Szerintem nem sokba tartana a Hondának, ha csinálna a CB1000R-ből egy idomzatos változatot, úgy ahogy tették ezt a kis Hornet esetében, aminek eredményre a CBR600F lett, ami egy nagyon csinos kis gép.
Alacsony fejlesztési költség, semmi komplikáció és elérnének vele egy másik célcsoportot, azaz pl. Abdult :)
Egy ilyen gép tényleg jól ötvözné a CB1000R és a CBF1000F jó tulajdonságait.
Jövőre még nem lesz új CB1000R, de kíváncsi vagyok, hogy 2014-re előállnak-e valami újjal.
Hát így lenne a legjobb, de az asszony szerint egyet sem érdemelnék...
Én inkább attól tartok, hogy egykerekezve fogsz ott pofátlanul leelőzni engem.
Videók meglettek végül?
Na nemá... Akkor mivel jársz melózni? Szóval 1 naked neked , 1 pályagép az asszonynak - az sem baj ha nem ő használja , meg 1 túragép kettőtöknek (de ne valami tatás !) ... mert megérdemlitek
És még fogyózol is... na mindegy... remélem a nagyobb elágazásoknál majd bevártok azért...
Ne ismerj ennyire a majusira mar megvan a "hogyan tegyuk elviselhetobbe a hatso ulest" terv... De gondolkodom hosszu tavu megoldasban is, valahol az asszony altal megalmodott Goldwing es az altalam preferalt CB kozott
Hát igen, nagyon nem volt leterhelt a CB1000R fejlesztői csapat. Bár tényleg nincs rajta mit változtatni. Én azért várok még egy hasonló lépést a Hondától, mint amit a Kawa meglépett a Z1000 SX (Tour) változattal. Persze ott a CBF1000, de az mégsem ennyire pofás és izmos.
A mostani géped ezek szerint egy 2012-es modell? Ha igen, melyik szín?
Ja, és egy változtatást elfelejtettél megemlíteni: a telószárak 2011-től aranyszínűek
Engem nem sikerült összezavarnod, sőt, inkább Te is megerősitettél a Rosso II mellett . Ha 6000-et elmegy, és jól tapad ahogy Te is irtad, bőven elégedett leszek vele. Max Sarajavóba és jégre nem megyek vele
Nincs sok különbség, tulajdonképpen semmi fontos. A kormányt lecserélték egy kónuszosra, a ledes fényt szintén átrajzolták és......őőő ennyi. A színeken változtattak. 12.000 van a régiben, ez 2011 májusától ment bele, akkor lett forgalomba helyezve, túltárolt darab volt úgyhogy még mindig garanciális. Imádtam, ápoltam, vigyáztam rá, de sajnos eldőltem vele. Semmi komoly, a műszerfal és a takaróelem illetve a kormány bal oldalán lévő kütyük sérültek ( ritka egy idióta szituáció volt, mentem vagy kettő és féllel egyesben ) mindenesetre elment tőle a kedvem. Lecseréltem a sérült alkatrészeket - a műszerfal egy vagyon volt - és most eladó lett a drága. Remélem gondos gazdája lesz.
Hi!
Puszta kíváncsiság - és akár hasznos infó itt a fórumon - (mert engem sajnos valószínűleg a közeljövőben nem fenyeget a csere... és mostanában nem foglalkoztam ezekkel a dolgokkal ), szóval mi a különbség az új és a régi generáció között? (értem ezt nyilván műszakilag, nem "design" szempontjából...)
Mennyi volt (van) az előző mocidba? Volt-e valami gondod... vele?
Igen, jól érted, pontosan így történt. Szerintem ez a motor egy igazi joly-joker, tulajdonképpen mindenre jó, nem tudok ennél jobb kompromisszumot a piacon. Hihetetlenül jól motorozható, nagyon barátságos, ugyanakkor ha akarod, baromi erős, hiszen egy ezresről beszélünk. Elképesztően finoman működik, egy műszer és nem mellékesen baromi dögös is. Mindössze egyetlen hibáját tudom megemlíteni gyári állapotában, a hangja. Viszont ezt a legkönnyebb orvosolni.
@ Partibob: Jól értem, hogy volt/van egy CB1000R-ed, amit lecseréltél egy CB1000R-re? Mert ha igen, akkor nagyon bejött neked ez a típus
Én is gondoltam az S20-ra, tulajdonképpen az szólt csak ellene, hogy a német MO tesztjében az írták, hogy nagyon kopik, az összes tesztelt sportgumi közül ez kopott legjobban. A másik dolog, ami miatt a Rosso II mellett döntöttem az az, hogy eleve az van most rajta, és jól érzem magam vele, na meg kb. 7 ezerrel olcsóbb volt az S20-nál.
