Kicseréltem ma a hátsó fékbetétet. Hátha más is akar cserélni, így leírom a menetét, mert pofonegyszerű a dolog.
1. A motor menetirány szerinte jobb oldala felől húzzuk a nyerget a tárcsa felé, hogy a féknyeregben lévő dugattyúk visszamenjenek a helyükre. Ha korábban utánatöltöttünk fékfolyadékot - tehát az a max. szinten vagy egy kicsit alatta van - akkor érdemes egy fecskendővel leszívni a tartályból, hiszen a dugattyúk visszanyomásával emelkedni fog a szint a tartályban.
2. Ezek után csavarjuk ki a link alatt lévő képen a 11-es számmal jelölt csavart:
3. Ezt követően húzzuk ki a betéteket előre, vagyis a menetirány felé - amúgy másfelé nem is lehet.
4. Csavarjuk vissza a 11-es számú csavart és érzéssel - vagy 17 Nm-rel - húzzuk azt meg.
5. Utolsó lépésként ne felejtsük el párszor megnyomni a fékpedált, hogy a betétek felfeküdjenek a tárcsára. Ezt fontos megtenni, különben az első fékezésnél kellemetlen meglepetés ér majd bennünket, mivel be fog esni a pedál.
@ Abdul: Remek a szardíniai összeállítások Még egyszer köszönöm
Abdul:
Most akadt itthon a kezembe a 2011/12-2012/01 száma a FastRide-nak, és a YouRide rovatban mit látnak szemeim? Abdul nickel egy CB1000R bemutatása... Csak nem Te vagy az ott a tuk-tukon?
Amúgy az újságot eredetileg a végén lévő osztrák túra miatt vettem elő, már tervezgetem hova viszem majd a CB-t, mert az 600F meg a 600RR zömében csak a cikkben lévő 6. szakaszon járt, a Rechnitz-Lockenhauson... Ezzel már szeretnék mégtöbbet felfedezni az osztrák csiki-csukikból.
Nagyon...............
Még él.80e Km nulla karbantartás és megy.
Kicseréltem a komplett féket és a futómű 3/4-ét.
Úgyhogy avval nincs gáz.
Viszont lassú mint a csiga.Max 100 de azt sokáig.
Plató szánalmasan keskeny de az meg lesz oldva egy szélesítéssel.
Alaphelyzetben ez bútorszállításra van optimalizálva.Az a feledata.
Motor csak bónusz.
Max 6db tuti elfér rajta.3 a platón 3 egy futón.
És a tripla pici,aranyos,gyors és szíp.
4et akkora platora nem teszel fel, csak ha szetszeded darabokra a motorokat vagy ha robogozni akarsz lent . Max. 3 vekony naked motor fer oda, de az se biztos. 2,2 meter korul van a rovid CB is, a kormany szelesseg meg 85cm korul van. Es kell a hely a lefogatashoz...
Hat a Hyundai nem tudom mennyire birja a strapat...
Nem túl hosszú.
Talán tavaszra lesz 2x330-as plató amire ha szerencsém van 4-et feldobhatok plusz 3 a futóra.
De ez még sokmindentől függ.
Alacsonynak alacsony.H100-as platós.
Ha addig nem krepál be nyár végére kéne terveznem.
Kompon nem a sulytol hanem a hossztol es a magassagtol fugg az ar. Tehat ott lenyegtelen kerdes. 3,5 tonna limit inkabb az autopalya dijak miatt nem mindegy (olasz, szloven, magyar). Ezert mindenkeppen 3,5 t alatt kell tartani a szallitasi osszsulyt, kulonben nem eri meg. Szerintem 8 motort igy le lehet szallitani, hosszu kisteherrel es futoval.
Köszi Abdul az infókat. Azt az anyagot nagyon megköszönném, az emailem olahpeter76@gmail.com
Gondolom, hogy egy linket küldesz majd, bár annyira nem ismerem ki magam ezekkel a dolgokkal. Előre is köszi :)
Hali, fogadd ugy e sorokat, hogy ez a sajat tapasztalat, neked mas is lehet a preferencia. Jartam motorral Korzikan is, ezert van osszehasonlitasi alapom.
Korzika kornyezete es varosai szebbek, ez teny. De ha megnezed a fotoim, akkor lathatod, hogy Szardinia sem marad el nagyon tole. Szamomra ez az egyetlen elony a francia szigettel kapcsolatosan. Na jo meg kicsit olcsobb a komp, mert kicsit rovidebb az ut.
Amiben az olasz gyoz:
- uthalozat: brutalis ami kint van. Mind mennyisegre, mind minosegre, mind kanyarszamra levetitve. Mintha kanyarvadasz motorosoknak epitettek volna a szigetet. En mar kozel 10000kmt vezettem kint es meg mindig nem jartam minden uton.
