Gondoltam itt is felteszem a kerdest, amivel par eve mar gyotrom a haverjaimat.. :)
Evekkel ezelott megcsinaltam a nagymotoros vizsgamat, mindenen elsore atmentem, viszont azota nem sokat mentem, es motorozni csak par nyaralason tudtam, de akkor is automata nagyrobogokon.
Nemsokara vennek motort, de az ismerosok le akarnak beszelni a 600-as Hornetrol, mondvan, hogy nem vagyok bena, es 1 ev alatt kinovom. Azzal jonnek, hogy a CB1000-es kontrollalhato, es jo lesz tanulomotornak is. En ezt ketlem, bar a nakedek kozul ketsegtelenul ez tetszik a legjobban.
Én eddig kétszer cseréltem olajat, egyszer 900 km környékén, majd 9.000 km környékén, a szezon végén, mielőtt eltettem télre a motort.
Mindkét alkalommal a Repsol Moto Racing 10W-30 HMEOC ment bele és teljesen elégedett voltam végig a váltó/kuplung működésével. Nehéz ebben jó tanácsot adni. Én azért e mellett döntöttem, mert a Honda által javasolt olajviszkozitás a 10W-30, és ez a Repsol legjobb olaja, de ennek ellenére 3.000-3.200 forint/liter áron megvásárolható, tehát szűrővel együtt alig több mint 10 ezerből kijön a csere.
Mondjuk, ha 10W-30-at javasol a gyár, akkor 10W-50-et nem használnék, max. 10W-40-et.
@Abdul: a szervizperiódus valóban 6.000 km, de olajcsere csak 12 ezrenként vagy évente van előírva. Szerintem ha jó minőségű olajat használsz, akkor elég évente egyszer cserélni, hiszen egyikőnk sem igen megy 12 ezernél többet egy évben.
Én a gyári sport olajat szoktam. De szerintem a szervíz periódus 6000km-enként van a CB-nél...
Anno a GSR-nél használtam a Power1-et, de nekem nem jött be. Hangos és darabos lett tőle a váltás.
Ki milyen motorolajat használ és mit javasoltok?
Nekem most Castrol power1 10W50(2450HUF/l) van benne, de a motoros társadalom a Motul-t ajánlja.
Motul 7100 10W40 van 3922HUF/l
Motul 7100 10W30 van 4720HUF/l (ez nincs készleten)
6000km-enknént cserélem, biztos ami biztos.(szervizperiódus 12000km v. 1év lenne)
arrow thunder+arrow katalizator helyettesito.
Az ulest meg az elozo tulaj csinaltatta. A szelei kezzel varrottak, a hatso ulesben plusz egy szivqcsreteg van, hogy meg kenyelmesebb legyen az utasnak.
Bar a hatso utasom 100km utan lezsibbad a motorrol, de ez nem az ules minoseg miatt, hanem a motor sajatossaga miatt van. :)
700 dolcsiért a sima homológ lenne összekötő nélkül, illetve arra még sajna rájönne a vám+ÁFA, hiszen USA-ból van ennyiért...
Az eladóm annó 250.000-ért vette rá a Hondában (láttam a számlát), nemrég kérdeztem rá itthon (nem Honda kereskedésben), 230.000 lenne (árfolyamtól függően).
Én 180.000-ért megválnék tőle fájó szívvel
Az én gépem ki van ilyenkor vonva ideiglenesen a forgalomból, így eszembe sem jut menni vele...
Ettől függetlenül az agyam jár persze, most éppen azon agyalok, hogy az Akra helyett jobban tetszene nekem a HP Corse Hydroform. Éppen ezért felteszem a kérdést, hogy érdekel-e valakit egy hibátlan állapotban lévő ilyen: http://www.akrapovic.com/en/Mo...
Ez a katalizátor nélküli titanium verzió, természetesen az összekötővel együtt adnám. Egy kis hibája van, nincs meg hozzá a DB-killer, de nem hangos
Az idő szerencsére itt is nagyon szép volt tegnap, és szerencséra ma is az. A szépség azonban kimerül annyiban, hogy a levegő szép tiszta és süt a nap.
Sajnos itt Borsodban a hőmérséklet nem elég magas ahhoz, hogy ne kínszenvedésbe forduljon egy akár 15 perces kör. Így a gép pihent tovább a garázsban. Utoljára november 11-én mentem vele, de akkor is csak annyit, hogy elérje az üzemi hőfokot és mozogjon egyet.
Hát, a mai napról annyit, hogy holnap - hacsak valami váratlan közbe nem jön - megyünk megnézni a fekete CBR 1000RR-t.
A részleteket - ha érdekel - megírom emailban.
Kinek mi a lényeg. Ha a másodpercekért harcolnék kint, akkor már én is átépítettem volna a CB-t. Így meg jól esően körözgetek a 2:20-2:25 körüli idővel és még túrázni is tudom használni a motort. (ami még mindig nagyobb élményt nyújt nekem)
Gondoltam itt is felteszem a kerdest, amivel par eve mar gyotrom a haverjaimat.. :)
Evekkel ezelott megcsinaltam a nagymotoros vizsgamat, mindenen elsore atmentem, viszont azota nem sokat mentem, es motorozni csak par nyaralason tudtam, de akkor is automata nagyrobogokon.
Nemsokara vennek motort, de az ismerosok le akarnak beszelni a 600-as Hornetrol, mondvan, hogy nem vagyok bena, es 1 ev alatt kinovom. Azzal jonnek, hogy a CB1000-es kontrollalhato, es jo lesz tanulomotornak is. En ezt ketlem, bar a nakedek kozul ketsegtelenul ez tetszik a legjobban.
Szerintetek?