az út hibáit. Nincs hintapalinta, nincs bebicskázás, szóval azt azért érezni lehet, hogy óriási potenciál van a motor futóművében (ez egyébként egy 2006-os R6-os, tehát már az újabb verzió, ami azóta csak kisebb módosításokon ment keresztül).

Annyi csak a bibi, hogy ezt a szintű futóművet naked motoron mondjuk csak egy Speed Triple R-en vagy mondjuk egy Tuono V4 vagy Streetfighteren találja meg az ember.

Bár a CB futóműve is nagyon kellemes, sokkal jobb mint pl. az SV vagy akár a GSR volt (bár az sem volt rossz, sőt).
Talan igy jobb lesz a link... http://www.jesterstrickbits.co...
Mi az elfogadhato? :) kintrol erdemes rendelni, pl. innen http://www.jesterstrickbits.co..." target="_blank">Cuccok
Sziasztok
hasidomot szeretnék venni , tudtok segíteni, hogy hol keressem elfogadható áron ?

Köszi Tamás
Kíváncsi leszek majd, hogy a CB után akarsz-e sportmotorra ülni, főleg úgy , hogy zömében utcán mész. Én 600f és 600rr után szálltam most le a sportmotorról. A 600rr párszor megfordult pályán, de csak pályázni nekem drága, utcán meg nem igazán élveztem a 600rr-t... Kipróbáltam több helyen is haverom Speed Triplejét (1050), és meggyőződtem, higy nekem Naked kell, így lett most a CB1000R. Ez néhány éve elképzelhetelen volt. Ennyit változik az ember. Vagy öregszik:)
Az persze majd jövőre derül csak ki, hogy jó döntés volt-e hosszú távon a csere, mert az eddigi 10km-ből még nem derült ki:)
Fogom tavasszal.Eddig nem mertem mert még jön a vezérhangya oszt nem akarok cserélni.
Az már nagy érvágás lenne a mostani pénzemnek.
A Speedet is kipróbáltad már?

Ülök a streeten..............és érzem hogy nekem való.
Ez KB egy 30-perces tesztvezetésen derült ki mikor csak kiváncsiságból elmentem.
Tetszett képről rég de a viselkedés győzött meg.
Rövid,kisméret,nagy teljesítmény stabil váz és futómű.
A speed meg rátesz egy lapáttal.
Mint egy foxterrier és egy pitbull közti különbség.
Van foxim és csak annyi hogy a pitbul nagyobbat harap.
135 ló és 111 Nm nyomaték bőven elég nekem az elkövetkezendő 10 évre rágódni.
Addigra meg már csak tudok annyit hogy ne dögöljek meg a speeden.
Fiatal vagy még az "ez lesz az utolsó" kijelentéshez.
Utcán szerintem szinte bárminek elég a teljesítménye, sőt városban szerintem az ötvenes robival voltam a leggyorsabb, fojtás ki, Gianelli kipu fel és kilencvennél kiakasztotta az órát és kábé olyan könnyen kezelhető mint egy bringa. Sajnálom hogy eladtam, ma már ne tenném.
Én letettem a pízt és futottam.
Jól is tettem.
Ha váltás lesz akkor max egy 1050-es és valszeg ölincces 2012 környéki lesz valamikor a távoli jövőben.
És ez lesz az utolsó motor amit veszek.
De egyenlőre a kis streetnek szeretném megmutatni európa lehető legtöbb motoros részét.