Néztem a hood.de-t, a Metzi Sportec M5 csak 207EUR a pár (plusz 24 a posta ide, de lehet el tudnám küldetni Ausztriába, és haver hazahozná, az csak 10EUR). Az nem rossz ár, még az osztrákos postával is olyan 61-2eFt... Meggondolandó. Bár a Dunlop is 68 lenne így.
Szevasz,
Ringen szerintem meg nem mentunk 2:20 ala, szoval esszel megyunk, lehetoleg sokat elozgetve. En munka miatt ugyis csak a delutani lassut tudom megoldani. De ime egy kis sajat video http://m.youtube.com/#/watch?v...
Nekem még a 600F4-en volt sima Pilot Power, jó kis gumi volt, azzal adtam még el. Nem csak a lábtartó vásott el, hanem a gyári hurkatöltő is leért már a jobbosban az osztrák szerpentinen, a gumi nem csúszott meg sosem. De akkor még máshogy motoroztam, meg az csak 600-as volt, azért a Pilotnál egy pici pályásabb gumma kéne, hátha feltévedek hébe-hóba én is, aztán nem akarok úgy járni, mint a 600RR BT015-ével ... Én sem szerettem azt a gumit. Utcán is volt hogy megcsúszott az eleje...
Ahogyan mondtam... mire megírtam, már kaptál egy másik ajánlatot
Viszont Abdul tanácsaival vigyázz, mert blöfföl, most tanul motorozni, alig ment néhány száz kilométert...
(vagy itt nem illik viccelődni? )
Welcome!
Biztosan élvezni fogod a mocit, nem ismerek olyat aki csalódott volna benne...
Gumi ügyben - Én Pilot Power 2CT-t használok, jártam vele kinn kétszer-háromszor pályán is, tapadással ott sem volt gond, mint ahogyan utcán sem, és mondjuk úgy finoman, hogy nem túl kímélős üzemmódban is elment 8-10 ezret mindkét garnitúra... A gyárin (és a 2CT-n) kívül mást nem próbáltam ezen a mocin (a gyárit nem szerettem...), viszont a 2CT-t bátran ajánlom, másik motoron is használom, ott is kiválóan teljesít... De azt hiszem ezt csak én használom itt a fórumon, úgy hogy biztosan mondanak még egy-két bevált típust a márkatársak!
Szevasz, először is gratula a motorhoz, jobban jártál vele, mint az MV-vel.
Gumi ügyben a saját és a velem motorozó emberkék tapasztalatait látva a Dunlop Sportsmartot javasolnám. Kellően gumigyilkos motorozással (40-50% ebből Hungaroring, Szardínia) is 8000-et kibír a hátsó nagyon gyors felmelegedéssel és kva jó tapadással. M3-as pl. volt akinél 2000km-nél elfogyott a szigeten, ami még csak nem is az gyorsan fogyó sportgumi, amiket te írtál.
Én a Qualifier-ből az RR-t is szerettem, igaz az nem bírt ennyi km-t. A Sportsmart profilja is nagyon sportos, szinte keresi a kanyarokat, gyerekjáték döntögetni vele.
Üdv Mindenkinek!
A tegnapi nappal csatlakoztam a - remélhetően - boldog CB1000R tulajok táborához, hazahoztam a 08-as ABS-es, 11ekm-t futott kicsikémet. A gép egy 08-as CBR600RR utódja (előtte egy 02-es CBR600F-em volt), bízom benne, hogy hasonlóan sok örömömet lelem ebben is.
A legfontosabb teendőm majd a tavaszi műszakin kívül a gép felgumizása lesz. A hátsó kuka, az első zsír új Qualifier, amit eladok, mert sokan szidják, nem szimpatikus gumi.
Nem igazán sikerült még dűlőre jutnom, hogy pálya-utcai sport gumi legyen (pl. Mezti Racetec K3, vagy Michelin Power One vagy hasonlók), vagy ilyen széles spektrumú főleg utcai sportgumi, ami akár pálya vagy túra szegmensbe is belelóg. Főleg osztrák szerpentinezésre használom majd a mocit, de nem szeretnék 2-3000km-enként gumit cserélni.
