Hali, én már így hoztam el a kereskedésből (Wilker), benne volt (ez is) az alapárban, így összeget sem tudnék mondani. Anno amikor a motort kerestem több kereskedésnek is írtam, hogyha ott venném mennyi lenne az a kerékfújási plusz és általában 50-et mondtak a két kerékre.
Színben kicsit eltér, jobban csillog, de szerintem alig észrevehető. Viszont amennyire jól néz ki, annyira kényes.
Milyen eljárással fújattad le a felnieidet?
Normál fényezőkabin a motor gyári színére?
Mennyit kértek érte és hol csinálták?
Színe nem tér el a motor színétől
Koszi mindenkinek!
Megerositettetek bennem, amit amugy is gondoltam: jojjon eloszor egy 600-as. :-)
Par evad mulca lehet, h jelentkezem azert itt is, mikor mar buszke 1000-es tulajdonossa avanzsalhatok. :-))
Végül is azt veszed amit akarsz és amire telik...Donor mindig kell és lesz is. Halkan megsúgom..mindenkinél van úgy ,hogy elgurul a gyógyszer..hazudik aki állítja ,hogy nem...és nagyon nem mindegy ,hogy uralod e azt amin csücsülsz...vagy csak viteted magad vele..
A rokkant kocsi nem gyorsul!
Dipshit,Krissal..és az a "kevés" hozzászóló velem együtt csak azt sugallja ,hogy nem feltétlenül neked kell könnyítened a Föld túlnépesedési problémáján..
De minden a te döntésed!
Személy szerint a fokozatosság elvét követő kollégákhoz csatlakoznék. Én személy szerint 125-ös után vettem a CBR600F-et, majd a 600RR-t. A lépcső nem volt nagy, de már több év motorozás után is nem egyszer volt olyan, hogy egy kövér gáz után egyből az jött le, hogy "azt a qu..., hogy megy ez...". Most ez alatt nem azt kell érteni, hogy megijed az ember vagy ilyesmi, csak azt, hogy nagyon észnél kell lenni, még egy 600-ason is.
Namost a CB1000R ugyan a 600RR-nél nem sokkal erősebb, 120 vs 126LE, viszont majd másfélszer akkor nyomatéka van. Sokat nem mentem vele, de ezt már tapasztaltam, ismét előjött az "azt a qu...."-effektus.
Mindezzel azt akarom mondani, hogy szerintem is annak van igaza, aki szerint bármennyire is kezes egy CB1000R, azért mégis egy olyan 220kg-os motorról beszélünk, amiben 100Nm nyomatéka van, és azért egy relative tapasztalatlanabb pilótát azért meg tud lepni! És szerintem nem az lenne a cél, hogy egy életre elmenjen a kedve a motorozástól az első kellemetlenebb tapasztalatok miatt.
Hidd el, nagyon elég tud lenni egy 100LE körüli 600-as is. Sőt, inkább soxor sok is!
Szóval csak ésszel!
Szia!
Dipshit kolléga leírása jobb, mint amit én ki tudnék csiholni magamból, javaslom olvasd el, nagyon egyetértek vele:
Dipshit [36896] 2012. október 6. 22:08 http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha ki is akarod motorozni és meghalni sem szeretnél feleslegesen korán, akkor max 5-600, mondjuk 500-ban talán a CB500 a legjobb, vagy a CBF600 ami egy hihetetlen barátságos és jól kezelhető darab. Én elsőre nem kezdenék még Hornettel sem. (mondjuk közúton egy 600-ast sem fogsz kimotorozni)
Lehet motorozni, meg lehet jól motorozni, de minkét esetben két fajta motoros létezik: Aki már esett és aki még nem.
Egyáltalán mennyi pénzt szánsz rá? Kikkel motoroznál?
A méreted nem számít az nem indok az 1000-esre, viszont elülteti benned sikeresen a félelmet, amit elég nehezen fogsz kiheverni.
Beszélhetünk a költségekről is. Ha hétvégente elmész a haverokkal a nyugatihoz, akkor kurvára mindegy, ha viszont motorozni akarsz, akkor érdemes nézni a fogyasztást és a gumikat/alkatrész árakat is.
Típusra azt vedd, amibe szerelmes leszel, de ha nem akarod a gatyád is otthagyni, akkor Japánt. (Tudom Zoli, vagy Angolt :) )
Kiváncsi lennék a barátaidra.
Ha a hornetet 1 év alatt kinövöd, akkor nem csak nem vagy béna, hanem őstehetség vagy.