- haladas: Korzikan napi 200kmt erdemes betervezni, sokkal lassabb az atlagsebesseg (nem mindenhol jok az utak, nagyobb a forgalom), Szardinian siman teljesitheto a napi 400-500km is
- vendegszeretet: nekem nem jott be a francia fellengzos stilus, az olasz jofejseg mindenhol megmutatkozik (mondom annak ellenere, hogy most oktoberben feltortek kint az automat)
- kaja: imadom az olasz eteleket
Szoval ha imadod a vegtelen (tempos) kanyarokat tokeletes minosegu aszfalton, nulla forgalomban, akkor Szardinia a tereped. De ha erdekel osszeraktam egy 15 oldalas kepekkel illusztralt osszefoglalot az eddigi kinti tapasztalatokrol, atkuldom toldacucc-on.
@Abdul: Hadd kérdezzem már meg tőleg, mint Szardínia speciaéistától, hogy miért mindig Szardíniát választjátok és nem Korzikát?
Képek alapján az is nagyon szép, ugyanakkor biztos jó okotok van arra, hogy miért inkább Szardíniára mentek.
Más: hétvégén megpróbálom kicserélni a hátsó fékbetéteket és remélem, hogy tényleg ki tudom szedni a nyerget a kerék kiszerelése nélkül, ill. hogy megfelelően hozzá is férek majd a betétcseréhez.
A minap az első lánckerék borítását szedtem le és gyönyörűen kitakarítottam a dzsuvát. Nem semmi, hogy mi gyűlik ott össze, pedig én kizárólag aszfaltos utakon járok, esőt nem látott a gép és a láncsprayt is ésszel viszem fel, nem kilószámra.
ollrájt, ollrájt...
Tegnap találtam egy szardíniai (nem motoros) úti beszámolót, imádták ők is a szigetet, csak éppen a kanyargós utakkal nem voltak nagyon kibékülve...
"Ha nem autópályán megy az ember, készüljön fel arra, hogy Szardinia 80%-a hegyvidék. A térképen cikkcakk utakon mentünk hegyre fel, hegyről le. Nagyon lassan haladtunk, mindig vártuk, hogy talán ez már az utolsó kanyar, de nem, soha véget nem érő szerpentineket hagytunk magunk mögött. Később visszasírtuk ezt az útszakaszt, volt ennél sokkal rosszabb." (azaz sokkal kanyargósabb )
Dear friends, please change the language to Hungarian. You can find the switch in your head - between ears...
És kész
Egyébként is, írhatnak bármit... Mi nagyon is jól tudjuk, hogy a mi mocink a legjobb, hiszen ezért járunk ezzel
(az angol tudásom elég fos, úgyhogy a perfektek kíméljenek a kritikáktól )
SuperBike Magazine Dec 2012---"2012 Bike of the Year" conclusion--"After much deliberation, the thinking mans decision came down between the fun, easy to ride, wheelie happy CB1000R--and the GSXR 750---which is why we picked the Panigale"
Not known yet. If you have a webpage link please share with us - I tried to find it, but without success. Or just scan the pages.
Have you ever tried the Google translator?
Sorry--my hungarian isnt good: did you know that the CB1000R was almost the British Superbike Magazine "Bike of the Year"?--only beaten by the Ducati Panigale!
Szerintem a Grossglockner-ig meg se allj
Kicseréltem ma a hátsó fékbetétet. Hátha más is akar cserélni, így leírom a menetét, mert pofonegyszerű a dolog.
1. A motor menetirány szerinte jobb oldala felől húzzuk a nyerget a tárcsa felé, hogy a féknyeregben lévő dugattyúk visszamenjenek a helyükre. Ha korábban utánatöltöttünk fékfolyadékot - tehát az a max. szinten vagy egy kicsit alatta van - akkor érdemes egy fecskendővel leszívni a tartályból, hiszen a dugattyúk visszanyomásával emelkedni fog a szint a tartályban.
2. Ezek után csavarjuk ki a link alatt lévő képen a 11-es számmal jelölt csavart:
http://www.lingshondaparts.com...
3. Ezt követően húzzuk ki a betéteket előre, vagyis a menetirány felé - amúgy másfelé nem is lehet.
4. Csavarjuk vissza a 11-es számú csavart és érzéssel - vagy 17 Nm-rel - húzzuk azt meg.
5. Utolsó lépésként ne felejtsük el párszor megnyomni a fékpedált, hogy a betétek felfeküdjenek a tárcsára. Ezt fontos megtenni, különben az első fékezésnél kellemetlen meglepetés ér majd bennünket, mivel be fog esni a pedál.
@ Abdul: Remek a szardíniai összeállítások Még egyszer köszönöm
Most akadt itthon a kezembe a 2011/12-2012/01 száma a FastRide-nak, és a YouRide rovatban mit látnak szemeim? Abdul nickel egy CB1000R bemutatása... Csak nem Te vagy az ott a tuk-tukon?
