Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről eszembe jutot, hogy tavaly haverom nem értette miért melegszik jobban a motorja, mint a fagyálló előtt, erre meg kiderült hogy olyan arányba rakta bele, h 80-90% fagyálló - 10-20% víz. Na nem kell megilyedni, nem egy észkombájn geyébként sem... Fogyasztásról valaki tudna valami tapasztalatot írni? Kérdésem lentebb.
Az a kérdés, hogy bírja e a vízpumpa forgatni a fagyállós vized. esetleg el lehet tömődve a hűtőtested is. Végig kellene nézni az egész rendszert, millió hibalehetőség lehet.
az a szomorú hogy ez még ráadásul szerelő és így is hülye.
Egyre hülyébbek az emberek -.-" egy csávó ír nekem hogy lenne cserébe egy yamaha majesty 250-e 47 ezer km-errel bontatlan blokkos én meg mondom h az nsr-be már volt dugócsere erre ilyetszól h ő szervízbe dolgozik és tudja hogy egy bontott blokkos motor soha nem lesz olyan mint egy bontatlan és ha furatva volt lekopik a cementálás a hengerről... mondom bazzeg mit akarnak ezek 25 ezer km útán bontatlan blokkos? miért lenne az jobb szarrá lenne benn kopva a dugó és neki kéne kicserélnie nem értem nah mind1 úgy néz ki egy életre való kapcsolat lesz az nsr-el ha így folytatják
Győr.moson-sopron-megye Bősárkány
Akkor az kizárva hogy attól melegszik hogy a karbi rosszul van beállítva és nem bírja így a motor hideg levegőt Vagy hogy a fagyálló ( -25 fokos) túl tömény lenne és kisebb a hővezetése.
Mert mint mondtam semmi baja nem volt ameddig bele nem tettem a fagyállót.
1. Ha vas, akkor elképzelhető, hogy rosszabb a hűtése, de ez olyan minimális elvilkeg, hogy észre sem veszed. Azért is melegedhet, mert nem nyit termosztát (bár NSR-eknél inkább az a baj, hogy túl hamar ). Na meg persze a többiek által elmondottak is igazak lehetnek.
2. Valaki nézte már, hogy 110 körül mennyivel változik a motorja fogyasztása? Mert most ahogy néztem jóval többet bekajált, mint 90-100-nál, de ez majd tankoláskor kiderül.
50 km-el ezelőtt síkoltattam le, és kapott új hengerfejtömítést. És mondom NEM levegős a rendszer. Az előző hegnerfejtömítés 6000 km-t bírt ki. Ősszel még metnem vele semmi baja nem volt. Mióta beltettem a fagyállót (mióta hidegvan) és lelégtelenítettem azóta ilyen. De ha hengerfejes lenne akkor a vizet kidolgozná szépen a hátsó tartályba. Egyébként a gép vasperselyes, számít ez valamit?
tuti henferfejes, nekem is ugyanez volt
Én csak azt nemértem hogy a gép fagyállóval hogy a francba melegszik ennyire? megyek vele 10km-t és az egyekbe a hőfokmérő. Leszedem a beöntösapkát, és nem levegős a rendszer. Vagy lehetséges hogy a karbi nem iylen 5 fok körüli hőmérsékletre van beállítva és azért melegszik jobban ilyentájt ?
Jah lehetne de te merre laksz?
köszi szépen körülnézek . Amúgy lehetne már szezon simán gurulák már vele
Hát nézz vaterán vagy pedig képesmotor.hu ott bitos találsz mert egy csomó van bontásra. Am te fényezted(fényezteted) le a mocit? Nagyon szép
Nincsen valakinek nsr 125 r-hez alsó idom ami a váltó előtt van . nem bont valaki kétkörlámpást. mert eldőlt a motor aztán a hűtőnek a füle kitört egy kicsit az idomból.
Sziasztok!
Ma leszereltem a láncot illetve a lánckerekeket, lenne egykét kérdésem ezzel kapcsolatban.
- 108-as lánc, 14-es és 36-os fogaskerekek vannak rajta, ez a gyári áttétel?
- az normális, hogy az első lánckeréknél a tengely amire a lánckerék van rögzítve, egy kicsit ki-be mozog?

Köszönöm előre is, korai tavaszt mindenkinek!
Sziasztok valakinek Honda nsr 125 Jc20-hoz gyári gyújtáskapcsoló? Tökéletes állapotban gyári kulccsal olcsó pénzért!
220ért attam oda egy itteni fórumos tagnak.. volt még 1-2 érdeklődő..
és mennyibe sikerült, ha szabad kérdezni? Meg volt sok érdeklődő?
én meg ma eladtam
Ma végre tudtam kerülni egyet az NSR-el. Marhajó volt. De meg kell majd csinálnom a kipuffdobot, mert alul lazák a szögecsek...
én a képesmotoronn láttam máma délutánn és igencsak elcsodálkoztam de a kipufogót nem vettem észre
vagy mondjuk az alföldön az országúton, de lehet hogy ez egy továbbfejlesztett verzió és ez már a fákba vagy a nagyfeszültségű oszlopokba is bele tud kapaszkodni
szunyog és légy ellen vééd?
hihhhihi. Igen, kertvárosban elég bonyolult vele a közlekedés...