Pöccre kell indulnia, nem szabad füstölnie. Gyújtásra ráadás után minden visszajelzőnek fel kell villannia, a műszerfalon minden világít rövid ideig.
A fékeket és a láncot nézd meg, a féknek nagyon jó állapotúnak kell lennie ennyi kilométerrel, én 39 ezernél járok és még alig kopott a tárcsa.
Az első telót nyomkodd le, nem szabad olajat húznia. kormánynak a két végállás között akadás nélkül kell mozognia.
A két végállásnál a kormányvégek ugyanolyan messze legyenek a tanktól.
Szervizfüzet jó lenne, különben ki tudja milyen időközönként cseréltek olajat. Lehet, hogy csak 3 évente...
Olajszintet könnyen tudod ellenőrizni a betekintő ablakon keresztül, ha minimum alatt van, akkor hagyd ott a motort.
Ha a markolat, kormány, tükrök nem eredetiek vagy nincsenek meg az eredetiek, az legyen gyanús.
Az átnézésnél a motor legyen tiszta, hogy látszódhassanak az esetleges hibák, napsütésben nézd meg, árnyék nem megfelelő.
Két gyári kulcs lehetőleg legyen meg, szerszámkészlet szintén (nekem nem volt egyik sem sajnos).
A 2008-as volt az első gyártási év, a legelején volt gond a féklámpával, ha esetleg nem volt cserélve, akkor gondod lehet vele.
Sok sikert! Én már 4 éve hajtom, ez az 5. szezonom, de nem tudtam megunni.
Ár/érték arányban nagyon jó gép és persze a külseje is megvett...
Néhány év kihagyás után úgy döntöttem, hogy megint lesz kétkerekű a családban (a bicajokon kívül). Kinéztem egy CB1000R-t, ami pont itt van a szomszéd településen, de még nem mentem el megnézni.
Tudnátok segíteni, hogy mit érdemes megnézni a motoron? Nem szeretném, hogy esetleg átvágjanak.
Ti, ha motort vesztek, miket néztek meg rajta?
Azért is vagyok kicsit aggodalmas, mert visszaolvastam az elmúlt egy évet és láttam, hogy Ti kb. mennyi km-t tesztek bele a motorba egy év alatt. Amit én néztem, az 2008-as és 18.000 km-el van hirdetve. Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, bár lehet tényleg keveset használták... Amit tudok még a motorról, hogy Olaszországból lett behozva, egygazdás, sérülésmentes. (vagyis az eladó ezt mondja róla)
Na, végül rászántam magam, két mérővel találkoztam a kb. 200 km alatt, mindkettő lakott területen volt, így nem volt gáz, mert óra szerint 65 fölé nemigen szoktam menni és most sem mentem. Idén először csekkoltam a keréknyomást, hát, ideje volt mert bőven 2 bar alatt volt a nyomás. Dodor videója (motorshow1 megvan?) alapján nem fújtam a gyári 2,5 és 2,9-es értékekre, csak picivel 2 bar fölé... Észrevehetően jobban dönthető lett a gép, hátrányát nem tapasztaltam. Ezután nem hallgatok a hondára, inkább Dodorra :)) Még egy dolog, amit a múlt héten vettem észre a hátsó gumin (Michelin Power RS). Mindjárt feltöltöm a képet. Kisujjnyi köröm méretű minikrátert látok az abroncson. Vajon mi lehet? Ez jelzi, hogy el van kopva? nagyon szabályos a formája.
Az e heti Tispol akció visszatart valakit a gurulástól?
Hétvégén mennék egy karikát, de ha minden bokornál lesz egy trafi, akkor inkább hagyom a francba a dolgot.
Tegnap autóztam kb. 150 km-t és egyetlen mérővel sem találkoztam, de feltételezem, a hétvégén bepótolják a dolgot...
Tegnap lezárult egy korszak, mely immár 9 éve tartott. Két motor - egy zöld és egy tri-color - 30.000 km. A kis színes leköltözött Bajára, az új tulaj nem hitt a szemének, hogy közel hét évesen is egy gyakorlatilag új motort vett. Furcsa, mert a megszokott eladás utáni öröm helyett inkább csak erős hiányérzet, egy nagy űr ami utána maradt Mindenesetre sok szép élményt az új tulajnak, remélem úgy fog rá vigyázni ahogy én tettem.
Állítani lehet a magasságot, van rajta hátul állító csavar. Én egyébként osram night breakerre cseréltem az izzót. Nem sokkal, de jobb lett. Arra a kevés alkalomra , amikor sötétben vezetek, elmegy.
Sziasztok!
Lenne egy olyan kèrdèsem, hogy a cb1000r-nek az első lámpája gyárilag ennyire csapnivaló? Az enyèmen èjszaka alig lehet vmit látni tompították, csak egy fènyesebb csík világítja meg az utat a motor előtt kb 5mèteren csak. Elkèpedve tapasztaltam. Hornetről ültem át, az ehhez kèpest fènyágyú volt. Lehet ezt állítani, jobbítani valahogy, mit javasoltok?
A fékeket és a láncot nézd meg, a féknek nagyon jó állapotúnak kell lennie ennyi kilométerrel, én 39 ezernél járok és még alig kopott a tárcsa.
Az első telót nyomkodd le, nem szabad olajat húznia. kormánynak a két végállás között akadás nélkül kell mozognia.
A két végállásnál a kormányvégek ugyanolyan messze legyenek a tanktól.
Szervizfüzet jó lenne, különben ki tudja milyen időközönként cseréltek olajat. Lehet, hogy csak 3 évente...
Olajszintet könnyen tudod ellenőrizni a betekintő ablakon keresztül, ha minimum alatt van, akkor hagyd ott a motort.
Ha a markolat, kormány, tükrök nem eredetiek vagy nincsenek meg az eredetiek, az legyen gyanús.
Az átnézésnél a motor legyen tiszta, hogy látszódhassanak az esetleges hibák, napsütésben nézd meg, árnyék nem megfelelő.
Két gyári kulcs lehetőleg legyen meg, szerszámkészlet szintén (nekem nem volt egyik sem sajnos).
A 2008-as volt az első gyártási év, a legelején volt gond a féklámpával, ha esetleg nem volt cserélve, akkor gondod lehet vele.
Sok sikert! Én már 4 éve hajtom, ez az 5. szezonom, de nem tudtam megunni.
Ár/érték arányban nagyon jó gép és persze a külseje is megvett...