Most vagy ráteszel egy univerzális ledes rendszámvilágítást,vagy veszed a kedvenc kiegészítőgyártóm cuccát,evotech perfomance.
Nagyon masszív,nagyon szép,és nagyon drága,de adják a világítást. https://evotech-performance.co...
A szépség mindig szubjektív. Ami az egyiknek nem tetszik, jó lesz a másiknak, és ez így rendben is van. Tény, hogy sokan nem ülnének át az SC60-ról az SC80-ra, de sok új vevő is hozott a Hondának. Nem mindenkinek kell az agresszív/morcos naked motor.
Nekem személy szerint egyáltalán nem jön be, nem szeretem a papás motorokat, sokkal izgalmasabb a régi.
Ami nem tetszik:
- a kerek lámpa szerintem még a PC36-os Horneten is szebb volt. A CB1000R-en olyan, mint ha orrba verték volna
- gyújtáskapcsoló a tankon, innen kezdve egy jó tanktáskát se lehet rárakni, vagy szarul áll rajta (mert létezik már)
- SC60-nál hidraulikus volt a kuplung, így szerintem már presztízskérdés lett volna ,hogy az SC80 is azt kapjon. Ez nekem kicsit olyan, mint amikor Hornet korszak végén megjelent a sima telós CB650Ft, amit azzal magyaráztak, hogy áttervezték és sokkal jobb az USD-nél... (Btw. neo megjelenéssel megint USD van rajta). Biztos jó sima kuplunk, olcsóbb, stb... csak na...
- árban sok extráért azért kemény felárat kérnek (440e Ft), ami az olcsóbb konkurenciánál széria.
- a rendszámtartó gané, de sokan valamiért ezt rakják fel, de szerencsére egyszerű módosítani
Sziasztok. Egy mindenkihez szóló kérdést tennék fel, mert érdekel ki mit gondol arról, hogy a 2018-tól gyártott CB1000-esen hogyan tudták ilyen rondán megoldani a rendszámtáblatartót??? Hogy a Hondánál nem csaptak rá a kezére annak aki először megrajzolta ezt a motort? Akinek kipattant a fejéből ez a tervezet, azt miért nem verték agyon az íróasztalánál?? Eleve hogy csaphatják le ennyire az új motorok farokrészét, értem hogy a tömegközéppontosítás az elsődleges de mocskos ronda motorok születnek! Vagy csak az én ízlésem ennyire földhözragadt? Nem bírom feldolgozni. Van köztetek pszichológus?
Május 17 én az esti 21:00 Corsica Victoriaval megyek, vissza meg 24 -én este ugyanezzel.
Szallas szombattól szerdáig Cala Gononeban, szerdától péntekig pedig Nebida mellett. Szóval van rá esély, hogy talakozunk
Ha ketten mentek akkor inkább kisteher legyen szerintem - de csak javaslat. Gyorsabb, futoval lassú azért menni meg macerás. És szerintem a plusz hosszúság miatt drágább is a kompjegy.
Csak tájékoztatásul az idei kompjegyek nálunk így alakultak májusra:
- motorosoknak kabinnal (3 fő egy kabinban) kb 180eur per fő
- nagyobb kisteher, kabinnal (4 motor, 2 sofőr) kb 300 EUR
Lábon min 150eFt-tal kell tervezni a logisztikat per fő. Kisteherrel max ennyi, ha berelsz akkor is. Ha pedig van kéznél akkor meg bőven megéri.
Nagyon masszív,nagyon szép,és nagyon drága,de adják a világítást.
https://evotech-performance.co...
-új gyári takaróponyva - 20e Ft
-új fejidom - 30e Ft
-ixil kipufogó szép állapotban, E betűs - 50e Ft
Érdeklődni privátban!
Nekem személy szerint egyáltalán nem jön be, nem szeretem a papás motorokat, sokkal izgalmasabb a régi.
Ami nem tetszik:
- a kerek lámpa szerintem még a PC36-os Horneten is szebb volt. A CB1000R-en olyan, mint ha orrba verték volna
- gyújtáskapcsoló a tankon, innen kezdve egy jó tanktáskát se lehet rárakni, vagy szarul áll rajta (mert létezik már)
- SC60-nál hidraulikus volt a kuplung, így szerintem már presztízskérdés lett volna ,hogy az SC80 is azt kapjon. Ez nekem kicsit olyan, mint amikor Hornet korszak végén megjelent a sima telós CB650Ft, amit azzal magyaráztak, hogy áttervezték és sokkal jobb az USD-nél... (Btw. neo megjelenéssel megint USD van rajta). Biztos jó sima kuplunk, olcsóbb, stb... csak na...
- árban sok extráért azért kemény felárat kérnek (440e Ft), ami az olcsóbb konkurenciánál széria.
- a rendszámtartó gané, de sokan valamiért ezt rakják fel, de szerencsére egyszerű módosítani
https://picclick.co.uk/Honda-C...
De a rendszámtartó tényleg randa.
Nem vagyunk egyformák.Nekem az újabb nagyon bejövős,a 2018 előtti viszont nagyon nem!
Szallas szombattól szerdáig Cala Gononeban, szerdától péntekig pedig Nebida mellett. Szóval van rá esély, hogy talakozunk
Csak tájékoztatásul az idei kompjegyek nálunk így alakultak májusra:
- motorosoknak kabinnal (3 fő egy kabinban) kb 180eur per fő
- nagyobb kisteher, kabinnal (4 motor, 2 sofőr) kb 300 EUR
Lábon min 150eFt-tal kell tervezni a logisztikat per fő. Kisteherrel max ennyi, ha berelsz akkor is. Ha pedig van kéznél akkor meg bőven megéri.
És Zoli szerintem lassú csapatos srác ;))