Ma vettem ki az akksit tölteni és azt láttam, hogy elég sok kis apró kavics bejutott oda az ülés alatti résbe, még az akku alatt is volt. A kerékjárati ív ugyanis itt-ott nem teljesen zárt, pl. ahol az akku leszorító gumiját kell beakasztani, így juthattak tehát be az apró kövecskék
Néztem most a neten sárvédőket, és a legjobban a Puig tetszik, ami nincs együtt a láncvédővel. Azonban még ez is kb. 45 ezerbe kerülne postával, ami azért elég durva egy fém tartóért és egy darabka műanyagért. Úgyhogy jövőre inkább beragasztom (van valamilyen átlátszó 3M márkájú fóliám) azokat a lyukakat
Mondjuk nem egészen értem, hogy egy ilyen árú motornál mi a fenéért kellett lespórolniuk a hátsó sárvédőt, főleg, hogy a vizet, apró kavicsaokat, bitumendarabkákat a kerék pont a hátsó rúgóstagra dobálja, ill. még a katalizátordob felső oldalán lévő mélyedésben is szépen összegyűlik a trutyi. Számomra érthetetlen, hogy ezen miért kellett spórolniuk
A gumitémához szólnék hozzá, hátha sikerül még nagyobb zavart kelteni . Én hatezer párszázat mentem el a gyári gumival, utána a tesztekre hallgatva - ez még tavaly tavasszal volt - a Rosso II. - t tettem fel. Jelenleg 12.000 van a motorban és még messze van a vége. Imádtam a gumit, iszonyatosan tapad - fekete aszfalton - és brutálisat lehet vele dönteni, én a M2/A - n a váci felhajtón letettem a kipufogót is, illetve a karbon takaróelem ért le (Laser Extrem), és mindíg stabil volt - egészen Boszniáig. Na ott megismertem egy másik Rosso II. -t. Sarajevóból Mostarba a hegyek között egy szerpentinen mentünk. Tükörre kopott aszfalt, mintha jégen motoroztam volna. Időnként szabályosan féltem. Lehet, hogy a többiek is csúsztak, de nem annyira mint én, legalábbis nem panaszkodtak. Most cseréltem le a mocit az újabb generációra, úgyhogy a régi most eladó, mindenesetre az újnál egyből még a szalonban lecseréltem a gumit az S20 - ra, úgyhogy van egy garnitúra új BT 015 is eladó. Az S20 - nak sokkal több idő kellett, hogy bekopjon mint a Rosso II- nek, vagy csak az idő volt hidegebb, mindenesetre egyenlőre nem érzek különbséget a kettő között. Eddig egy ezres van az újban - bejáratós ezres - de kopást még nem látok rajta. Szerintem ha normális az aszfalt, ezek a gumik mind sokkal többet tudnak mint ahogy én és az átlag motorozni tud.
Hát...............őőőőőőő..................25 rugóért elpöcsölök egy lézeres kulcstartóval ha kell.
De csak úgy simán is tarthat 5 percig beállítani.
Pláne hogy kitalálok egy fix pontot a motoron és csak rákattintom ha kell.
Tavasszal elviszem egy körre a Drift HD 720-at.
Ha jó képre,hangra,rezgésre 48 rugóért perfekt lesz.
Persze, nem létfontosságúak a fejlesztések, de szerintem túl kicsi az árkülönbség a 2-es és a 3-as Gopro között ahhoz, hogy az ember a régebbit válassza. Kb. 25-e forintról van ui. szó.
Elkapkodni nem fogom, hiszen leginkább motoros videókhoz kellene a cucc, az új szezon pedig még igencsak messze van. Sajnos :(
Nem feltenni akarom a telefonra, hanem annak kijelzőjét használnám arra, hogy a kamerát belőjem, tehát, hogy pl. ne a közvetlenül előttem lévő utat vegye fel vagy hasonlók.
Mondjuk a Gopro-n eleve nincs LCD kijelző, csak külön kapható hozzá, de még ha van is rajta, akkor sem tudod megfelelően beállítani a kamerát, ha az mondjuk a sisakodra van téve, hiszen akkor nem látod a kijelzőt. Ha viszont összekapcsolod a telóval, akkor láthatod azon, hogy a kamera mit is fog venni.
Tehát ezért fontos nekem, hogy ezt tudja a kütyü :)
Szerintem nem sokba tartana a Hondának, ha csinálna a CB1000R-ből egy idomzatos változatot, úgy ahogy tették ezt a kis Hornet esetében, aminek eredményre a CBR600F lett, ami egy nagyon csinos kis gép.
Alacsony fejlesztési költség, semmi komplikáció és elérnének vele egy másik célcsoportot, azaz pl. Abdult :)
Egy ilyen gép tényleg jól ötvözné a CB1000R és a CBF1000F jó tulajdonságait.
Jövőre még nem lesz új CB1000R, de kíváncsi vagyok, hogy 2014-re előállnak-e valami újjal.
Én inkább attól tartok, hogy egykerekezve fogsz ott pofátlanul leelőzni engem.
Videók meglettek végül?
És még fogyózol is... na mindegy... remélem a nagyobb elágazásoknál majd bevártok azért...
1 neked 1 azasszonynak.
Tenyleg ket motor kellene. Egy palyamotor meg egy turagep.