Persze nálam a 'kinövöd' nem azt jelenti, hogy megszokod a gyorsulását, vagy hogy gyengének érzed, mert többet is vissza kell váltani, mikor a kocsisort előzve próbálod a haverokat követni...
Hidd el kellemes az a hornet.
Esetleg a klasszikusabb CBF600.
Más a nyomatékeloszása.És azok is százlovas járgányok.Lépnek 200 fölött.
Én a 110 kilómmal elvagyok egy 675-össel.
Igaz minenki csak tanakodik hogy mi s az.
Hat en is meglepodtem a valaszokon. Azt hittem tobben fogtok lebeszelni a nagygeprol. :-))
Szoval ossz tapasztalat: nagymotoros vizsga, par szaz kilometer nagyrobogokon. A vezetesi guakorlatot egy 500-as kereklampas :-) hondan szedtem ossze, sztem max 250 kilcsi.
Nem vagyok egy durrbele Janos, sot, de azert meglepodtem az ajanlasokon.
Alapvetoen rovid turakra hasznalnam, kezdetben mindenkepp varoson kivul, utana varosban is. Nagy turakat nem tervezek. A helyzet az, h mivel 186cm vagyok es 90 kilo koruli, egyszeruen jobban kezre all az 1000-es.
Ha nem cb1000r, mit javasolnatok. Naked-et szeretnek (ducati monstert ajanlottak meg, 696-796-osokat).
Szia!
Előre is elnézést az itt lakóktól, de furák voltak a válaszaitok, konkrétan nem hiszem el, hogy a saját gyereketeknek is ezt válaszolnátok néhányan, hogy igen, sok kontrollal ülj fel nyugodtan az 1000-esre, automata robogó után friss jogsival.
Kedves zlippi!
Kérdeznék pár dolgot, illetve sugallnék, mielőtt döntenél!
Mekkora volt a legnagyobb motor, amivel motoroztál és mennyit?
A haverok oda is adták már kipróbálni a saját 1000-es gépüket? Egyáltalán odamerik adni?
Mire szeretnéd használni a motort, mi vele a célod? Mire akarod használni?
Lenne lehetőséged kipróbálni többféle vasat?
Autómata nagyrobi után kezdőként?
A sornégy 600-nál legalább megvan az esély hogy ha nem megy 8000 fölé olyan mint egy gs 500.
CB-ről ezt nem tom elhinni.
Szevasz, na segítek én is, ha tudok, bár ha már pár éve gyötrődsz ezen a kérdésen, akkor már letudhattad volna a kevesebb köbcentis tapasztalatot is akár.
Én 600-as GSR-ről váltottam (mint Peti), beletettem 43ezer km-t úgy gondolva, hogy már válthatok nagyobbra. De hatalmas váltás erő érzésre nem lett a kihegyezett 600-as (100LE) csupaszok és a CB között. Vége kb. ugyanannyi, fokozatokat kicsit jobban (kb. 10km-rel) lehet kihúzni, súlyra szintén annyi. A különbség igazából a nyomaték és a motorfék... no meg a GSR után sokkal passzolóbb üléshelyzet. Kiélveztem a sportosabb, pörgetős 600-as korszakot és most a nyugisabb (nak tűnő) nyomatékosabb motorozás van. Ez jobban tetszik minden szempontból. Bár hajlamosabb elfelejteni így az ember, hogy milyen erő lakozik alatta, a 600-asnál jobban érezni lehetett ezt a kontrollt szerintem, mert fejben is jobban megfeszültél, amikor visszaváltottál 3-at egy előzésnél , itt meg ugyanazt megteszed izzadság és váltogatás nélkül. Azért ez becsapós is lehet.
Szóval szerintem próbáld ki mindkettőt és ne az döntsön, hogy 600 vagy 1000, hanem amelyiken jobban kordában tudod tartani az elmédet is, mert komoly játékszer bármelyik verzió is.
Őőőőő mmmmm..........hátttt.............én egy kevésbé értékes motorral kezdeném.
Nagyon nehéz jó árban CB-re alakatrészt talni.
A kezdeti apró eske-kele mutatványt nem egy ilyen csinos ezressel kéne apszolválni.
Mivel én a 600-as kategóriával kezdtem (SV 650, majd GSR 600) és most egy CB 1000R-t vezetek, talán tudok segíteni.
Ha viszonlyag magabiztosan tudod kezelni a gázt, kuplungot és a váltót, akkor szerintem nincs akadálya annak, hogy rögtön a CB-vel kezdj. Sőt, semmi akadálya sincs, mert ha egy hatszázassal csinálasz nagy hülységet (megfordulásnál nagy gáznál rálövöd a kuplungot, vagy hasonlók), akkor az ugyanaúgy bajjal végződik.
