Mi az az ebben? Új egység vásárlásában?
A leírásod alapján azt gondolom, nem vagy túl járatos az ilyesfajta javításokban. Azt ajánlanám, keress egy hozzáértő szakembert. Szerintem az FI egység zárlata csak következménye az eredeti hibának. Lehet, hogy a generátorod is rossz, valamint, ha szétégetté az akkut", megéghetett más is. Mielőtt ész nélkül " rádugod az új vezérlőt, ki kell mérni a teljes rendszert, nehogy leégjen az új egység is. Ez az ÉN véleményem. Mielőtt nagyobb kárt okozol saját magadnak.
Segítséget szeretnék kérni ! Tura során elromlott a feszültség szabályozom és szétégette az akkumulátorom,és kivágott egy 20 a biztosítékot motor ezáltal megállt .Kicseréltem az akut feszabályzot de a biztit továbbra is levágja. El kezdtem húzogatni a csatlakozókat hogy mi a hibás. Ha lehúzom az úgynevezett PGM-FI EGYSÉGről akkor nem csapja ki. Valószínű ez ment szét úgy gondolom :(. Valaki nem tudna segíteni ebben ? cb1000r 2009
Sziasztok,
Honda CB1000R - 2012 gyári kipuff (bontott) van eladó, vagy kontakt ahol tudok érdeklődni ?
Jelenleg IxIL L2X kipuff van rajta, de nincs hozzá Db killer ... valakinek ötlet, hogy lehetne megoldani, hogy legyen ?
Érdekelne még a motorhoz:
- hátsó sárvédő fekete - szürke vagy karbon (használt is lehet)
- hasidom fekete - szürke vagy karbon (használt is lehet)
Előre is köszönöm.
A Honda szervizekben (2 - is) sem tudják mi lehet, ráadásul csak júniusra tudnak időpontot adni ... :-(
Azt javasolták, hogy cseréljek gyertyákat ... jobb híján ...
Köszi, de kifújkodtam ... semmi változás ...
A lábtartó fel van hajtva indításnál ... :-D
Többször próbáltam, hogy gyújtás vissza, kulcs kiszed, majd újra, de semmi ...
Akku feszültség rendben.
A Honda szervízekben (2.) sem tudják mi lehet, ráadásul csak júniusra tudnak időpontot adni ... :-(
Gyújtás rendben, műszerfal betölt ... indítás, tekerei, tekeri, de nem kapja el. 2-8x-i próbálkozások után ... mintha elkapná, de mégsem ...
A lábtartó fel van hajtva indításnál ... :-D
Többször próbáltam, hogy gyújtás vissza, kulcs kiszed, majd újra, de semmi ...
Akku feszültség rendben.
A Honda szervízekben (2.) sem tudják mi lehet, ráadásul csak júniusra tudnak időpontot adni ... :-(
A nehéz indítás nekem is előjött. Tekeri, tekeri, de nem indul. Többszöri próbálkozás után sikerül. Aztán egy fórumon láttam egy megoldást: felhajtja az ember a lábtámaszt, és mit tesz isten, azonnal indul. Mindig. Szerintem semmi logika nincs ebben, de mégis ez a helyzet nálam.
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit, pár napja egy 2012 évjáratú CB1000R tulajdonosa vagyok.
Szép igy is a motor, de pár dolgot változtatnék rajta.
Szükségem lenne kipuffantóra, kuplung/fékkarokra, motoremelőre, rendszámtábla tartóra.
A Bódis Dupla GP kipufogóval szemezgetek, amit Abdul kolléga ajánlott . Valakinek van ötlete honnan lehet beszerezni normális áron? Esteleg ha tudtok használtat, az is érdekelhet, de kizárólag csak kitűnő állapotú.
Köszönöm!
Nálam sosem volt ilyen. Az szerintem a motorolaj hibája. Ha MA2-es olaj került bele, akkor nem lehetne ilyesmi probléma... Én Motul 7100-ast használok.
A leírásod alapján azt gondolom, nem vagy túl járatos az ilyesfajta javításokban. Azt ajánlanám, keress egy hozzáértő szakembert. Szerintem az FI egység zárlata csak következménye az eredeti hibának. Lehet, hogy a generátorod is rossz, valamint, ha szétégetté az akkut", megéghetett más is. Mielőtt ész nélkül " rádugod az új vezérlőt, ki kell mérni a teljes rendszert, nehogy leégjen az új egység is. Ez az ÉN véleményem. Mielőtt nagyobb kárt okozol saját magadnak.