emzoli egyetértek veled. én már nem bírom ezt a sok hülyeséget olvasni amit páran beszélnek......... PolgárPeti amiket mondtál ezek mind megvannak, bár a gyújtáskapcsolót még ki kell próbálnom hogy működik e.
Helló hondafever.
Hát engem igazándiból gyújtáskapcsoló illetve még az indexek érdekelnének mert ahogy láttam a műszerfal az használhatatlan még esetleg a kormánykapcsolók közül ha van az index lámpa konzolja.
PROX VERTEX vita 1 tény mindegyiknek hányás a csapszeg ilessztése átesik rajtuk a csapszeg lötyög a helyén szinte a gyári dugoba meg ugy kell bele melegiteni ezért voltmár h kopot gyári kevésbé csörgöt mint az uj prox oké lényegesebben eröseb volt mint a régivel de csörgött ezt nem 1 motornál tapasztaltam én wössnert szoktam bele rakni ami itthon kaphato és elfogadható az ára (24000) anak elég jo a csapszeg illesztése jahh és irtátok h 30 felett veszitek a vertexet meg a proxot nah nálam 24 26 között van:D ha kel vkinek szoljon:D (nagykerböl kedvezményel)
Végigolvastam itt a dolgokat Én a gyűrűcsrét nem mondanám kókánynak hisz régen is faterék meg még az ő apjuk is cseréltek gyűrűt a motoron ha már annyira elgyengült. (mellesleg egyik motorszerelő ismerősöm is mondta hogy próbáljam meg). Hát lehúzom majd a hengert és kiderül még minden. Dugók közül a legjobb Asso Werke de azt sajnos Magyarországon nemigen lehet kapni.
Ezért szerintem Vertex .
A legnagyobb baj ebben a kizsákmányoló világban hogy a pénz beszél kutya ugat.
Apriliások körében, ha megkérdezed, h inkább Vertex vagy Prox 10-ből 9 Prox-ot fog mondani. Volt egy idő mikor sorra ragadtak meg a Vertex dugók és nem a szakértelem hiánya miatt, szimplán kijött egy vacak széria. Mondjuk Vertexből van pár féle. Én az Asso Werke dugókra esküszök
Ha valakit érdekel az NSR-em akkor szépen csendben továbbra is eladó lesz, robogót beszámítok MSNen lehet érdeklődni, ár megbeszélés szerint
nálunk jó pár éve amikor még simsonom volt asszem hogy 80-100 ft volt 1 gyűrü.
nem tört el sosem vagy ilyesmi, nem voltak olyan szar gyűrük. pedig kapta a motor az áldást rendesen.
erről a prox vitáról meg annyit hogy inkább veszek meg 35000 ft ért egy vertex dugót gyűrükkel ami nagy valószinüséggel nem fog darabokra hullani, mint 1 nevenincs 2000 ft os KITŰNŐ MAGYAR dugót.
mert ha az szétmegy akkor a megspórolt 33 ezer forinthoz még csak 30000ret kell hozzárakni hogy vehessek egy hengert mert szétbaszta a dugó, és akkor még nincs bele dugóm sem.
nálunk azt mondják hogy a vertex jobb mint a prox, mert pár grammal könyebb. de az ára is és szerintem a minősége is magasabb mint a proxé.
de ez csak az én véleményem. én így vagyok vele, más biztos máshogy tudja.
a drágább dugónak biztos hogy jobb az anyaga mint az olcsóbbnak
és nemmindegy hogy mikor olvad ki a dugó mer lehet hogy a magyar gyártmány az már 5000km utánn kuka lessz
én úgy mondanám, hogy ha valami márkásat veszel, kisebb az esély, hogy befürdesz vele. Ha valami magyar öntödéből veszed, tudnod kell, hogy kihez mész, mert én is tudok dugót önteni vagy faragni vagy hogyan csinálják, csak az még szemre is ovális lesz. Ezzel azt akarom mondani, hogy egy drágább dugónak biztosan jó lesz az alakja, az olcsónak meg csak talán, vagy akkor, ha tudod hogy kihez fordulj.
Mindenkinek szíve na meg pénztárcájának a joga mennyit költ a motorra! Én csak azt mondom sok birka van akinek fogalma nincs hogyan működik egy belső égésű motor,és ezt a szervizesek frankón kihasználják utána meg röhögnek a markukba! Ki az a hülye ak elhiszi hogy egy prox vagy egy vertex dugó sokkal jobb mint a 1500 ft-os magyar öntött dugó? Ez olyan mint a Nike 2000 a cipő 20000 a pipa! Ha szar a csapágyazás,nincs kenés egy prox dugó is megfekszik,mert nem rendeltetésszerűen van használva! Azon szoktam röhögni mikor a sok pancser izomkodik,hogy nekem prox dugó van a mocimban,de fasza gyerek vagyok! Mi meg röhögünk hogy jól átb@sztak hülye gyökér! Jobban megy a motorod? A Prox aranyból van? Az is ugyanolyan anyagból van mint az olcsóbb fajta csak elhitetik veld,hogy ettől bika lesz a motorod! Nevetséges!
ez jó volt. "fúj fúj pö pö"
nagyon jóóó.
ám régen nálunk a simsonnál ment ez a gyűrüzés, évente vettünk bele gyűrüt, mert volt vagy 200 ft aztán jobban ment a gép. persze be nem járattuk, csak mentünk vele mint az állat, és ilyen 200 km erek voltak a gyűrükben de mi cseréltük, mert hát megtehettük.
Hát engem igazándiból gyújtáskapcsoló illetve még az indexek érdekelnének mert ahogy láttam a műszerfal az használhatatlan még esetleg a kormánykapcsolók közül ha van az index lámpa konzolja.
Ezért szerintem Vertex .
A legnagyobb baj ebben a kizsákmányoló világban hogy a pénz beszél kutya ugat.
Ha valakit érdekel az NSR-em akkor szépen csendben továbbra is eladó lesz, robogót beszámítok MSNen lehet érdeklődni, ár megbeszélés szerint
Üdv: P
erre nagyon ne vegyél mérget.
nem tört el sosem vagy ilyesmi, nem voltak olyan szar gyűrük. pedig kapta a motor az áldást rendesen.
erről a prox vitáról meg annyit hogy inkább veszek meg 35000 ft ért egy vertex dugót gyűrükkel ami nagy valószinüséggel nem fog darabokra hullani, mint 1 nevenincs 2000 ft os KITŰNŐ MAGYAR dugót.
mert ha az szétmegy akkor a megspórolt 33 ezer forinthoz még csak 30000ret kell hozzárakni hogy vehessek egy hengert mert szétbaszta a dugó, és akkor még nincs bele dugóm sem.
nálunk azt mondják hogy a vertex jobb mint a prox, mert pár grammal könyebb. de az ára is és szerintem a minősége is magasabb mint a proxé.
de ez csak az én véleményem. én így vagyok vele, más biztos máshogy tudja.
és nemmindegy hogy mikor olvad ki a dugó mer lehet hogy a magyar gyártmány az már 5000km utánn kuka lessz
postaköltség ingyenes előreutalás esetén.
ára:1990Ft
nagyon jóóó.
ám régen nálunk a simsonnál ment ez a gyűrüzés, évente vettünk bele gyűrüt, mert volt vagy 200 ft aztán jobban ment a gép. persze be nem járattuk, csak mentünk vele mint az állat, és ilyen 200 km erek voltak a gyűrükben de mi cseréltük, mert hát megtehettük.