Nagyon könnyen vezethető a CB, simán lehet vele lassan is menni. Ha valaki pl. benéz egy kanyart, akkor azt ugyanúgy benézi a hatszázassal is.
Ha a naggyal indítasz, akkor egy jó darabig nem kell cserén gondolkodnod, bőven elégedett leszel, és az eladás-vásárlás problematikájával sem kell foglalkoznod.
Mit szóltok az új, 2013-as színhez?
http://www.totalmotorcycle.com...
Nekem tetszik nagyon. És megfigyeltem azt is, hogy már csak ABS-es verzióként kapható.
Színben kicsit eltér, jobban csillog, de szerintem alig észrevehető. Viszont amennyire jól néz ki, annyira kényes.
Milyen eljárással fújattad le a felnieidet?
Normál fényezőkabin a motor gyári színére?
Mennyit kértek érte és hol csinálták?
Színe nem tér el a motor színétől
Köszi előre is a válaszokat
Megerositettetek bennem, amit amugy is gondoltam: jojjon eloszor egy 600-as. :-)
Par evad mulca lehet, h jelentkezem azert itt is, mikor mar buszke 1000-es tulajdonossa avanzsalhatok. :-))
Zlipp
A rokkant kocsi nem gyorsul!
Dipshit,Krissal..és az a "kevés" hozzászóló velem együtt csak azt sugallja ,hogy nem feltétlenül neked kell könnyítened a Föld túlnépesedési problémáján..
De minden a te döntésed!
Namost a CB1000R ugyan a 600RR-nél nem sokkal erősebb, 120 vs 126LE, viszont majd másfélszer akkor nyomatéka van. Sokat nem mentem vele, de ezt már tapasztaltam, ismét előjött az "azt a qu...."-effektus.
Mindezzel azt akarom mondani, hogy szerintem is annak van igaza, aki szerint bármennyire is kezes egy CB1000R, azért mégis egy olyan 220kg-os motorról beszélünk, amiben 100Nm nyomatéka van, és azért egy relative tapasztalatlanabb pilótát azért meg tud lepni! És szerintem nem az lenne a cél, hogy egy életre elmenjen a kedve a motorozástól az első kellemetlenebb tapasztalatok miatt.
Hidd el, nagyon elég tud lenni egy 100LE körüli 600-as is. Sőt, inkább soxor sok is!
Szóval csak ésszel!
Dipshit kolléga leírása jobb, mint amit én ki tudnék csiholni magamból, javaslom olvasd el, nagyon egyetértek vele:
Dipshit [36896] 2012. október 6. 22:08
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha ki is akarod motorozni és meghalni sem szeretnél feleslegesen korán, akkor max 5-600, mondjuk 500-ban talán a CB500 a legjobb, vagy a CBF600 ami egy hihetetlen barátságos és jól kezelhető darab. Én elsőre nem kezdenék még Hornettel sem. (mondjuk közúton egy 600-ast sem fogsz kimotorozni)
Lehet motorozni, meg lehet jól motorozni, de minkét esetben két fajta motoros létezik: Aki már esett és aki még nem.
Egyáltalán mennyi pénzt szánsz rá? Kikkel motoroznál?
A méreted nem számít az nem indok az 1000-esre, viszont elülteti benned sikeresen a félelmet, amit elég nehezen fogsz kiheverni.
Beszélhetünk a költségekről is. Ha hétvégente elmész a haverokkal a nyugatihoz, akkor kurvára mindegy, ha viszont motorozni akarsz, akkor érdemes nézni a fogyasztást és a gumikat/alkatrész árakat is.
Típusra azt vedd, amibe szerelmes leszel, de ha nem akarod a gatyád is otthagyni, akkor Japánt. (Tudom Zoli, vagy Angolt :) )
Ha a hornetet 1 év alatt kinövöd, akkor nem csak nem vagy béna, hanem őstehetség vagy.
Persze nálam a 'kinövöd' nem azt jelenti, hogy megszokod a gyorsulását, vagy hogy gyengének érzed, mert többet is vissza kell váltani, mikor a kocsisort előzve próbálod a haverokat követni...
Esetleg a klasszikusabb CBF600.
Más a nyomatékeloszása.És azok is százlovas járgányok.Lépnek 200 fölött.
Én a 110 kilómmal elvagyok egy 675-össel.
Igaz minenki csak tanakodik hogy mi s az.