Amúgy az újságot eredetileg a végén lévő osztrák túra miatt vettem elő, már tervezgetem hova viszem majd a CB-t, mert az 600F meg a 600RR zömében csak a cikkben lévő 6. szakaszon járt, a Rechnitz-Lockenhauson... Ezzel már szeretnék mégtöbbet felfedezni az osztrák csiki-csukikból.
Még él.80e Km nulla karbantartás és megy.
Kicseréltem a komplett féket és a futómű 3/4-ét.
Úgyhogy avval nincs gáz.
Viszont lassú mint a csiga.Max 100 de azt sokáig.
Plató szánalmasan keskeny de az meg lesz oldva egy szélesítéssel.
Alaphelyzetben ez bútorszállításra van optimalizálva.Az a feledata.
Motor csak bónusz.
Max 6db tuti elfér rajta.3 a platón 3 egy futón.
És a tripla pici,aranyos,gyors és szíp.
Hat a Hyundai nem tudom mennyire birja a strapat...
Talán tavaszra lesz 2x330-as plató amire ha szerencsém van 4-et feldobhatok plusz 3 a futóra.
De ez még sokmindentől függ.
Alacsonynak alacsony.H100-as platós.
Ha addig nem krepál be nyár végére kéne terveznem.
Olyasmit hallottam hogy 3,5 tonnás még személy és a futó hozzá nem drága.
Igazez?
Gondolom, hogy egy linket küldesz majd, bár annyira nem ismerem ki magam ezekkel a dolgokkal. Előre is köszi :)
Korzika kornyezete es varosai szebbek, ez teny. De ha megnezed a fotoim, akkor lathatod, hogy Szardinia sem marad el nagyon tole. Szamomra ez az egyetlen elony a francia szigettel kapcsolatosan. Na jo meg kicsit olcsobb a komp, mert kicsit rovidebb az ut.
Amiben az olasz gyoz:
- uthalozat: brutalis ami kint van. Mind mennyisegre, mind minosegre, mind kanyarszamra levetitve. Mintha kanyarvadasz motorosoknak epitettek volna a szigetet. En mar kozel 10000kmt vezettem kint es meg mindig nem jartam minden uton.
- haladas: Korzikan napi 200kmt erdemes betervezni, sokkal lassabb az atlagsebesseg (nem mindenhol jok az utak, nagyobb a forgalom), Szardinian siman teljesitheto a napi 400-500km is
- vendegszeretet: nekem nem jott be a francia fellengzos stilus, az olasz jofejseg mindenhol megmutatkozik (mondom annak ellenere, hogy most oktoberben feltortek kint az automat)
- kaja: imadom az olasz eteleket
Szoval ha imadod a vegtelen (tempos) kanyarokat tokeletes minosegu aszfalton, nulla forgalomban, akkor Szardinia a tereped. De ha erdekel osszeraktam egy 15 oldalas kepekkel illusztralt osszefoglalot az eddigi kinti tapasztalatokrol, atkuldom toldacucc-on.
@Abdul: Hadd kérdezzem már meg tőleg, mint Szardínia speciaéistától, hogy miért mindig Szardíniát választjátok és nem Korzikát?
Képek alapján az is nagyon szép, ugyanakkor biztos jó okotok van arra, hogy miért inkább Szardíniára mentek.
Más: hétvégén megpróbálom kicserélni a hátsó fékbetéteket és remélem, hogy tényleg ki tudom szedni a nyerget a kerék kiszerelése nélkül, ill. hogy megfelelően hozzá is férek majd a betétcseréhez.
A minap az első lánckerék borítását szedtem le és gyönyörűen kitakarítottam a dzsuvát. Nem semmi, hogy mi gyűlik ott össze, pedig én kizárólag aszfaltos utakon járok, esőt nem látott a gép és a láncsprayt is ésszel viszem fel, nem kilószámra.
Tegnap találtam egy szardíniai (nem motoros) úti beszámolót, imádták ők is a szigetet, csak éppen a kanyargós utakkal nem voltak nagyon kibékülve...
"Ha nem autópályán megy az ember, készüljön fel arra, hogy Szardinia 80%-a hegyvidék. A térképen cikkcakk utakon mentünk hegyre fel, hegyről le. Nagyon lassan haladtunk, mindig vártuk, hogy talán ez már az utolsó kanyar, de nem, soha véget nem érő szerpentineket hagytunk magunk mögött. Később visszasírtuk ezt az útszakaszt, volt ennél sokkal rosszabb." (azaz sokkal kanyargósabb )
És kész
Egyébként is, írhatnak bármit... Mi nagyon is jól tudjuk, hogy a mi mocink a legjobb, hiszen ezért járunk ezzel
(az angol tudásom elég fos, úgyhogy a perfektek kíméljenek a kritikáktól )
Have you ever tried the Google translator?