Ebben várnám tapasztalatotokat, véleményeteket, kinek mi vált be.
Előre is köszi!
Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valamelyikőtök hátsó fékbetétet a mociján? Az enyém más sajnos igencsak elkopott, így rendeltem is hozzá betétgarnitúrát.
A német fórumon azt írták, hogy kijön a nyereg akkor is, ha a kereket nem szerelem ki, de én ebben nem vagyok olyan biztos. Ha minden jól megy, akkor elvileg kibírja a következő gumizásig.
Ha azonban nem kell hozzá kiszedni a kereket, akkor hamarabb kicserélném. Mivel ehhez a kipufogót is le kell szedni, így elég nagy macera lenne, ha csak így tudnám a betétet kicserélni.
Bizony, olyannyira, hogy gyakorlatilag a CB1000R-t hozzák ki győztesnek.
Mindezt olyan ellenfelek mellett, mint a Triumph Speed Triple R (!) és Aprilia Tuono V4 APRC. És tegyük még ehhez hozzá, hogy angol tesztről van szó, melyekben a Triumph általában (vagy inkább kivétel nélkül) nyerni szokott. És nem lényegtelen az sem, hogy a Triumph 1,6, az Aprilia pedig 1,3 millával kerül többe a mi Hondánknál.
Külön dicsérték a gáz rendkívül finom adagolhatóságát és a tesztelő által valaha használt legfinomabb váltót.
Persze nem minden egy ilyen teszt, de azért jóleső érzés volt olvasni, hogy mások szerint is igen fasza kis moci a miénk :)
Az új Superbike magazinban már megint jól teljesített a Hondánk a csupasz 1000-esek között! A kompon is többet láttam belőle, volt majdnem ikertesó is.
Néztem a hood.de-t, a Metzi Sportec M5 csak 207EUR a pár (plusz 24 a posta ide, de lehet el tudnám küldetni Ausztriába, és haver hazahozná, az csak 10EUR). Az nem rossz ár, még az osztrákos postával is olyan 61-2eFt... Meggondolandó. Bár a Dunlop is 68 lenne így.
Ringen szerintem meg nem mentunk 2:20 ala, szoval esszel megyunk, lehetoleg sokat elozgetve. En munka miatt ugyis csak a delutani lassut tudom megoldani. De ime egy kis sajat video http://m.youtube.com/#/watch?v...
Gumit pedig innen szoktam rendelni, itt vallalhato az ara http://www.hood.de/angebot/425...
Ja es regen en is szemeztem az MV-vel, de a CB tenyleg jobb.
Leírások alapján szimpatikus ez a Sportsmart is, illetve az is amit írtál, hogy 8ezret is elmegy akár...
Annyit had kérdezzek meg, hogy ha már így kijárogattok a Hringre, milyen köridőket csaptok az 1000R-el?
Amúgy úgy vélem, hogy ezekre "szűkítettem" a kört (nem fontossági sorrendben):
Metzi Sportec M5
Dunlop Sportsmart
Bridgestone S20
Michelin Power Pure
Alapvetően sztem majd az dönt, hogy éppen melyik lesz akcijóssan...(bár ezek pont újabb fejlesztések, úgyhogy aligha...)
Illik itt mindent csinálni, ne fogjad vissza magad!
Viszont Abdul tanácsaival vigyázz, mert blöfföl, most tanul motorozni, alig ment néhány száz kilométert...
(vagy itt nem illik viccelődni? )
Biztosan élvezni fogod a mocit, nem ismerek olyat aki csalódott volna benne...
