Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem csináld meg mer nem valószinü hogy találsz másikat
forrasztó pákával meg lehet javíttani aztánn kicsi gitt majd le kell fujni
hátul meg csak kicsit meg kell csiszolni de csak annyira hogy ne legyen vékonyabb mint előtte mer akkor megin eltörik
jah meg hogy a 2 körlámpáshoz vennék idomost valakinek nincs véletlen 1 felesleg viszonylag jó állapot legfontosabb a hasidom de mindne más is jöhet
üdv
Helló
Van 1 körlámpás nsr-em és szimeringes lett a teló csak anyit szeretnék kérdezni h hány deci olajat rakjak bele ? előre is köszi
Sziasztok!

Nem tudják, hogy honnan tudnék szerezni egy 86'-os nsr-hez fejidomot ( ez még a kocka lámpás ). Mert nekem eldönt és ennek a hibának hála el is tört a fejidomom és szeretnék egyet venni.

Remélem tudtok segíteni előre is köszi nektek

Sziasztok
köffi. A mai időjárásjelentés szerint holnap nem igen fogok mocit szerelni, de majd meglátjuk.
Helósztok tudnátok nekem segíteni? az NSR F em 10500 nál letílt és megszeretnék szabadulni tőle..
elég csak egy gyujtás elektronika?
Persze, elteszem neked. A sárvédő fehér színű, de valami speckó darab, nem is biztos hogy nsr-é volt eredetileg, de teljesen passzol rá.
a sárvédő nem egyezik, teljesen mások a felfogatási pontok
Na szóval akkor....
tudja valaki hogy a jc20-as láncvédő jó-e a jc22-höz?
és azt tudja valaki hogy pontosan milyen aksi való a macskalámpásba?....vagy hát ilyet érdemes venni?
néztem egyet, itt meg lehet találni:
http://www.motor-akku.hu/
Szerintetek?
Halihó! pécsi nsresek segítségét szeretném kérni. A hűtöjük sapkája kellene egy 2perc erejéig egy parkolóban. Ha esetleg tudsz segijj plíz.
Üdv. Hát nemtudom ,hogy jó-e 22 re, érdeklódj utánna! Én 2000 FT -ot kérek érte.
Ha jó a jc22-köz akkor kellene. Az enyémről pont hiányzik.
Mit kérsz érte?
Üdv. Van egy láncvédőm, légterelőm hűtő elé ha érdekel valakit..
Nem fehér, csak világos őzbarna Volt apriliám... nah annál volt szerencsém szegény keverékhez még 150es főfúvókával is Itt nem para azért a helyzet, szép a gyertyakép
Köszönöm, ma is érdemes volt felkelni, tanultam valami újat Akkor elkezdek alapjárati fúvókát is kajtatni Marad a dellorto.co.uk
Amikor a feleségemvalamivel bénázik, akkor szokta kérdezni:
Nah, szőkülök?
:)

Van a karburátorban ez a három fúvókarendszer.
Ezek működési tartománya nem választható el élesen, belelógnak egymásba.
(pl negyedgáz körül, egyszerre dolgozik az a lapjárati és a fő rendszer, továbbá ide tírtozik még a suber letörése, a tá alakja és akehelycső is, de ebbe mst ne menjünk bele, lényeg az, hogy olyan nincs, hogy pl 2000 ig csak az alapjárati dolgozik, utána tökre elhalgat, és 2001 es fordulattólműködésbelép a fő rendszer)

Szóval összelógnak, ezért az alapjárazi renfszer kb harmadgázig befolyásolja a működést.
egy darabig titokban tudnád őket tartani?:D Előfordulhat, hogy szükségem lesz rájuk és ha hétvégén jó idő lesz, akkor ki is derítem. Amúgy a sárvédő milyen színű?
az nagyon nem jó, szegényes a keverék
Köszi azért
Jah igen, a gyertyaképem picit világos.
Ilyenem nincs sajnos.
Ez elég ritka amúgy, sztem csak honda szalonban lehet ilyet kapni.
Nincs komoly probléma a mocival, de a gyári méretek, azok gyári méretek.
Perpill 135/35/65 fúvókák vannak benne (138/42/65 helyett).
Kezdem magam roppant szőkének érezni a karburálás témához, az alapjárati fúvóka az befolyásolja a menetteljesítményt?
pont olyanom van egy pár (sárvédővel együtt)
volt macskalámpásra is, csak azt az egyik fórumos kolléga nem is olyan régen elvitte
De igen baj.
Vioszont abból nemtudok másikart adni.
Főfuvi most mi van benne?
Csak azért, mert beállításhoz egyszál valamekkorával nem mész messzire.
PHBH-ba való kellene... 138as Az alapjárati fúvóka az nem baj, hogy kisebb, jól tévedek (42es helyett 35ös van benne)?