hát jólvan na lehet hogy valami isteni sugallat aztán helyre rázódott volna.
mer én úgy gondoltam mint az mz karbija. mert abban az a kis hogyis hívják van ami elzárja a benzint ha jó a szint tudod, és ha az is sokáig nem megy akkor folyatja azis a benzint de ha mész vele a rázkódástól legtöbbször helyre jön, mert ami trutyi van rajta az miatt nem zár rendesen, és a rázkódástól újra jó szokott lenni.
de nem mindig, de volt már rá példa hogy jó lett.
köszönöm szépen. énis remélem. majd meglátjuk hogy fog sikerülni.
most már legalább havernak is megtudom mondani hogyan lehet szétszedni a karbit, mert ő se tudta.
az az 1 nagy csavar tartja az egész alját.
azt nem tudtam. akkor szerintem ha lessz rá időm holnap nekiugrok, mert ma már nincs nagyon kedvem hozzá.
de köszönöm szépen. akkor én azért nem találtam rajta olyan csavart ami összefogja.
az alján van egy bazinagy csavar, azt kitekered, és lejön az úszóház.
A fúvókákat meg ugyanoda tedd vissza, ahonnan kivetted, és nem lesz baj.
Az úszószintet nem álogasd he eddig nem volt baj vele. Kompresszorral nyomass bele mindegyik furatba full erővel, aztán tuti kijön minden szmötyi.
A levegő-keverék állító csavar beállítása a következő: betekered koppig, aztán 2.5-re vissza.
Nem lehet elrontani
hát egyszer ki akartam pucolni, aztán amior a kezembe került úgy döntöttem hogy jó lessz az úgy is.
én a simson, mz, java meg hasonló karbikat vágom, még csukott szemmel is összeraknám az mzét, de ezt.
csáo. halod nem tudnál küldeni valami képet róla hogy melyik csavarok fogják össze a karbit, és melyik az alapjárat és a levegő csavar?
mert ha azt tudnám biztosan akkor szétszedném, de így nem merem mert ha meg véletlenül mást csavarok el akkor b...hatom.
helo. köszönöm. énis erre gondolok, mert mzn szokott ugyan ez lenni, csak azt egyszerűbb kipucolni jóval mint az nsr karbiát. az az egy gond van vele, meg ezt még sosem szedtem szét.
Szeva!
Nekem volt ilyen porblémám a Jawa-n,és a karbiban lévő úszóka akadt el.Annyira nem ismerem az NSR felépíttését,de szerintem nézd meg az úszókát.Ezzel tutira nem rontasz el semmit!
hali emberek.
kéne egy kis segítség.
ma végre több mint 2 hónap állás után beröffentettem a gépet.
egy 10 perccel az indítás előtt megnyitottam a benzincsapot, és mire mentem be már egy hatalmas tócsa állt a motor alatt.
gyorsan elzártam. kivittem a gépet, és újra megnyitottam. ekkor nem folyt belőle semmi. ráhúztam a szivatót, 1 esbe toltam rajta fél métert és már járt is a motor. aminek nagyon örültem.
10-15 percig pöfögött alapjáraton, és semmi nemis folyt belőle, tökéletesen működött. elmentem vele kerülni eggyet olyan 3-4 km er lehetett, mikor hazaértem átnéztem újra hogy nem folyik e a benzin. semmi nem volt. leállítottam a motort, és olyan 4-5 másodperc múlva mintha csak a tankból ömlött volna a benzin. szerintetek mit kell ezzel csinálni? szedjem szét a karbit, vagy lehet hogy magától is elmúlik?
kérlek segítsetek.
köszönöm.
mer én úgy gondoltam mint az mz karbija. mert abban az a kis hogyis hívják van ami elzárja a benzint ha jó a szint tudod, és ha az is sokáig nem megy akkor folyatja azis a benzint de ha mész vele a rázkódástól legtöbbször helyre jön, mert ami trutyi van rajta az miatt nem zár rendesen, és a rázkódástól újra jó szokott lenni.
de nem mindig, de volt már rá példa hogy jó lett.
most már legalább havernak is megtudom mondani hogyan lehet szétszedni a karbit, mert ő se tudta.
Azér ez a magától megjavul duma nagyon nagy :D
azt nem tudtam. akkor szerintem ha lessz rá időm holnap nekiugrok, mert ma már nincs nagyon kedvem hozzá.
de köszönöm szépen. akkor én azért nem találtam rajta olyan csavart ami összefogja.
A fúvókákat meg ugyanoda tedd vissza, ahonnan kivetted, és nem lesz baj.
Az úszószintet nem álogasd he eddig nem volt baj vele. Kompresszorral nyomass bele mindegyik furatba full erővel, aztán tuti kijön minden szmötyi.
A levegő-keverék állító csavar beállítása a következő: betekered koppig, aztán 2.5-re vissza.
Nem lehet elrontani
én a simson, mz, java meg hasonló karbikat vágom, még csukott szemmel is összeraknám az mzét, de ezt.
mert ha azt tudnám biztosan akkor szétszedném, de így nem merem mert ha meg véletlenül mást csavarok el akkor b...hatom.
Nekem volt ilyen porblémám a Jawa-n,és a karbiban lévő úszóka akadt el.Annyira nem ismerem az NSR felépíttését,de szerintem nézd meg az úszókát.Ezzel tutira nem rontasz el semmit!
kéne egy kis segítség.
ma végre több mint 2 hónap állás után beröffentettem a gépet.
egy 10 perccel az indítás előtt megnyitottam a benzincsapot, és mire mentem be már egy hatalmas tócsa állt a motor alatt.
gyorsan elzártam. kivittem a gépet, és újra megnyitottam. ekkor nem folyt belőle semmi. ráhúztam a szivatót, 1 esbe toltam rajta fél métert és már járt is a motor. aminek nagyon örültem.
10-15 percig pöfögött alapjáraton, és semmi nemis folyt belőle, tökéletesen működött. elmentem vele kerülni eggyet olyan 3-4 km er lehetett, mikor hazaértem átnéztem újra hogy nem folyik e a benzin. semmi nem volt. leállítottam a motort, és olyan 4-5 másodperc múlva mintha csak a tankból ömlött volna a benzin. szerintetek mit kell ezzel csinálni? szedjem szét a karbit, vagy lehet hogy magától is elmúlik?
kérlek segítsetek.
köszönöm.
Nálam már kb 1 éve "félig" van a garázs nsr alkatrészekkel, és van amit egyáltalán nem akar senki megvenni
nekem van egy, vegyél fel msn-re, msn az adatlapomon