Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adamomester 14-36 az arany középút, hidd el nekem, az a legjobb, mert a gyorsulásból szinte alig veszít, viszont a végsebessége jócskán megnő, és nem kell olyan sűrűn váltogatni. 13-40hez viszonyítottam(gyári fojtottba való áttétel)

és a 14-36 láncszettet JT ből elég olcsón hozzád vágják, én tavaly vettem 12ért, de lehet azóta nőtt egy hangyafasznyit az ár
yukodulek04@hotmail.com Ez itt valakinek az msn címe?
hát nem tudom mit szokás ilyenkor írni. majd még érdeklődök, ha nem baj...
Hali nsr power vezérlö és gyujtás box meg power motor eladó a gyujtásbox ci 626 és a power box is a fojtatlan itt a kép ha valakinek kellene 06 70 262 60 46 üdv
semmi.
Holnap, talán...
magyar egészségügy, nekik kurvára ráér.
na megvolt? vagy mi van?
valami...

akkor egyezzünk ki egy döntetlenben.
valami igazság volt benne amit mondtam.
persze, ha minusz 10 ben gyök kettővel döcögsz 20 kilométert, akkor ki kell tisztulnia.
Viszont akkorsem a csőnek, hanem a karternak, hengernek.(na jó, a csőnek is egy kicsit:)
hát én a nép nyelvén írtam.
hogy megértse mindenki.
az én gépem akkor csinálja ha hideg, vagy ha városban döcögtem vele mert valamiért nem húztam neki, és utánna kell gyorsan elindulni.
ilyenkor szokta csinálni.
nekem van de az egész motort meg kéne venned hozzá
cserélj szerelőt.:)
gondolom egyszerűen akarta almagyarázni...
A kipu kb ugyan annyira telik meg, mint fordulaton.
A fuladozás oka a hrnger kiürítetlensége, és az ebből fakadó friss gáz szennyezettség.
Persze, ezt lehet úgy interpretálni, hogy akipu megtelik, mert tényleg, de a probléma oka nem ez.
Ráadásul, habe van állítva, még csak nem is szabadna döcögnie, legfeljebb hidegen.
köszi szépen
az nem tetszik amit írtam?
szerelő mondta hogy így van.
mivan?
lyaly
azért annyira nem vok pénzes gyerek.
de énis arra gondolok hogy marad a gyári, azért találták ki rá gyárilag ezt a méretet, mert gondolom hogy ez jó.
ez lehet az arany középút.
ez azért van, mert a kipufogó feltelik kipufogógázzal, és ez miatt nem tud kipörögni. miután ezt kilökte a kipufogóból, utánna a gáz már szabadon tud távozni, és akkor már normálisan megy.
én mocim is ezt csinálja, szivatott már meg piros lámpánál, gyorsulni akartam kocsival, aztán egész befulladt, azóta amikor gyorsulni akarok előtte mindig túráztatom hogy ne legyen ez a probléma.
Miért dadog be a motorom 7000-nél de csak 1esbe. melegen is. Nemtudnátok megmondani? kb 2-3 másodpercig utána megindul rendesen.
vegyél 2 fajta lánckereket 1-et ha gyorsulni akarsz és 1-et ha végsebességre mész mer a két stílus nem vág egybe, de szerintem vegyél gyárit mer az tuti biztos
őő hát. nemigazán tudom.
én ilyen 1-2 fogszámos eltérésre gondoltam. én inkább a végsebességre megyek, meg a még alacsonyabb fogyasztásra, de szeretek néha néha gyorsulgatni is, tehát valahogy azt is megkéne tartani hogy azért gyorsan is mennyen meg jól is gyorsuljon.
ami ha jól tudom nem nagyon lehetséges vagyis csak úgy hogy közép szintet eltalálni, ahol a 2 határa van.
Én próbáltam már hátul 45-öst! Ha azt raksz rá a kigyorsításokkal nem lesz gond! Valamennyivel csökken a végsebesség, ezt kitudod számolni előre, aránypárokkal, gondolom ez nem okoz gondot :)
hali emberek.
lenne egy kérdésem. honda nsr 125 f moci 92 es gyártmány.
gyárilag folytatlan.
és akarok majd nemsokára (amint jobb idő lessz, olyan 10 fok körül) venni 2 lánckereket meg láncot. a márkák már megvannak, már eldöntöttem, csak a méreteket nem tudom hogy milyet vegyek.
szerintetek? azt tudom hogy a gyári e 13 h 35 ha jól emlékszem, és tudom hogy most a gyári áttételezés van fent, szerintem jó ez így, csa hátha esetleg valaki tud valami előnyt mondani más áttételezésről.
szakavatott emberek segítségét várom.
köszönöm.
Hali...

Nincs valakinek farok idom tartó csavarja (jc22) eladó? meg két gumi basz ahova bepattan...
az árakkaltisztába vagyok Már lekérdeztem hondát meg ár ajánlatot is adott