sziaztok nsr 125 kérnék egy kis tanácsot .van egy kis problémám vele a baloldali index müködik a jobb pedig egyfolytába cak világi mi lehet a probléma elöre is köszönöm a választ
Üdv ! Nekem jc20 e blokk van ezzel az elktronikával okozhatja ez a helytelen működést ? Feljebb írtad , hogy ez a cdi a jc22 be való . Persze ha jól értettem !
Sok sikert a projekthez! Állítólag a Jc20 CDI-je adja a legegyenletesebb teljesítmény leadást. A Ci626 mondjuk nagyon hasoló teljesítményt ér el és ez már hivatalosan is a JC22-ben mutatkozott be ugyan úgy 11.500-nál van a fordulat maximuma :)
Külföldi NS R fórumon is pont most találtam rá ua. tèmára.
Találtam jc22. És jc20 kapcsolási rajzot.
Ezekből megterveztem a vezetèk átszabását.
Ûgy látom lehetséges.
De a kormány jobb oldali gyorsleállîtót ki kell iktatni.
És fontos,hogy a power elektronikát is at kell kötni,ami varialós.
Îrok a munkáról ,hogy sikerült.
Fotókat és leîrást kèszîtek ,ha sikerül. Ès segîtek ,ha kell másnak is, ha már îgy belemerültem.
Tehát a cèl jc20 ci572 full power,,..szamû CDI beèpîtèse ,, -- jc22 vezetèkkôtegbe. Power el.együtt. Mièrt ? Mert szeretem a kihîvasokat. És nem utolsósorban ez van.
Amennyire én tudom, a két motor nagyon nagy százalékban megegyezik műszaki szemmel. A JC22 többé-kevésbé inkább csak egy ráncfelvarrás volt (jó most tekintsünk el a teljesen kicserélt váztól és egyéb "apróságoktól" 😂). Ilyen dolgok amiket írsz, hogy valamilyen szinten módosítottak apróságokon előfordulnak, de valószínűleg semmi olyan aminek ne lehetne házilag utána menni.
Minden esetre nem hiszem, hogy itt a fórumon tudsz lőni olyan embert aki ezt élesben megcsinálta volna, szóval marad a találgatás.
Sziasztok.
Adott egy jc22 gép , jc 20 gyújtás alaplapot ,CDI, power elektronikát valaki már rakott át,nèmi vezetèk atszabàssal termèszetesen. ?? Az alaplap méretre felfogásra ua. ,Generátor èrtèkei nem tudom megegyeznek e ? Pl tekercs ellenalàs. Ezen kîvűl a CDI cserère ràtèrve ,egy külső test vezetèkkel (ami ott fityeg a j22 neki a gyári cdi- jèn ) több van,de ûgy latom a rajzon ,hogy csak leállîtó funkció.
Kíváncsi leszek át tudom e èpîteni.
Még az önindító is átkerülnek a jc20 ról a jc 22 re,de az álîtolag megy,mert ugyan az .
Sziasztok!
Honda NSR 125. Nincs szikra. Az lehetséges, hogy gyenge aksinál már nem ad szikrát? A fordulatszám mérő sem leng ki. Töltöttem egy kicsit és minimálisan kilengett és adott is szikrát. Viszont megint legyengülhetett. Illetve a vészleállító mennyire szokott ilyen jellegű galibát okozni?
A rezonálás sajnos a főtengely csapágy miatt lehetséges( lendkerék felőli álltalában) és azért a power nyitásnál, mert ott van nagyobb fordulat már + ott jön az erő van erről videó is: http://youtu.be/ZvnIC7Y6AJg
Sziasztok a napokban lettem nsr tulaj a kérdéseim az lennének hogy bizonyos fordulatszámon másnak is jobban rezeg a kormány? pl power nyitás után? Természetes hogy 1-2mm simán tud rezonálni a kormány 7 ezres fordulat felett? Erre esetleg valami kényelmi funkció létezik? Szivacsos markolat? Hosszú távon eléggé zsibbasztó a kezemnek. Esetleg gyárinál nehezebb súlyvég létezik?
Sziatok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy Honda NSR 125 Rém 1994-es évjárat. Az a problémám vele hogy ki lett takarít a a karburátor, új úszó van benne. Összerakom akkor se alapjárat se semmi és nem is megy. Amint kiveszem belőle a szivatot mindjárt teljesen jól működik. De ha helyére teszek egy légszűrő szivacsot ismét megfojtja. Se alapjaratot se levegő-benzin keveréket nem tudok állítani. Ha leveszem a légszűrőt akkor is fent áll ez a probléma
Van valakinek eladó normális állapotú JC20-as NSR?