Hat en is meglepodtem a valaszokon. Azt hittem tobben fogtok lebeszelni a nagygeprol. :-))
Szoval ossz tapasztalat: nagymotoros vizsga, par szaz kilometer nagyrobogokon. A vezetesi guakorlatot egy 500-as kereklampas :-) hondan szedtem ossze, sztem max 250 kilcsi.
Nem vagyok egy durrbele Janos, sot, de azert meglepodtem az ajanlasokon.
Alapvetoen rovid turakra hasznalnam, kezdetben mindenkepp varoson kivul, utana varosban is. Nagy turakat nem tervezek. A helyzet az, h mivel 186cm vagyok es 90 kilo koruli, egyszeruen jobban kezre all az 1000-es.
Ha nem cb1000r, mit javasolnatok. Naked-et szeretnek (ducati monstert ajanlottak meg, 696-796-osokat).
Udv:
Zlipp
Előre is elnézést az itt lakóktól, de furák voltak a válaszaitok, konkrétan nem hiszem el, hogy a saját gyereketeknek is ezt válaszolnátok néhányan, hogy igen, sok kontrollal ülj fel nyugodtan az 1000-esre, automata robogó után friss jogsival.
Kedves zlippi!
Kérdeznék pár dolgot, illetve sugallnék, mielőtt döntenél!
Mekkora volt a legnagyobb motor, amivel motoroztál és mennyit?
A haverok oda is adták már kipróbálni a saját 1000-es gépüket? Egyáltalán odamerik adni?
Mire szeretnéd használni a motort, mi vele a célod? Mire akarod használni?
Lenne lehetőséged kipróbálni többféle vasat?
A sornégy 600-nál legalább megvan az esély hogy ha nem megy 8000 fölé olyan mint egy gs 500.
CB-ről ezt nem tom elhinni.
Én 600-as GSR-ről váltottam (mint Peti), beletettem 43ezer km-t úgy gondolva, hogy már válthatok nagyobbra. De hatalmas váltás erő érzésre nem lett a kihegyezett 600-as (100LE) csupaszok és a CB között. Vége kb. ugyanannyi, fokozatokat kicsit jobban (kb. 10km-rel) lehet kihúzni, súlyra szintén annyi. A különbség igazából a nyomaték és a motorfék... no meg a GSR után sokkal passzolóbb üléshelyzet. Kiélveztem a sportosabb, pörgetős 600-as korszakot és most a nyugisabb (nak tűnő) nyomatékosabb motorozás van. Ez jobban tetszik minden szempontból. Bár hajlamosabb elfelejteni így az ember, hogy milyen erő lakozik alatta, a 600-asnál jobban érezni lehetett ezt a kontrollt szerintem, mert fejben is jobban megfeszültél, amikor visszaváltottál 3-at egy előzésnél , itt meg ugyanazt megteszed izzadság és váltogatás nélkül. Azért ez becsapós is lehet.
Szóval szerintem próbáld ki mindkettőt és ne az döntsön, hogy 600 vagy 1000, hanem amelyiken jobban kordában tudod tartani az elmédet is, mert komoly játékszer bármelyik verzió is.
Nagyon nehéz jó árban CB-re alakatrészt talni.
A kezdeti apró eske-kele mutatványt nem egy ilyen csinos ezressel kéne apszolválni.
Tapasztalati tények tudatában mondom.
Csak megerősíteni tudom a Péter hozzászólását! Sok embernél okoz ez a kismotor-nagymotor kérdés dilemmát, de csak bátran és főleg ésszel! :)
zoli
Mivel én a 600-as kategóriával kezdtem (SV 650, majd GSR 600) és most egy CB 1000R-t vezetek, talán tudok segíteni.
Ha viszonlyag magabiztosan tudod kezelni a gázt, kuplungot és a váltót, akkor szerintem nincs akadálya annak, hogy rögtön a CB-vel kezdj. Sőt, semmi akadálya sincs, mert ha egy hatszázassal csinálasz nagy hülységet (megfordulásnál nagy gáznál rálövöd a kuplungot, vagy hasonlók), akkor az ugyanaúgy bajjal végződik.
Nagyon könnyen vezethető a CB, simán lehet vele lassan is menni. Ha valaki pl. benéz egy kanyart, akkor azt ugyanúgy benézi a hatszázassal is.
Ha a naggyal indítasz, akkor egy jó darabig nem kell cserén gondolkodnod, bőven elégedett leszel, és az eladás-vásárlás problematikájával sem kell foglalkoznod.
Szóval, én azt mondom: Igen, jöhet a CB :)