Mikor csináltad? Csak kíváncsiságképpen, hogy tudjam, mire számíthatok. Nem jó buli gyakran leszedni a hűtőt, minden kacatot, hogy levegyem a leömlőket... Azért políroztam most, mert amúgyis esedékes volt a hűtőfolyadékcsere, szelephézag-ellenőrzés és egyéb finomságok.
Volt egy GS500-as Suzukim, amit beindítgattam rendszeresen télen. Szivató ráhúz, indítás után kb. 4 ezres fordulat... Egy szezon után eladtam, így nem tudom, mi lett vele, de tartok tőle, hogy olajfogyasztós lett szegény...
Sosem indítgatom télen a motort. Kivétel, az olajcsere, olyankor beinditom átmelegíteni az olajat.
Az ákosira néha ráteszem pár órára a töltőt, hogy ne merüljön le, bár volt, amikor elfelejtettem egész télen es ugyanugy indult 2-3 furdulat után. Szóval ez is csak a saját lelkiismeretem megnyugtatására jó
Ez e,kb 2 nap volt mire elkezdett járni,1 hét mire kiszáradt annyira hogy induljon friss benzinnel.Nagyon megszívta magát a szerencsétlen.Igazából a karbi megbontását kerülném mert igen nagy meló nekem mint járatlannak.Pedig 98-assal volt elrakva.
A szürke gyönyörűség pöcröff.
A CBR vagy a Triumph? Azt nem mondtam ,hogy a Hornet könnyen indult, de nem foglalkoztam vele. Az első indításnál kicsit sokáig kellett forgatni, aztán beröffent. Valamennyivel könnyebben indult, ha emelőn állt egész télen.
Szeptember végén tettem le a gépet és hétfőn indítottam be először. Fűtetlen garázsban állt több mint 5 hónapot. Elsőre, néhány forgatás után indult. Mint ahogy el is várja az ember egy japán, injektoros motortól. Ti be szoktátok indítani télen is? Én már pár éve nem teszem. Utánaolvasgattam és szerintem többet árt mint használ.
Az ákosira néha ráteszem pár órára a töltőt, hogy ne merüljön le, bár volt, amikor elfelejtettem egész télen es ugyanugy indult 2-3 furdulat után. Szóval ez is csak a saját lelkiismeretem megnyugtatására jó
Polirkorong fúróba befogva, meg autosol polirpaszta a lajostól.
A szürke gyönyörűség pöcröff.
http://youtu.be/gbDdr9_KBqQ