Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kocsik miatt hulyeseg, ez igaz. Nekem volt mar gazolasos balesetem, egy bringas nem hallott engem gyari kipufogoval, ezert hatranezes nelkul fordult be elem, eselyem se volt fekezni (50-nel mentem belteruleten).
Azota csak sportdobbal jarok, ami nem uvolt vaddiszno modjara.
Haver...ez hogy a kocsik észre vesznek mert hangos a dobod,egy hatalmas nagy kamu!
A hangos dobot a motoros saját szórakoztatására rakja fel ,hogy szebb legyen a hangja a motornak.
Egy kocsi ha megy 80-100 körül,az ablak fel van húzva...+ megy a rádió általában+ szélzaj..stb. Mire meghalja a kipufogód,te már mellette vagy és előzöd. Ez még nem tűnt fel?
Sportdobot tegyél rá! Csak ne ilyen 10 ezres foscht.
Lebeszéltetek a sportdobról és a plexiről is Nem fogok változtatni semmit a motoron. Amúgy full gyári, semmit nem csinált rajta az előző tulajdonos, és nekem így tetszik. De a halk dob veszélyes, az autók nem észlelnek kellő időben, a Horneté szólt mint a qurva élet, 2km.ről lehetett hallani. A plexi lehet hogy annyira nem is lényeg, nyáron rövid távon munkába járok motorral, tavasszal meg ősszel pedig hobbimotorozás, kisebb túrák
Mi a tapasztalatotok a CB1000 fogyasztásával kapcsolatban? Még csak 180km-t mentem vele köszönhetően a sok fos időnek, de már villog az utolsó kocka. Mennyi a tartalék?
Újabb kérdés: Kezelési könyvet honnan tudnék szerezni hozzá? Esetleg van olyan aki eladná? Megvenném
Szia. Egy éves a dob es 70 re gondoltam.
https://www.kepesmotor.hu/kawa...

Mondjuk egy ilyesmit, hangja is meg van már és a tartós 200 feletti tempó is jól tolerálható
Szia! Mi az ára a dobnak?
Ez a motor nem arra való, akkor valami idomos vaddisznót kellett volna választani. Tudja és bírja is a tempót, de kizárt, hogy valaki valahol tartósan 200 felett közlekedjen, röviden kipörgetve meg nem kell plexi.
Kipufogóból egyik se lesz igazán hangos, ha marad a gyári katalizátor. Ha kiiktatod, akkor kell power commander is kell bele. Nem azt mondom ,hogy nem kell hang a motornak, de egy bizonyos szintet ne lépjünk át...Inkább örüljünk, hogy a rendőrök még nem szopóznak velünk annyira. Külföldön is ez ment, ennek köszönhetően szigorítottak a közúti ellenőrzéseken, és tavasztól őszig bizonyos szakaszokról kitiltották a motorosokat.
Ahogy egy kedves ismerősöm is mondta:
Csupasz motoron, hogy legyen szélvédelem olyan plexi kell ami k... ronda!
Ami még jól is néz ki, legtöbbször nagyobb szél zajt generál a bukonál!!!
Vagy a tankot nyaldosod folyamatosan....
Ha már ennyire a 200feletti tempóra gerjedtél rá, szerintem inkább túra sport kategóriát kellett volna választanod!
Ezt mindenféle bántás nélkül mondom!!!
Nekem van egy eladó leo vince gp dobom ha erdekel.
A plexi nem fog sokat segiteni 200 felett. Ott már nem árt az idom. a végdobot meg nem biztos, hogy a leghangosabbra kell cserélni, az senkinek se jó, hanem a legszebb hangúra, illetve amelyik a legjobban illeszkedik a motorod karakterisztikájához.
Pont azért akartam 1000es motort, mert szeretem ha az óra 200 felett van. Ez a vas könnyedén teljesíti, de a szélvédelemmel nem birkózik meg 170 felett, ezért akarom felplexizni. Egy haverom VFR800asán volt egy bazi nagy szép gyári plexi és tökéletesen fogta a szelet, de a Cb-re nem terveztek ilyet szóval ezért kellene találni valami alternatívát. A másik gondom a kipu. A lehető leghangosabb végdobra lenne szükség. Valami ötlet?
nemigazan,a belehuzas az hogy sietek.Es a fogyasztasba,130-140 nel 5,5 kornyeke,150-160 meg inkabb 7,vagy afelett.
De 140 nel nem.
Azonkivul 130 as nezelodesnel birom egesz nap csak kibaszott unalmas160 nal kb hatar kornyeken mar faj jopar izuletem es nagyobb koncentracio a kocsik miatt.
Ez van.Ez a tapasztalat,ha tapsolsz ha nem.
140 babazsúr, de a 160-hoz bele kell húzni?
ha belehuzok 160.De akkor az INA kuton mrg kelk allnom a hatar elott.
Miért?
Te mennyivel mész tartósan a pályán?
Én csak 1x pályáztam a Hornet-el, igaz nem nagy táv (Balatonkeresztúr-tól m1/7 közös szakaszig 150-170 tartósan "nem csak 2-3km")
A 130-140 babazsúr.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a gyári olajleeresztő csavarnak nem mágnesesnek kellene lennie véletlen, illetve a kis réz alátét is gyári lehet ami ott van? Az eddigi motorjaimnál mindig mágneses volt a leeresztő rézalátét nélkül csak azért kérdezem, hogy ez így jó e?
Jó váltás, én is kolbászzsíros Hornetről váltottam :D

A plexi dolgot engedd el, szép nincs, csak ronda. A Horneten nekem is volt egy kicsi, szerettem is, de a CB1000R-en tökéletesen elvagyok nélküle. Idén nyáron Bécsig autópályáztam, nagyon jól bírtam a tartós 130-140-es tempót.
Sziasztok. Eladtam Hornet 600asomat és CB1000R-re váltottam. Brutális a különbség :D Na de a lényeg, plexit akarok rá, olyat ami jól véd a széltől, nem kell hozzá belefúrni a fejidomba és jól is néz ki. Mit ajánlatok?
Köszönöm
Belül a perem. Enyémen is fordítva volt, úgy vettem. Itt találsz pár képet:
https://www.sportmotor.hu/foru...
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés...
Próbáltam vissza keresni, abból az jött le, hogy a hátsó lánckerék pereme belül kell hogy legyen!
Szóval a kérdés, hogy a perem belül vagy kívülre kell esnie???
Köszönöm a válaszokat
A villa egy kényes szerkezet, főleg arra kényes, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű tiszta olaj legyen benne. Én nagyon gyorsan újra szétszedetném a villát, mielőtt még valami visszafordíthatatlan történik valamelyik alkatrésszel. Ha nem bízol a régi csapatban a Zolit tudom ajánlani a Zenit Racingnél. Ő az Öhlins hivatalos szervize Magyarországon és szerintem etalon a szakmában. Az én telómat is Ő szervízelte Öhlins olajjal - a Hondáét is - és sokkal jobb lett mint gyárilag volt. A neten minden elérhetősége fent van.
Én a fényszóróizzót is lecseréltem, mert nekem is kevés volt, és ha nem is sokkal de egy kicsit azért jobb lett.