Most komolyan.............a motor szóló program.
Esetleg 2 motor.
A mostani géped ezek szerint egy 2012-es modell? Ha igen, melyik szín?
Ja, és egy változtatást elfelejtettél megemlíteni: a telószárak 2011-től aranyszínűek
Üdv
Peti
Puszta kíváncsiság - és akár hasznos infó itt a fórumon - (mert engem sajnos valószínűleg a közeljövőben nem fenyeget a csere... és mostanában nem foglalkoztam ezekkel a dolgokkal ), szóval mi a különbség az új és a régi generáció között? (értem ezt nyilván műszakilag, nem "design" szempontjából...)
Mennyi volt (van) az előző mocidba? Volt-e valami gondod... vele?
Én is gondoltam az S20-ra, tulajdonképpen az szólt csak ellene, hogy a német MO tesztjében az írták, hogy nagyon kopik, az összes tesztelt sportgumi közül ez kopott legjobban. A másik dolog, ami miatt a Rosso II mellett döntöttem az az, hogy eleve az van most rajta, és jól érzem magam vele, na meg kb. 7 ezerrel olcsóbb volt az S20-nál.
Ma vettem ki az akksit tölteni és azt láttam, hogy elég sok kis apró kavics bejutott oda az ülés alatti résbe, még az akku alatt is volt. A kerékjárati ív ugyanis itt-ott nem teljesen zárt, pl. ahol az akku leszorító gumiját kell beakasztani, így juthattak tehát be az apró kövecskék
Néztem most a neten sárvédőket, és a legjobban a Puig tetszik, ami nincs együtt a láncvédővel. Azonban még ez is kb. 45 ezerbe kerülne postával, ami azért elég durva egy fém tartóért és egy darabka műanyagért. Úgyhogy jövőre inkább beragasztom (van valamilyen átlátszó 3M márkájú fóliám) azokat a lyukakat
Mondjuk nem egészen értem, hogy egy ilyen árú motornál mi a fenéért kellett lespórolniuk a hátsó sárvédőt, főleg, hogy a vizet, apró kavicsaokat, bitumendarabkákat a kerék pont a hátsó rúgóstagra dobálja, ill. még a katalizátordob felső oldalán lévő mélyedésben is szépen összegyűlik a trutyi. Számomra érthetetlen, hogy ezen miért kellett spórolniuk
A gumitémához szólnék hozzá, hátha sikerül még nagyobb zavart kelteni . Én hatezer párszázat mentem el a gyári gumival, utána a tesztekre hallgatva - ez még tavaly tavasszal volt - a Rosso II. - t tettem fel. Jelenleg 12.000 van a motorban és még messze van a vége. Imádtam a gumit, iszonyatosan tapad - fekete aszfalton - és brutálisat lehet vele dönteni, én a M2/A - n a váci felhajtón letettem a kipufogót is, illetve a karbon takaróelem ért le (Laser Extrem), és mindíg stabil volt - egészen Boszniáig. Na ott megismertem egy másik Rosso II. -t. Sarajevóból Mostarba a hegyek között egy szerpentinen mentünk. Tükörre kopott aszfalt, mintha jégen motoroztam volna. Időnként szabályosan féltem. Lehet, hogy a többiek is csúsztak, de nem annyira mint én, legalábbis nem panaszkodtak. Most cseréltem le a mocit az újabb generációra, úgyhogy a régi most eladó, mindenesetre az újnál egyből még a szalonban lecseréltem a gumit az S20 - ra, úgyhogy van egy garnitúra új BT 015 is eladó. Az S20 - nak sokkal több idő kellett, hogy bekopjon mint a Rosso II- nek, vagy csak az idő volt hidegebb, mindenesetre egyenlőre nem érzek különbséget a kettő között. Eddig egy ezres van az újban - bejáratós ezres - de kopást még nem látok rajta. Szerintem ha normális az aszfalt, ezek a gumik mind sokkal többet tudnak mint ahogy én és az átlag motorozni tud.
De csak úgy simán is tarthat 5 percig beállítani.
Pláne hogy kitalálok egy fix pontot a motoron és csak rákattintom ha kell.
Tavasszal elviszem egy körre a Drift HD 720-at.
Ha jó képre,hangra,rezgésre 48 rugóért perfekt lesz.
Elkapkodni nem fogom, hiszen leginkább motoros videókhoz kellene a cucc, az új szezon pedig még igencsak messze van. Sajnos :(
Üdv
Peti
Ezért nem adnék többet érte.
Beállítani be tudom monitor nélkül is talán.
Mondjuk a Gopro-n eleve nincs LCD kijelző, csak külön kapható hozzá, de még ha van is rajta, akkor sem tudod megfelelően beállítani a kamerát, ha az mondjuk a sisakodra van téve, hiszen akkor nem látod a kijelzőt. Ha viszont összekapcsolod a telóval, akkor láthatod azon, hogy a kamera mit is fog venni.
Tehát ezért fontos nekem, hogy ezt tudja a kütyü :)