Mondom, masik motoron hallottak. Meg a video is megvan JT-tol, amikor alvanyon forgattam a kereket: http://youtu.be/XTjQmp-eHY8
50km/h felett mar eleg zajos volt, nyitott akra sem nyomta el. En biztos nem veszek tobbet sima lanckereket elore. Mellesleg mar Jt is forgalmaz hangtompitosat azota ;-)
Ezt furcsállom,
nekem normál JT lánckerék van fenn, és semmi hangot nem hallok a lánc felől, pedig az ixil dobom a katalizátorra van feltéve, szóval nem olyan nagyon hangos.
Nem viccelek :-) A Hornetre felrakta anno Bubus az uj JT szettet, aztan elmentem motorozni Montenegroba, es vegig azon filozam , hogy honnan a francbol jon az a hang... Ezt kovetoen meg lementunk a Mecsekbe is, mellettem az egyik pajtas herelt Pc41 dobbal hallotta az en lancomat. Ezt kovetoen kicsereltem az elso lanckereket gyarira es szep csendes lett minden(kiveve az akra) :-)
Én ezt vettem tavaly, a képen látható összegért meg a nittelo is belefért, most drágább kicsivel.
Az alábbi linken láthatód a láncaiért aktuális árát: https://m.louis.de/artikel/did...
Sziasztok!
Elérkezett nálam a lánccsere ideje. Ki, milyen láncot választott és mennyibe került az egész? Én DID zvmx-et tervezek, első és hátsó fogaskerekekkel.
Elottem mar kb mindent elmondtak. :-) Nagyon megeri valtani, nekem kenyelmesebb az ulespozicio, nem zsibbadok annyira. A plusz ero nagyon bejon, a Transzalpinan 1-2 kanyar megfogta a Hornetet, nehezen indult meg felfele. Ugyanott az ezressel nem volt gond.
Szerettem a Hornetben, hogy letezett hozza doboz szett, jo volt vele turazni. Az ezres mar nem pakolhato olyan jol, de erre is van igen jo megoldas, amit ha elobb tudok, akkor a hornetet sem dobozolom fel.
Én pc41-esről ültem át, elsősorban a dizájn miatt, bár a Hornet is nagyon tetszett és tetszik a mai napig. Kezelhetőségben nincs érdemi különbség, az ezrest nem kell annyira forgatni. Hasonló élmény vele a motorozás., a nagyobb nyomaték miatt picit élvezetesebb.
A 2007-ben piacra lépett pc41-es Hornet és a 2008-ban indult CB1000R nagy előrelépés volt a megelőző Hornet, illetve CB900-as után. A CB1000R formailag szvsz ma is megállja a helyét. Elektronikailag persze már elment mellette a világ.
Mert jövőre szeretnék váltani és kb.egy 8 éves példány fér bele pénzügyileg. A Hornetem 2006os, és egyre inkább úgyérzem hogy kezd divatjamúlttá válni, illetve elöregedik...
http://youtu.be/kEmCXE5W32c
http://youtu.be/XTjQmp-eHY8
50km/h felett mar eleg zajos volt, nyitott akra sem nyomta el. En biztos nem veszek tobbet sima lanckereket elore. Mellesleg mar Jt is forgalmaz hangtompitosat azota ;-)
Zenészek vagytok vagy mi?
nekem normál JT lánckerék van fenn, és semmi hangot nem hallok a lánc felől, pedig az ixil dobom a katalizátorra van feltéve, szóval nem olyan nagyon hangos.
A zajcsillapitos sokkal jobb. Anno a hornetrol 2e km utan ledobtam a sima elso lanckereker, nem tudtam elviselni a zajt.
Link a köttetőhöz.
Az alábbi linken láthatód a láncaiért aktuális árát:
https://m.louis.de/artikel/did...
Elérkezett nálam a lánccsere ideje. Ki, milyen láncot választott és mennyibe került az egész? Én DID zvmx-et tervezek, első és hátsó fogaskerekekkel.
Szerettem a Hornetben, hogy letezett hozza doboz szett, jo volt vele turazni. Az ezres mar nem pakolhato olyan jol, de erre is van igen jo megoldas, amit ha elobb tudok, akkor a hornetet sem dobozolom fel.
Nekem is 2006-os kolbaszzsiros hornetem volt elotte, nagyon szerettem :-)
Én 2010ben 2.8 körül vettem és a legutolsó (2017?) listaár 3.6-3.7m volt.