Szia! Egyszer már beszéltünk privátba, de akkor nem kaptam választ. Mutatnál egy képet, hogy miként sikerült a givi platnit felfogatni a hepco & becker tartóra?
Egy ilyen "plexi-vitorlával " felszerelt motort vittem haza , addig nem is volt semmi meglepetés, amíg olyan helyre nem értem ahol az útra merőlegesen fújt a szél, és éppen kiértem a takarásból, csak az volt a szerencsém, hogy semmi nem jött szembe!
Plexi nélkül is nagyon jól lehet túrázni, de egy jó kipufogó nélkül elég villanymotor hangja van.
Júliusban Németországban jártam, Bécsig autópályán toltam neki tatásan 130-140 között (mert ezen a fórumon annak számít) . Nem sokat lassítottam országúton se, mert aznap 800km-t kellett teljesíteni a célig. Semmi bajom nem volt, nem fáradtam el, aznap simán lenyomtam volna 1000km-t is. Tegyél egy próbát plexi nélkül, szerintem rájössz magadtól is.
Amúgy amelyik plexi jól mutat a motoron, az konkrétan szart se, de a többi se ér sokkal többet, cserébe kurva szarul néz ki vele a motor.
Köszönöm! Én a végdobot fogom elengedni, a plexit nem. Az mindenképp lesz rajta, szeretnénk túrázni vele ha kitavaszodik. F*sz kivan már ezzel a qurva sok esővel, sosem fog elállni??
Szia, nekem van egy eredeti Angol,Spanyol,Portugál könyvem, a magyar elment a motorral. Szólj ha érdekel. A plexit én is elengedtem annó, a Puignak van olyan amit nem kell fúrni és nem is ronda, de méretét tekintve nem hinném, hogy sokat ér, viszont akinek volt azt mondta, hogy nagy tempónál úgy kimerevítette az elejét, mintha beállt volna a kormánycsapágy, legalábbis ez volt a véleménye.
Na bakker, nekem pénzért adtak a hondában kezelési útmutatót a hornethez... és még az is nyomtatási hibás volt volt....
Ég és föld a különbség. Az én hornetem pimpelve is volt egy kicsit, bitang módon gyorsult, de többet is evett az ezresnél :-) Szép motor a cb1000r, vagy hasznos dolgot lehet hozzá venni, mint pl: sw motech tanktáskák, vagy a sportrack (a hátsó ülés helyére, bár ez sokaknak nem tetszik, de utazásnál rendkívül praktikus). Nagyon sunázós a gyári üléspúp, de ezt már lassan aranyáron mérik (újat már nem lehet kapni)
Mindenesetre balesetmentest az új géppel!
Esetleg beszélj Dévidzonnal, nála lehet lesz egy eladó akra rendszer. :D
Kiraktam háttérképnek, profilképet nem engedi változtatni.
Jó az angol, köszi, letöltöm. Csak azért kéne könyv formában mert olvasás közben szeretem szagolgatni a lapokat A Hornethez sem volt anno, de bementem egy Honda kereskedésbe és adtak egyet! Igaz hogy már az új Hornetét, de a lényegi dolgokat ki tudtam bogarászni belőle. Ezt most újra bejászom majd, hátha akad valamelyik kereskedésben
Kurva jó ez a motor egyébként... nem tudok betelni vele... Hihetetlen élmény felülni rá. Egyszerűen nem tudom kivárni a tavaszt, amikor nem esik már pattanok is fel! 8 év Hornet után egy teljesen másik világ, gyakorlatilag tanulok újra vezetni...
Nem segít... Varosvan az segit, ha ugy vezetsz , mintha mindenki rad vadászna... Defenzíven , kellő előrelátással es némi hatodik érzék támogatásával. Haverom próbálta, sportdobos Bulldoggal, a mellette levo savbol folyamatosan huzodott ra egy autó. Elkezdte túráztatni a gépet, én mögötte mentem, mennydörgésszerű hangorkánt kepzelj el...A kocsiban a csóka meg sem rezzent.... Szóval, ne higgy a csodákban, ha te nem vigyázol magadra, más sem fog.
Kocsival mentem a megyeri hidon, ket üvöltő sportdobos jott, lehuzott ablak, direkt figyeltem hatra, csak akkor vettem eszre oket mikor oldalt ertek, de akkor vonalkodos lett a gatya.
szoval ha ez az utolso vedvonal kurvanagy a gaz.
Dobozzal egyutt 50.000 Ft
Nekem van egy gyári könyvem, ha érdekel.
Bocs, valamiért elfelejtettem válaszolni. Fúrtam lukat a megfelelő helyre a tartóra, így már rendesen fel lehet fogatni a platnit.
Júliusban Németországban jártam, Bécsig autópályán toltam neki tatásan 130-140 között (mert ezen a fórumon annak számít) . Nem sokat lassítottam országúton se, mert aznap 800km-t kellett teljesíteni a célig. Semmi bajom nem volt, nem fáradtam el, aznap simán lenyomtam volna 1000km-t is. Tegyél egy próbát plexi nélkül, szerintem rájössz magadtól is.
Amúgy amelyik plexi jól mutat a motoron, az konkrétan szart se, de a többi se ér sokkal többet, cserébe kurva szarul néz ki vele a motor.
Ég és föld a különbség. Az én hornetem pimpelve is volt egy kicsit, bitang módon gyorsult, de többet is evett az ezresnél :-) Szép motor a cb1000r, vagy hasznos dolgot lehet hozzá venni, mint pl: sw motech tanktáskák, vagy a sportrack (a hátsó ülés helyére, bár ez sokaknak nem tetszik, de utazásnál rendkívül praktikus). Nagyon sunázós a gyári üléspúp, de ezt már lassan aranyáron mérik (újat már nem lehet kapni)
Mindenesetre balesetmentest az új géppel!
Esetleg beszélj Dévidzonnal, nála lehet lesz egy eladó akra rendszer. :D
Jó az angol, köszi, letöltöm. Csak azért kéne könyv formában mert olvasás közben szeretem szagolgatni a lapokat A Hornethez sem volt anno, de bementem egy Honda kereskedésbe és adtak egyet! Igaz hogy már az új Hornetét, de a lényegi dolgokat ki tudtam bogarászni belőle. Ezt most újra bejászom majd, hátha akad valamelyik kereskedésben
Kurva jó ez a motor egyébként... nem tudok betelni vele... Hihetetlen élmény felülni rá. Egyszerűen nem tudom kivárni a tavaszt, amikor nem esik már pattanok is fel! 8 év Hornet után egy teljesen másik világ, gyakorlatilag tanulok újra vezetni...
Ha jo az angol kezelesi konyv, akkor innen letoltheted:
http://hondampe.com.au/docs/ow...
szoval ha ez az utolso vedvonal kurvanagy a gaz.