Vagy jövőre vagy jövő után mindenképp váltok. Nagyon érdekel az ezres, és ugyan nem motoroztam olyan sokat, de már régesrég kinőttem a 600ast. Nem tud újat mutatni... Ennek ellenére idén nagy felújítás, gumik, láncszett, gyertya, első teló. Ízekre lesz kapva a Darázs
Én is eléggé hegyesnek látom, ráadásul a lánc kettő irányba leng ki így nem csak felfelé mozdítom mikor láncfeszességet ellenőrzök, hanem lefelé is húzom. A lényeg inkább mindig lazább legyen egy picit. Nem volna jó kikezdeni a csapágyat vagy a házat is volt már ugye ilyen szaGember!
Motorokon nincs kipufogógáz visszavezetés, másodlagos levegőrendszerek vannak különböző neveken amik friss levegőt juttatnak a kipufogóba, hogy az el nem égett benzin eléghessen és a katalizátor minél hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletét, ezzel csökkentve a károsanyagkibocsátását a motornak, jobb euronorma.
Elég nagy szívás, de nem lehetetlen. A váz mellett levőkhöz, le kell venni a trafókat, hogy hozzáférj. De még így is olyan szar helyen fut a váz, hogy olyan kulcs kell hozzá, aminek flexibilis a feje. De elvileg a szerszámkészletben találhatóval is ki lehet cserélni. Ha megvan.
Bubus rakta fel ;-) Nem egyedi eset, csak keress ra a neten, foleg kulfoldi oldalakom ;-)
Mellesleg, Hondaek csak szorakozasbol raktak oda gumit gyarilag?
En is épp ezen töröm a fejem... holnap úgyis letakarítom a hatso feket, meg fekfolyadekot cserélek, ha nem cseszek el sok időt, ráveszem magam és leszedem a kislanckerék takarolemezt, és lefilmezem a zajcsillapito nélküli állapotot... -be is b@szna, ha ilyen hangja lenne a láncomnak....
Hát Zoli, egyik motoromnak sem volt ilyen hangja vagy szarul van bent a kerék és az miatt van ilyen hangja, mert ugye simán előfordulhat hogy szar a jelölés a villán. Vagy egy gyári szar széria volt ez a JT-nél
Aztan meg elfelejtik.Az se veletlen.
Mellesleg, Hondaek csak szorakozasbol raktak oda gumit gyarilag?