Nekem anno körlámpás nsr-nél, gazdasági totálkár mellett, 950ezer forint kárt állapított meg a honda szervíz. A biztosító adott 150 ezret...
ne nagyon bízzátok el magatokat! Számolnak ők még amortizációt is meg ilyeneket. No meg azt is tudni kell hogy nincs 2003as nsr! Max 2001-es
Köszi megnéztem és írták h sokféle választék van kérek árajánlatot mindegyik dugattyúról azt majd meglátom. Jah egyébként ma megjött a pénz Remélem használható a henger
Hali
nem tudom kinek igértem múltkor nsr tükröt. Megnéztem, balos tükröm van, de ha szétnézek lehet lesz jobbos is, de nem garantált. Ezen kívül van még körlámpáshoz egy két cuccom. első, hátsó lámpa, műszerfal (alkatrésznek) kapcsolók, sztem kormány is akad, kábelek, idomok (fejidom), tank meg egyéb apróságok. Blokk nincs, nem is volt!
hali emberek.
lenne egy kérdésem. honda nsr 125 f moci 92 es gyártmány.
gyárilag folytatlan.
és akarok majd nemsokára (amint jobb idő lessz, olyan 10 fok körül) venni 2 lánckereket meg láncot. a márkák már megvannak, már eldöntöttem, csak a méreteket nem tudom hogy milyet vegyek.
szerintetek? azt tudom hogy a gyári e 13 h 35 ha jól emlékszem, és tudom hogy most a gyári áttételezés van fent, szerintem jó ez így, csa hátha esetleg valaki tud valami előnyt mondani más áttételezésről.
szakavatott emberek segítségét várom.
köszönöm.
"ha vesz egy teljes erővel kipufogógáz" Ezen röhögtem vagy félórát.
Amúgy ha hidegbe akarjátok indítani, javaslom, hogy vészleállítót rakjátok off-ra, 2-3-at tekertek rajta, ON és már be is röffent.
Persze ez függ attól is, hogy milyen hideg van és mikor indítottad el utoljára.
Most sem szeretnék leereszkedni a "hupikék törpikés okokoska szintre" , De igazad van te még lifteztél apádban amikor én már motoroztam és szereltem...stb. Szóval ha csak visszaolvasásokból és egyebekből okoskodsz azt ott oszd meg ahol van rá vevő. Kicsi fiú . Egy csatát már vívtunk (azt hiszem hengerfej ügyben) , de szerintem a stílusodból ítélve még nem vagy érett arra, felfogd a kritikát. Én ezzel zártam a rád irányuló véleményemet, és ezután is játszhatsz a piros dömperemmel...
Elolvastam a hozzászólásod, és megállapítottam, hogy ez a 15 éves kis kötöszködős gyerek ismerős nekem... Aztán megnéztem az adatlapod. És szomorúan konstatáltam, hogy ennyi idős fejjel is egy 15 éves hülyegyerek értelmi színvonalán állsz...
Amúgy "kösz" a kritikát...
látom nem tudtok tul esni az alváz szám témán:D ezt már kb 1 éve is kitárgyaltuk itt:D esetleg alkatérsz valakinek?:D:D sok szarságom meg maradt pl komplet blokk henger nélkül teljes vezérlö elektronikával:D (FOJTATLANNNAL):DDD
nagyjából lefordítva:
[edit] Olaszország
Ez a képkocka sorszáma ZDCJC22A vagy ZDCJC22D (D egy olyan sport, stílus modellt.)
Ez egy teljes erővel kerékpáros és nincs korlátozás.
[edit] Brit
Ez a képkocka sorszáma ZDCJC22C ******
A korlátozások ezen a kerékpár van a kipufogó, amelyeket meg kell fúrni, és benyújtani, és egy fémlemez a szívócső, amelyeket meg kell kivenni.
Miután mind ezeket a dolgokat tettek le kell upjet a standard karburátor től 135 fő, 65 erő, 42 tétlen egy 138 fő.
[edit] Franciaország
Ez a képkocka sorszáma ZDCJC22B ******
Ez erősen korlátozza mind a kipufogó, szívó-és villamos is korlátozásokat. A kipufogó korlátozás körülbelül 8 cm a kipufogó, így arra kötelezik, hogy kell felvágni, eltávolítható és újra hegesztve. Egy egyszerű megoldás az lenne, ha vesz egy teljes erővel kipufogógáz vagy egy verseny kipufogó.
Bevitelének korlátozása ugyanaz, mint a többiek.
Az elektromos korlátozások vannak a CDI és jön-val egy CI639 és TV-124. A javításhoz teljes hajtóműegységei CI626 és TV-78-tól egy brit vagy az olasz spec kerékpár kell szerezni.
Ha ez befejeződött meg kell változtatnia a kilövellési a standard. 132main, 60 erő és 40 tétlen a 138main, 65 erő és 42 tétlen.
[edit] Svájc
Ez a képkocka sorszáma ZDCJC22E ******
Ez a sok korlátozás tartani a Svájcon belüli szigorú sebesség és a zajterhelés törvényeket, akkor szinte lehetetlen korlátozást megszüntet, és a motor nem tudja futtatni a korábbi 7.500-as fordulatszámnál.
[edit] Japán
Ez a képkocka sorszáma HI-JC20 [star] 1 ****[ star]
Ez egy 26mm szénhidrátok helyett JC22s 28 mm-es és a szívási korlátozás.
Lámpatartó konzol lámpákkal: 5000FT
alsó hasidom jobb bal 5000
fejidom jobb bal középrész tükrökkel tükörmerevítővel: 5000
műszerfal 8000
légterelő műanyag a hűtőrács elé: 1000
Kilóméteróra spirál: 2000
plexi: 1500
Persze, faja.