Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nem derült ki. A váltóval is voltak gondjaim, sok alkalommal sikerült a fokozatok között ürest váltanom. Lehet, hogy itt is van a csoportban a régi motorom? UJJ066 a rendszám.
Kiderült, hogy mi okozta a nehézkes indítást? Én külföldi fórumokat is nézegettem és két esetre emlékszem. Azt nem tudom, hogy a motorok gyári állapotúak vagy "tuningolt" példányok voltak. Ezen a fórumon nem emlékszem korábban ilyen problémára, pedig 4 éve olvasom. Most pedig van hirtelen kettő is. Azt nem tudom, hogy itthon hány CB1000R fut. (szerintem ezer alatt lehet összesen)
Szia!
Én is találkoztam ezzel a hibával. Garanciális volt, a fehérvári Honda szervízben 30 perces bikázás után nagynehezen beindult.
Csalódtam benne, inkább eladtam.
Sziasztok!

Az alábbi nyeregtáskákhoz keresek távtartó konzolt.
Milyet tudnátok ajánlani hozzá?
Angol Facebook csoportban sokan szoktak panaszkodni. Állítólag az iridiumos gyertyák hisztisek.
Simán lehet az is, hogy a töltéseddel van gond, és amikor pihent az akkud, akkor még be tudja indítani a motort, de 20-50-100 km után mar merül annyit az akksi, hogy hiaba teker latszolag jol az önindító, annyi erő már nincs az akksiban , hogy rendes gyújtásod is legyen. Ezert lehetséges, hogy tolásra indul, mivel akkor az energia "csak" a gyújtáshoz és a világításhoz kell. Tippelek én egy ilyenre... Ha hülyeség, majd kijavítanak.
Az a szegény önindító akkor is teker ha az akku-ban csak 8V van mert pl. az egyik cella zárlatos! Gyújtani viszont nem fog! Mekkora savszint a cellákban?? Nem laza a saru??
Neked Honda-d van,tehát kérlek fejlődj fel a műszaki tudásban is oda, hogy a motorozás nem csak annyi, hogy: "húzom a gázt oszt jóvan" !!! Az előttem szólók már elmondták mit kell tenned.
Gyakran?
Köszönöm a hozzászólásokat és az ötleteket ... kipróbálom ...
27.000 km van benne ...
Az önindító teker, azzal nincs gond ...
Az aksi és a kábelek rendben ...
Ja már látom. Vakegér voltam...
Gyakran hallani ilyen gondról. Km állás? Gyertyákat nézted?
Ha tényleg csak ennyi van benne, akkor injektor szinkron probléma sem lehet vagy igen?
Ha jól értem, neki teker az önindító. Ha a piros kapcsoló lenne kontaktos nem tekerne.Tehát az sem lehet gond.
De sajnos sok dolog miatt lehet.
Szokták javasolni, hogy az indítógombhoz és a killswitch-hez időnként kontakt spray-t lehet fújni, én szoktam is egy keveset.
(A motorod nem öreg és gondolom nem is kint állt, de azért egy próbát megér.)
Mérj töltőfeszültséget az akksi saruknál illetve nézd meg, nem-e laza valamelyik. 13,5V-tól magasabbnak kellene lennie.
Az csak akkor tilt, ha sebességben van a motor.
Oldaltámasz jeladóval kezdeném.
Wilker szerint ez a teleszkóp fasza. Most már szerintem is
Mit jelent az, hogy nem indul be? Mit csinál, mit nem?
A kipufogó elkelt. A többi továbbra is eladó.
Sziasztok,
Tudnátok nekem tanácsot adni az alábbi problémára ...
Honda CB1000R - 2012 - 27120 km
Üzemi hőmérsékleten (melegen) a motor nem indul be ... (?) Hidegen általában 2x-i 3x-i indításra beindul ... pl.: egy hét után reggel magától indul hidegen ... 20-50-100 km gurulás után kis pihi és utána nem indul ... be kellett tolnom ... többször is így jártam ...
Aksi csere nemrég volt ... azzal nincs gond ...
Előre is köszönöm visszajelzéseket.
Én kezdem megszokni az újat, de az előző bejövősebb még 10 év után is. Ízlés dolga. Soha nem voltam retro hívő, a kör alakú lámpák sem tetszenek. Viszont az a helyzet, hogy az előző CB1000R dizájnt nem lett volna hová tovább vinni, nem véletlenül nem módosították közel 10 évig és nem véletlenül lett a GSX-S 1000 olyan, amilyen.
Mint annak idején a Pannóniáknál, (p5, P10 , P21 stb , az első fék és a kuplung karnál is! Kifúrt oldalán felhasított csavar kontraanyával. Abban ment a "Bowden" ! de jó volt , a célnak megfelelt! Meg az akkori magyar technikának!