Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első fogaskerék zajcsillapítós lesz, az már eldőlt. A hátsó színe most fekete, megpróbálok olyat szerezni. Kösz a tippet!
Teljesen normál hang.Nem hallom menet közben.
Ezt is nezd meg, ez egy jobb video:
http://youtu.be/kEmCXE5W32c
Huhh hétvégén meghallgatom.De szerintem tuti zenészek vagytok.Vagy én süketülök öregkoromra.
Mondom, masik motoron hallottak. Meg a video is megvan JT-tol, amikor alvanyon forgattam a kereket:
http://youtu.be/XTjQmp-eHY8
50km/h felett mar eleg zajos volt, nyitott akra sem nyomta el. En biztos nem veszek tobbet sima lanckereket elore. Mellesleg mar Jt is forgalmaz hangtompitosat azota ;-)
Volt fenn gumimentes lánckerék gyári dobbal.Én egy mukkot nem hallottam semmit a lánctól.
Zenészek vagytok vagy mi?
Ez az erősebb kivitelű lánc? Ha jól tudom, pont a határon van a teljesítménye a blokknak.
És egy kép a hátsó lánckerékről. Fekete, mint az eredeti.
Ezt furcsállom,
nekem normál JT lánckerék van fenn, és semmi hangot nem hallok a lánc felől, pedig az ixil dobom a katalizátorra van feltéve, szóval nem olyan nagyon hangos.
Nem viccelek :-) A Hornetre felrakta anno Bubus az uj JT szettet, aztan elmentem motorozni Montenegroba, es vegig azon filozam , hogy honnan a francbol jon az a hang... Ezt kovetoen meg lementunk a Mecsekbe is, mellettem az egyik pajtas herelt Pc41 dobbal hallotta az en lancomat. Ezt kovetoen kicsereltem az elso lanckereket gyarira es szep csendes lett minden(kiveve az akra) :-)
A sportdob mellett.
Az se rossz, ha a hatso lanckerek fekete (ha mar gyarilag is az van rajta.)

A zajcsillapitos sokkal jobb. Anno a hornetrol 2e km utan ledobtam a sima elso lanckereker, nem tudtam elviselni a zajt.
A hátsó lánckerékre figyelj, hogy hogyan rakod fel. Én a zajcsillapítós kivitelt tettem előre fogaskerékből. Sztem jobb.
Én ezt vettem tavaly, a képen látható összegért meg a nittelo is belefért, most drágább kicsivel.
Az alábbi linken láthatód a láncaiért aktuális árát:
https://m.louis.de/artikel/did...
Sziasztok!
Elérkezett nálam a lánccsere ideje. Ki, milyen láncot választott és mennyibe került az egész? Én DID zvmx-et tervezek, első és hátsó fogaskerekekkel.
Elottem mar kb mindent elmondtak. :-) Nagyon megeri valtani, nekem kenyelmesebb az ulespozicio, nem zsibbadok annyira. A plusz ero nagyon bejon, a Transzalpinan 1-2 kanyar megfogta a Hornetet, nehezen indult meg felfele. Ugyanott az ezressel nem volt gond.
Szerettem a Hornetben, hogy letezett hozza doboz szett, jo volt vele turazni. Az ezres mar nem pakolhato olyan jol, de erre is van igen jo megoldas, amit ha elobb tudok, akkor a hornetet sem dobozolom fel.
Én pc41-esről ültem át, elsősorban a dizájn miatt, bár a Hornet is nagyon tetszett és tetszik a mai napig. Kezelhetőségben nincs érdemi különbség, az ezrest nem kell annyira forgatni. Hasonló élmény vele a motorozás., a nagyobb nyomaték miatt picit élvezetesebb.
A 2007-ben piacra lépett pc41-es Hornet és a 2008-ban indult CB1000R nagy előrelépés volt a megelőző Hornet, illetve CB900-as után. A CB1000R formailag szvsz ma is megállja a helyét. Elektronikailag persze már elment mellette a világ.
Akkor van összehasonlítási alapod. Milyen a CB1000-es egy 600asHornethez képest?
Es miert fontos a valtashoz 2012-es ar?

Nekem is 2006-os kolbaszzsiros hornetem volt elotte, nagyon szerettem :-)
Mert jövőre szeretnék váltani és kb.egy 8 éves példány fér bele pénzügyileg. A Hornetem 2006os, és egyre inkább úgyérzem hogy kezd divatjamúlttá válni, illetve elöregedik...
Abdul már megírta, én is úgy emlékszem az árra. Amúgy miért kérdezed?
3M körül lehetett,
Én 2010ben 2.8 körül vettem és a legutolsó (2017?) listaár 3.6-3.7m volt.
Sziasztok. Meg tudja mondani valaki mennyi volt a CB1000R új ára 2012-ben, illetve 13-ban? Köszi