Gumi ügyben - Én Pilot Power 2CT-t használok, jártam vele kinn kétszer-háromszor pályán is, tapadással ott sem volt gond, mint ahogyan utcán sem, és mondjuk úgy finoman, hogy nem túl kímélős üzemmódban is elment 8-10 ezret mindkét garnitúra... A gyárin (és a 2CT-n) kívül mást nem próbáltam ezen a mocin (a gyárit nem szerettem...), viszont a 2CT-t bátran ajánlom, másik motoron is használom, ott is kiválóan teljesít... De azt hiszem ezt csak én használom itt a fórumon, úgy hogy biztosan mondanak még egy-két bevált típust a márkatársak!
Gumi ügyben a saját és a velem motorozó emberkék tapasztalatait látva a Dunlop Sportsmartot javasolnám. Kellően gumigyilkos motorozással (40-50% ebből Hungaroring, Szardínia) is 8000-et kibír a hátsó nagyon gyors felmelegedéssel és kva jó tapadással. M3-as pl. volt akinél 2000km-nél elfogyott a szigeten, ami még csak nem is az gyorsan fogyó sportgumi, amiket te írtál.
Én a Qualifier-ből az RR-t is szerettem, igaz az nem bírt ennyi km-t. A Sportsmart profilja is nagyon sportos, szinte keresi a kanyarokat, gyerekjáték döntögetni vele.
A tegnapi nappal csatlakoztam a - remélhetően - boldog CB1000R tulajok táborához, hazahoztam a 08-as ABS-es, 11ekm-t futott kicsikémet. A gép egy 08-as CBR600RR utódja (előtte egy 02-es CBR600F-em volt), bízom benne, hogy hasonlóan sok örömömet lelem ebben is.
A legfontosabb teendőm majd a tavaszi műszakin kívül a gép felgumizása lesz. A hátsó kuka, az első zsír új Qualifier, amit eladok, mert sokan szidják, nem szimpatikus gumi.
Nem igazán sikerült még dűlőre jutnom, hogy pálya-utcai sport gumi legyen (pl. Mezti Racetec K3, vagy Michelin Power One vagy hasonlók), vagy ilyen széles spektrumú főleg utcai sportgumi, ami akár pálya vagy túra szegmensbe is belelóg. Főleg osztrák szerpentinezésre használom majd a mocit, de nem szeretnék 2-3000km-enként gumit cserélni.
Ebben várnám tapasztalatotokat, véleményeteket, kinek mi vált be.
Előre is köszi!
Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valamelyikőtök hátsó fékbetétet a mociján? Az enyém más sajnos igencsak elkopott, így rendeltem is hozzá betétgarnitúrát.
A német fórumon azt írták, hogy kijön a nyereg akkor is, ha a kereket nem szerelem ki, de én ebben nem vagyok olyan biztos. Ha minden jól megy, akkor elvileg kibírja a következő gumizásig.
Ha azonban nem kell hozzá kiszedni a kereket, akkor hamarabb kicserélném. Mivel ehhez a kipufogót is le kell szedni, így elég nagy macera lenne, ha csak így tudnám a betétet kicserélni.
Előre is köszi a tippeket.
Üdv
Peti
Mindezt olyan ellenfelek mellett, mint a Triumph Speed Triple R (!) és Aprilia Tuono V4 APRC. És tegyük még ehhez hozzá, hogy angol tesztről van szó, melyekben a Triumph általában (vagy inkább kivétel nélkül) nyerni szokott. És nem lényegtelen az sem, hogy a Triumph 1,6, az Aprilia pedig 1,3 millával kerül többe a mi Hondánknál.
Külön dicsérték a gáz rendkívül finom adagolhatóságát és a tesztelő által valaha használt legfinomabb váltót.
Persze nem minden egy ilyen teszt, de azért jóleső érzés volt olvasni, hogy mások szerint is igen fasza kis moci a miénk :)
Üdv mindenkinek
Peti
mert érdekelne
Bontva postával 23e.
Kormány jobb lenne.
Gyári.
Olcsóért.
Viszont ha emelő, vagy olaj kell jó pénzért..
Van még neki 2 db félkarú emelője Hondához, Triumphoz: 19eFt!